Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 89 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Starší Forester na LPG? 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13289
Bydliště: Praha
Akorát u 2.5 115kW to hrdlo sundat úplně jednoduše nejde. Resp. zjistil jsem, že nejde nandat zpět, když jsem to sundal vcelku, pak namontoval jen víko a u hrdla se nemohl vytočit s šroubkama :839:

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


sob pro 18, 2010 2:00 am
Profil ICQ
Nováček
Nováček

Registrován: pon pro 06, 2010 2:26 pm
Příspěvky: 13
Vracím se ještě jednou k tomu to tématu. Četl jsem diskuzi o výhodnost či nevýhodnosti LPG a debata se dostala do fáze o tom, že při seřizování motor musí ven. Jedno člověk tam napsal ... cituji "U SOHC nemusí, u DOHC musí". Co na to místní subaristi? Dá se to takto shrnout?


pát led 07, 2011 11:59 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7561
Bydliště: Nové Hrady
jacp píše:
Vracím se ještě jednou k tomu to tématu. Četl jsem diskuzi o výhodnost či nevýhodnosti LPG a debata se dostala do fáze o tom, že při seřizování motor musí ven. Jedno člověk tam napsal ... cituji "U SOHC nemusí, u DOHC musí". Co na to místní subaristi? Dá se to takto shrnout?

V podstate jo...

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


pát led 07, 2011 12:12 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 18, 2010 11:53 am
Příspěvky: 104
Bydliště: Litomyšl
Tak začínám vážně uvažovat o přestavbě na LPG. Mám Forestera r.v. 2000, 92 kW, bez tvrzených sedel. Můžete mi někdo doporučit komu auto svěřit? Jsem ze Svitav, takže nějaký dobrý plynař v okolí? Okolím myslím rádius cca 100km .-) Je potřeba po zástavbě zařízení nějak ladit? Mám v plánu vydat se autem v brzké době na dovču kde najedu cca 3tis km a nechtěl bych se dočkat případných komplikací. To přimazávání Flaschlube - je to dobrý pro motor, nebo jen pro pocit?

_________________
Subaru Forester 2.0i MT MY00
Mazda 323 BA 1.5i AT
Suzuki RF 900 R
Suzuki GSX-R 600


sob kvě 21, 2011 8:30 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned zář 06, 2009 6:00 pm
Příspěvky: 3153
Bydliště: Valašsko
Koukal sem se teď pěkně zblízka na sedla ventilů a po cca 170 tis. km provozu na LPG to vypadá bez problémů, tj., stav jako u benzínu.
Tak to neřeš, vyhledej si odkazy v diskuzích, na co dávat bacha a jezdi :657: :657:
...i tak to připomenu: častější seřízení ventilů a výměna svíček, kabely ke svíčkám kvalitní, netočit dlouho motor přes 5 tis. ot. na LPG, po pár tis. km najet něco km na benzín (já beru jedině 100 okt.), při škubání a střílení do výuku ihned řešit (věčinou elektrika-kable, vstřiky, filtry)
Flaschlube... a k čemu to jako má být? :845:

_________________
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)


sob kvě 21, 2011 7:19 pm
Profil ICQ
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 25623
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Hele Doro žije, hurá... :845:

Ohledně Flash lube ti v podstatě asi nikdo neřekne jednoznačnou odpověď. My co ho nemáme a díky pravidelnému servisu jsme bez problému najeli desítky tisíc kilometrů ti řekneme, že není potřeba. Ti co ho mají a najeli desítky tisíc kilometrů ti zřejmě řeknou, že je to bezva. Tak si z toho vyber, co je tvému srdci nejbližší. Já budu tvrdit, že nejdůležitější je každejch 30 000 kontrola ventilů a flashlube je zbytečnej. :850:

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob kvě 21, 2011 7:25 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Příspěvky: 2014
Bydliště: Kyje, okres Jičín
a po tech 30tkm stavi jen kontrola, nebo je vetsinou potreba serizovat? Cena +/- 8k za serizeni me uplne nelaka...

