Palubní diskotéka
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Palubní diskotéka
Spike> pockej, na volnobeh u H6? Myslis tim, ze jsi neslapal na pedal plynu a brzdil motorem pri zarazenem Decku? V tom pripade by vstriky mely byt zavrene a zadne palivo by se davkovat nemelo. Nepropousteji plynove vstriky?
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Palubní diskotéka
jop, presne tak som myslel, ze bez plynu,
no teraz ked som bol na lpg kontrole mi hovoril ze jeden vstrikovac (plynovy) trocha pusta, ze kvoli tomu mi aj trocha plynu sa dostane do kabiny, ked sa zahreje a zapina lpg, ale ze je to tak malo ze netreba menit, a okrem toho ani nemal uz tento vstrekovac, musel by som aj druhy.
myslis zeby to bolo tym prepustacim vstrykom, on prepustal jemnucko von, ako do motorovej casti, preco by to malo hlasit tuto chybu?
no teraz ked som bol na lpg kontrole mi hovoril ze jeden vstrikovac (plynovy) trocha pusta, ze kvoli tomu mi aj trocha plynu sa dostane do kabiny, ked sa zahreje a zapina lpg, ale ze je to tak malo ze netreba menit, a okrem toho ani nemal uz tento vstrekovac, musel by som aj druhy.
myslis zeby to bolo tym prepustacim vstrykom, on prepustal jemnucko von, ako do motorovej casti, preco by to malo hlasit tuto chybu?
Re: Palubní diskotéka
Zdravím,mohl bych se zeptat jestli má lambda vliv na volnoběh? Dneska se mi obevilo kuře+tempomat a diagnostika ukázala 1 lambdu.Ale docela mě zaráží že celkem dost kolísají otáčky,když to vytočím třeba na 2000 tak rozdíl je okolo 300 ot/m a na volnoběh to skoro zdechá.Díky.
Re: Palubní diskotéka
může být. když už to máš na diagnostice, mrkni na průběh lambdy... měl by být klidný kolem 1
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
Re: Palubní diskotéka
Zkus vyčistit škrtící klapku.Suchon píše:Zdravím,mohl bych se zeptat jestli má lambda vliv na volnoběh? Dneska se mi obevilo kuře+tempomat a diagnostika ukázala 1 lambdu.Ale docela mě zaráží že celkem dost kolísají otáčky,když to vytočím třeba na 2000 tak rozdíl je okolo 300 ot/m a na volnoběh to skoro zdechá.Díky.
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Re: Palubní diskotéka
Tak nástavce nám nepomohly. Zatím řešíme věci na podvozku, ale až zase bude vše v pořádku (snad se to podaří během měsíce, protože ty dodací lhůty jsou neuvěřitelné) vrhneme se na to znovu.
R19 Cabrio 1,8 65kw
Subaru Legacy Outback 3.0 H6 LPG sekvenční
Subaru Legacy Outback 3,6 -řídí Clay
Subaru Legacy kombi 2.0 D
Hyundai Santa Fe 2.7 V6 LPG sekvenční
Hyundai Santa Fe 2.4 LPG sekvenční Prodáno
R19 1,8 16V 99kw Prodáno
Subaru Legacy Outback 3.0 H6 LPG sekvenční
Subaru Legacy Outback 3,6 -řídí Clay
Subaru Legacy kombi 2.0 D
Hyundai Santa Fe 2.7 V6 LPG sekvenční
Hyundai Santa Fe 2.4 LPG sekvenční Prodáno
R19 1,8 16V 99kw Prodáno
Re: Palubní diskotéka
Pridávam sa do klubu neposlušných lámbd :D
Na emisnej kontrole našli tri chyby pri diagnostike, keďže sa mi tam furt rozsvieti P0461 - plavák benzínu keď mám málo benzínu v nádrži (mám LPG) tak som si to nevšimol. Napichol som to na freeSSM a hlási okrem tej P0461 ešte:
- P0032 - HO2S heater control circuit high (bank 1 sensor 1)
- P0030 - O2 sensor heater circuit range / performance (bank 1 sensor 1)
Tj. ide o vyhrievanie lambdy ak som to správne pochopil. Pre názornosť prikladám screenshoty z freeSSM po cca 5km jazde so zohriatym motorom. Chyby som skúsil vymazať ale za cca. 20 sekúnd po naštartovaní sa objavili znova. Jazda bola na LPG ale myslím že to nehrá rolu v tomto prípade. Ešte bol problém na emisnej že sa nedali udržať otáčky medzi 2500 a 2800, pedál strašne citlivo reagoval - na LPG aj na benzín. Potom som to skúšal na benzín aj na LPG a za jazdy sa dajú udržať no na parkovisku nie. Keď som to skúšal dnes tak som ich udržal aj na parkovisku (motor bol čiastočne ohriaty).
https://www.dropbox.com/s/ypvvgu5nfi2zkyk/freessm2.jpg
https://www.dropbox.com/s/blsynvf8ap71rdb/freessm1.jpg
Nie je mi jasné či ide o prednú alebo zadnú lambdu, pre prednú píše 0 ampérov, pre zadnú cca. 1 ampér ale neviem, či pri ohriatom motore má vôbec tiecť nejaký prúd pre ohrievanie.
Včera som urobil cca 500km z toho 50% diaľnica a žiadne zmeny v chovaní auta som si nevšimol.
Napadá ma skontrolovať kabeláž a konektory k sondám a odmerať či je na sonde napätie pre vyhrievanie... môžem ešte niečo urobiť alebo mi ostáva už len kúpiť novú lambdu resp. jazdiť s chybou ?
Díky.
Na emisnej kontrole našli tri chyby pri diagnostike, keďže sa mi tam furt rozsvieti P0461 - plavák benzínu keď mám málo benzínu v nádrži (mám LPG) tak som si to nevšimol. Napichol som to na freeSSM a hlási okrem tej P0461 ešte:
- P0032 - HO2S heater control circuit high (bank 1 sensor 1)
- P0030 - O2 sensor heater circuit range / performance (bank 1 sensor 1)
Tj. ide o vyhrievanie lambdy ak som to správne pochopil. Pre názornosť prikladám screenshoty z freeSSM po cca 5km jazde so zohriatym motorom. Chyby som skúsil vymazať ale za cca. 20 sekúnd po naštartovaní sa objavili znova. Jazda bola na LPG ale myslím že to nehrá rolu v tomto prípade. Ešte bol problém na emisnej že sa nedali udržať otáčky medzi 2500 a 2800, pedál strašne citlivo reagoval - na LPG aj na benzín. Potom som to skúšal na benzín aj na LPG a za jazdy sa dajú udržať no na parkovisku nie. Keď som to skúšal dnes tak som ich udržal aj na parkovisku (motor bol čiastočne ohriaty).
https://www.dropbox.com/s/ypvvgu5nfi2zkyk/freessm2.jpg
https://www.dropbox.com/s/blsynvf8ap71rdb/freessm1.jpg
Nie je mi jasné či ide o prednú alebo zadnú lambdu, pre prednú píše 0 ampérov, pre zadnú cca. 1 ampér ale neviem, či pri ohriatom motore má vôbec tiecť nejaký prúd pre ohrievanie.
Včera som urobil cca 500km z toho 50% diaľnica a žiadne zmeny v chovaní auta som si nevšimol.
Napadá ma skontrolovať kabeláž a konektory k sondám a odmerať či je na sonde napätie pre vyhrievanie... môžem ešte niečo urobiť alebo mi ostáva už len kúpiť novú lambdu resp. jazdiť s chybou ?
Díky.
Momentálne už bez auta...
Pozrite aj môj e-shop s pivom
Pozrite aj môj e-shop s pivom
Re: Palubní diskotéka
Ahoj Subaristi
Se svým Foresterem MY06 2.0x 116kw se hlásím se do týmu neposlušných lambda sond.
Na autě mi začala blikat kontrolka tempomatu a diagnostika OBD CAR Doctor hlásí závadu P0030 H02S Heater Control Circuit tedy vyhřívání lambda sondy.
Vždy po pětiminutové zahřívací jízdě a vymazání chyby se chyba znovu objeví až při novém startu po delší odstávce na vychladnutí.
Jelikož mne nebavilo furt mazat chybovou hlášku a drahá polovička je paf z palubní diskotéky, tak jsem se vrhnul na opravu.
Řekl jsem si že závada bude nejspíš na druhé sondě, proměřil jsem ji a měla 4,5Ohmů. Jelikož po ruce nebyl žádný rezistor, připojil jsem k lambdě na vyhřívací kabely žárovku.
Žárovka po nastartování a zahřívání svítila, ale chyba se objevovala dále. Objednal jsem tedy novou zadní sondu 22690AA970, namontoval ji místo původní zadní sondy, ale chybová hláška stále vyskakuje.
Říkám si tedy sakra snad to není přední lambda, změřím ji ohmetrem a měla 3,5ohmu. Odstřihnul jsem tedy kabel vyhřívání a napojil výkonové rezistory nejprve o velikosti 4ohmy a potom 8 ohmů.
Po nastartování se rezistory zahřívají, prochází zde proud určený pro vyhřívání lambdy, ale vždy mi po nějakém čase vyskočí chybová hláška P0030. Než si objednám i novou přední lambda sondu, rád bych se zeptal zda někdo podobný problém řešil a zda není pod chybovým kódem p0030 schovaná ještě jiná závada ? Ještě doplním že mám Bi-fuel, tedy Benzín a LPG. Ale chyba vyskakuje při provozu na obě paliva.
Moc díky za rady
Ivan
Se svým Foresterem MY06 2.0x 116kw se hlásím se do týmu neposlušných lambda sond.
Na autě mi začala blikat kontrolka tempomatu a diagnostika OBD CAR Doctor hlásí závadu P0030 H02S Heater Control Circuit tedy vyhřívání lambda sondy.
Vždy po pětiminutové zahřívací jízdě a vymazání chyby se chyba znovu objeví až při novém startu po delší odstávce na vychladnutí.
Jelikož mne nebavilo furt mazat chybovou hlášku a drahá polovička je paf z palubní diskotéky, tak jsem se vrhnul na opravu.
Řekl jsem si že závada bude nejspíš na druhé sondě, proměřil jsem ji a měla 4,5Ohmů. Jelikož po ruce nebyl žádný rezistor, připojil jsem k lambdě na vyhřívací kabely žárovku.
Žárovka po nastartování a zahřívání svítila, ale chyba se objevovala dále. Objednal jsem tedy novou zadní sondu 22690AA970, namontoval ji místo původní zadní sondy, ale chybová hláška stále vyskakuje.
Říkám si tedy sakra snad to není přední lambda, změřím ji ohmetrem a měla 3,5ohmu. Odstřihnul jsem tedy kabel vyhřívání a napojil výkonové rezistory nejprve o velikosti 4ohmy a potom 8 ohmů.
Po nastartování se rezistory zahřívají, prochází zde proud určený pro vyhřívání lambdy, ale vždy mi po nějakém čase vyskočí chybová hláška P0030. Než si objednám i novou přední lambda sondu, rád bych se zeptal zda někdo podobný problém řešil a zda není pod chybovým kódem p0030 schovaná ještě jiná závada ? Ještě doplním že mám Bi-fuel, tedy Benzín a LPG. Ale chyba vyskakuje při provozu na obě paliva.
Moc díky za rady
Ivan
Subaru FORESTER 2.0x SG 116kW MT 2006 LPG
Subaru LEGACY 2.0i BR 110kW MT 2010
Subaru LEGACY 2.0i BR 110kW MT 2010
Re: Palubní diskotéka
tu samou chybu jsem měl tak před dvěma roky...vyměnil jsem rovnou první lambdu (DENSO) a byl klid.
kolik máš najeto? (abych si srovnal kilometry)
kolik máš najeto? (abych si srovnal kilometry)
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Palubní diskotéka
Odpor vyhřívání přední sondy jsem měřil a za studena je cca 1 Ω. Ošálit to připojením rezistorů bude asi problém, protože ECU dle mého názoru měří teplotu lambdy podle vyhřívacího výkonu co tam posílá. Je to vyhříváno pomocí PWM regulace.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Palubní diskotéka
dethroned > Forester má najeto 196tkm.
mnov > Je možné že tam bude pulzní regulace, ale chybí nám tu signálový kabel. Vyhřívací i měřící okruh jsou od sebe galvanicky odděleny.
Zkusím snížit odpor zátěže která bude mít při jednom ohmu ztrátový výkon 144W. Možná by na to stačila 100W žárovka (cca 1,4ohmů).
mnov > Je možné že tam bude pulzní regulace, ale chybí nám tu signálový kabel. Vyhřívací i měřící okruh jsou od sebe galvanicky odděleny.
Zkusím snížit odpor zátěže která bude mít při jednom ohmu ztrátový výkon 144W. Možná by na to stačila 100W žárovka (cca 1,4ohmů).
Subaru FORESTER 2.0x SG 116kW MT 2006 LPG
Subaru LEGACY 2.0i BR 110kW MT 2010
Subaru LEGACY 2.0i BR 110kW MT 2010
Re: Palubní diskotéka
myslím že bude stačit vyměnit tu první lambdu:-) nejsem si totiž jistý, jestli ta druhá má vůbec vyhřívání.
mě to udělalo při 160 tkm... což tak odpovídá mému odhadu o kolik je to mé auto stočené:-))
mě to udělalo při 160 tkm... což tak odpovídá mému odhadu o kolik je to mé auto stočené:-))
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Palubní diskotéka
Pulzní regulace vyhřívání tam je. Žádný "signálový kabel" to nepotřebuje, protože teplotu to odvodí z odporu vyhřívání.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Milanos
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 270
- Registrován: úte zář 23, 2014 12:15 pm
- Jméno a příjmení: Milan Breda
- Bydliště: Tábor
Re: Palubní diskotéka
Prosím o radu... V prosinci 2015 mi začala svítit kontrolka kuřete, obvykle krátce po startu. Pořídil jsem kabel+freessm a načetl závady. Hlásilo to "p0030 o2 sensor heater circuit range/performance bank 1 sensor 1".
Vyměnil jsem tedy první lambda sondu, dal jsem Denso DOX-0361. Smazal jsem chybu. Od té doby se kuře nerozsvítilo, ale když teď kdykoliv načtu pamět závad, chyba je tam stále zobrazena, jakoby nešla vymazat...
Zkoušel jsem to několikrát mazat, odpojovat baterku, najel jsem od té doby cca 1000km.
Prošel jsem všechny dostupné konektory v motoru, kabeláž se zdá být v pořádku.
Máte někdo tušení proč nejde chyba smazat? :839:
Vyměnil jsem tedy první lambda sondu, dal jsem Denso DOX-0361. Smazal jsem chybu. Od té doby se kuře nerozsvítilo, ale když teď kdykoliv načtu pamět závad, chyba je tam stále zobrazena, jakoby nešla vymazat...
Zkoušel jsem to několikrát mazat, odpojovat baterku, najel jsem od té doby cca 1000km.
Prošel jsem všechny dostupné konektory v motoru, kabeláž se zdá být v pořádku.
Máte někdo tušení proč nejde chyba smazat? :839:
Subaru Impreza 2.0R 2006, 118kW
Subaru Impreza 2.0 GT/99 - 155kW - ex
Subaru Legacy 2,2 100kW - ex
VW Golf IV 1,6 77kW - v rodině
Škoda Felicia 1,3 GLXi 50kW - začátek řidičské kariéry / na parkovišti zbořena šikovným řidičem
Subaru Impreza 2.0 GT/99 - 155kW - ex
Subaru Legacy 2,2 100kW - ex
VW Golf IV 1,6 77kW - v rodině
Škoda Felicia 1,3 GLXi 50kW - začátek řidičské kariéry / na parkovišti zbořena šikovným řidičem
- Milanos
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 270
- Registrován: úte zář 23, 2014 12:15 pm
- Jméno a příjmení: Milan Breda
- Bydliště: Tábor
Re: Palubní diskotéka
Nikdo nic ? DNeska jsem prošel dráty od sondy k jednotce, zkontroloval uzemňovací vodiče a výsledek pořád žádný :6066:
Subaru Impreza 2.0R 2006, 118kW
Subaru Impreza 2.0 GT/99 - 155kW - ex
Subaru Legacy 2,2 100kW - ex
VW Golf IV 1,6 77kW - v rodině
Škoda Felicia 1,3 GLXi 50kW - začátek řidičské kariéry / na parkovišti zbořena šikovným řidičem
Subaru Impreza 2.0 GT/99 - 155kW - ex
Subaru Legacy 2,2 100kW - ex
VW Golf IV 1,6 77kW - v rodině
Škoda Felicia 1,3 GLXi 50kW - začátek řidičské kariéry / na parkovišti zbořena šikovným řidičem