kupa Outback 2015, Benzin a CVT
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: pát čer 30, 2017 6:51 am
- Jméno a příjmení: Jaroslav Corba
kupa Outback 2015, Benzin a CVT
Dobry den,
budem potrebovat nove auto a moja volba cislo 1 je Subaru .
Uvazujem o Outback-u s Dieslom, kvoli vacsiemu poctu km ( mesacne cca 2000 - 2500 km ) z toho 2/3 po dialnici, zvysok mesto. O mojej volbe rozhoduje hl. spotreba. Benzin je dobra vec, ale jazdit za 9.5 - 10.5 litra je mimo limit, obzvlast ked teraz jazdim za 5.8 ( ok, nie je to Subaru a AWD ).
Mal by som zaujem o jazdeny Outback 2015 ( cca 40 000 - 60 000 km, auto stale v zaruke ).
Rad by som sa opytal majitelov rovnakeho auta, ako su spokojny s motorom a jeho vlastnostami?
Co si treba vsimat na jazdenom Outback-u pri jeho kupe?
Vopred dakujem za informacie.
budem potrebovat nove auto a moja volba cislo 1 je Subaru .
Uvazujem o Outback-u s Dieslom, kvoli vacsiemu poctu km ( mesacne cca 2000 - 2500 km ) z toho 2/3 po dialnici, zvysok mesto. O mojej volbe rozhoduje hl. spotreba. Benzin je dobra vec, ale jazdit za 9.5 - 10.5 litra je mimo limit, obzvlast ked teraz jazdim za 5.8 ( ok, nie je to Subaru a AWD ).
Mal by som zaujem o jazdeny Outback 2015 ( cca 40 000 - 60 000 km, auto stale v zaruke ).
Rad by som sa opytal majitelov rovnakeho auta, ako su spokojny s motorom a jeho vlastnostami?
Co si treba vsimat na jazdenom Outback-u pri jeho kupe?
Vopred dakujem za informacie.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16117
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: kupa Outback 2015, Diesel a CVT
ahoj jarocorba, vítej u nás na SFC , řidičů s dehtovým otíkem (D jako dehet) a CVT je tady minimum, možná dokonce nikdo. Já jsem jezdil dehtového forestíka s MT MY09 a najel 218 tkm. Chtěl jsme jít do dehtového forestíka MY13 s CVT, ale v té době CVT v dehtovém forestíkovi nebyl . Mám teď benzínovou plečku, najeto 162 tkm (od 19.11.2013) a plná spokojenost. Za rok najedu cca 45 tkm.
Chápu Tvoji "potřebu" dehta kvůli nájezdu a dálničním rychlostem. Já jako starosta si nemohu překračovat rychlosti, takže jezdím na úrovni rychlostních limitů, na dálnicích kolem tacho 120, abych měl jistotu, že i když budu předjíždět, tak budu v limitu. Dálnice jezdím tak 20%, jinak okresky. Průměrnou spotřebu přepočtenou na nádrž mám 7,36 l/100 km. Provoz benzínu je náročnější na spotřebu, ale nemáš s ním jiné problémy. U dehta je problém to, že když natankuješ špatnou naftu , tak začnou blbnout vstřiky a je to oprava dost nákladná. V zimě s dehtem řešíš aditiva proti zamrzání. Pokud jezdíš krátké vzdálenosti, tak ucpáváš DPF filtr. Byl jsem velký zastánce dehtového forestíka, ale nyní už chci jen benzínového. Ano nemá takový zátah, ale v globále, při velkém nájezdu, je podle mne benzín na provoz levnější (hlavně opravy). Jinak pozor, dehtové CVT má vyšší spotřebu než stejný motor s MT, protože CVT si drží vyšší otáčky kvůli lepšímu vypalování DPF.
