Palubní diskotéka
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Palubní diskotéka
Zkontroloval bych to co udává manuál. První bod u této chyby je děravý výfuk.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Palubní diskotéka
Kde je ten manuál? To jsem nikde nečetl. Výfuk by neměl být děravej, ale tohle mě ani nenapadlo.. Určitě prolezu.
Odesláno z mého LG-H870S pomocí Tapatalk
Odesláno z mého LG-H870S pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Palubní diskotéka
Manuál pro Tvůj model je třeba tady.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Palubní diskotéka
Mnov: Děkuju.. Jinak dneska se to opravilo samo. Kontrolka zhasla a auto jede jak má. Tak snad jen nějakej vrtoch.
Odesláno z mého LG-H870S pomocí Tapatalk
Odesláno z mého LG-H870S pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Palubní diskotéka
Tak mi to nejde otevřít..respektive to asi nějak neumím. Staženo, rozbaleno..a dál netuším.
Odesláno z mého LG-H870S pomocí Tapatalk
Odesláno z mého LG-H870S pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Palubní diskotéka
V internetovém prohlížeči otevři soubor index.html.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
Re: Palubní diskotéka
Dal sjem to už i do jiného tématu, ale snad mne neukamenujete, že to tu je i v tomto:
Jedná se o chyby P0030, P0028, P2096.
teď mě auto taky netěší, studené se dusí, prakticky s tím je nebezpečný jet, protože vjedu do křižovatky a tam nereaguje na plyn, nebo chcípne. Neběží na všechny válce. Když se to ohřeje, tak je to lepší, ale citím, že to není ono. Když se to přepne na plyn, jede to o trochu líp, nicméně stále cítím, že to trochu škube a netáhne.
Když jsem to připojil na diagnostiku, tak výčet chyb je v příloze. Po smazání chyb už se znovu neobjevily, ale auto se chová, jak nahoře popisuji. Motor 2.5 123kw, kanadská verze, v hlavách je nějaká trubička k ovládání sacích ventilů. Motor byl teď venku, měnil se blok, takže hlavy byly dole. Do té doby to jelo slušně, jen spodek motoru klepal.
Jak jsem tu četl, tak teoreticky tahle chyba by mohla být tím, že v ovládání ventilu nebyl olej, než se to natlakovalo?
P2096 mi to hlásí poté, co jsem dal na zadní lambdu nástavec a stane se to, když jedu na málo plynu, typicky v obci na dlouhé rovince a nechci překročit 50km/h.
Co ale to dušení teď?
dík za tipy.
Jedná se o chyby P0030, P0028, P2096.
teď mě auto taky netěší, studené se dusí, prakticky s tím je nebezpečný jet, protože vjedu do křižovatky a tam nereaguje na plyn, nebo chcípne. Neběží na všechny válce. Když se to ohřeje, tak je to lepší, ale citím, že to není ono. Když se to přepne na plyn, jede to o trochu líp, nicméně stále cítím, že to trochu škube a netáhne.
Když jsem to připojil na diagnostiku, tak výčet chyb je v příloze. Po smazání chyb už se znovu neobjevily, ale auto se chová, jak nahoře popisuji. Motor 2.5 123kw, kanadská verze, v hlavách je nějaká trubička k ovládání sacích ventilů. Motor byl teď venku, měnil se blok, takže hlavy byly dole. Do té doby to jelo slušně, jen spodek motoru klepal.
Jak jsem tu četl, tak teoreticky tahle chyba by mohla být tím, že v ovládání ventilu nebyl olej, než se to natlakovalo?
P2096 mi to hlásí poté, co jsem dal na zadní lambdu nástavec a stane se to, když jedu na málo plynu, typicky v obci na dlouhé rovince a nechci překročit 50km/h.
Co ale to dušení teď?
dík za tipy.
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Forester 2.0 XT 130 kw 2005