Rozvody na 3,6tce

Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1048
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: Rozvody na 3,6tce

Příspěvek od Majer »

clay píše:Tak kluci děkuji, že jste mi pomohli:
- na první by se člověk lekl, že chce autu udělat dobře a spíš by ho pokazil
- na druhou je zajímavá ta informace, že když nevaří, tak proč vodní pumpu (proč? bývalo to zvykem u aut, která mají vodní pumpu v motoru a ne šukátko vně hnané řemenem. Vodní pumpa byla při rozvodech marginální cenovou položkou)

Tak že dotaz, nemaje na 3,6 teploměr, jak poznám že chce vařit?
Je stav kdy i při mrazech jde velmi často ventilátor chladiče předzvěstí, že je H2O čerpadlo KO - nebo je na cetě do věčných …
U mého Oty byť 2,5 se mi vrtule spouštěla v mrazu i když jsem jel na pohodu, pak mi praskl chladič.... Po jeho výměně je klid a Sahara je potichu... Takže to že ti spouští může být i příznak špatného chladiče? Ale nechci strašit....
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Uživatelský avatar
clay
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2258
Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
Jméno a příjmení: Michal Šprachta
Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody na 3,6tce

Příspěvek od clay »

Ahoj, nestrašíš, jednou z operací při rozvodech, budu-li je dělat, je vyčisti chladiče. Myslím si, že budou zanešené - tedy myslí hlavně zvně.
Ale dík, mne také zaráží, že to chladí častěji, než jsem byl zvyklý. Clay
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22554
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Rozvody na 3,6tce

Příspěvek od spm »

Nebo taky termostat... jinak tohle pokud máš čím z diagnostiky tu teplotu kapaliny vyčíst, tak tam je to většinou vidět jasně. Normálně (alespoň u 3.0 bez R, ale tohle snad bude mezi těmi motory podobné) za jízdy se ta teplota pohybuje někde v rozmezí 80 - 90°C, baj oko. Pokud by tam za jízdy bylo víc, tak je někde něco špatně. Vybavuju si, že tu tohle právě někdo (možná outback?) řešil a po výměně těch komponent to spadlo dolů. A teploměr s ručičkou na tohle stejně nepomáhal, protože ten ještě v teplotách dost přes 100°C (teda i tam, kde se spínají ty sahary) leží jak přibitý na místě. Zvedat se z té polohy začne, až když je ta teplota už hodně nad.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Rozvody na 3,6tce

Příspěvek od dethroned »

Jo to jsem řešil já. Termostat byl nacnuty, ale pomohla až výměna chladiče. Zaneseny rozhodně zevnitř nebyl, spis komplet uz zoxidovany a vyplaceny lamelky zvenku. Jenže auto má 270 tkm a 14 let starý.
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Legacy, Outback“