dethroned: Ty kočičí hlavy jsou přesný :850: ....rovně se nic neděje a když se začnu u nás na náměstí otáčet a vezmu větší rejd tak už to mlátí a cítím to i troch do volantu. Jinak třeba šílená D1 je úplně v pohodě a tam by to mělo mlátit jako divý ať už jedeš rovně nebo ne. Nejhorší je ale hrbatá louka a můžeš jet klidně krokem, bije to jako prase, ale jen v rejdu a rovně je ticho. Z toho odstavce jsem pochopil jediný - zaměnili ložisko u pastorku za silentblok a ten je holt pružný, dovoluje sloupku řízení určitý pohyb a trochu to tam asi kloktá. Jen nechápu jak mu může pomoci pružná hadice.....že by tou svojí pružností nějak eliminovala ty tlaky na sloupek řízení ??? :655:dethroned píše:romull: to jsem si tak myslel! Ale nějak ten odstavec nemůžu pochopit...podle mě to musí myslet něco jiného! Protože prostě když poklepu na tyč řízení, tak to pod tou prachovkou klepe...ale víš jak je to s těma zvukama... :713:
A jak se to přesně projevuje Tobě?
Když mám dát ještě jeden příklad, tak třeba na dlažebních kostkách, takové ty velké kočičí hlavy...když po nich jedu rovně, nic (v zásadě ) neklepe, ale jak vytočím kola (hlavně doleva) do rejdu tak to začne mlátit jak ďas. Na bežné silnici není nic slyšet.
Ve středu jedu na servis za LL, tak se optám
xall: manuál v sekci ke stažení určitě bude a někde jsem tam viděl i podrobný servisní manuál v AJ. Jsem zvědav co se z toho nakonec vyvrbí za kulišárnu :839: