Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Pomoc s výběrem 
Autor Zpráva
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 22662
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jo, to je pravda, že Legacy má oproti Outbacku jinou střechu, zvýšenou, jiný mlhovky, protože je jinak tvarovanej nárazník a podobně. Ale základ toho auta je stejnej. Takže karosářský prvky, jako haupna, dveře, okna a podobně jsou záměnný. Samozřejmě nemluvím o US versus JPN verzi. Tam je těch rozdílů víc.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob říj 15, 2016 9:13 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 144
Bydliště: okres Česká Lípa
>B-) Téda díky za vyčerpávající povídání....

_________________
Subaru Forester SG5LK, 2.0 MT *2005, vínový
Subaru Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, stříbrný
Subaru Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, černý
Subaru Legacy BG7LJ, 2.2 MT *1996, modré


sob říj 15, 2016 9:18 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 965
Mám plyn mimo provoz, takže můžu bohužel srovnat spotřebu jen plyn a jen benzín: plyn 13 nebo víc, benzín 10 nebo víc (2.5l). Servisní náklady spíš vyšší, protože na boxeru je skoro všude blbej přístup, hlavně ventily - nemá hydroštely, ventily jsem naposledy řešil na Š120 a teď u Subaru. Taky měníš navíc olej ve dvou diferenciálech (když je máš). Tipnul bych nahrubo, že starat se o benzín boxer čtyřválec Subaru je cenově jako starat se o V6 jiné značky, a boxer diesel nebo benzín šestiválec H6 atd. pak odpovídá servisním nákladům Gripenu.

Takže o úvodních servisních nákladech si nedělej iluze. Ale nenech se odradit, je to super svezení.

EDIT: sakra teď jsem zjistil, že reaguju na prastarej dotaz

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


sob říj 15, 2016 9:24 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm
Příspěvky: 575
Ani s tými dielmi to nie je také ružové, kapota Outbacku má dve "boule", použiť samozrejme ide aj na Legacy ale skúsené oko vie že je s Outbacku, dvere + blatníky to isté, vlastne ešte horšie. Tie lemy a lišty sú na klipsoch a teda sú tam vysekané otvory
Samozrejme nie je problém kúpiť blatník pre to auto ktoré mám

_________________
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...


sob říj 15, 2016 9:58 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 13, 2011 4:58 am
Příspěvky: 8161
Bydliště: Šumava
Vláďo s tim Gripenem jsi mě rozesmál :-)

_________________
Subaru XV Crosstrek 2018 2.0i 115kW CVT
ObrázekBA95
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999


sob říj 15, 2016 10:12 pm
Profil
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 22662
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Asi mám jiný auto než vy, protože náklady jako u Gripenu mi nějak unikají. Moje náklady na provoz káry s třema kilama na krku jsou adekvátní nájezdu toho auta a způsobu, jakým to auto používám. Nevšiml jsem si, že by mě to auto stálo byť jen o korunu víc, než jiný značky, který jsem doposud měl . Ano, mám ho pouze 44000 km a koupil jsem ho od člověka, který se o něj špičkově staral, tak uvidíme, jak se to bude dál vyvíjet. Ale zatím zvýšené náklady na servis považuji za mýtus.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob říj 15, 2016 10:28 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 27, 2012 7:36 am
Příspěvky: 3455
Souhlas,H6 nestojí víc než něco jinýho...tedy srovnatelny se 4 válci co se servisu tyce...


sob říj 15, 2016 10:59 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Příspěvky: 2878
Bydliště: Tábor
No nebudeme si nic nalhávat...ale ono u té H6 to není žádný med, je tam o dost víc nákladných komponentů než u H4 - 3 x katalyzátor , 3 x lambda sonda, 6 x zapalovací cívka, 6 vstřiků, vyšší spotřeba ,ale na druhou stranu je to radost se s tím svézt!!!.

_________________
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda


ned říj 16, 2016 8:11 am
Profil ICQ
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 965
Hele chlapi to nejde tak srovnávat...vy si měníte ledacos sami, víte kam co dát spravit a rozhodně nejste reprezentativní vzorek. Neříkejte mi, že čtyři svíčky třeba na Mondeu třetí generace nebo i na BH 2.5 stojí stejně jako 6 svíček na H6, neříkejte mi, že H6 nemá víc oleje než Mondeo nebo BH 2.5l, neříkejte mi, že těsnění pod hlavou na Mondeu se mění stejně často a stejně komplikovaně jako na H6, neříkejte mi, že na Mondeu repasujete kardan a měníte olej v diferenciálech, neříkejte mi, že na Mondeu seřizujete ventily.

Ono to možná na H6 proti čtyřválci nebude o tolik horší, protože i čtyřválec má spoustu věcí pěkně drahejch, a nejen na motoru.

Jasně že někdo má štěstí, koupil auto po velkém servisu a moc toho dělat nemusí. Ale to není reprezentativní vzorek. Vezměte dvacet Mondisů a dvacet H6 s podobným nájezdem a stavem, natočte na každým autě dalších 150 000km, nedělejte na tom nic sami a dávejte to servisovat do neznačkového servisu, a pak z toho zprůměrujte náklady na kilometr. Plus řekněme jedna nehoda na 300 000 km - blatník, nárazník, haubna, světlo, mlhovka, blinkr...A vsadil bych se, že ten rozdíl bude hodně velkej - jak BH čtyřválec versus Mondeo čtyřválec, tak H6 versus Mondeo V6, i 2.5 oproti H6. Že ty Subaru za ty vyšší náklady stojí, o tom žádná, ale nerad bych, aby si někdo myslel, že zaplatí za servis H6 stejně jako za servis Fabie.

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


ned říj 16, 2016 8:17 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm
Příspěvky: 575
Záleží kde sa servisuje, rozvody na 2.5i vídu materiálovo cca 200€ (3x kladka po 20€ + hydraulický napínak 50€ + remen 30€ +vodná pumpa 50€) + práca. Ak človek ide do autorizáku tak za material nechá cca 600€ + práca

Potom sa niet čomu čudovať že niekto povie drahá údržba

Ja sa rozhodne nesťažujem na servisné náklady a to mám auto skoro 6 rokov a natočil som takmer 100tkm. Teraz som riešil hučanie zadku, mal som podozrenie na diferák - nič mu nie je, potom som objednal zadný náboj cca 75€ ale mám ho doma v krabici a mám pocit že to bude predsa kardan. Náboj mi ostane do budúcna. Keby som ho šiel kúpiť do autorizáku tak by ma stál nie 75€ ale 190€

Repas kardanu vychádza ako kde +-200-300€, ale momentálne som to vyriešil tak že som z PL Allegra objednal druhý použitý kardan (zatial je na ceste ku mne) za 35€ vrátane poštovného a pri troche šťastia bude v lepšom stave ako ten môj, respektíve ho nechám zrepasovať a následne vymením.
Prípadne ho zrepasujem doma sám, čo som pozeral tak nové kríže stoja 12€ kus (mali by tam byť 22x57.5), stredové ložisko 70€ a dám ho len vyvážiť.

Ale tiež je možnosť kúpiť nový kardan za 900€

PS: ten servis stojí podla toho ako si to vie človek zariadiť

_________________
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...


ned říj 16, 2016 8:29 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 4602
Tak katalyzátory snad "jenom" dva :-) Svíčky jsou zrovna záležitosti za sto koruny, takže že tam jsou dvě navíc, to už člověka nevytrhne... U mě zatím nejdražší sranda byla výměna těsnění pod hlavou (respektive vůbec přetěsnění motoru) - ale tam si nemyslím, že by čtyřválec z toho vyšel nějak dramaticky líp, protože nejvíc stojí stejně ta práce, pač je to oser. Stejně tak by se dalo nadávat na AT, pač tam náklady na servis jsou taky o dost vyšší a když se to rozbije, tak repase taky nebude nijak levná.

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


ned říj 16, 2016 9:09 am
Profil
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 22662
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Láďo jasně, že když se to takhle srovná, tak z toho Subaru vyjde dráž. Jasně, že když máme 3 diferáky, spotřebujeme víc oleje, než auto s jedním diferákem. Když máme kardan, musíme ho jednou za pár set tisíc km vyměnit, což se u auta s předním náhonem nemusí. Ono to srovnání nebude úpně objektivní nikdy. :-)

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


ned říj 16, 2016 9:36 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Příspěvky: 1969
Bydliště: Kyje, okres Jičín
proti chozeni pesky to subaru vyjde taky o dost draz... nevim, uz bych si to nekoupil

_________________
Subaru Outback BP 2.5i Comfort MT MY'08 | Subaru Forester SG 2.0 MT MY'05 | ex Subaru Legacy BH 2.5 MT MY'99


ned říj 16, 2016 9:38 am
Profil
Online
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9772
Bydliště: Hradubice
Podle mne je potřeba porovnávat stejně ročníky aut a hlavně podobný HW. Není možné porovnávat 4kolku a predokolku.

Když porovnám svoje náklady na Octavii 1.9 TDI combi a dehtoveho forestika při nájezdu 200. 000 km, tak náklady byly u Octavie vyšší.

_________________
quickly

Forester 2.0i CVT MY13 Obrázek Outback H6 3.6R AT MY10 Obrázek Legacy H6 3.0R SpecB AT MY06 Obrázek
ex Forester 2.0D Active MY09


ned říj 16, 2016 9:42 am
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 27, 2012 7:36 am
Příspěvky: 3455
u-geen píše:
proti chozeni pesky to subaru vyjde taky o dost draz... nevim, uz bych si to nekoupil

:-)


ned říj 16, 2016 9:42 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: