Automat - jak poznat správný?
Re: Automat - jak poznat správný?
Mezináprava ti u AT těžko odejde
Re: Automat - jak poznat správný?
Jo, ta nemá co odcházet. Tam by se maximálně mohli nějak poškodit ty lamely, co jí uzavírají a to se dá vyměnit, stejně jako další díly v převodovce. Na rozdíl od víceméně neservisovatelný mezinápravy u manuálních převodovek.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Automat - jak poznat správný?
Aha. Hledal sem něco dostatečně drahýho, co by mohlo odejít a nepřemejšlel sem dost do hloubkyFiba píše:Mezináprava ti u AT těžko odejde
Každopádně ten problém je skutečně v tom, jestli se to vyplatí - buď do toho ještě nějaký peníze dám, pokud to nebude nesmysl v porovnání s ojetím auta, nebo tu stávající převodovku dojezdím úplně do smrti.
No a proč se ptám na to, na co se ptám - nerad bych do toho dal peníze a i přesto dojížděl stávající převodovku do smrti, protože ta "nová" tam nepůjde
Omlouvám se, že jsem v tomhle lama a tahám z Vás rozumy, ale servisům se do nákupu (celkem pchopitelně) moc nechce a já mám to auto docela rád, tak mu neustále dávám další a další šance.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Automat - jak poznat správný?
Když už se to tu nakouslo (ne že bych to potřeboval, ťuk ťuk), jak moc úspěšný jsou u AT repase? Jestli se u převodovky, která jinak stále celkem funguje, nevyplatí spíš udělat repasi, než kupovat celou jinou, která bude mít kdoví co za sebou...
Re: Automat - jak poznat správný?
No, bavil jsem se o tom se servisem a údajně podle stupně likvidace to může naskákat třeba až na 70+, přičemž při tomhle nájezdu se při sundavání a nandavání motoru obvykle ještě vysypou další věci a to už se bavíme o částkách 100k a víc (kam se to dostat může, ale nemusí), což se mi do toho auta prostě dávat nechce. Takže zkouším druhou alternativu, pokud bych "rozumně jetou" převodovku sehnal za rozumný peníz, tak bych tu přestavbu riskl. Ale jinakspm píše:Když už se to tu nakouslo (ne že bych to potřeboval, ťuk ťuk), jak moc úspěšný jsou u AT repase? Jestli se u převodovky, která jinak stále celkem funguje, nevyplatí spíš udělat repasi, než kupovat celou jinou, která bude mít kdoví co za sebou...
Re: Automat - jak poznat správný?
No ruku do ohně za to nedám, ale proč by se měl vyndavat motor?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automat - jak poznat správný?
Kvůli převodovce bych si taky nemylslel, že je třeba na motor vůbec sahat. Až budu pod autem, tak se schválně podívám.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Automat - jak poznat správný?
Tak u manuální převodovky se taky poškodí jen to co ten diferák uzavírá.HonzaCZ píše:Jo, ta nemá co odcházet. Tam by se maximálně mohli nějak poškodit ty lamely, co jí uzavírají a to se dá vyměnit, stejně jako další díly v převodovce. Na rozdíl od víceméně neservisovatelný mezinápravy u manuálních převodovek.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Automat - jak poznat správný?
Jj, jenže na automatu to je pár plechů, který se daj poměrně jednoduše vyměnit a dají se koupit... Cca 3500 za sadu. http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_1/mnov píše: Tak u manuální převodovky se taky poškodí jen to co ten diferák uzavírá.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Automat - jak poznat správný?
U manuálu je to taky pár plechů s nějakou hmotou, ale nedají se levně koupit. Tak až mi to odejde, udělám z toho převodovku bez svornosti středového difererenciálu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Automat - jak poznat správný?
Takže vlastně čtyřkolka naprdmnov píše:Tak až mi to odejde, udělám z toho převodovku bez svornosti středového difererenciálu.
Re: Automat - jak poznat správný?
Jak koukám na ty možnosti. Jako dát za pofidérní převodovku z anglie 35 klacků + ani nechci vědět na kolik vyjde doprava, tak raději dám těch 70 tis za repas se zárukou.
A co by se mělo dalšího dolámat při její výměně? Nějaká spuchřelá hadice nebo silentblok, část vejfuku? To by stejně oděšlo tak jako tak a je akorát dobře, když by se na to při té demontáži přišlo. A nic dalšího co by se nechalo při výměně převodovky zkurvit mě nenapadá.
A co by se mělo dalšího dolámat při její výměně? Nějaká spuchřelá hadice nebo silentblok, část vejfuku? To by stejně oděšlo tak jako tak a je akorát dobře, když by se na to při té demontáži přišlo. A nic dalšího co by se nechalo při výměně převodovky zkurvit mě nenapadá.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Automat - jak poznat správný?
No, kdyby to auto mělo nájezd dejme tomu 200t, tak řeším to stejné, co píšeš. Ale má dvojnásobek a veškerý větší investice do toho jsou hrozně rizikové. Takhle i s dopravou dám kolem 25 a něco do montáže, přičemž tam nebude ta nejistota, že auto bude měsíc někde stát a bude se čekat na rozborku převodovky, aby mi pak řekli, že to půjde opravit, nebo že už to nepůjde a to auto jezdit už takhle nebude. Na druhou stranu tam bude riziko, že si koupím něco podobného, co mám. To je riziko podnikání.dracekvo píše:Jak koukám na ty možnosti. Jako dát za pofidérní převodovku z anglie 35 klacků + ani nechci vědět na kolik vyjde doprava, tak raději dám těch 70 tis za repas se zárukou.
A co by se mělo dalšího dolámat při její výměně? Nějaká spuchřelá hadice nebo silentblok, část vejfuku? To by stejně oděšlo tak jako tak a je akorát dobře, když by se na to při té demontáži přišlo. A nic dalšího co by se nechalo při výměně převodovky zkurvit mě nenapadá.
Takže tak - cesta nejmenšího odporu....