Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Odpovědět
Uživatelský avatar
Supergut
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: čtv led 24, 2013 10:22 am
Bydliště: Vysoké Mýto

Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Příspěvek od Supergut »

Zdravím, jsem tady úplný nováček a to samozřejmě cíleně :-) :-) :-)

Mám vážný zájem o koupi tohoto OUTBACK, jelikož jsem na invalid.vozíku, tak bych rád uvítal vaše názory a připomínky.... Konkrétně u 3,0R si uvědomuji spotřebu a neřeším ji, vzhledem k tomu že ročně najedu něco kolem 10tis.km.

http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list


Předem všem :diky:
Uživatelský avatar
nzg
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 521
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha 5 + Susice

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Příspěvek od nzg »

Tenhle model je obecne super, jak je na tom konkretne tento kus tezko rici. Nejlepsi je nechat ho pred koupi proklepnout v nejakem Subaru servise, pokud bude bazar proti, tak ma asi co skryvat.
Jinak jedina obvykla zavada pri tomto najezdu je P 402 - prohledej toto forum a zjistis, ze to je vlastne banalita. Ve 180 tkm se take dela velky servis.
Outback 3.6R 2010
Outback 3.0R 2005 - Prodano viewtopic.php?p=262030#p262030
Forester 2.0X 2005
Legacy 2.0 1995 - Prodano
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Příspěvek od cerv »

Auto chce projit s nekym kdo to zna...nejlip napichnout na diagnostiku,ale je to u Znojma a tam okolo tezko rict,nejbliz asi Brno...jinak auto vypada pekne a i ostatni auta co tam maji nejsou nijak odpudivy,ale fotka je jedna vec a realita je pak nekdy jina...

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Příspěvek od romull »