Outback 2019
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2019
krytech: harous to už řešil ve vedlejším vláknu viewtopic.php?p=437586#p437586
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Outback 2019
Sakrys - to mi cele nejak uniklo, diky
Re: Outback 2019
Přešel jsem z OTB (zvaného jako Otík) 2.5i/123kW, r.v. 2012 (prodáno 12/2020 s nájezdem cca 180tkm) na OTB (důvěrně ho oslovuji jako AUTOBUS) 2.5/129kW, r.v. 2020 (aktuální nájezd 2tkm za měsíc a kousek). "Staré" auto bylo při srovnání s nástupcem pocitově dravější (srovnávám s I-režimem, na S-režim je nové auto brysknější) a táhlo za plynem jako splašené, bylo hlučnější, uskákanější, takové řekl bych naturálnější, bez zbytečných a rušivých "vyfikundací". Nové auto je ve všech ohledech větší, chová se během jízdy jako blazeovaný elegán, o přejezdu nerovností mě informuje jen tlumeným a vzdáleným "duc-duc", je v něm ticho jako v kostele, jedná se o naprosto jiný svět, do kterého se Outback přesunul za těch cca 8 let.
ALE - hromada jízdních asistentů v novém autě mi občas znepříjemňuje řidičský život např. formou radikálního zašlápnutí brzd a vyvěšení osádky do pásů při zaregistrování cyklistů, stojících na krajnici zjevně "mimo dosah" - snad jen otevření dveří za jízdy by je mohlo zneškodnit, při objevení přebíhajících chodců, potažmo se se mnou přetahuje o řízení v případě, kdy si zkusmo zapnu a urychleně zase nevypnu "samořízení". Chování CVTčka ve starém Otíkovi mi bylo milejší, protože v něm prezentovaná kombinace převodovky a motoru představovala neutuchající a neochabující "tah na bránu", kdykoliv jsem si usmyslel. Nové auto neustále řadí, bez ohledu na zvolený jízdní režim (S/I) a bez ohledu na intenzitu stlačení plynového pedálu. Snad si zvyknu...
NICMÉNĚ jako ukrutně komfortní shledávám adaptivní tempomat, kdy se v městském provozu jen zavěsím za předjedoucí vůz, nastavím si kritickou vzdálenost a OTB si všechno pohlídá za mě (počínaje samořízením v pruzích a konče samočinným zastavením za předskokanským autem nebo upozornění, že se auto přede mnou pohnulo a je na místě dát pokyn k jízdě). Obecně je nové auto izolovanější, komfortnější a představuje pro mě jak zevnějškem tak interiérem a pocitem z jízdy "koráb".
Globálně zhodnoceno, velmi dlouho a bolestivě jsem řešil odchod starého pracanta a jeho nástupce. Postupnou a potupnou eliminací konkurence v podobě BMW řady 5, resp. X3, M/B řady E, resp. GLB, Audi A7 a Lexus (GS450h prohrál jen díky chybějímu pohonu 4x4, jinak se dnes moje zadnice vozila právě v géesu) jsem uzavřel kruh a skončil jsem zase u Subaru a modelu Outback. Hrála v tom samozřejmě roli i znalost auta, které mě nikdy nenechalo na holičkách, maximální spokojenost s ročníkem 2012 a v neposlední řadě stále ještě spousta lidí za volanty šestihvězdičkových aut, se kterými na sebe rád a často kynu zpoza volantu autobusu. Který, jak s nadějí čekám, se mnou vydrží dalších 10 let, než se stane vodíkový pohon levnějším a pak půjdu do Mirai-e. Pokud se toho dožiju... Tak tedy súčkám zdar
ALE - hromada jízdních asistentů v novém autě mi občas znepříjemňuje řidičský život např. formou radikálního zašlápnutí brzd a vyvěšení osádky do pásů při zaregistrování cyklistů, stojících na krajnici zjevně "mimo dosah" - snad jen otevření dveří za jízdy by je mohlo zneškodnit, při objevení přebíhajících chodců, potažmo se se mnou přetahuje o řízení v případě, kdy si zkusmo zapnu a urychleně zase nevypnu "samořízení". Chování CVTčka ve starém Otíkovi mi bylo milejší, protože v něm prezentovaná kombinace převodovky a motoru představovala neutuchající a neochabující "tah na bránu", kdykoliv jsem si usmyslel. Nové auto neustále řadí, bez ohledu na zvolený jízdní režim (S/I) a bez ohledu na intenzitu stlačení plynového pedálu. Snad si zvyknu...
NICMÉNĚ jako ukrutně komfortní shledávám adaptivní tempomat, kdy se v městském provozu jen zavěsím za předjedoucí vůz, nastavím si kritickou vzdálenost a OTB si všechno pohlídá za mě (počínaje samořízením v pruzích a konče samočinným zastavením za předskokanským autem nebo upozornění, že se auto přede mnou pohnulo a je na místě dát pokyn k jízdě). Obecně je nové auto izolovanější, komfortnější a představuje pro mě jak zevnějškem tak interiérem a pocitem z jízdy "koráb".
Globálně zhodnoceno, velmi dlouho a bolestivě jsem řešil odchod starého pracanta a jeho nástupce. Postupnou a potupnou eliminací konkurence v podobě BMW řady 5, resp. X3, M/B řady E, resp. GLB, Audi A7 a Lexus (GS450h prohrál jen díky chybějímu pohonu 4x4, jinak se dnes moje zadnice vozila právě v géesu) jsem uzavřel kruh a skončil jsem zase u Subaru a modelu Outback. Hrála v tom samozřejmě roli i znalost auta, které mě nikdy nenechalo na holičkách, maximální spokojenost s ročníkem 2012 a v neposlední řadě stále ještě spousta lidí za volanty šestihvězdičkových aut, se kterými na sebe rád a často kynu zpoza volantu autobusu. Který, jak s nadějí čekám, se mnou vydrží dalších 10 let, než se stane vodíkový pohon levnějším a pak půjdu do Mirai-e. Pokud se toho dožiju... Tak tedy súčkám zdar
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2019
Yarku hezký shrnutí !! Tak ať těch pozitivních prožitků přibývá a jsi spokojenej !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2019
Zajímalo by mi ohledně těch cyklistů, jak se to projevovalo? To když opravdu stojí u krajnice a já ho objíždím s blinkrem s odstupem 1,5 m, tak reaguje do brzd a volantu?
Taky se s ním nově učím a už mi vychovávalo při myšce , kdy auto přede mnou zpomaluje, že bude odbočovat a já se ho jal objet bez blinkru, hned mi hrabalo do brzd a volantu.
Taky se s ním nově učím a už mi vychovávalo při myšce , kdy auto přede mnou zpomaluje, že bude odbočovat a já se ho jal objet bez blinkru, hned mi hrabalo do brzd a volantu.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Re: Outback 2019
je tam kouzelný tlačítko, co umlčí všechny asistenty? 3.6 koukám nutná volba... Od kterýho roku přestal mít otb nejpomalejší kufr na světě?
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2019
Já asistenty nezapínám/nevypínám, ES mi maximálně zabliká při existující překážce (na cyklisty nereaguje, spíše na svodidla nebo u nové D35 na dočasné mantinely). Držení pruhu nezapínám a je pravda, že ani nepoužívám adaptivní tempomat. Jediné, co ihned vypínám je S&S.CoZmo píše:je tam kouzelný tlačítko, co umlčí všechny asistenty?
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Outback 2019
@seatik: pravdudíš, je to tak - pokud dám znamení o změně směru jízdy s dostatečným předstihem, tak E_Sight (dále jen ES) při překročení přerušované - v případě objíždění překážek ani plné - čáry ani nepípne, neblikne, prostě pohoda-klídek-jazz. Soudím, že pokud bych "dal blinkr" a cyklisty mírně obobloučkoval, sice by je zmerčil, ale neřekl by ani BE. Takto mě překvapil, že reagoval na dva cyklisty ve městě, metr za plnou čarou na rozmezí chodníku a silnice, kteří se nikterak nevměšovali do provozu. Nicméně pokud mám nastavenou delší vzdálenost pro udržování odstupu (ve městě ji zkracuji, abych neměl zbytečně velký odstup od vpředujedoucího auta), tak ES "klade oči" na vozovku dál od auta a pak vidí i ty přebíhající chodce v pro ně bezpečné vzdálenosti a nemilosrdně se položí na brzdy.
@quickly: po nastartování hned vypínám Start/Stop systém, udržování v jízdních pruzích jsem si několikrát vyzkoušel a je taky "off". ES, i bez aktivovaného adaptivního tempomatu, mi v 2020-ce stále sleduje dění kolem a pokud hodlám podle jeho názoru příliš zblízka zkoumat pozadí auta přede mnou, zabliká, zapípá a pokud nereaguji, prostě zabrzdí. Stejně tak se ozve, pokud přejedu přerušovanou dělící čáru bez blinkru.
@quickly: po nastartování hned vypínám Start/Stop systém, udržování v jízdních pruzích jsem si několikrát vyzkoušel a je taky "off". ES, i bez aktivovaného adaptivního tempomatu, mi v 2020-ce stále sleduje dění kolem a pokud hodlám podle jeho názoru příliš zblízka zkoumat pozadí auta přede mnou, zabliká, zapípá a pokud nereaguji, prostě zabrzdí. Stejně tak se ozve, pokud přejedu přerušovanou dělící čáru bez blinkru.
