Fiha jsem tu rozpoutal diskuzi, děkuji pánové, kleště sháním, údajně snad ma kamaraduv tata jsou prý přímo na dutinky se smrstovackou tak snad ok, zítra snad nakoupim konečně dutinky a o víkendu na to vlitnu.
Odesláno z mého Nexus 5 pomocí Tapatalk
Central
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 757
- Registrován: pát dub 11, 2014 7:50 am
- Jméno a příjmení: Vít Pleskot
- Bydliště: Turnovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Central
Subaru Legacy 2.0i 101kw MY05 AT, šedá pastel, koupeno na 129tis km
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Central
draconis píše: Detail "dutinky" - spojky po crimpování. Je krásně vidět ......
U těchto dutinek s umělou hmotou právě nic vidět není a tak jsem se často setkal, že tam byl drát strčený jen kousek apod.
Jinak krimpování má samozřejmě své výhody. Určitě to bude např. cena, rychlost výroby a větší mechanická odolnost. U leteckých modelů se spalovacím motorem se konektory po zakrimpování nesmí letovat, protože pájka nateče částečně i do jádra vodiče a ten je pak křehký a neodolá vibracím.
Na autě používám v domácích podmínkách pájení. Je to jednoduší, protože pořídit si kvalitní krimpovací kleště na různé druhy konektorů se mi nevyplatí.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Central
Tak já teda používám takový ty sranda kleště, zítra vyfotím a taky mi to s nima funguje...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Central
Jen na doplnění - ty "dutinky" jsou k sehnání i ve vodotěsném provedení... 8)Kolben píše:a v mokrym prostoru se pres to natahne smrstovacka
Myslel jsem, že je tam vidět detail tvaru toho zalisování v místě styku vodiče s kovovou výstelkou dutinky - v souvislosti s tím, že Pleswi psal, že tomu nevěří.mnov píše:U těchto dutinek s umělou hmotou právě nic vidět není
Jinak já na tohle používám speciální odizolovávací kleště, kde lze nastavit, jakou délku odizolují a jsou tam rysky přímo pro různé crimpovací konektory. Takže pak to vyjde úplně přesně. Ale já to nakonec stejně mám nastaveno pořád na nejdelší a dělám to už tak nějak od oka... Přece jen když s tím člověk dělá denně, tak už má odhad a dělá to tak nějak automaticky, takže se mi nestává, že bych se netrefil...
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Central
poloprofi kleste na dutinky a fastony mam kdyztak taky, stredni cechy.
a dle novych norem uz se nema letovat ani silnoproud...
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
a dle novych norem uz se nema letovat ani silnoproud...
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
- Kubko19
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 54
- Registrován: úte lis 15, 2011 7:11 pm
- Bydliště: Martin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Central
Ahoj,
stalo sa niekomu nieco podobne? Auto sa mi po otvoreni dveri/kufru samo po urcitom case zamkne s tym, ze dvere/kufor su stale otvorene. Nemeral som presne kolko to trva, ale v rade par desiatok sekund. Existuje nejake riesenie? Vdaka
stalo sa niekomu nieco podobne? Auto sa mi po otvoreni dveri/kufru samo po urcitom case zamkne s tym, ze dvere/kufor su stale otvorene. Nemeral som presne kolko to trva, ale v rade par desiatok sekund. Existuje nejake riesenie? Vdaka
Subaru Forester, 2.0 MT, MY 2006, kryt od Kofilku