_________________
Subaru Outback BP 2.5i Comfort MT MY'08 | Subaru Forester SG 2.0 MT MY'05 | ex Subaru Legacy BH 2.5 MT MY'99


sob kvě 21, 2011 10:15 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7561
Bydliště: Nové Hrady
u-geen> jakejch 8k za serizeni ventilu? Ve tvem aute (v profilu vidim 115kW 2.5ku) jsou vahadla se sroubkem, prace pro mechanika na hodinu, maximalne na dve. Motor zustava v aute, to neni jak u DOHC, kde muselo vsechno ven (s vyjimkou moji stary H6, kde to v manualu popisujou rovnez bez vyndavani).

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


ned kvě 22, 2011 2:26 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Příspěvky: 2014
Bydliště: Kyje, okres Jičín
hm takze jenom delaj bububu? je to cena od servisaka (Halbich). Predpokladam teda, ze jsou tam pak nejaky podlozky pri vulich, ktery uz nejsou seriditelny, je to tak?

_________________
Subaru Outback BP 2.5i Comfort MT MY'08 | Subaru Forester SG 2.0 MT MY'05 | ex Subaru Legacy BH 2.5 MT MY'99


ned kvě 22, 2011 3:57 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7561
Bydliště: Nové Hrady
u-geen> jak podlozky? Zadny podlozky tam nejsou, jsou tam zkratka vahadla a vule se serizuje sroubkem. Navod je tady v dokumentech, takze zde jen obrazek:
Příloha:
Poznámka: Valve clearance
Valve_clearance.jpg
Valve_clearance.jpg [ 51.26 KiB | Zobrazeno 2588 krát ]

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


ned kvě 22, 2011 6:13 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 27, 2010 2:48 pm
Příspěvky: 253
Bydliště: Ostrava
...jasně, jaké pořád podložky? Seřizování je jak u staré Š. 120!! Odstraníš spodní kryt motoru, pár dalších drobností a seřizuješ, nic složitýho :811:

_________________
Subaru Forester 2.0 X, 5MT, 92 Kw, MY 03-ex
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09


ned kvě 22, 2011 7:23 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Příspěvky: 2014
Bydliště: Kyje, okres Jičín
Koukam, ze jsem zase slepe veril zkusenymu servisakovi. Sakra :-) Kazdopadne jsem s LPG furt na vazkach, vzhledem ke spotrebe jakou mam...

_________________
Subaru Outback BP 2.5i Comfort MT MY'08 | Subaru Forester SG 2.0 MT MY'05 | ex Subaru Legacy BH 2.5 MT MY'99


ned kvě 22, 2011 8:36 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 27, 2010 2:48 pm
Příspěvky: 253
Bydliště: Ostrava
Podívej, kup si někde v subo prodejně dva těsnící krožky pod ventilové víko na trubky od svíček (1ks-75kč), vyber si jednu stranu motoru a zdemontuj ventilové víko. Stačí ti běžné nářadí, trošku tpělivosti a hned budeš vědět na čem si. Koukneš, vyměníš dvě gumgy a víko nasadíš zpátky. Seřizování ventilů teď nebudu popisovat, jde jen o to aby jsi konečně věděl co tam máš.

_________________
Subaru Forester 2.0 X, 5MT, 92 Kw, MY 03-ex
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09


ned kvě 22, 2011 8:49 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Příspěvky: 2014
Bydliště: Kyje, okres Jičín
jo to bude nejlepsi, nez tu nejak teoretizovat :-) podle obrazku je to prepulena 120ca.

_________________
Subaru Outback BP 2.5i Comfort MT MY'08 | Subaru Forester SG 2.0 MT MY'05 | ex Subaru Legacy BH 2.5 MT MY'99


ned kvě 22, 2011 11:54 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13289
Bydliště: Praha
Pokud tě zajímá, jak to tam vypadá, tak fotky hýr http://subarufanclub.cz/galerie/thumbnails.php?album=72 , letmý popis hýr - http://subarufanclub.cz/wiki/navody/ser ... le_ventilu

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


úte kvě 24, 2011 6:44 pm
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 89 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron