Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
No, ještě než jsem si přečetl Tapanův příspěvek, tak jsem se v tom taky celkem viděl
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10648
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Díky!sima píše: Jinak outback za ty prachy začíná vypadat hodně nadějně,tolik náhody,další člen-vrťas podal info...tak jsem zvědav,ať to klapne ku tvé spokojenosti!
Uvidíme zítra. I kdybych ho nakonec nechtěl, minimálně zde podám info, co jsme zjistili, ať to má případný další zájemce o něco jednodušší Ale spíše doufám, že to bude OK a skončí u mě
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
spm píše:No, ještě než jsem si přečetl Tapanův příspěvek, tak jsem se v tom taky celkem viděl
podvlada na to si počkám,info o tvé koupi podej,já sázím na koupi
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Doporučuji auto pořádně ohřát svižnější jízdou a ihned po zastavení zvednout kapotu, nechat běžet motor na volnoběh, vyndat konec hadičky z expanzní nádoby na chladící kapalinu, tento konec strčit do průhledné PET lahve s vodou a sledovat, jestli z konce hadičky nejdou bublinky. Takto lze otestovat kondici tesnění pod hlavou.
Funguje to tak, že víčko na chladiči drží určitý přetlak v systému a nad tento přetlak to "odpšoukává" tou hadičkou ven. Pokud jdou z konce hadičky bublinky a zároveň víčko na chladiči správně funguje (pružina i těsnění OK), tak je načaté těsnění pod hlavou...
Funguje to tak, že víčko na chladiči drží určitý přetlak v systému a nad tento přetlak to "odpšoukává" tou hadičkou ven. Pokud jdou z konce hadičky bublinky a zároveň víčko na chladiči správně funguje (pružina i těsnění OK), tak je načaté těsnění pod hlavou...
Subaru Outback 3.0R 5AT 2006, výkon nepotřebuju, ale zvuk šestihrnku a automat mě začaly bavit.
ex Subaru Outback 2.5 MT 2005
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Škoda Octavia 1.6 74 kW LPG 1997
ex Subaru Outback 2.5 MT 2005
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Škoda Octavia 1.6 74 kW LPG 1997
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10648
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Díky za tip. Tenhle test jsem viděl, ale měl jsem dojem, že to zkoumali přímo v nádobě? Resp. z videa (nekvalitního) jsem moc nepoznal, co vlastně dělají, ale bublinky vidět byly. Měl jsem dojem, že to je v nádobce...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Jo, jasný, můžeš jen koukat do tý nádobky. Ale kapalina je obvykle zakalená a malým otvorem do té nadobky není moc vidět a menší bublinky snadno přehlédneš. Je proto lepší koupit PET flašku s neperlivou vodou, stačí půllitr a konec hadičky do ní strčit. Pak nelze přehlédnout i tu nejmenší bublinku...
Subaru Outback 3.0R 5AT 2006, výkon nepotřebuju, ale zvuk šestihrnku a automat mě začaly bavit.
ex Subaru Outback 2.5 MT 2005
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Škoda Octavia 1.6 74 kW LPG 1997
ex Subaru Outback 2.5 MT 2005
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Škoda Octavia 1.6 74 kW LPG 1997
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Zkoumat bublinky u tohoto vozu mi přijde trochu mimo. U toho nájezdu a za ty prachy se to kupuje s možným problémem.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10648
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Tak aspoň legitimní důvod chtít případně ještě dalších 150,- Kč slevu
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
To bych asi pridal
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Dva roky zpátky jsem viděl skoro to samé auto s obdobným nájezdem, akorát s prokazatelně fouklým těsněním a prodalo se za 50.000 Kč. Myslím, že cena, za kterou se diskutované auto nabízí, odpovídá vysokému nájezdu, ale zároveň stavu, kdy se s autem dá jezdit bez toho, že se např. totálně zničí motor.mnov píše:Zkoumat bublinky u tohoto vozu mi přijde trochu mimo. U toho nájezdu a za ty prachy se to kupuje s možným problémem.
