Outback 2008 2.5i
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Outback 2008 2.5i
Ahoj,
mám možnost koupit Subaru outback 2008 2.5i s manuálním řazením, dovezen ze Švýcarska, provozován rok v ČR známým.
Najeto nějakých 202 000km
Poradíte na co si dát pozor? Jak je na tom motor s kvalitou? Kde jsou skryté vady?
Děkuji Vám za Váš čas
mám možnost koupit Subaru outback 2008 2.5i s manuálním řazením, dovezen ze Švýcarska, provozován rok v ČR známým.
Najeto nějakých 202 000km
Poradíte na co si dát pozor? Jak je na tom motor s kvalitou? Kde jsou skryté vady?
Děkuji Vám za Váš čas
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: Outback 2008 2.5i
Tak jen dodám, jedná se o 127kW verzi. Kdyby náhodou někdo něco...
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Outback 2008 2.5i
S tím podpisem abys pomoc pohledal. Pokud to není v otravným plynu, tak tam žádný pastičky nečekej, pouze to bude potřebovat velkej servis, tak si dvacku přičti.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2008 2.5i
Co mám tak nějak odsledováno zde z fóra, tak tenhle ročník žádné skryté vady, o kterých by se běžně vědělo nemá. Osobní zkušenost pochopitelně nemám, ale celkem dost si pamatuji, na jakých autech se tu kdy řešily nějaké potíže. A tenhle mezi ně nepatří.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Outback 2008 2.5i
Casem lambda nebo nastavec na ni.stavkujici zamky komplet.praskajici svazek v 5 dverich. Jinak nic extra.ty zamky si opravis sam.zadny velky paste tam nejsou.jasne ze zalezi jak se staral clovek pred tebou
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Outback 2008 2.5i
Tak u me - stejnej rok i motorizace, najeto aktualne 116tkm. Nerikam,ze jsem poridil dobrej kus, ale tech aut je pomerne malo (s vybavou co jsem chtel), tak pak clovek bere cokoliv
- meneny predni loziska kol, jsou nacaty zadni loziska
- chyba P0420, nizka efektivita katu, pokusim se resit podlozkou pod lambdu
- unikajici klima, zpusobena zpuchrelym tesnenim vpredu na chladici
- (mirna) koroze spodku a v motorovem prostoru (asi parkovane ve vyhrivane garazi)
- praskle oplechovani vyfuku kolem motoru, reseni vyrezanim
- K.O. zadni tlumice vyfuku a dira v rozdvojeni, zatim zavareno
takze zatim nic strasneho
- meneny predni loziska kol, jsou nacaty zadni loziska
- chyba P0420, nizka efektivita katu, pokusim se resit podlozkou pod lambdu
- unikajici klima, zpusobena zpuchrelym tesnenim vpredu na chladici
- (mirna) koroze spodku a v motorovem prostoru (asi parkovane ve vyhrivane garazi)
- praskle oplechovani vyfuku kolem motoru, reseni vyrezanim
- K.O. zadni tlumice vyfuku a dira v rozdvojeni, zatim zavareno
takze zatim nic strasneho
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: Outback 2008 2.5i
Děkuji Vám za tipy.
Tohle auto má vyměněné přední ložiska, udělán olej, brzdy, nějaké další věci na přední nápravě, aktuálně je v servise na tyčkách řízení + nějaké drobnosti, při té přiležitosti majitel nechá udělat po 8 000 km olej + filtry. Je k němu kompletní historie ze Švýcar + faktury z ČR...
Spotřeba oleje je 0,5l na 8000km
Tohle auto má vyměněné přední ložiska, udělán olej, brzdy, nějaké další věci na přední nápravě, aktuálně je v servise na tyčkách řízení + nějaké drobnosti, při té přiležitosti majitel nechá udělat po 8 000 km olej + filtry. Je k němu kompletní historie ze Švýcar + faktury z ČR...
Spotřeba oleje je 0,5l na 8000km
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: Outback 2008 2.5i
Jinak koukám na ceny a lambda přední za šest, zadní za tři... Rozvodová sada necelých pět tisíc, to jsou celkem rozumné ceny. Brzdy cena nižší jak na BMW, takže nic drastického
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
Re: Outback 2008 2.5i
2,5i 127kW
nám od 180.000km, nyní 230.000km
poruchy:
- od začátku zlobí P0420 kat, mažu přes OBD (300-100km -pomohl OXICAT nyní mažu po cca 3500km , chystám se ny výměnu labda sondy
- ulomená přední tyčka nivelace světel (ve 190tkm) kašlu na to a svétí kontrolka, v zimě zhasne
- urezlé uchycení tyčky zadní nivelace (todle snad nevymýšlel japonec - zatím přidrátováno
- výměna kladky napínání řemenu (1.000,- Kč)
- prasklé rozdvojení výfuku (zavařeno)
- chrastily brzdové třemny, odešly poudra uložení, nahrazena homemmade výrobou (700,- Kč)
servis:
- oleje, náplně, filtry, olej ve 180tkm
- výměna stabilizátorů ve 200tkm
- brzdové kotouče a desky ve 200tkm
- olej po 10-15 tkm
- spotřeba oleje cca 1-1,5 ltr / 10.000 km
- geometrie ve 220tkm
- výměna spojkové sady ve 220 tkm (byl připravený i přítlačák, ale nakonec byl původní originál v lepším stavu, než nový Sachs/Valeo), tak jsme původní s nájedem 220tkm vrátili ...
- komplet rozvody ve 220 tkm
nám od 180.000km, nyní 230.000km
poruchy:
- od začátku zlobí P0420 kat, mažu přes OBD (300-100km -pomohl OXICAT nyní mažu po cca 3500km , chystám se ny výměnu labda sondy
- ulomená přední tyčka nivelace světel (ve 190tkm) kašlu na to a svétí kontrolka, v zimě zhasne
- urezlé uchycení tyčky zadní nivelace (todle snad nevymýšlel japonec - zatím přidrátováno
- výměna kladky napínání řemenu (1.000,- Kč)
- prasklé rozdvojení výfuku (zavařeno)
- chrastily brzdové třemny, odešly poudra uložení, nahrazena homemmade výrobou (700,- Kč)
servis:
- oleje, náplně, filtry, olej ve 180tkm
- výměna stabilizátorů ve 200tkm
- brzdové kotouče a desky ve 200tkm
- olej po 10-15 tkm
- spotřeba oleje cca 1-1,5 ltr / 10.000 km
- geometrie ve 220tkm
- výměna spojkové sady ve 220 tkm (byl připravený i přítlačák, ale nakonec byl původní originál v lepším stavu, než nový Sachs/Valeo), tak jsme původní s nájedem 220tkm vrátili ...
- komplet rozvody ve 220 tkm