rozvody

sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: rozvody

Příspěvek od sima »

RallyCAD píše,že je dobré vyměnit zrovna i těsnění olejového čerpadla,měnili jste to při rozvodech někdo také,případně je tam ještě jiné těsnění co by se mělo vyměnit?Olej mě nikde neteče,ani se neztrácí,ale když už bych se na to případně dal,ať něco neopomenu,dík.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10622
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: rozvody

Příspěvek od Mira »

Já jsem na Impreze měníl i gufero na klice (když už tam jseš, jak správně píše RallyCad). Já ho vlastně dostal v sadě na výměnu. Jen pozor na tu napínací kladku, jsou 2 typy, já ji musel vyměnit, proto jsme rozvody dělali tejden. :-)
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: rozvody

Příspěvek od sima »

Jak dva typy?Jinak dík.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10622
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: rozvody

Příspěvek od Mira »

No dvě rozdílné kladky. Ale bylo to u 2-litru s 85kW a ty se dělaly s hydroštelama a nověji už bez hydroštelů s vyšším krouťákem. A sadu jsem měl přímo od servismana Subaru, který nad tím taky vyhrnoval obočí. Prostě na mym motoru byla jiná přesto, že měla být stejná jak u 92 kW.
Viz :
https://mlparts.cz/autodily/subaru/impr ... tId=858275
a
https://mlparts.cz/autodily/subaru/impr ... tId=858276
A klídek, u Tvého motoru je už pouze 1 varianta.
https://mlparts.cz/autodily/subaru/fore ... tId=319562
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: rozvody

Příspěvek od sima »

Jj já si spíš myslel,že se ti to tak nějak spíš "sešlo".Japonec je ohledně jinak spíš unifikovaný.
Ještě zpět v tomto vlákně píše rallycad:
"Jsou dva typy podle počtu zubů - buď 211, nebo 234.
Ten s 211 zuby mají většinou motory 92kW a ten 234 mívají první motory 90kW,
nebo turba"
Tady to vůbec nesedí,u 92kW se všude uvádí 223 zubů.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Odpovědět

Zpět na „Forester“