Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2258
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0
Při provozu v teplých měsících se mi projevila následující číhošť:
dojedu před krám - vypnu motor - jdu nakoupit a vrátím se za cca 15 min = motor na první otočení škytna a pak nic, na další točení se rozmotá a po několika otáčkách chytne.
Bejt to škodovka, tak řeknu zapadá mi palivové čerpadlo a pomůžu si páčkou, mám zkrátka dojem, že po té co jsem dojel na LPG, tak při startování není benzin ihned k mání.
Poraďte kudy do toho, ať nedělám zbytečnou práci.
PS: jinak se to neprojevuje - pokud přijdu po delší době (víc jak hodina či jiný den), tak s tím problém není.
PSS: ventily to nebudou, protože po repasi je najeto cca 28tkm a podpálený ventily se naopak projevují při studeném motoru - tady není vychladlý.
Vidím to na dvě možnosti
1) netěsnost palivového systému (ale opravdu mikroskopickou, protože benzin není kolem auta ani v motoru cítit)
2) nebo benzinové palivové čerpadlo není zcela OK :670: a naštěstí ani ne KO :655:
clay
dojedu před krám - vypnu motor - jdu nakoupit a vrátím se za cca 15 min = motor na první otočení škytna a pak nic, na další točení se rozmotá a po několika otáčkách chytne.
Bejt to škodovka, tak řeknu zapadá mi palivové čerpadlo a pomůžu si páčkou, mám zkrátka dojem, že po té co jsem dojel na LPG, tak při startování není benzin ihned k mání.
Poraďte kudy do toho, ať nedělám zbytečnou práci.
PS: jinak se to neprojevuje - pokud přijdu po delší době (víc jak hodina či jiný den), tak s tím problém není.
PSS: ventily to nebudou, protože po repasi je najeto cca 28tkm a podpálený ventily se naopak projevují při studeném motoru - tady není vychladlý.
Vidím to na dvě možnosti
1) netěsnost palivového systému (ale opravdu mikroskopickou, protože benzin není kolem auta ani v motoru cítit)
2) nebo benzinové palivové čerpadlo není zcela OK :670: a naštěstí ani ne KO :655:
clay
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0
clay> muj tip je, ze budto se s tebou louci baterie nebo mas spatnej kontakt na kabelech...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2258
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0
Dík, ale baterka je loňská..:... Ale ten kontakt? Točí to jak zběsilé, tak kde hledat?
Clay
Clay
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0
clay> hmmm, v tom pripade jsem se asi mylil. Co svicky, mas to na LPG, takze kdy byly naposled meneny?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2258
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0
Při repasi, takže nedávno, ale to by se snad projevovalo ı za studena - myslím.Clay
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0
clay> no pro jistotu bych je proveril. Pokud bude vse ok, pak uz jedine cidlo teploty motoru a nebo jeste volnobeznej ventil (ale ten by se projevoval i jinak).
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- als
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 538
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: Merklín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0
Jednou jsem řešil něco podobného, když jsi dojel s ohřátým autem, chcípnul to a zase hned nastartoval, tak nebyl problém, ale když jsi to nechal stát alespoň deset minut, tak jsi musel točit motorem minimálně půl minuty, než to zase chytlo. Problém byl v tom, že plyn, který zůstal ve filtrech a reduktoru se přepustil do sání a při startování "ulil" svíčky. A příčinou byla prasklá membrána v reduktoru.
Bejt tebou, tak bych nejprve zkusil dostat plyn z plynné fáze systému, - třeba tak, že zavřeš ventil v nádrži a povolíš hadici na reduktoru, nebo u vstřiků, tím vypustíš všechen plyn z filtrů i z reduktoru - a pak to vyzkoušej jenom na benzín (se zavřeným tím ventilem), jestli se startování zlepší. Pokud jo, tak buď reduktor, nebo ještě je možný, že propouští vstřiky na LPG.
Jestli je to i Tvůj problém, tak mám u tebe láhev ::-DDD: , protože mě to stálo celej den hledání ::-DD: , jestli to Tvůj problém není, tak na to co jsem napsal zapomeň :845: .
Bejt tebou, tak bych nejprve zkusil dostat plyn z plynné fáze systému, - třeba tak, že zavřeš ventil v nádrži a povolíš hadici na reduktoru, nebo u vstřiků, tím vypustíš všechen plyn z filtrů i z reduktoru - a pak to vyzkoušej jenom na benzín (se zavřeným tím ventilem), jestli se startování zlepší. Pokud jo, tak buď reduktor, nebo ještě je možný, že propouští vstřiky na LPG.
Jestli je to i Tvůj problém, tak mám u tebe láhev ::-DDD: , protože mě to stálo celej den hledání ::-DD: , jestli to Tvůj problém není, tak na to co jsem napsal zapomeň :845: .
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2258
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0
Dik za radu - flaškovou měnu uznávám, obvzlášť když jsem účastník rozměňování :657:
Clay
Clay
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0
jak to vlasntě dopadlo? Sice to je už dávno, ale....
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2258
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0
No od té doby proběhla výměna vstřiků v SRN v aranžmá Gogeislů - ostatní občasné neduhy LPG odstraněny, ale potíže se starty zůstaly. Jinak jezdí dobře a zatím se nám nepodařilo nalézt konkrétní spojitost s nějakou situací. Příští rok nás čeká výměna nádrže a čerpadla a je otázka, zda od kapalné báze LPG nepřejdeme na plynnou. Asi by to bylo levnější. .....Clay
Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0
No a kdyz to tak jeste jednou procitam podivame se jak je to u nas s tim reduktorem. Jestli to tam taky mame kdyz mame vstrik primo kapalne LPG.
R19 Cabrio 1,8 65kw
Subaru Legacy Outback 3.0 H6 LPG sekvenční
Subaru Legacy Outback 3,6 -řídí Clay
Subaru Legacy kombi 2.0 D
Hyundai Santa Fe 2.7 V6 LPG sekvenční
Hyundai Santa Fe 2.4 LPG sekvenční Prodáno
R19 1,8 16V 99kw Prodáno
Subaru Legacy Outback 3.0 H6 LPG sekvenční
Subaru Legacy Outback 3,6 -řídí Clay
Subaru Legacy kombi 2.0 D
Hyundai Santa Fe 2.7 V6 LPG sekvenční
Hyundai Santa Fe 2.4 LPG sekvenční Prodáno
R19 1,8 16V 99kw Prodáno