Chápu Tvoji "potřebu" dehta kvůli nájezdu a dálničním rychlostem. Já jako starosta si nemohu překračovat rychlosti, takže jezdím na úrovni rychlostních limitů, na dálnicích kolem tacho 120, abych měl jistotu, že i když budu předjíždět, tak budu v limitu. Dálnice jezdím tak 20%, jinak okresky. Průměrnou spotřebu přepočtenou na nádrž mám 7,36 l/100 km. Provoz benzínu je náročnější na spotřebu, ale nemáš s ním jiné problémy. U dehta je problém to, že když natankuješ špatnou naftu , tak začnou blbnout vstřiky a je to oprava dost nákladná. V zimě s dehtem řešíš aditiva proti zamrzání. Pokud jezdíš krátké vzdálenosti, tak ucpáváš DPF filtr. Byl jsem velký zastánce dehtového forestíka, ale nyní už chci jen benzínového. Ano nemá takový zátah, ale v globále, při velkém nájezdu, je podle mne benzín na provoz levnější (hlavně opravy). Jinak pozor, dehtové CVT má vyšší spotřebu než stejný motor s MT, protože CVT si drží vyšší otáčky kvůli lepšímu vypalování DPF.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11873
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: kupa Outback 2015, Diesel a CVT
jarocorba: Naftu ti tady bude rozmlouvat skoro každý a celkem právem. Sice nové motory už jsou trochu lépe odladěné než ty původní, ale jinak tu na naftu 99% majitelů akorát nadává!!! Musí hlídat kvalitu paliva, jednomu filtr regeneruje moc často, jinému málo často. Spousta lidí s ropákama tu jezdí s notebookem vedle sebe, aby měli přehled, co to auto zrovna dělá, atd, atd, atd. A ve finále ti ten motor stejně ve 150.000km klekne a budeš pořizovat minimálně nový polomotor. Takhle tu dopadl fakt prakticky každý. Sice se ti možná někdo bude snažit uklidnit, že nové motory už jsou O.K, ale prakticky nikdo tu s nimi nemá najeté žádné velké kilometrové proběhy, takže kdo ví, jak to je?!?
Jestli myslíš, že to stojí za tu úsporu 1-2l/100km, tak si to auto kup. Ale při započtení vyšší pořizovací ceny, jednoduchosti atmo benzínového motoru proti foukané naftě náchylné na všechno možné, bych si skoro troufal tvrdit, že pořizovat naftového Oťase je fakt nesmysl.
Jestli myslíš, že to stojí za tu úsporu 1-2l/100km, tak si to auto kup. Ale při započtení vyšší pořizovací ceny, jednoduchosti atmo benzínového motoru proti foukané naftě náchylné na všechno možné, bych si skoro troufal tvrdit, že pořizovat naftového Oťase je fakt nesmysl.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: pát čer 30, 2017 6:51 am
- Jméno a příjmení: Jaroslav Corba
Re: kupa Outback 2015, Diesel a CVT
Dakuje za privitanie Quickly,
Jazda na limite mi nerobi problem. Ak bude mimo limitov, bude to boliet moju penezenku.
Naftu tankujem vyhradne na znackovych pumpach ( OMV, Slovnaft, Shell ) a 70 percent vzdy tu kvalitnejsiu ( v zime do - 40 ). Vlastne tankujem naftu, ktora stoji ako benzin.
Ak by som mal na benzinovom Outback-u priemernu spotrebu ako ty ( 7.6 ), pri rychlostiach 50-90-120(130), vazne by som uvazoval o tom benzine z hladiska bezproblemovosti a jednoduchej udrzby.
To co miniem na palivo, usetrim na udrzbe a opravach.
Ak by dieslovy Outback to iste jazdil za 6.8, rozdiel je zanetbatelny.
Aj tak by bola najlepsia priama konfrontacia skusenosti dvoch majitelov, ktori maju najazdenych niekolko tisic kilometrov.
Jazda na limite mi nerobi problem. Ak bude mimo limitov, bude to boliet moju penezenku.
Naftu tankujem vyhradne na znackovych pumpach ( OMV, Slovnaft, Shell ) a 70 percent vzdy tu kvalitnejsiu ( v zime do - 40 ). Vlastne tankujem naftu, ktora stoji ako benzin.
Ak by som mal na benzinovom Outback-u priemernu spotrebu ako ty ( 7.6 ), pri rychlostiach 50-90-120(130), vazne by som uvazoval o tom benzine z hladiska bezproblemovosti a jednoduchej udrzby.
