Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
Dobrý den,
velice rád bych Vás poprosil o radu. Už mi tak nějak chybí trocha živější jízdy a mám v úmyslu po přečtených forech a názorech lidí jít do Subaru a přímo jak je již v nadpisu by to byl Legáč. Dnes jsem se byl podívat na tento kousek:
http://www.sauto.cz/osobn...gacy/16226662?goFrom=list
Chtěl bych se zeptat jestli byste mi poradili jakými nemocemi tyhle auta trpí nebo jestli neznáte přímo tenhle kousek. Je mi jasné, že auto už je trošku za zenitem a asi s ním nejezdila paní radová, ale auto jsem si nechal natočit, ohřát a motor běží krásně. Myslíte si, že se km mohou shodovat s realitou případně na co si dávat pozor? Mám v plánu kontrolu u Srby.Také auto je po 3 majiteli a jestli je ta cena adekvátní nebo je to zajíc v pytli. Budu rád za jakýkoliv názor, radu.
Předem moc děkuji za odpověď.
S pozdravem,
Ondřej
velice rád bych Vás poprosil o radu. Už mi tak nějak chybí trocha živější jízdy a mám v úmyslu po přečtených forech a názorech lidí jít do Subaru a přímo jak je již v nadpisu by to byl Legáč. Dnes jsem se byl podívat na tento kousek:
http://www.sauto.cz/osobn...gacy/16226662?goFrom=list
Chtěl bych se zeptat jestli byste mi poradili jakými nemocemi tyhle auta trpí nebo jestli neznáte přímo tenhle kousek. Je mi jasné, že auto už je trošku za zenitem a asi s ním nejezdila paní radová, ale auto jsem si nechal natočit, ohřát a motor běží krásně. Myslíte si, že se km mohou shodovat s realitou případně na co si dávat pozor? Mám v plánu kontrolu u Srby.Také auto je po 3 majiteli a jestli je ta cena adekvátní nebo je to zajíc v pytli. Budu rád za jakýkoliv názor, radu.
Předem moc děkuji za odpověď.
S pozdravem,
Ondřej
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
Ten odkaz hlásí, že už neexistuje :670:
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
http://www.awd.cz/
Sekce autobazar. Jde o střírné Legacy. Mám spíš strach jestli se to vůbec shoduje s realitou. Když vidím za jaké ceny chodí například v Německu. Nejsem moc takovej ten cestovatel, kterej by najzdil 2000km kvůli autu po půlce německa a tak bych radši dal přednost něčemu z ČR.
Sekce autobazar. Jde o střírné Legacy. Mám spíš strach jestli se to vůbec shoduje s realitou. Když vidím za jaké ceny chodí například v Německu. Nejsem moc takovej ten cestovatel, kterej by najzdil 2000km kvůli autu po půlce německa a tak bych radši dal přednost něčemu z ČR.
Re: Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
Myslím, tazatel měl na mysli tohle http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list
Jen se mu nepovedlo zkopírovat celý link...
Jen se mu nepovedlo zkopírovat celý link...
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob lis 19, 2011 10:25 pm
- Jméno a příjmení: Alexander Kršek (Jarmila Kršková)
- Bydliště: Praha - Prosek
Re: Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
Mamacar nebrať, nie bez dôkladnej prípravy a kontroly. Ich povesť je desivá. AWD je na tom s povesťou o niekoľko tried lepšie.
Len by som sa zaujímal o to "pred výmenou oleja" - s nájazdom 153 Mm by u motorového oleja, aspoň podľa továrneho intervalu 15 tis. km, malo byť už 3000 km po výmene. A ten v automate/diffe sa mení oficiálne každých 60 tis. km, takže ten je akurát uprostred výmenného intervalu. No ale je stále možné, že "skopčák" nebol úplne ľahostajný a menil oleje častejšie..
Len by som sa zaujímal o to "pred výmenou oleja" - s nájazdom 153 Mm by u motorového oleja, aspoň podľa továrneho intervalu 15 tis. km, malo byť už 3000 km po výmene. A ten v automate/diffe sa mení oficiálne každých 60 tis. km, takže ten je akurát uprostred výmenného intervalu. No ale je stále možné, že "skopčák" nebol úplne ľahostajný a menil oleje častejšie..
Re: Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
V Mamacar mě dost překvapil už přístup prodejce. Na dotaz o nějakou dokumentaci na mě koukal jak tele a pak jsem na něj 10min čekal u vozu. Kdyby to auto nemělo trochu úroveň tak jdu pryč.
Díky, určitě se na to zeptám. Snažím se projíždět články, ale málokde se dozvím po čem mám jít nebo na co se případně zeptat. Proto píšu Vám jako fundovanejm a budu rád za každou radu.
Díky, určitě se na to zeptám. Snažím se projíždět články, ale málokde se dozvím po čem mám jít nebo na co se případně zeptat. Proto píšu Vám jako fundovanejm a budu rád za každou radu.
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
Zkusím nabídout zde již obligátní řešení: chtěj aby Ti umožnili kontrolu v AWD nebo Boxer Auto (nebo alespoň aby nějaký Tebou zvolený mechanik udělal kontrolu auta u nich).
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
Pokud se jedná o ten černý sedan, tak za svoji osobu pravím, že bych na něj rychle zapomněl. Díky své osobní zkušenosti bych si z MAMA CAR nekoupil nikdy už anim ventilek na kolo. Je to krajne neseriozní bazar, asi jeden, ne-li vůbec, nejhorší, který jsem v životě navštívil a byly jich jistě stovky. Svým přístupem a do očí podávánou lží mě přesvědčili o své krajní neserioznosti a tudíž nechť si toto auto koupí někdo jiný.
Auta, která měla e videntně 2-3x vyšší nájezd deklarovali jako auta v TOP stavu po 1. majiteli. Nechal jsem se nalákat a asi 2-3 roky zpět jel na Legacy V. Když jsem se dotrmácel asi 250km, neuznali ani za hodna mi říct sorry, že auto na place není, i když v pátek bylo (údajně) a začali se vymlouvat, že majitel si jej nenadále vyzvednul a něco v tom smyslu. Tribeca, která tam tenkrát stála, byla výrazem bíd ya utrpení po tom onom "1." majiteli v "top" stavu, přičemž indicie ukázaly, že jde o bouračku a navíc stočenku (díky čemuž byla za velmi levnou cenu).
Ne, děkuji, nechci. Ať si tam auta kupuje Pepík Vojtků...
Auta, která měla e videntně 2-3x vyšší nájezd deklarovali jako auta v TOP stavu po 1. majiteli. Nechal jsem se nalákat a asi 2-3 roky zpět jel na Legacy V. Když jsem se dotrmácel asi 250km, neuznali ani za hodna mi říct sorry, že auto na place není, i když v pátek bylo (údajně) a začali se vymlouvat, že majitel si jej nenadále vyzvednul a něco v tom smyslu. Tribeca, která tam tenkrát stála, byla výrazem bíd ya utrpení po tom onom "1." majiteli v "top" stavu, přičemž indicie ukázaly, že jde o bouračku a navíc stočenku (díky čemuž byla za velmi levnou cenu).
Ne, děkuji, nechci. Ať si tam auta kupuje Pepík Vojtků...
Re: Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
Díky, taky už jsem je s díky odmítl. Jste další kdo mi řekl, že to jsou pěkný šmejdi. :850:
Re: Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
Jo, s MAMA CAR mám taky spíš negativní zkušenosti. I když je to už delší doba. Ovšem nepředpokládám, že zrovna u autobazaru by se za pár let nějak výrazně změnila úroveň
Jinak na takovymhle Legacy není moc co řešit. Běžná kontrola běžných věcí. Netěsnosti, vůle, koroze. Za jízdy nic nesmí vibrovat, klepat, bouchat. Nesmí to nikam táhnout (to se zkouší dost blbě, protože to má hodně komunikativní řízení, takže stačí lehké koleje nebo šikmá silnice a už to jakoby táhne na stranu - pozná se to tak, že na různých silnicích to táhne na různou stranu - na rovné by to nemělo táhnout nikam). Klasika. Dle celkového stavu a interiéru zhodnotit reálnost nájezdu, případně nechat vyjet na STK průběh km (nevím, zda to dělají i na auto, které tam fyzicky nepřijede).
