Starší Forester na LPG?
Re: Starší Forester na LPG?
Akorát u 2.5 115kW to hrdlo sundat úplně jednoduše nejde. Resp. zjistil jsem, že nejde nandat zpět, když jsem to sundal vcelku, pak namontoval jen víko a u hrdla se nemohl vytočit s šroubkama :839:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Starší Forester na LPG?
Vracím se ještě jednou k tomu to tématu. Četl jsem diskuzi o výhodnost či nevýhodnosti LPG a debata se dostala do fáze o tom, že při seřizování motor musí ven. Jedno člověk tam napsal ... cituji "U SOHC nemusí, u DOHC musí". Co na to místní subaristi? Dá se to takto shrnout?
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Starší Forester na LPG?
V podstate jo...jacp píše:Vracím se ještě jednou k tomu to tématu. Četl jsem diskuzi o výhodnost či nevýhodnosti LPG a debata se dostala do fáze o tom, že při seřizování motor musí ven. Jedno člověk tam napsal ... cituji "U SOHC nemusí, u DOHC musí". Co na to místní subaristi? Dá se to takto shrnout?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Ricky001
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 128
- Registrován: stř srp 18, 2010 12:53 pm
- Jméno a příjmení: Petr Porš
- Bydliště: Litomyšl
Re: Starší Forester na LPG?
Tak začínám vážně uvažovat o přestavbě na LPG. Mám Forestera r.v. 2000, 92 kW, bez tvrzených sedel. Můžete mi někdo doporučit komu auto svěřit? Jsem ze Svitav, takže nějaký dobrý plynař v okolí? Okolím myslím rádius cca 100km .-) Je potřeba po zástavbě zařízení nějak ladit? Mám v plánu vydat se autem v brzké době na dovču kde najedu cca 3tis km a nechtěl bych se dočkat případných komplikací. To přimazávání Flaschlube - je to dobrý pro motor, nebo jen pro pocit?
Subaru Forester 2.0i MT MY00
BMW R1200GS 2008
BMW R1200GS 2008
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4046
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starší Forester na LPG?
Koukal sem se teď pěkně zblízka na sedla ventilů a po cca 170 tis. km provozu na LPG to vypadá bez problémů, tj., stav jako u benzínu.
Tak to neřeš, vyhledej si odkazy v diskuzích, na co dávat bacha a jezdi :657: :657:
...i tak to připomenu: častější seřízení ventilů a výměna svíček, kabely ke svíčkám kvalitní, netočit dlouho motor přes 5 tis. ot. na LPG, po pár tis. km najet něco km na benzín (já beru jedině 100 okt.), při škubání a střílení do výuku ihned řešit (věčinou elektrika-kable, vstřiky, filtry)
Flaschlube... a k čemu to jako má být? :845:
Tak to neřeš, vyhledej si odkazy v diskuzích, na co dávat bacha a jezdi :657: :657:
...i tak to připomenu: častější seřízení ventilů a výměna svíček, kabely ke svíčkám kvalitní, netočit dlouho motor přes 5 tis. ot. na LPG, po pár tis. km najet něco km na benzín (já beru jedině 100 okt.), při škubání a střílení do výuku ihned řešit (věčinou elektrika-kable, vstřiky, filtry)
Flaschlube... a k čemu to jako má být? :845:
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49285
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starší Forester na LPG?
Hele Doro žije, hurá... :845:
Ohledně Flash lube ti v podstatě asi nikdo neřekne jednoznačnou odpověď. My co ho nemáme a díky pravidelnému servisu jsme bez problému najeli desítky tisíc kilometrů ti řekneme, že není potřeba. Ti co ho mají a najeli desítky tisíc kilometrů ti zřejmě řeknou, že je to bezva. Tak si z toho vyber, co je tvému srdci nejbližší. Já budu tvrdit, že nejdůležitější je každejch 30 000 kontrola ventilů a flashlube je zbytečnej. :850:
Ohledně Flash lube ti v podstatě asi nikdo neřekne jednoznačnou odpověď. My co ho nemáme a díky pravidelnému servisu jsme bez problému najeli desítky tisíc kilometrů ti řekneme, že není potřeba. Ti co ho mají a najeli desítky tisíc kilometrů ti zřejmě řeknou, že je to bezva. Tak si z toho vyber, co je tvému srdci nejbližší. Já budu tvrdit, že nejdůležitější je každejch 30 000 kontrola ventilů a flashlube je zbytečnej. :850:
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Starší Forester na LPG?
a po tech 30tkm stavi jen kontrola, nebo je vetsinou potreba serizovat? Cena +/- 8k za serizeni me uplne nelaka...
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Starší Forester na LPG?
u-geen> jakejch 8k za serizeni ventilu? Ve tvem aute (v profilu vidim 115kW 2.5ku) jsou vahadla se sroubkem, prace pro mechanika na hodinu, maximalne na dve. Motor zustava v aute, to neni jak u DOHC, kde muselo vsechno ven (s vyjimkou moji stary H6, kde to v manualu popisujou rovnez bez vyndavani).
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Starší Forester na LPG?
hm takze jenom delaj bububu? je to cena od servisaka (Halbich). Predpokladam teda, ze jsou tam pak nejaky podlozky pri vulich, ktery uz nejsou seriditelny, je to tak?
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Starší Forester na LPG?
u-geen> jak podlozky? Zadny podlozky tam nejsou, jsou tam zkratka vahadla a vule se serizuje sroubkem. Navod je tady v dokumentech, takze zde jen obrazek:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Starší Forester na LPG?
...jasně, jaké pořád podložky? Seřizování je jak u staré Š. 120!! Odstraníš spodní kryt motoru, pár dalších drobností a seřizuješ, nic složitýho :811:
Subaru Forester 2.0 X, 5MT, 92 Kw, MY 03-ex
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Starší Forester na LPG?
Koukam, ze jsem zase slepe veril zkusenymu servisakovi. Sakra Kazdopadne jsem s LPG furt na vazkach, vzhledem ke spotrebe jakou mam...
Re: Starší Forester na LPG?
Podívej, kup si někde v subo prodejně dva těsnící krožky pod ventilové víko na trubky od svíček (1ks-75kč), vyber si jednu stranu motoru a zdemontuj ventilové víko. Stačí ti běžné nářadí, trošku tpělivosti a hned budeš vědět na čem si. Koukneš, vyměníš dvě gumgy a víko nasadíš zpátky. Seřizování ventilů teď nebudu popisovat, jde jen o to aby jsi konečně věděl co tam máš.
Subaru Forester 2.0 X, 5MT, 92 Kw, MY 03-ex
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Starší Forester na LPG?
jo to bude nejlepsi, nez tu nejak teoretizovat podle obrazku je to prepulena 120ca.
Re: Starší Forester na LPG?
Pokud tě zajímá, jak to tam vypadá, tak fotky hýr http://subarufanclub.cz/galerie/thumbnails.php?album=72 , letmý popis hýr - http://subarufanclub.cz/wiki/navody/ser ... le_ventilu
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno