Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
rozvody 
Autor Zpráva
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6995
Bydliště: Valašsko
RallyCAD píše,že je dobré vyměnit zrovna i těsnění olejového čerpadla,měnili jste to při rozvodech někdo také,případně je tam ještě jiné těsnění co by se mělo vyměnit?Olej mě nikde neteče,ani se neztrácí,ale když už bych se na to případně dal,ať něco neopomenu,dík.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


čtv říj 20, 2016 5:36 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6889
Bydliště: Brno
Já jsem na Impreze měníl i gufero na klice (když už tam jseš, jak správně píše RallyCad). Já ho vlastně dostal v sadě na výměnu. Jen pozor na tu napínací kladku, jsou 2 typy, já ji musel vyměnit, proto jsme rozvody dělali tejden. :-)

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


čtv říj 20, 2016 11:42 pm
Profil
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6995
Bydliště: Valašsko
Jak dva typy?Jinak dík.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


čtv říj 20, 2016 11:46 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6889
Bydliště: Brno
No dvě rozdílné kladky. Ale bylo to u 2-litru s 85kW a ty se dělaly s hydroštelama a nověji už bez hydroštelů s vyšším krouťákem. A sadu jsem měl přímo od servismana Subaru, který nad tím taky vyhrnoval obočí. Prostě na mym motoru byla jiná přesto, že měla být stejná jak u 92 kW.
Viz :
https://mlparts.cz/autodily/subaru/impr ... tId=858275
a
https://mlparts.cz/autodily/subaru/impr ... tId=858276
A klídek, u Tvého motoru je už pouze 1 varianta.
https://mlparts.cz/autodily/subaru/fore ... tId=319562

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


pát říj 21, 2016 12:07 am
Profil
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6995
Bydliště: Valašsko
Jj já si spíš myslel,že se ti to tak nějak spíš "sešlo".Japonec je ohledně jinak spíš unifikovaný.
Ještě zpět v tomto vlákně píše rallycad:
"Jsou dva typy podle počtu zubů - buď 211, nebo 234.
Ten s 211 zuby mají většinou motory 92kW a ten 234 mívají první motory 90kW,
nebo turba"
Tady to vůbec nesedí,u 92kW se všude uvádí 223 zubů.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát říj 21, 2016 10:04 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: