Outback 2019

Odpovědět
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: Outback 2019

Příspěvek od martas »

JohnyA , taky paradni auti a ta barva je ale taky nadherna (*_^) |,,,, Taky velka gratulace =)
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
JohnyA
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: úte čer 18, 2019 9:00 pm
Jméno a příjmení: Petr Pospěch

Re: Outback 2019

Příspěvek od JohnyA »

@u2964

Jo garáž, to je peklo :-D Skvělá volba v příslušenství byla i ta boční ochranná lišta, právě v garáži už dvakrát pomohla ,,,,| (*_^) |,,,,

S maskou máš pravdu, může se hodit.

@martas

Díky, snažil jsem se najít bravu podobnou běžné provozní špíně. Máme ještě starou Hondu Civic a tak je ještě trošku tmavší a je to výborná kombinace, člověku nepřijde tak špinavé to auto, dokud jej pořádně neumyje :-D . Tak a zítra ráno hurá na dovču na Šumavu, tak se Otty pořádně projede.
cajoch
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: pát kvě 10, 2019 10:54 am
Jméno a příjmení: Ivan Ruml

Re: Outback 2019

Příspěvek od cajoch »

To virtuální řazení mě štve.....mohlo by to plynule táhnout pod plynem...a místo toho to škube při "odřazování"...adaptací to nebude, blížím se k 10 tisícům a je to furt stejný...doufám že by se časem někde mohl objevit jinej fw pro převodovku...
Subaru Outback 2.5i Sport MY 2018
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5404
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Outback 2019

Příspěvek od Kolben »

Když na to “ slapes” tak to jakoby ředí . S tím nic neudělas.
Spousty Evropanů si ztěžovalo na projev CVT a to “řazení “ je na jejich popud. Mě osobně se to líbí víc než vyrocenej mixer.


Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Uživatelský avatar
Augi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 963
Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
Jméno a příjmení: Michal Augustýn
Bydliště: okolí Prahy

Re: Outback 2019

Příspěvek od Augi »

To virtuální řazení mě taky štve (zbytečně ruší), konkrétně v Levorgu MY2016 :( V Toyotě mám taky CVT, která tohle nedělá, a přijde mi ten projev úplně v pohodě.
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky

ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1281
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback 2019

Příspěvek od PeteBiggy »

Tak za mě jednoznačně, virtuální stupně ano =) Ještě, že to už Subaru u dnešního Lineartronicu má, klasický variátor bych nechtěl ani omylem >:( CVT bez simulace klasického automatu a ještě navíc třeba se slabým atmosférickým motorem, to je fakt za trest.... :-€-oO
Na druhou stranu musím uznat, že u silného XTčka se to někdy zachová nee úplně předvídatelně. Člověk chce jen tak normálně zrychlit a ono to posadí otáčky až moc nahoru a vystřelí jak splašená koza a jindy to prostě jen zrychlí dle očekávání. Ono si to tak nějak prostě žije svým životem...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
Augi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 963
Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
Jméno a příjmení: Michal Augustýn
Bydliště: okolí Prahy

Re: Outback 2019

Příspěvek od Augi »

No právě, e-CVT od Toyoty se oproti tomu chová krásně čitelně. Ale je to spíš drobnost, Levorga mám rád :D
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky

ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
cajoch
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: pát kvě 10, 2019 10:54 am
Jméno a příjmení: Ivan Ruml

Re: Outback 2019

Příspěvek od cajoch »

Mě zlobí, že to při "řazení" cuká...asi aby si američani všimli, že se něco v převodovce stalo...mohlo by to řadit a být jemnější bych řekl...krom sedadel jediná výtka k autu..:-)
Subaru Outback 2.5i Sport MY 2018
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1281
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback 2019

Příspěvek od PeteBiggy »

No nevím, jak je to u Oťase v tomto konkrétním MY, ale u mě je jednoznačně nejlepší jezdit na "S". Ta převodovka má sice mouchy, ale je rozhodně jedna z nejlepších, se kterýma jsem jel. Rozhodně teda lepší než výše zmiňovaná CVT od Toyoty, DSG u koncernu (i když to už udělalo taky velký pokrok) či automatu jiných značek, se kterýma jsem měl možnost se svézt.
Zkus jezdit na Sport a Ičko dávat jen na dálnicích, zda ti to takhle nebude vyhovovat líp, stejně jako mně.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
Augi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 963
Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
Jméno a příjmení: Michal Augustýn
Bydliště: okolí Prahy

Re: Outback 2019

Příspěvek od Augi »

Zkoušel jsem jezdit S i I a stále tam jsou ty otravné virtuální stupně. Od Toyoty jsem měl na mysli e-CVT, která je možná jiná než obyčejné CVT.
Ale někomu třeba ty virtuální stupně vyhovují, to nerozporuju.
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky

ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Outback 2019

Příspěvek od catana »

Na tema hybridu. Zkouseli jsme v Cesku hybridni RAV4 a na to, ze Toyota diky Priusu nejakych 20 let zkusenosti, tak mi to prislo zvlastni.
Plusy:
- konecne plynuly rozjezd, zadne cekani na CVT kdyz stojis, rozhybe to elektromotor
- rozhodne je znat pomoc elektromotoru pri akceleraci do kopce

Minusy
- nekonzistentni brzdy - pokazde to brzdi jinak. Zalezi jak moc se system rozhodne regenerovat (zlo!!)
- minimalni cit v brzdach
- elektromotor pred predni napravou dava dalsi kila kde byt nemaji a auto ma strasne jizdni vlastnosti - zveda zadni kola pri cemkoliv rychlejsim nez jizde na klobouka

Uvidime jak to zakomponuje Subaru. RAV4 se s tim hybridnim systemem moc nepredvedla.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48974
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback 2019

Příspěvek od VDC »

Petře a máš srovnání s konvenční Ravkou ? Myslím stran jízdních vlastností ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1985
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: Outback 2019

Příspěvek od suubaru »

VDC píše:Petře a máš srovnání s konvenční Ravkou ? Myslím stran jízdních vlastností ?
Dobrá otázka. Subaru je prostě podvozkem, ovládáním, stabilitou úplně jinde.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1281
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Outback 2019

Příspěvek od PeteBiggy »

Augi píše:Zkoušel jsem jezdit S i I a stále tam jsou ty otravné virtuální stupně. Od Toyoty jsem měl na mysli e-CVT, která je možná jiná než obyčejné CVT.
Ale někomu třeba ty virtuální stupně vyhovují, to nerozporuju.
No já jsem právě z těch, kdo by CVT bez těch virtuálních stupňů nechtěl. A měl jsem teda za to, že klasické CVT při předjíždění resp. ostřejším stylu jízdy snad musí rvát uši každému, kdo jen má trochu sluch a cit pro motor....Mně ten splašený skútr prostě nevyhovuje. A co se týče režimu Sport a Sport Sharp, tak se mi to chová čitelně a takhle jsem s tou převodovkou spokojen. To "Ičko" je ale pravda takové nee úplně povedené, jezdím na něj prostě jen na rychlejších úsecích, kdy Sport už točí zbytečně moc....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5404
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Outback 2019

Příspěvek od Kolben »

Me vyhovuje DSG vic nez CVT.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Odpovědět

Zpět na „Legacy, Outback“