Outback MY 2010
Outback MY 2010
V únoru 2011 jsem koupil nový vůz. Aktuálně má najeto cca 74 tis. Po celou dobu probíhaly pravidelné servisní prohlídky v autorizovaném serise... Před měsícem jsem musel měnit mezinápravový diferenciál. Teď čekám na výměnu prasklého těsnění pod hlavou. Na podzim jsem chtěl měnit auto za nového Outbacka, ale teď dost váhám..
Jsou uvedené závady u 5,5 roku starého auta s relativně níkzým nájezdem obvyklé? Předpokládám že ani jedna ze závad by neměla být způsobena tím, že při pravidelném servisu něco zanedbali - je to tak?
Díky za odpovědi.
Jsou uvedené závady u 5,5 roku starého auta s relativně níkzým nájezdem obvyklé? Předpokládám že ani jedna ze závad by neměla být způsobena tím, že při pravidelném servisu něco zanedbali - je to tak?
Díky za odpovědi.
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Outback MY 2010
Taťka s tím samým autem najel 120.000 km, a za tu dobu bylo jen 5 "poruch":
a) rachtající přístrojovka (to je sériová vlastnost, ale tady bylo navíc něco uvnitř nedocvaklého)
b) 2x rozbitý čudlík ovládání hlasitosti na volantu
c) urvané lanko bederní opěrky v řidičově sedačce
d) totálně prohnilý tlumič výfuku
Středový diferenciál může být způsobený klidně tím, že předchozí majitel neměl stejné nebo stejně sjeté pneu na nápravách (stane se např. po proražení pneu). Ale to těsnění zavání nějakou lumpárnou nebo extrémní smůlou. Co je mi známo, tak tyhle motory na to nijak zvlášť netrpí (až tak po 200.000 km) - už jen pro to, že to je motor, vyráběný prakticky beze změn mezi lety 1998-2014 (nebo EJ25 skončila už s faceliftem 2012?)
a) rachtající přístrojovka (to je sériová vlastnost, ale tady bylo navíc něco uvnitř nedocvaklého)
b) 2x rozbitý čudlík ovládání hlasitosti na volantu
c) urvané lanko bederní opěrky v řidičově sedačce
d) totálně prohnilý tlumič výfuku
Středový diferenciál může být způsobený klidně tím, že předchozí majitel neměl stejné nebo stejně sjeté pneu na nápravách (stane se např. po proražení pneu). Ale to těsnění zavání nějakou lumpárnou nebo extrémní smůlou. Co je mi známo, tak tyhle motory na to nijak zvlášť netrpí (až tak po 200.000 km) - už jen pro to, že to je motor, vyráběný prakticky beze změn mezi lety 1998-2014 (nebo EJ25 skončila už s faceliftem 2012?)
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: Outback MY 2010
O jakem motoru je rec?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Outback MY 2010
No jo, přání bylo otcem myšlenky :655: ... nevím proč jsem si myslel, že se mluví o 2,5ce :713:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: Outback MY 2010
Je to benzín 2,5 a jsem první majitel..
Re: Outback MY 2010
.. jinak ta hlasitost na volantu taky zlobí
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22726
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback MY 2010
Tak ona 3.6 se někdy v tuhle dobu tady snad přestala prodávat, takže od té chvíle ani není na výběrSubaru4ever píše: nevím proč jsem si myslel, že se mluví o 2,5ce
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Outback MY 2010
Zrovna 3.6 by nejspíš nikoho nenapadla, když to mohl být "obvyklý podezřelý" v podobě Boxer Dieslu :6066:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22726
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback MY 2010
Vida, teď jsem trotl já... úplně jsem zapomněl, že dělaj nějaký chrochták a že by ho někdo chtěl ::-DD:
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback MY 2010
K mezinaprave..kontroloval si tlak v pneu behem provozu? Jezdivas sam nebo to mas na stridacku plne obsazeni vs jizda jen ty?
Tesneni pod hlavou ...parkujes venku cely rok,mas prudsi vyjezd z domova nebo kopcovitou krajinu po prvnich km od domu?
Tesneni pod hlavou ...parkujes venku cely rok,mas prudsi vyjezd z domova nebo kopcovitou krajinu po prvnich km od domu?
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1313
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: Outback MY 2010
Mě na dvaapůlce MY2010 odešlo těsnění pod hlavou cca ve 150tkm. A za celou dobu jsem řešil jen: 2x prasklé napínání bederní opěrky, v záruce a zdarma. Lakování střechy a pátých dveří, taky v záruce. Ovládání na volantu nezlobilo, ale měnili mi to preventivně v rámci svolávačky, stejně tak jako nějaký kabel k CVT. Jinak do 230tkm maximální spokojenost.
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
Re: Outback MY 2010
Tlak jsem během provozu nekontroloval. Z 80% jezdívám sám. Auto parkuje venku, ale rozjezd je mírně z kopce a rovinka.
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Outback MY 2010
Rozjezdama ráno do kopce to nebude - něco ty motory vydržet přece musí :850: . Všechna auta v mojí rodině začínají ráno trasu tím, že vyjedou značně prudký kopec z garáže na silnici, a to se s nimi předtím nikdo nezahřívá. Pokud při tom něco nadměrně trpí, je to hlavně spojka. Potíž by byla jedině v případě, že by člověk dával hned na prvních kilometrech motoru kouř, tj. podlaha a otáčky delší dobu přes přes 3500 ot.
Ovšem ten nekontrolovaný tlak v pneu, to je hrubé zanedbání :4690:
Ovšem ten nekontrolovaný tlak v pneu, to je hrubé zanedbání :4690:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<