Motor 180KW

xall
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: sob srp 17, 2013 5:11 pm

Motor 180KW

Příspěvek od xall »

Dobrý den sháním celý motor H6 3.0 180 KW poradíte??? Díky. :811:
Zdeny
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 471
Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček

Re: Motor 180KW

Příspěvek od Zdeny »

Zkus allegro Poland, kdysi jsem tam něco viděl, ale je to už asi půl roku.

Pokud to není tajné, co se přihodilo?
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: Motor 180KW

Příspěvek od cerv »

Subarumb.cz
Bim tam měl legacy 3,0 bourany,tak ještě mozna je nebo subaruparts.sk ten taky mívá spoustu aut i 3,0!

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: Motor 180KW

Příspěvek od j3rry »

Zkus se taky kdyžtak poptat tady, jestli je motor ještě na prodej, případně v jakém je stavu: http://www.subaruclub.cz/inzerat/rozpre ... -tis-24556
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
xall
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: sob srp 17, 2013 5:11 pm

Re: Motor 180KW

Příspěvek od xall »

:supeer: Díky za rady!!!
xall
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: sob srp 17, 2013 5:11 pm

Re: Motor 180KW

Příspěvek od xall »

Mám možnost koupi auta bez motoru,tedy jedna nejmenovaná firma na Zlínsku provedla opravu zajímavým stylem a došlo k poškození motoru.U boxera udělala jen půlku a druhá to nevydržela,a to tam bylo auto dáno proto,že se hřeje..a do nynějška nepřiznávají chybu,ale auto je zachovalé,jen motor klečí...tak bych ho chtěl dát do kupy,mám Legacku asi 5 let a prostě neznám lepší ve střední třídě.Někteří rádoby servisy jsou :6066: packalové..
tamasg
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: stř led 24, 2018 10:46 am
Jméno a příjmení: Tomáš Grisa
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Motor 180KW

Příspěvek od tamasg »

Zdravím,
dneska mi v servisu, kde mi sundávali hlavy kvůli ventilům oznámili, že bych pro mě bylo lepší sehnat jiný motor.

Mám Outback 3.0R 180 kW rok výroby 2006.

Nemáte někdo nějaký typ na vrakáč. Když si to zadám do vyhledávače, tak mi samozřejmě nějaké vyjedou, ale spíš jsem myslel nějaký prověřený.

Díky Tomáš
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14703
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Motor 180KW

Příspěvek od Tapan »

Subatech míval nějaké motory, Vrťas (Subaru Kladno) by taky stál za dotaz. Ale za 15 nebude :⁠-⁠)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
JakubHQV
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 742
Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
Jméno a příjmení: Jakub
Bydliště: Kousek od Berouna

Re: Motor 180KW

Příspěvek od JakubHQV »

Já mám zrovna na prodej funkční EZ30 z BL Legacy =)

V případě zájmu napiš SZ a třeba se domluvíme (*_^) |,,,,
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Motor 180KW

Příspěvek od podvlada »

Taky záleží, v jakym stavu bude "novej" motor, a za jak dlouho se může podělat něco na něm. A jestli třeba případně nemá smysl, když je motor venku, než se tam dá, preventivně udělat těsnění, srovnat hlavy, nebo ho rovnou rozpůlit ... asi bude hodně záležet na tom, jak dlouho máš v plánu ještě povoz provozovat.
Řekli něco blíž k tomu, proč by bylo lepší sehnat jinej motor než opravovat současnej? Většinu času zde panuje názor, že - pokud samozřejmě neni motor na vyhození rovnou - je lepší opravit ten, co znáš, než tam dát jinej, o kterym nevíš nic.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
tamasg
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: stř led 24, 2018 10:46 am
Jméno a příjmení: Tomáš Grisa
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Motor 180KW

Příspěvek od tamasg »

Měl jsem špatné tlaky a motor jel na 5 válců. Vhledem k tomu, že mám LPG to vypadalo na podpálené ventily, takže jsem se tady v Subaru dohodnul, že vyndají motor, sundají hlavy a já si je odvezu opravit k člověku co to dělá.
Bohužel jsem tam dneska byl a tohle mi řekli(a také ukázali):
Vačkové hřídele obrousily uložení v hlavách a jsou také poškozené. To znamená nové hlavy, nové vačky.
tamasg
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: stř led 24, 2018 10:46 am
Jméno a příjmení: Tomáš Grisa
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Motor 180KW

Příspěvek od tamasg »

Zdravím všechny,
tak mám update. Motor vyměněný, tady od JakubHQV a stav? Misfire na prvním válci (ne pořád). V subaru mi řekli, že tlaky změřili a byly v pořádku, že to vypadá na zalepené/špatné vstřiky. Tak jsem je tam dal ze svého původního motoru, chvíli to běželo, pak zase na 5 válců. Počítač hlásí první válec, ale pro jistotu postupně odpojujeme vstřiky jeden po druhým a zjišťujeme, který válec to dělá. Potvrdilo se, že první. Svíčka jiskru hází. Proměřili jsme kabely až k řídící jednotce, jak k zapalovací cívce, tak k vstřikovači byly v pořádku. Vstřik na prvním stále válci neotvíral.

Závěr: vadná řídící jednotka. Tak jsem popsal závadu firmě Glaubiz v Žitavě, která opravuje řídící jednotky a ti mi odepsali, že jednotka schválně vstřik vypnula, aby ochránila katalyzátor a že to bude mechanická závada motoru. Po mém naléhání s tím, že je tam jiný motor a závada je stále stejná, si jednotku převzali ke kontrole. Dneska mi přišla zpět s tím, že je v pořádku a že žádnou závadu neobjevili.
Už jsem v koncích nemáte někdo nějaký nápad, čím by to mohlo být?

Díky za každý nápad.
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Motor 180KW

Příspěvek od mnov »

Něco podobného se tu řešilo: viewtopic.php?t=9981
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3148
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Motor 180KW

Příspěvek od dracekvo »

U PSA diagnostiky můžu u auta nechat cvakat jednotlivé vstřiky.
Nejde něco podobného u subaru, když by se sehnala diagnostika?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
Cliffer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1712
Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
Bydliště: Praha

Re: Motor 180KW

Příspěvek od Cliffer »

tamasg píše: pát led 13, 2023 10:54 pm Zdravím všechny,
tak mám update. Motor vyměněný, tady od JakubHQV a stav? Misfire na prvním válci (ne pořád). V subaru mi řekli, že tlaky změřili a byly v pořádku, že to vypadá na zalepené/špatné vstřiky. Tak jsem je tam dal ze svého původního motoru, chvíli to běželo, pak zase na 5 válců. Počítač hlásí první válec, ale pro jistotu postupně odpojujeme vstřiky jeden po druhým a zjišťujeme, který válec to dělá. Potvrdilo se, že první. Svíčka jiskru hází. Proměřili jsme kabely až k řídící jednotce, jak k zapalovací cívce, tak k vstřikovači byly v pořádku. Vstřik na prvním stále válci neotvíral.

Závěr: vadná řídící jednotka. Tak jsem popsal závadu firmě Glaubiz v Žitavě, která opravuje řídící jednotky a ti mi odepsali, že jednotka schválně vstřik vypnula, aby ochránila katalyzátor a že to bude mechanická závada motoru. Po mém naléhání s tím, že je tam jiný motor a závada je stále stejná, si jednotku převzali ke kontrole. Dneska mi přišla zpět s tím, že je v pořádku a že žádnou závadu neobjevili.
Už jsem v koncích nemáte někdo nějaký nápad, čím by to mohlo být?

Díky za každý nápad.
Jak psal mnov. Sám jsem si přesně tímhle a přesně na prvním válci prošel rok zpátky - BP MY08 tedy poFL. Nevím teda do jakýho Subaru servisu jezdíš, že tě donutili měnit motor, atd., myslím si o tom své... Já po vlastním vyměnění cívky, svíčky a vstřiku to odvezl do Boxeru, kde Klíma už tušil, vše prověřil a potvrdil ŘJ. Jelikož to opravit nedokázali a nová ŘJ z Japanu stojí 41 000 Kč dozvěděl jsem se, že tohle umí opravovat Dobřany. Mají s tím zkušenost (v četně mojí opraveno už asi 10 ŘJ Impreza, Forester, Outback) bo mají šikovnýho autoelektrikáře, který jednotku manuálně otevře. Dělá to prý nějaký udělátor (švábonátor/kondenzátor/katalizátor/rezonátor/transformátor... nevím, prostě udělátor), který vymění - Cena 7000 Kč. Nabízeli i jen, ať pošlu poštou jednotku, oni opraví a pošlou zpátky. Bylo to ale bez záruky, tak jsem si sám sehnal odtah Praha->Plzeň. Po opravě to pak v Dobřanech znovu proměřili a projeli. Jezdím už rok a auto šlape jak hodinky, bez jakýchkoliv jiných zásahů.

Ještě edit: Snažil jsem se přes 3 zdroje sehnat jetou "bazarovou", ale nešlo to. Resp mám MY08 tedy poFL a ty nejsou. Za "solidní" peníze (cca 14 000 Kč) jsem našel předFL. Před a po FL nejsou zaměnit, protože předFL nemá SI-Drive, poFL SI má. Ale je tu stále problém s tím, že nevíš v jaký je kondici. A jelikož tento problém je prostě výrobní chyba všech 3.0R 180 kw tak snad lepší opravit.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Odpovědět

Zpět na „Legacy, Outback“