Fouklé těsnění podle mě pojízdný stav není...
Subaru Outback 3.0R 5AT 2006, výkon nepotřebuju, ale zvuk šestihrnku a automat mě začaly bavit.
ex Subaru Outback 2.5 MT 2005
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Škoda Octavia 1.6 74 kW LPG 1997
ex Subaru Outback 2.5 MT 2005
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Škoda Octavia 1.6 74 kW LPG 1997
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Necháme se překvapit, jestli se to povede nastartovat.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Pokud bude možné odhalit fouklé těsnění, tak ho samozřejmě odhalíme. Ale možné to být nemusí. Mě se třeba bublinky začaly objevovat po desítkách km ve vyšší zátěži. Nevím, jestli zkušební jízda může být 50 km dlouhá.
Ale já souhlasím s tím, že auto s takovým nájezdem se kupuje i s předpokladem opravy těsnění, protože to stejně v brzké době přijde, pokud se nedávno neřešilo. Oprava těsnění stojí dvacku...
Ale já souhlasím s tím, že auto s takovým nájezdem se kupuje i s předpokladem opravy těsnění, protože to stejně v brzké době přijde, pokud se nedávno neřešilo. Oprava těsnění stojí dvacku...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10648
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Tak slibované info.
TL;DR verze: Složena záloha a budu kupovat konečná cena 66000, nicméně těsnění pod hlavou nutné
Long story: Tomáš VDC byl neskutečně nápomocen, ještě jednou děkuji! Prohlížel kde co (hlavně zespodu) a evidentně jemný prach a písek z pískovny tomuhle Subaru vyloženě prospíval Na pár místech rez (ale nic zásadního ani vyhnilého), na více místech povrchová rez ale jinak moc pěkné, na ten věk a nájezd. Z vnějšku nikde nic, kromě těch plastových nárazníků a pár důlků (kapota a PP dveře), kde se ale ani lak neloupe. Motor hned po nastartování tichý a klidný a to to déle stálo (vybitá baterie, v prostřední řadě a auto před ním mělo zatuhlé zadní brzdy, takže jak přijelo, zůstalo :D ) Převodovka řadí pěkně.
Prostě co šlo jsme zkusili a v pohodě, celkový stav až na to místo řidiče pěkný, motor a převodovka klidné. Jediný zásadní problém je zmíněné těsnění pod hlavou (bublinky v expanzce byly po jízdě celkem dobře viditelné) a nutnost vyměnit pneu.
Jinak bazarník ochotný a férový chlap, se kterým když se jedná s úctou, chová se s úctou zpět. Celkem jsme si sedli, probrali ještě i jiná témata kolem aut a nejen těch, rozhodně mi nepřišlo, že mi jen lichotí, maže med kolem huby a prodal by i maminku. O ceně se s ním dá bavit pokud k tomu jsou objektivní důvody, ale nám oběma bylo jasný, že i přes to těsnění je ta cena už tak dost nízká a i kdyby mi nedal nižší cenu, asi bych to stejně koupil. Tak jsme se oba zasmáli když jsem mu řekl, že asi jo Má tam z dalších Subaru i nějaké dva Forestery, jinak hlavně "konfekci" obvyklých značek... ale klidně bych tenhle bazar doporučil. A pán bude taky rád, prý má tyhle správným směrem "cáklé" lidi rád
Takže snad to vypadá, že i po tom těsnění a až splaším solidní pneu (teď tam jsou letní na dojetí s poškozenou PP), řekněme s celkovou cenovkou kolem 100kkč, to pořád bude jedno z těch levnějších Outbacků s vyřešeným motorem, ne-li nejlevnějších a hlavně - po prohlídce samotným panem předsedou!
