Outback 2019
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Outback 2019
JohnyA , taky paradni auti a ta barva je ale taky nadherna Taky velka gratulace
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: Outback 2019
@u2964
Jo garáž, to je peklo Skvělá volba v příslušenství byla i ta boční ochranná lišta, právě v garáži už dvakrát pomohla
S maskou máš pravdu, může se hodit.
@martas
Díky, snažil jsem se najít bravu podobnou běžné provozní špíně. Máme ještě starou Hondu Civic a tak je ještě trošku tmavší a je to výborná kombinace, člověku nepřijde tak špinavé to auto, dokud jej pořádně neumyje . Tak a zítra ráno hurá na dovču na Šumavu, tak se Otty pořádně projede.
Jo garáž, to je peklo Skvělá volba v příslušenství byla i ta boční ochranná lišta, právě v garáži už dvakrát pomohla
S maskou máš pravdu, může se hodit.
@martas
Díky, snažil jsem se najít bravu podobnou běžné provozní špíně. Máme ještě starou Hondu Civic a tak je ještě trošku tmavší a je to výborná kombinace, člověku nepřijde tak špinavé to auto, dokud jej pořádně neumyje . Tak a zítra ráno hurá na dovču na Šumavu, tak se Otty pořádně projede.
Re: Outback 2019
To virtuální řazení mě štve.....mohlo by to plynule táhnout pod plynem...a místo toho to škube při "odřazování"...adaptací to nebude, blížím se k 10 tisícům a je to furt stejný...doufám že by se časem někde mohl objevit jinej fw pro převodovku...
Subaru Outback 2.5i Sport MY 2018
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5404
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Outback 2019
Když na to “ slapes” tak to jakoby ředí . S tím nic neudělas.
Spousty Evropanů si ztěžovalo na projev CVT a to “řazení “ je na jejich popud. Mě osobně se to líbí víc než vyrocenej mixer.
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Spousty Evropanů si ztěžovalo na projev CVT a to “řazení “ je na jejich popud. Mě osobně se to líbí víc než vyrocenej mixer.
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 963
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Outback 2019
To virtuální řazení mě taky štve (zbytečně ruší), konkrétně v Levorgu MY2016 :( V Toyotě mám taky CVT, která tohle nedělá, a přijde mi ten projev úplně v pohodě.
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1281
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2019
Tak za mě jednoznačně, virtuální stupně ano Ještě, že to už Subaru u dnešního Lineartronicu má, klasický variátor bych nechtěl ani omylem CVT bez simulace klasického automatu a ještě navíc třeba se slabým atmosférickým motorem, to je fakt za trest....
Na druhou stranu musím uznat, že u silného XTčka se to někdy zachová nee úplně předvídatelně. Člověk chce jen tak normálně zrychlit a ono to posadí otáčky až moc nahoru a vystřelí jak splašená koza a jindy to prostě jen zrychlí dle očekávání. Ono si to tak nějak prostě žije svým životem...
Na druhou stranu musím uznat, že u silného XTčka se to někdy zachová nee úplně předvídatelně. Člověk chce jen tak normálně zrychlit a ono to posadí otáčky až moc nahoru a vystřelí jak splašená koza a jindy to prostě jen zrychlí dle očekávání. Ono si to tak nějak prostě žije svým životem...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 963
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Outback 2019
No právě, e-CVT od Toyoty se oproti tomu chová krásně čitelně. Ale je to spíš drobnost, Levorga mám rád :D
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Re: Outback 2019
Mě zlobí, že to při "řazení" cuká...asi aby si američani všimli, že se něco v převodovce stalo...mohlo by to řadit a být jemnější bych řekl...krom sedadel jediná výtka k autu..
Subaru Outback 2.5i Sport MY 2018
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1281
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2019
No nevím, jak je to u Oťase v tomto konkrétním MY, ale u mě je jednoznačně nejlepší jezdit na "S". Ta převodovka má sice mouchy, ale je rozhodně jedna z nejlepších, se kterýma jsem jel. Rozhodně teda lepší než výše zmiňovaná CVT od Toyoty, DSG u koncernu (i když to už udělalo taky velký pokrok) či automatu jiných značek, se kterýma jsem měl možnost se svézt.
Zkus jezdit na Sport a Ičko dávat jen na dálnicích, zda ti to takhle nebude vyhovovat líp, stejně jako mně.
Zkus jezdit na Sport a Ičko dávat jen na dálnicích, zda ti to takhle nebude vyhovovat líp, stejně jako mně.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 963
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Outback 2019
Zkoušel jsem jezdit S i I a stále tam jsou ty otravné virtuální stupně. Od Toyoty jsem měl na mysli e-CVT, která je možná jiná než obyčejné CVT.
Ale někomu třeba ty virtuální stupně vyhovují, to nerozporuju.
Ale někomu třeba ty virtuální stupně vyhovují, to nerozporuju.
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Outback 2019
Na tema hybridu. Zkouseli jsme v Cesku hybridni RAV4 a na to, ze Toyota diky Priusu nejakych 20 let zkusenosti, tak mi to prislo zvlastni.
Plusy:
- konecne plynuly rozjezd, zadne cekani na CVT kdyz stojis, rozhybe to elektromotor
- rozhodne je znat pomoc elektromotoru pri akceleraci do kopce
Minusy
- nekonzistentni brzdy - pokazde to brzdi jinak. Zalezi jak moc se system rozhodne regenerovat (zlo!!)
- minimalni cit v brzdach
- elektromotor pred predni napravou dava dalsi kila kde byt nemaji a auto ma strasne jizdni vlastnosti - zveda zadni kola pri cemkoliv rychlejsim nez jizde na klobouka
Uvidime jak to zakomponuje Subaru. RAV4 se s tim hybridnim systemem moc nepredvedla.
Plusy:
- konecne plynuly rozjezd, zadne cekani na CVT kdyz stojis, rozhybe to elektromotor
- rozhodne je znat pomoc elektromotoru pri akceleraci do kopce
Minusy
- nekonzistentni brzdy - pokazde to brzdi jinak. Zalezi jak moc se system rozhodne regenerovat (zlo!!)
- minimalni cit v brzdach
- elektromotor pred predni napravou dava dalsi kila kde byt nemaji a auto ma strasne jizdni vlastnosti - zveda zadni kola pri cemkoliv rychlejsim nez jizde na klobouka
Uvidime jak to zakomponuje Subaru. RAV4 se s tim hybridnim systemem moc nepredvedla.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48974
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2019
Petře a máš srovnání s konvenční Ravkou ? Myslím stran jízdních vlastností ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Outback 2019
Dobrá otázka. Subaru je prostě podvozkem, ovládáním, stabilitou úplně jinde.VDC píše:Petře a máš srovnání s konvenční Ravkou ? Myslím stran jízdních vlastností ?
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1281
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2019
No já jsem právě z těch, kdo by CVT bez těch virtuálních stupňů nechtěl. A měl jsem teda za to, že klasické CVT při předjíždění resp. ostřejším stylu jízdy snad musí rvát uši každému, kdo jen má trochu sluch a cit pro motor....Mně ten splašený skútr prostě nevyhovuje. A co se týče režimu Sport a Sport Sharp, tak se mi to chová čitelně a takhle jsem s tou převodovkou spokojen. To "Ičko" je ale pravda takové nee úplně povedené, jezdím na něj prostě jen na rychlejších úsecích, kdy Sport už točí zbytečně moc....Augi píše:Zkoušel jsem jezdit S i I a stále tam jsou ty otravné virtuální stupně. Od Toyoty jsem měl na mysli e-CVT, která je možná jiná než obyčejné CVT.
Ale někomu třeba ty virtuální stupně vyhovují, to nerozporuju.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5404
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Outback 2019
Me vyhovuje DSG vic nez CVT.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html