To co miniem na palivo, usetrim na udrzbe a opravach.
Ak by dieslovy Outback to iste jazdil za 6.8, rozdiel je zanetbatelny.
Aj tak by bola najlepsia priama konfrontacia skusenosti dvoch majitelov, ktori maju najazdenych niekolko tisic kilometrov.
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: pát čer 30, 2017 6:51 am
- Jméno a příjmení: Jaroslav Corba
Re: kupa Outback 2015, Diesel a CVT
Traveller,
som zvyknuty na Diesel (Renault, 1.6 dCi ), s ktorym uz mam najazdenych 155 000 km, a ziadny problem. Prasknutu malu hadicku k turbu napocitam, vada materialu.
Naozaj ten agregat slape ako hodinky. Kombi spotreba 5.8 l / 100 km aj pri hrubom zaobchadzani.
Ale to je hadam jedina dobra vec na tom aute. Nove auto chcem AUTO a nie marketingovu blbost. Preto SUBARU.
Bohuzial pri mojom najazde, ale musim zvazovat aj ekonomiku prevadzky a benzinove Subatka jazdiace za 10 - 11 l su mimo moj limit.
Ale ak Subaru benzin v Outbacku dokaze jazdit pri normalnej jazde ( myslim jazdu 50-90-120 ) v normalnom rozmedzi spotreby 7 - 8 l tak pojdem do benzinu.
som zvyknuty na Diesel (Renault, 1.6 dCi ), s ktorym uz mam najazdenych 155 000 km, a ziadny problem. Prasknutu malu hadicku k turbu napocitam, vada materialu.
Naozaj ten agregat slape ako hodinky. Kombi spotreba 5.8 l / 100 km aj pri hrubom zaobchadzani.
Ale to je hadam jedina dobra vec na tom aute. Nove auto chcem AUTO a nie marketingovu blbost. Preto SUBARU.
Bohuzial pri mojom najazde, ale musim zvazovat aj ekonomiku prevadzky a benzinove Subatka jazdiace za 10 - 11 l su mimo moj limit.
Ale ak Subaru benzin v Outbacku dokaze jazdit pri normalnej jazde ( myslim jazdu 50-90-120 ) v normalnom rozmedzi spotreby 7 - 8 l tak pojdem do benzinu.
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5404
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: kupa Outback 2015, Diesel a CVT
Tsssss. Zrovna sem mluvil skolegou co si koupil moje lego. Ted to ma na servisu ve 165.000km a jede to porad bez problemu. Jediny co rikal ze musi menit opet silenbloky na ulozeni motoru Prikoupil si pro jistotu zaruku na 7 let nebo 250.000km, ale i pres to tvrdi, ze nema obavu ze by to lehlo. Tak jsem zvedavej jestli se mu ten sen splni.
Jinak Otase v Dieslu s CVT ma soused vcelku je s tim spokojenej, 2x mu odesli zhavici svicky. Jediny na co si stezoval, ze behem vypalovani ma nepeknej projev prave CVT, ktera s tim autem za jizdy dost skube. Hlavne pri dojizdeni ke krizovatce a pomaly jizde. Ale jak rikam jen behem vypalovani. Jinak on dost najede cca 40.000km rocne, takze rikal, ze se mu diesel rozhodne vyplati. Pokud se nepletu tak uz ma tretiho Outbacka. Posledni dva byly v dieslu.
Jinak s notebokem jezdi jen hnidopichove Naprosta zbytecnost. Protoze subaru v dieslu je specificky prave tim, ze z projevu motoru, jizdnich vlastnosti apod. priznaku perfektne a s prehledem poznas ze auto vypaluje. Neni treba se o tom presvedcit na vlastni oci notebokem U legacy sem mi nekolikrat stalo, ze se regenerace nedokoncila. Proste me nebavilo jezdit dokolecka kolem baraku. A hle... Porad to funguje.
Nicmene diesla zrovna od subaru bych si uz taky nikdy nekoupil. Diky vypalovani nastavaji v beznem provozu situace, kdy pak muze jit bez nadsazky o zivot. Typycky priklad (nekolikrat zde zminovany), das plnej plyn, predjizdis nekolik nakladaku za sebou a v tom predjizdecim manevru si auto rekne ze zacne vypalovat. Z niceho nic to prestane jet, proti tobe auta, za Tebou taky a co pak..... Neverim tomu, ze CVT si s takovou situaci poradi....
Jinak jak pisou kluci o moc mensi spotrebu nez benzin to mit nebude. Ja jezdil s Legacy hnedle z 8 a benzinovej outback co jeste provozuju se mozna ustali mezi 9 a 10 litry benzinu. Kdyz budes jezdit vyslovene na spotrebu tak budes jedit pod 8.
Jinak Otase v Dieslu s CVT ma soused vcelku je s tim spokojenej, 2x mu odesli zhavici svicky. Jediny na co si stezoval, ze behem vypalovani ma nepeknej projev prave CVT, ktera s tim autem za jizdy dost skube. Hlavne pri dojizdeni ke krizovatce a pomaly jizde. Ale jak rikam jen behem vypalovani. Jinak on dost najede cca 40.000km rocne, takze rikal, ze se mu diesel rozhodne vyplati. Pokud se nepletu tak uz ma tretiho Outbacka. Posledni dva byly v dieslu.
Jinak s notebokem jezdi jen hnidopichove Naprosta zbytecnost. Protoze subaru v dieslu je specificky prave tim, ze z projevu motoru, jizdnich vlastnosti apod. priznaku perfektne a s prehledem poznas ze auto vypaluje. Neni treba se o tom presvedcit na vlastni oci notebokem U legacy sem mi nekolikrat stalo, ze se regenerace nedokoncila. Proste me nebavilo jezdit dokolecka kolem baraku. A hle... Porad to funguje.
Nicmene diesla zrovna od subaru bych si uz taky nikdy nekoupil. Diky vypalovani nastavaji v beznem provozu situace, kdy pak muze jit bez nadsazky o zivot. Typycky priklad (nekolikrat zde zminovany), das plnej plyn, predjizdis nekolik nakladaku za sebou a v tom predjizdecim manevru si auto rekne ze zacne vypalovat. Z niceho nic to prestane jet, proti tobe auta, za Tebou taky a co pak..... Neverim tomu, ze CVT si s takovou situaci poradi....
Jinak jak pisou kluci o moc mensi spotrebu nez benzin to mit nebude. Ja jezdil s Legacy hnedle z 8 a benzinovej outback co jeste provozuju se mozna ustali mezi 9 a 10 litry benzinu. Kdyz budes jezdit vyslovene na spotrebu tak budes jedit pod 8.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16117
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: kupa Outback 2015, Diesel a CVT
Já s třílitrovým šestihrnkem v automatu mám průměrnou spotřebu počítanou na nádrž 9,6 l/100 km a to mám jako víkendovku (kratší vzdálenosti a město) a pro radost. Kdybych se šestihrnkem jezdil delší trasy jako s forestíkem, tak jsem pod 9. Vše je to způsobu jízdy.jarocorba píše: benzinove Subatka jazdiace za 10 - 11 l su mimo moj limit.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: kupa Outback 2015, Diesel a CVT
Jaro: kolik centů se dá ušetřit na 150.000km provozu na naftu, oproti benzínu? Při spotřebě 6 litrů nafty oproti 8 litrů benzínu?
3.300 € s dph? To přibližně rozdíl v nákupce, ne?
A nadnáklady za provoz na naftu? odhaduji, když se bude dařit, +2.000 €.
Převodovka CVT dostane zcela jistě větší záhul od nafťáku kvůli výrazně vyššímu kroutícímu momentu. A CVT také není vysoko na hitparádě pozdního secondhandu.
Po 200 tkm? Mrkni na tipcars, jak se tam hromadí sazometné boxery.
3.300 € s dph? To přibližně rozdíl v nákupce, ne?
A nadnáklady za provoz na naftu? odhaduji, když se bude dařit, +2.000 €.
Převodovka CVT dostane zcela jistě větší záhul od nafťáku kvůli výrazně vyššímu kroutícímu momentu. A CVT také není vysoko na hitparádě pozdního secondhandu.
Po 200 tkm? Mrkni na tipcars, jak se tam hromadí sazometné boxery.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16117
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: kupa Outback 2015, Diesel a CVT
Dehty MY13+ tam většinou nejsousuubaru píše:Po 200 tkm? Mrkni na tipcars, jak se tam hromadí sazometné boxery.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11873
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: kupa Outback 2015, Diesel a CVT
Jaro, pokud budeš jezdit v rámci rychlostních limitů, tak si myslím, že se vejdeš s benzínem okolo těch 8l/100km.
Já s manuálním Forejsem celkem lítám (rozhodně nejezdím 50-90-120) a se spotřebou se pohybuji okolo 7-7,5l/100km. Takže si fakt myslím, že pokud na to nebudeš extrémně šlapat a jezdit rozumně, tak by to mělo být s 2,5i CVT v pohodě.
Navíc, ty chceš kupovat ojetinu, i když tedy celkem zánovní. Nikdy nevíš, jak s tím kdo lítal a jakou tomu poskytoval péči. A ta naftová subárka jsou fakt háklivá prakticky na všechno. Sice bys na tom měl ještě dost dlouhou záruku, ale......, já jsem jeden z mála lidí, co tu řešili nějaké problémy (ne s motorem), tak mi věř, že o tom něco vím. Už jenom kvůli té pakárně se s někým dohadovat, jestli za to můžeš ty a kvůli ježdění po servisech a...
Já ti fakt nevím?!? Znáš to - 100 lidí, 100 názorů. No rozhodnout se nakonec budeš muset sám.
A Kolbenovi nevěř ani slovo. Na Forejsovi XT mu upadlo světlo, výfuk a něco mu žbluňkalo v motoru..., a na STI dostal před měsícem po najetých 20.000km fungl nový motor, protože..., protože..., protože to je prostě Kolben.
Já s manuálním Forejsem celkem lítám (rozhodně nejezdím 50-90-120) a se spotřebou se pohybuji okolo 7-7,5l/100km. Takže si fakt myslím, že pokud na to nebudeš extrémně šlapat a jezdit rozumně, tak by to mělo být s 2,5i CVT v pohodě.
Navíc, ty chceš kupovat ojetinu, i když tedy celkem zánovní. Nikdy nevíš, jak s tím kdo lítal a jakou tomu poskytoval péči. A ta naftová subárka jsou fakt háklivá prakticky na všechno. Sice bys na tom měl ještě dost dlouhou záruku, ale......, já jsem jeden z mála lidí, co tu řešili nějaké problémy (ne s motorem), tak mi věř, že o tom něco vím. Už jenom kvůli té pakárně se s někým dohadovat, jestli za to můžeš ty a kvůli ježdění po servisech a...
Já ti fakt nevím?!? Znáš to - 100 lidí, 100 názorů. No rozhodnout se nakonec budeš muset sám.
A Kolbenovi nevěř ani slovo. Na Forejsovi XT mu upadlo světlo, výfuk a něco mu žbluňkalo v motoru..., a na STI dostal před měsícem po najetých 20.000km fungl nový motor, protože..., protože..., protože to je prostě Kolben.
Naposledy upravil(a) Traveller dne pát čer 30, 2017 11:42 am, celkem upraveno 1 x.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11873
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: kupa Outback 2015, Diesel a CVT
Skorošéfe, oni tam prakticky nejsou ani MY13+ benzíny.quickly píše: Dehty MY13+ tam většinou nejsou
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5404
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: kupa Outback 2015, Diesel a CVT
Trávo, ty se Tajtrdlík
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5404
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: kupa Outback 2015, Diesel a CVT
Trávo, ty se Tajtrdlík Ted mi vlastne doslo, ze dieslovy subaru bylo z tech vsech subaru co jsem mel nejspolehlivejsi.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Re: kupa Outback 2015, Diesel a CVT
Tak ten let bych chtěl vidět.Traveller píše: Já s manuálním Forejsem celkem lítám (rozhodně nejezdím 50-90-120) a se spotřebou se pohybuji okolo 7-7,5l/100km.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS