Zhorseni prijmu radia v legacy MY08 NAVI, aneb co je spatne?

newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Zhorseni prijmu radia v legacy MY08 NAVI, aneb co je spa

Příspěvek od newli »

Zadne folie (a nic podobneho) se nedelalo. A ano, kdyz to stojim, asi 3-5 radii chytnu (mimo prahu nekde i zadne) a kdyz jedu, tak i to malo sumi, sumi a sumi ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
npeter
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm

Re: Zhorseni prijmu radia v legacy MY08 NAVI, aneb co je spa

Příspěvek od npeter »

Fólie mám na outbacku taky a nic se s rádiem nestalo. Naštěstí.

U Foresteru rádio začne šumět v momentě, kdy otvírám/zavírám šíbr.

Krk v pátých dveřích mně kdysi zlobil na focusu, kabel v něm se zlomil a vypadávala zadní světla. Než na to elektrikář přišel, měnil jsem pojistky o106 a jezdil v noci po městě "inkognito".
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Zhorseni prijmu radia v legacy MY08 NAVI, aneb co je spa

Příspěvek od draconis »

Jak už jsem psal, nejjednodušší opravdu je to zkusit na jiné anténě. Máš pak jistotu, že to není v rádiu a je třeba se tedy zaměřit na svod a anténu jako takovou. Nebo tím zjistíš, že je v pytli rádio, ale aspoň se máš od čeho "odpíchnout".

Nevím, odkud jsi, ale vyzkoušení několika různých druhů antén klidně mohu nabídnout. Jsem z jižních Čech.
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Zhorseni prijmu radia v legacy MY08 NAVI, aneb co je spa

Příspěvek od newli »

Tak jine radio se za jizdy v mem aute chovale stejne na ****, naopak moje radio v jinem aute (to snad jen stali) se chovalo dobre. Takze v radiu to neni. Servis si s tim uz nevi rady, ale dojednal mi nejakeho fachmana :-) Ale az tak za mesic ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zhorseni prijmu radia v legacy MY08 NAVI, aneb co je spa

Příspěvek od VDC »

A jinou anténu jsi nezkusil ?

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Rexcor
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 171
Registrován: sob led 29, 2011 2:38 pm
Bydliště: Pardubice

Re: Zhorseni prijmu radia v legacy MY08 NAVI, aneb co je spa

Příspěvek od Rexcor »

Nevidím tu rozuzlení....podařilo se opravit a v čem byl problém?? :-)
R19 Cabrio 1,8 65kw
Subaru Legacy Outback 3.0 H6 LPG sekvenční


Subaru Legacy Outback 3,6 -řídí Clay
Subaru Legacy kombi 2.0 D
Hyundai Santa Fe 2.7 V6 LPG sekvenční
Hyundai Santa Fe 2.4 LPG sekvenční Prodáno
R19 1,8 16V 99kw Prodáno
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Zhorseni prijmu radia v legacy MY08 NAVI, aneb co je spa

Příspěvek od newli »

Reseni se zatim bohuzel nepodarilo najit. AWD uz od toho logicky dalo ruce pryc s tim, ze to chce odbornika na elektro. Pracovni zaver byl, ze radio je OK, antena je OK a je to nekde v aute, ale nevi se kde. Odbornika na elektro mi i doporucili, ze je to machr sveho oboru. Kdyz to pry nerozchodi on, tak nikdo. Auto u tohoto cloveka bylo na par dni (presneji 1 nebo 2 dny) v lete lonskeho roku. Nadsene mi volal, ze problem nasel a nejspis vyresil. Identifikoval spatny spoj (konektor) na odchozim kabelu z antenniho zesilovace. A jelikoz jsou japonske konektory k nesehnani, tak zesilovac otevrel a napajel tam ten kabel natvrdo. Musel jeste vymenit v zadnim sloupku spoj. Auto skutecne zaclo aspon neco hrat a prvni dojem byl - super spraveno. Ale jen co jsem se rozjel, zjistil jsem, ze bohuzel jen tak napul. Veskere stanice (i ty nejsilnejsi) praskaji a obcas lehce vypadavaji. Paradoxni je, ze kdyz vyndam napajeni zesilovace, tak ty nejsilnejsi stanice po praze hraji lip. Ja se tedy domnivam, ze to muze byt zesilovacem. AWD i ten technik se dusuji, ze tim to neni (uz si nepamatuji, cim mi to oduvodnovali). Ja tomu ale na zaklade svych poznatku moc neverim, resp. testem jineho zesilovace bych urcite zacal. Jenze to samo o sobe znamena trochu srani, neb jsem si musel vyrobit mezikus, aby se to vubec dalo vyzkouset. Na podzim mi navic odesel (jiz po druhe) motor, takze jsme to pak prestal resit. Ted jsem ve fazi, ze bych to resit zase chtel, jenze: AWD uz pul roku neni schopno zesilovac sehnat, elektrikar se k tomu sice hlasi, ale neni uplne po ruce a ja nejak nevim, zda se mi mu to chce davat (ale rekl se za to 3.000 tak by se jeste posnazit mohl). Jsem z toho hodne rozladeny a nevim, co s tim. Navic kdokoli do auta sahne, neco tam ulomi ci jinak posere (napriklad doted nechapu, ze se elektrikar nezeptal, zda to muze napajet natvrdo, proste to udelal). Takze tak :655:
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Zhorseni prijmu radia v legacy MY08 NAVI, aneb co je spa

Příspěvek od draconis »

Běžně bývá nejčastěji závada právě v zesilovači, konektorech nebo svodu. Nevím, jakým způsobem vyvodili v AWD závěr, že "tím to určitě není". Jako že se na to podívali a řekli si "jo, vypadá to normálně"?? Dokud to pořádně neproměří a nevyzkouší někdo, kdo ví co dělá, tak nemůže být přece schopen to posoudit... Co s tím teda přesně dělali?

Jinak já bych osobně zkusil nejjednodušší věc - probít se fyzicky k zesilovači a opsat z něj kód dílu. Pak ho najít někde třeba na eBay a objednat si ho. Nebo zkus taky Vrťase, třeba něco vyškrábne...?
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Zhorseni prijmu radia v legacy MY08 NAVI, aneb co je spa

Příspěvek od newli »

Ten zesik stoji docela dost a hlavne jich moc po svete neni (z USA casto do evropy nezasilaj). A vrtas se bohuzel take neosvedcil :666:
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Zhorseni prijmu radia v legacy MY08 NAVI, aneb co je spa

Příspěvek od draconis »

Kde je přesně umístěný, jak dobře / špatně je to přístupné? Třeba by se ti povedlo se s někým tady z okolí domluvit, že by ti ho půjčil ze svého auta jen na vyzkoušení, abys vůbec věděl, jestli je to tím?

Já bych prioritně začal postupovat vylučovací metodou. Zkusit na to autorádio připojit nějakou univerzální anténu a zjistit, jak se to bude chovat. Pokud bude vše v pořádku, máš jistotu, že rádio je OK. Nebo naopak vyzkoušet připojit v autě jiné autorádio, o kterém máš jistotu, že funguje správně a připojit ho na ant. přívod auta. A pak dál krok za krokem vylučovat jednolivé komponenty.

Nebo prostě levné a jednoduché řešení - kup interiérovou anténu, docela ujde třeba tahle: http://www.aunika.com/Autoanteny/AM-FM- ... na-na-sklo. Pokud má Lego stejně jako Foryn anténu ve skle, bude to s příjmem obdobné. Nevypadá to sice tak hezky, pokud řešíš estetiku, ale fungovat to bude srovnatelně. Jestliže má Lego anténu ve střeše, interiérovka bude o něco horší...
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Zhorseni prijmu radia v legacy MY08 NAVI, aneb co je spa

Příspěvek od draconis »

V rámci ČB a okolí nabízím možnost půjčit různé antény k vyzkoušení, ale netuším, jak moc je to pro tebe z ruky... :-)
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Zhorseni prijmu radia v legacy MY08 NAVI, aneb co je spa

Příspěvek od newli »

V kombiku je to tesne pod zadnim oknem. Staci sundat tapicirunk (a modlit se, aby se neulomili zadne packy). Nevim jiste, zda je stejny zesilovac ve vsech autech od roku 2004 az do 2009 (v AWD tvrdi, ze ja musim mit jen z auta 2008 a 2009). Jinak v AWD snad do meho auta pripojili jine radio a take nehralo, takze radiem to skutecne nebude. Ja bych to docela rad vyresil s originalni antenou. Uz par mesicu se domlouvam, ze s uzivatelem npeter, ze si na chvili pujcim ten jeho. Jenze kazdy muze jindy, navic u toho chci brachu, co to dokaze i promerit. Proste se nam nepovedlo zatim najit vhodny termin (snezit nebo prset taky nemusi). Snad se brzo zadari. Zrovna ted koukam, ze je jeden k mani v litve, ale nechteji za nej malo. Kupovat se mi to jen tajk pro nic za nic nechce.

Jo a prestoze ma legacy antenu v zadnim okenku, tak prijem byl skutecne velmi dobry! Mnohem lepsi, nez v sabu, ktery ma antenu na strese.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Zhorseni prijmu radia v legacy MY08 NAVI, aneb co je spa

Příspěvek od draconis »

Tak můj Forejs je zatím na příjem ze všech aut nejhorší. Ale je fakt, že předtím jsem měl vždy auto s klasickou střešní anténou a cca 35-40 cm prutem, takže to nelze srovnávat.
pokpetr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: úte kvě 31, 2016 8:45 pm
Jméno a příjmení: Petr Pokorny

Re: Zhorseni prijmu radia v legacy MY08 NAVI, aneb co je spa

Příspěvek od pokpetr »

Resim taky problem se spatnym prijmem radia u Legacy MY2004. Prisel jsem na to, ze vsechny kabely (antena, 12V, zem), co jsou v levem gumovem husim krku, ktery jde z patych dveri, prerusene.
Subaru Legacy 2.5 MY2004
Odpovědět

Zpět na „Legacy, Outback“