Outback 2019

Odpovědět
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Outback 2019

Příspěvek od catana »

VDC píše:Petře a máš srovnání s konvenční Ravkou ? Myslím stran jízdních vlastností ?
Mam, jel jsem v zapeti s tou zakladni 2 litrovou. A krome toho, ze je to lemra lina, tak brzdy ma na danou kategorii normalni a chova se o neco lepe. Porad trochu odlehcuje zadek, ale znatelne mene nez hybrid.

Ostatne ta testovaci jizda, RAVku zvazoval kamarad, mi vysvetlila proc se to tak desne divne a hlavne nebezpecne chova v losim testu:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=j3qrCNR4U9A[/youtube]
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Outback 2019

Příspěvek od catana »

Kolben píše:Me vyhovuje DSG vic nez CVT.
A nerozciluje te ta silena prodleva DSG (coz teda CVT ma tez) kdyz auto stoji? Priklad - stojis na krizovatce a kdyz je mezera, chces se tam co nejrychleji nacpat. A presne v tomhle scenari klasicky menic funguje mnohem lepe. Nezkousel jsem tedy Skodovku, ale necekam ze by to mela lepsi nez Audi A4.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Outback 2019

Příspěvek od Kolben »

Je to jen a pouze o zvyku. Tu prodlevu sem tam citil hned po presednuti z CVT. Sem si rikal, to je doba nez se to rozjede, to snad z krizovatky ani neodjedu. Dneska uz to neresim a vletim tam presne jak potrebuju. Naprosto bez problemu, jen je treba na to trosku vic slapnout nez byl clovek zvyklej. Na druhou stranu hydro menic je na ty rozzjezdy a mikro popojizdeni pomalou rychlosti urcite lepsi. Ale to zase nesouvisi s CVT. Kdyz uz je to auto s DSG v pohybu tak na to CVT nema ani omylem. To je uplne o nicem jinem..
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
cajoch
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: pát kvě 10, 2019 10:54 am
Jméno a příjmení: Ivan Ruml

Re: Outback 2019

Příspěvek od cajoch »

PeteBiggy píše:No nevím, jak je to u Oťase v tomto konkrétním MY, ale u mě je jednoznačně nejlepší jezdit na "S". Ta převodovka má sice mouchy, ale je rozhodně jedna z nejlepších, se kterýma jsem jel. Rozhodně teda lepší než výše zmiňovaná CVT od Toyoty, DSG u koncernu (i když to už udělalo taky velký pokrok) či automatu jiných značek, se kterýma jsem měl možnost se svézt.
Zkus jezdit na Sport a Ičko dávat jen na dálnicích, zda ti to takhle nebude vyhovovat líp, stejně jako mně.
S ko používám na okreskách a při předjíždění...na aktivní jízdu je S ko lepší, neboť auto se chová jako s pevně zařazeným kvaltem a brzdí motorem...na I čko to ale zase bez plynu na rovině plachtí, což při váze auta a malých odporech dělá divy....já jsem nadšený plachtař..:-)
Imho zdá se mi že ty CVT jsou ročník od ročníku jinak naladěný, například moje odřazuje citelně už při celkem mírné akceleraci...
Subaru Outback 2.5i Sport MY 2018
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Outback 2019

Příspěvek od catana »

Kolben píše:Je to jen a pouze o zvyku. Tu prodlevu sem tam citil hned po presednuti z CVT. Sem si rikal, to je doba nez se to rozjede, to snad z krizovatky ani neodjedu.
Tak clovek si zvykne na leccos, zalezi za jak dlouho. Pokud srovnam se ZF 8HP, tak DSG je znatelne natvrdlejsi v rezimu kdy neni evidentni co se bude dit dal (napr. prijezd ke kruhaku).

Kdyz uz DSG nebo CVT prevodovky, tak at uz k nim daji elektromotor - aspon u RAV4 vyresil tu natvrdlost, a pak si nemusis zvykat na nic.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Outback 2019

Příspěvek od Kolben »

Treba elektromotor jako u eboxeru :-)

Prida to asi prej odhadem jednoho kone ten elektromotor v prevodovce, zato hmotnost toho auta kuli celemu systemu vzroste o dve a pul tuny :-)))))) Tedy +-
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Outback 2019

Příspěvek od zed »

Mám sice jenom Levorga, ale CVT mi na I neřadí, jenom podle zatlačení na plynový pedál zvedá otáčky a pak je drží (třeba někde kolem 6000 :)). Je to velice komfortní, žádné cukání, oproti DSG luxus...

Přednastavené stupně to řadí jenom po DKD (Double-Kick-Down), v režimu S nebo samozřejmě v manuálním módu. Mám pocit, že to pak nějak líp jede, ale spíše jen kvůli autu "nachystanému" na zrychlení s nulovou prodlevou... Jinak z logiky věci tam to CVT nasadí optimální otáčky vzhledem k pozici plynového pedálu a stavu auta, takže by to mělo zrychlovat optimálně k situaci, využívat všechny nM, případně koně, podle toho, co je víc potřeba...