Re: Outback 2019
Ja uz si za 2 roky provozu zvykl po nastartovani na 3-hmat (zrcatka, stop-start, auto-hold)...
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Outback 2019
ja uz nevypinam ani ss, kdyz clovek nestoji na brzde uplne na krev, ss nesepne. ostatni "pomocnici" jen pipaj
novejsi modely uz tahaj za ruce/cukaj s volantem - hlidani pruhu ?
novejsi modely uz tahaj za ruce/cukaj s volantem - hlidani pruhu ?
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Outback 2019
a jak je to s tím el. kufrem? Je věčně nejpomalejší nebo to jde zabouchnout ručně nebo se něco změnilo? Omlouvám se, mám ještě třetihorní auto s kufrem v manuálu a nerad bych čekal každý ráno hodinu než se ta věc zavře nebo otevře...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
- Jozifek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 587
- Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Lášek
- Bydliště: Praha
Re: Outback 2019
Nemám sice Outback, ale u Forestera je to tak, že zmáčneš čůdl a čekáš nebo čůdl držíš chvíli zmáčknutý a otevře se manuálně.
Zavřít lze manuálně nebo zmáčknout a čekat
Zavřít lze manuálně nebo zmáčknout a čekat
MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
Re: Outback 2019
Měl jsem před- a mám pofacelift. Po FL je rychlost v pohodě. Je to rozdíl.
Teď jak jsou mrazy, došlo k jevu, že k pantům nateklo hodně vody, ze které se stal led. Otevřením se led rozdrtí, je tam slušná páka. Ale. Pokud by to bylo manuál, nerval bych to a vyndal Nejdřív led. Hodně ledu, tak litr nebo i víc. Takto se to nadrtí, ale mohou to odsrat kabely s husími krky.
Teď jak jsou mrazy, došlo k jevu, že k pantům nateklo hodně vody, ze které se stal led. Otevřením se led rozdrtí, je tam slušná páka. Ale. Pokud by to bylo manuál, nerval bych to a vyndal Nejdřív led. Hodně ledu, tak litr nebo i víc. Takto se to nadrtí, ale mohou to odsrat kabely s husími krky.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Outback 2019
otevreni trva tusim 5 vterin, superb to ma za 4 .... takze rozdil jednoho svetelnyho roku
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Outback 2019
Doplním dva postřehy z dnešního dne:
A) Hlídání v jízdních pruzích funguje od "nějaké" (nevím jaké) rychlosti výše. Během jízdy ve městě na mě ES jen pípá a hrozí červeným blikotem, ale nechá mě překonat dělící čáru, aniž by mi hrábnul do řízení. Zato na dálnici mě nenechá ani doprava ani doleva a po několika (tuším po třech) srovnáních do mezipruží na mě zařve, ať se chopím kormidla (a já poslechnu, tudíž nevím, co by se dělo dále, pokud bych rozkazu velitele neuposlechnul).
B) Po natankování plné nádrže nemusím čekat na její "vychrochtání" (pardon za výraz, lepší přirovnání mě nanapadá), jako tomu bylo u OTB r.v. 2012. U 2012-ctky se občas stalo, že v rytmických intervalech, doprovázených odříháváním přepité (více by se mi líbilo slovo "přechlastané") nádrže, vystřikoval benzín ven. U aktuálního výběhového modelu je zřejmě lépe vyřešeno odvětrání nádrže...
A) Hlídání v jízdních pruzích funguje od "nějaké" (nevím jaké) rychlosti výše. Během jízdy ve městě na mě ES jen pípá a hrozí červeným blikotem, ale nechá mě překonat dělící čáru, aniž by mi hrábnul do řízení. Zato na dálnici mě nenechá ani doprava ani doleva a po několika (tuším po třech) srovnáních do mezipruží na mě zařve, ať se chopím kormidla (a já poslechnu, tudíž nevím, co by se dělo dále, pokud bych rozkazu velitele neuposlechnul).
B) Po natankování plné nádrže nemusím čekat na její "vychrochtání" (pardon za výraz, lepší přirovnání mě nanapadá), jako tomu bylo u OTB r.v. 2012. U 2012-ctky se občas stalo, že v rytmických intervalech, doprovázených odříháváním přepité (více by se mi líbilo slovo "přechlastané") nádrže, vystřikoval benzín ven. U aktuálního výběhového modelu je zřejmě lépe vyřešeno odvětrání nádrže...