+ tedy jako fajn úlevu vidím i to, že bude zařízená čerstvá technická včetně evidenčky a i převod zařídí oni. Takže si vlastně jen dojdu pro papíry bez starostí...
Jsou na tom ještě nějaké drobnosti které budu chtít vyřešit, jako třeba že nesvítila zadní mlhovka a tak, pochybuju, že to vyřeší před/v rámci STK, ale to už jsou detaily.
Tak již brzy!
TL;DR verze: Složena záloha a budu kupovat konečná cena 66000, nicméně těsnění pod hlavou nutné
Long story: Tomáš VDC byl neskutečně nápomocen, ještě jednou děkuji! Prohlížel kde co (hlavně zespodu) a evidentně jemný prach a písek z pískovny tomuhle Subaru vyloženě prospíval Na pár místech rez (ale nic zásadního ani vyhnilého), na více místech povrchová rez ale jinak moc pěkné, na ten věk a nájezd. Z vnějšku nikde nic, kromě těch plastových nárazníků a pár důlků (kapota a PP dveře), kde se ale ani lak neloupe. Motor hned po nastartování tichý a klidný a to to déle stálo (vybitá baterie, v prostřední řadě a auto před ním mělo zatuhlé zadní brzdy, takže jak přijelo, zůstalo :D ) Převodovka řadí pěkně.
Prostě co šlo jsme zkusili a v pohodě, celkový stav až na to místo řidiče pěkný, motor a převodovka klidné. Jediný zásadní problém je zmíněné těsnění pod hlavou (bublinky v expanzce byly po jízdě celkem dobře viditelné) a nutnost vyměnit pneu.
Jinak bazarník ochotný a férový chlap, se kterým když se jedná s úctou, chová se s úctou zpět. Celkem jsme si sedli, probrali ještě i jiná témata kolem aut a nejen těch, rozhodně mi nepřišlo, že mi jen lichotí, maže med kolem huby a prodal by i maminku. O ceně se s ním dá bavit pokud k tomu jsou objektivní důvody, ale nám oběma bylo jasný, že i přes to těsnění je ta cena už tak dost nízká a i kdyby mi nedal nižší cenu, asi bych to stejně koupil. Tak jsme se oba zasmáli když jsem mu řekl, že asi jo Má tam z dalších Subaru i nějaké dva Forestery, jinak hlavně "konfekci" obvyklých značek... ale klidně bych tenhle bazar doporučil. A pán bude taky rád, prý má tyhle správným směrem "cáklé" lidi rád
Takže snad to vypadá, že i po tom těsnění a až splaším solidní pneu (teď tam jsou letní na dojetí s poškozenou PP), řekněme s celkovou cenovkou kolem 100kkč, to pořád bude jedno z těch levnějších Outbacků s vyřešeným motorem, ne-li nejlevnějších a hlavně - po prohlídce samotným panem předsedou!
+ tedy jako fajn úlevu vidím i to, že bude zařízená čerstvá technická včetně evidenčky a i převod zařídí oni. Takže si vlastně jen dojdu pro papíry bez starostí...
Jsou na tom ještě nějaké drobnosti které budu chtít vyřešit, jako třeba že nesvítila zadní mlhovka a tak, pochybuju, že to vyřeší před/v rámci STK, ale to už jsou detaily.
Tak již brzy!
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Tak vida, a je tu další subarista s H6. Velká gratulace k nákupu a pokud se to povede a auto bude okolo těch 100 kkč v pohodě, tak je to super. Ono se většinou ještě něco objeví pozdějc, ale to se čas od času objevuje všem a u všech aut ..... Tak ať už jezdí a dělá jen a jen radost, to auto je úžasný a univerzální pohodář
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10648
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R
Díky Musím tedy ještě týden počkat, mám služebku, tak aspoň oni stihnout mezitím zařídit STK a podobně, já nemusím přemýšlet kam ho teď parkovat Ale už se těším, až se vrátím a odvezu si ho
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!