Co se týče nějakých specifických věcí, tak motor musí pěkně a hladce běžet, ideálně i za studena. Když v něm něco rachtá, můžou to bejt ložiska na kladkách mikrořemenu nebo v altíku. V horším případě prasklé vodící/napínací lišty rozvodového řetězu (cena za nové díly není nijak dramatická, ale musí motor ven). Převodovka (automat) by měla řadit hladce a bez cukání nebo kopání. Za studena se může řazení trochu projevit, zejména 1-2 a 2-3, ale za tepla musí být schopná pod plným plynem řadit zcela plynule. Bacha na brzdy - spousta lidí si třílitrový lego plete se závoďákem, aniž by tomu přizpůsobili svoje chování (práce s teplotou brzd) nebo použité díly (kvalitní kotouče, desky, brzdová kapalina, brzdové třmeny v dobrém stavu atd). Takže spoustě těhlech aut vibrují brzdy. Ono se to nemusí projevit vždycky, ale při různých okolnostech jako teplota brzd, intenzita brzdění, rychlost atd. No a na závěr si zkontroluj korozi zadních lemů a podběhů, a výfukového potrubí. Na výfuk to trpí dost. Ceny originálních dílů jsou nesmyslný: střední + oba zadní díly dohromady cca 35.
Jinak mě nic už nenapadá.
Jinak na takovymhle Legacy není moc co řešit. Běžná kontrola běžných věcí. Netěsnosti, vůle, koroze. Za jízdy nic nesmí vibrovat, klepat, bouchat. Nesmí to nikam táhnout (to se zkouší dost blbě, protože to má hodně komunikativní řízení, takže stačí lehké koleje nebo šikmá silnice a už to jakoby táhne na stranu - pozná se to tak, že na různých silnicích to táhne na různou stranu - na rovné by to nemělo táhnout nikam). Klasika. Dle celkového stavu a interiéru zhodnotit reálnost nájezdu, případně nechat vyjet na STK průběh km (nevím, zda to dělají i na auto, které tam fyzicky nepřijede).
Co se týče nějakých specifických věcí, tak motor musí pěkně a hladce běžet, ideálně i za studena. Když v něm něco rachtá, můžou to bejt ložiska na kladkách mikrořemenu nebo v altíku. V horším případě prasklé vodící/napínací lišty rozvodového řetězu (cena za nové díly není nijak dramatická, ale musí motor ven). Převodovka (automat) by měla řadit hladce a bez cukání nebo kopání. Za studena se může řazení trochu projevit, zejména 1-2 a 2-3, ale za tepla musí být schopná pod plným plynem řadit zcela plynule. Bacha na brzdy - spousta lidí si třílitrový lego plete se závoďákem, aniž by tomu přizpůsobili svoje chování (práce s teplotou brzd) nebo použité díly (kvalitní kotouče, desky, brzdová kapalina, brzdové třmeny v dobrém stavu atd). Takže spoustě těhlech aut vibrují brzdy. Ono se to nemusí projevit vždycky, ale při různých okolnostech jako teplota brzd, intenzita brzdění, rychlost atd. No a na závěr si zkontroluj korozi zadních lemů a podběhů, a výfukového potrubí. Na výfuk to trpí dost. Ceny originálních dílů jsou nesmyslný: střední + oba zadní díly dohromady cca 35.
Jinak mě nic už nenapadá.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
Bychom měli ve wiki udělat nějakou sekci, kde by byly jakési "checklisty", co kontrolovat u ojetiny obecně a pak pro každý jednotlivý model/generaci/motorizaci...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
Dobrej nápad...
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
Honzo, díky moc. Rady k nezaplacení!!
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5219
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
Co zkontrolovat obecně - např. www.sdruzeni-sova.cz/prirucka.pdf. To by možná stačilo do WIKI jen nalinkovat nebo uložit s odkazem na zdroj. Samozřejmě pokud to chce někdo napsat sám, proč ne, ale IMHO zbytečná ztráta času.
Doplnit věci specifické pro konkrétní modely na základě poznatků a zkušeností tady z fóra by bylo fajn. Každý bychom se vrhnuli na modely, které máme / měli jsme a je to rychle hotové...
Doplnit věci specifické pro konkrétní modely na základě poznatků a zkušeností tady z fóra by bylo fajn. Každý bychom se vrhnuli na modely, které máme / měli jsme a je to rychle hotové...
Re: Subaru LEGACY 3.0 poraďte prosím
draconis: Jasně, vymýšlet to znovu je blbost, ale chtělo by to, aby se to dalo vyjet jako seznam, který se může odškrtávat. Vůbec by to mohlo mít formu jakéhosi protokolu :850:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno