Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Odpovědět
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5783
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od davidherda »

třeba jako dát do auta spojku za 31 000? místo domluvené za 13 000 a pak to říct až u platby ::-DDD:

No moje jediná zkušenost s AWD, třeba jsem se unáhlil a jinak jsou slušní. Ale v BA jsem spokojen nad míru.

offtopic

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49131
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od VDC »

Ale BA není autorizák...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od Subaru70 »

v AWD mi sdělili že to udělají za cca 35 tis..takže mě polily mrákoty. Hned volali a starali se , to jo...ale otázka je zda měnit i dvouhmotu..nevim co všechno odešlo.. Pokud přítlačák a lamela tak to se dá, ale celá sada je už fakt ranec.. To si to můžu nechat udělat v neaut.servisu a půlku ušetřim..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od Subaru70 »

..ještě se zeptám chytřejších..je nutné vždy měnit celou sadu a nebo stačí případně přítlačák a lamela? Toto je podstatně levnější řešení za předpokladu že dvouhmata je ok. Nemám s tím fakt zkušenosti takže tápu v možnostech které se mi nabízejí :655: :655: Díky za případné rady...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od dethroned »

podle mě to mění všechno proto, že tím jak to prokluzuje, tak zničíš i kontaktní plochu na setrváku. záleží jak moc jsi to sežehnul, nebo kolik tam zbylo obložení...
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19068
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od hamoun »

vždy se meni pritlacak, lamela, lozisko ...
setrvak by mel byt výjimkou ... to by měli rozhodnout az po rozebrani ...
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od Subaru70 »

hamoun píše:vždy se meni pritlacak, lamela, lozisko ...
setrvak by mel byt výjimkou ... to by měli rozhodnout az po rozebrani ...
..přesně o to mi jde. Je mi jasné že přitlačák,lamela a ložisko se musí měnit..ale zdaleka největší položka je dvouhmota. Až to rezeberou tak mi řeknou - ,,pane, ten setrvák musí taky ven" ... a já vim kulový zda ven skutečně musel a nebo ne a v tom je ten problém. Kdybych si to mohl udělat u nás na servisu tak to uvidim a je to jasný, ale takhle si se mnou můžou dělat co chtěj a to mě štve....
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
AndreaM
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1906
Registrován: čtv zář 10, 2009 12:59 pm
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od AndreaM »

Teda Dane, tak to je na :725:
..... mně tam ta spojka vydržela OK po celých 140 tkm, ale zase se sraly vstřiky... koukám, že si nevybereš co je lepší varianta.... :655:
držím palce, aby se to vyřešilo ke tvé spokojenosti

P.S.
Jinak taky navrhuji vyzkoušet variantu hodnější = dnes méně zlobivé dítě dopředu a manželku dozadu :845:
Snazší upínání sedaček a mimino více pod kontrolou :657:
Subaru Outback 2,5 CVT MY2019 X Edition
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 Obrázek - prodáno
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od newli »

S tou spojkou to je zvlastni. Me pri vymene motoru v AWD rekli, ze ji mam vyjmecne zachovalou (najeto cca 65.000) a ze nebudou (jak bezne chteji) trvat na vymene spojky (kterou bych musel zaplatit). Platil jsme tedy "jenom" repasiku vstriku. Takze moje zkusenosti se spojku (ted mam najeto neco malo pres 70.000), jsou zatim neutralni. Ale pravdou je, ze si davam velky pozor, aby zbytecne neprokluzovala. Nicmene, omezeni kroutaku v nizkych otackam jsem odmitl a jezdil i dost po meste, kde se clovek casto rozjizdi (a spojku zatezuje). Asi to bude kombinace poddimenzovaneho materialu a ridicske (ne)opatrnosti.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od Subaru70 »

newli píše:S tou spojkou to je zvlastni. Me pri vymene motoru v AWD rekli, ze ji mam vyjmecne zachovalou (najeto cca 65.000) a ze nebudou (jak bezne chteji) trvat na vymene spojky (kterou bych musel zaplatit). Platil jsme tedy "jenom" repasiku vstriku. Takze moje zkusenosti se spojku (ted mam najeto …
...nejsem lama a se spojkou po 28 letech na manuálech umim zacházet nehledě na skutečnost, že moje skladba cest zatěžuje spojku minimálně...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od Subaru70 »

AndreaM píše:P.S.
Jinak taky navrhuji vyzkoušet variantu hodnější = dnes méně zlobivé dítě dopředu a manželku dozadu
Snazší upínání sedaček a mimino více pod kontrolou
..prostor jsem vyřešil. Jezdim s dětma vzadu, docela se tam dvě sedačky a vajíčko vejdou takže mě to nelimituje v prostoru. Spíš začínám nadávat na Subaru dřív než jsem doufal že budu i přesto že jinak auto slouží velmi dobře. Ta spojka mě prostě jen překvapila..stejně jako ta částka za ní :655: Zejména když si to můžu nechat opravit za půlku v neautorizovaném servisu :839: :839:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3625
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od bushman1 »

Subaru70 píše:nejsem lama a se spojkou po 28 letech na manuálech umim zacházet nehledě na skutečnost, že moje skladba cest zatěžuje spojku minimálně...
Vždyť to je obecně známé, že u Subaru nafťáků jde spojka rychle do kytek. To ani nemusí být člověk žádný závodník, aby ji odpravil mezi 50-100 tisíci kilometry.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49131
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od VDC »

Určitě bych rozhodnutí, zda měnit dvouhmotu nechal na okamžik, kdy to bude rozebraný. Přesně, jak píše Hamoun. Pokud to neklouzalo dlouho, setrvačníku nemusí nic být. A divil bych se, že by setrvák po 50 tisících měl být špatnej. To musí vyřešit nová lamela a přítlačák...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od Subaru70 »

VDC píše:Určitě bych rozhodnutí, zda měnit dvouhmotu nechal na okamžik, kdy to bude rozebraný. Přesně, jak píše Hamoun. Pokud to neklouzalo dlouho, setrvačníku nemusí nic být. A divil bych se, že by setrvák po 50 tisících měl být špatnej. To musí vyřešit nová lamela a přítlačák...
..v to doufám. Ted ještě zda přistoupí na to abych si to sám koupil a AWD udělalo jen práci :655:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16138
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od quickly »

bushman1 píše:Vždyť to je obecně známé, že u Subaru nafťáků jde spojka rychle do kytek.
Mně na MY09 vydržela originál 218 tkm, měnila se až při prodeji (a to jsem každý měsíc odvážel tříděný odpad z obce - cca 40 rozjezdů a popijetí k dalšímu baráku). Spíš bych to viděl na problém materiálu, protože nastičce odchází během 50 tkm další spojka.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Odpovědět

Zpět na „Forester“