skusal som to na trase. cca 65-70 % mimo mesto, zbytok mesto... ono este potrva nez zistim co je tomu najlepsie, ako z nohou na pedali ... ale jazdil som len predpisovo...spm píše:Já mám ty cesty tak půl na půl... 40km jedna cesta do práce, z toho tak 24km je na kraj Prahy, kde se jede celkem plynule a zbytek skáču v koloně / po městě. A jsem v tom v benzinu lehce přes 10... (a to u novějšího motoru s 5EAT bych řekl, že by to šlo ještě možná níž, pač ten čtyřkvalt na dálnici prostě točí celkem dost). Takže záleží, jestli těch 13 je většinově po městě, tak by to asi sedělo.
Este ma zaujima, ten HOLD rezim neradi stupen cislo 1... a kedze stupen 2 ma o cca tretinu iny prevod, naprikad pocas hustej dopravy v meste, nie je vyhodne mat ten HOLD zapnuty? On by mal co najrychlejsie preradovat smerom hore, a nezadit stupen 1, ze?
Prevodové stupne 2,785 - 1,545 - 1,000 - 0,694, R 2,272. Stály prevod 4,111
Este par nadrzi spalim, nez na vsetko pridem )))