Tak nevím no, asi na to šlapu moc jemně... :)
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
cajoch
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: pát kvě 10, 2019 10:54 am
Jméno a příjmení: Ivan Ruml

Re: Outback 2019

Příspěvek od cajoch »

zed píše:Mám sice jenom Levorga, ale CVT mi na I neřadí, jenom podle zatlačení na plynový pedál zvedá otáčky a pak je drží (třeba někde kolem 6000 ). Je to velice komfortní, žádné cukání, oproti DSG luxus...
Tak To Outback 2018 řadí pořád, i na "I" a to i při běžné práci s pedálem...pořád si říkám, že někde by mohl být jiný fw pro mou stále řadící CVT
Subaru Outback 2.5i Sport MY 2018
Uživatelský avatar
u2964
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 163
Registrován: sob dub 06, 2019 9:44 am
Jméno a příjmení: Aleš
Bydliště: okres Děčín

Outback 2019

Příspěvek od u2964 »

cajoch píše:
Tak To Outback 2018 řadí pořád, i na "I" a to i při běžné práci s pedálem...pořád si říkám, že někde by mohl být jiný fw pro mou stále řadící CVT
V MY2019 pokud jdeš na plyn do 30%, navýší otáčky co potřebuje a pak je drží (obvykle 1500-2800) zatímco zrychluje.. Nad 30% plynu simuluje stupně a cukaterii


Nacvakáno v Tapatalk Pro
Subaru Outback 2.5i Active Lineartronic MY2019 (2019+) /9+/ Obrázek
ex Kia Cee'd SW 1.4CVVT MY2009 FL (2010-2019) /6-195.735/ Obrázek
ex Škoda Felicia Combi GLXi 1.3 MY1999 (2008-2010) /132.141-185.515/ Obrázek
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Outback 2019

Příspěvek od catana »

Kolben píše:Treba elektromotor jako u eboxeru

Prida to asi prej odhadem jednoho kone ten elektromotor v prevodovce, zato hmotnost toho auta kuli celemu systemu vzroste o dve a pul tuny ))))) Tedy +-
No, ten eBoxer mi tez prijde na papire ze to bude komedie. 110kW/188Nm 2.0-litre four-cylinder zkombinovat s 10kW/65Nm elektromotorem. I v idealnim pripade z toho dostanes mensi kroutak nez z dieselu a k tomu tu vsechnu vahu navic. Ac tedy 13 Ah akumulator nebude nejaka obluda. No, sem to dorazi nejdriv na konci roku, tak pak to pujdu zkusit. Ale necekam od toho zazraky.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
cajoch
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: pát kvě 10, 2019 10:54 am
Jméno a příjmení: Ivan Ruml

Re: Outback 2019

Příspěvek od cajoch »

u2964 píše: V MY2019 pokud jdeš na plyn do 30%, navýší otáčky co potřebuje a pak je drží (obvykle 1500-2800) zatímco zrychluje.. Nad 30% plynu simuluje stupně a cukaterii
Díky za info, zkusím se tedy držet do 30% plynu, uvidíme..
Subaru Outback 2.5i Sport MY 2018
Uživatelský avatar
krytech
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 86
Registrován: pon črc 09, 2018 3:29 pm
Bydliště: Zlín

Re: Outback 2019

Příspěvek od krytech »

Jen pro zajimavost - prvni zkusenost s rodinnou dovolenou a spotrebou :-(

4 osoby, plny kufr, na strese 4 kola, Rakousko, adaptivni tempomat na 135 km/h, celkem cca 650 km = prumerna spotreba 16,1 l (dlouhodoby prumer za 11.500 km mam 9,85 l).
SUBARU Outback Executive, Tungsten Metallic (MY19) Obrázek
Uživatelský avatar
bonboniera
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 797
Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vit Pochman

Re: Outback 2019

Příspěvek od bonboniera »

Samozrejme ty kola na strese udelaji hodne. Daleko vic nez jakykoliv naklad uvnitr. Ale to cislo je strasidelny. Strasidelny. Hrozne moc by me zajimalo, kolik by to bylo bez kol. Taky bych zjistil, kde je hranice rychlosti, od ktery to ma takovou spotrebu. Treba kolik to bere pri 110. Ja bych si 16 litru spotrebu rozhodne chtel odpustit.
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16137
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback 2019

Příspěvek od quickly »

Dost dělá plné auto a ta kola. On i ten tempomat má vyšší spotřebu, pokud to není čistá rovina. U SJ je limit 110 km/h kdy se láme normální a vyšší spotřeba
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1294
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback 2019

Příspěvek od PeteBiggy »

Ty kokso,spotřeba fakt masakr.Ja jel loni s XTckem napříč republikou s 2 koly na střeše,ve 4 (2+2),totálně plný kufr a jestli si dobře pamatuji,tak to bylo lehce pod deset.Tzn.,že to bylo tak cca litr navíc.Ale dálnice z toho byla jen tak půlka.Stejne mi to dělalo ten cca litr navíc u 1,5dci Dustera...

V tom stylu co píšeš,tak bych jel max do 12,spíš 11,5.Nechce se mi věřit,že by to u Oty mělo být 16,fakt ne
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Odpovědět

Zpět na „Legacy, Outback“