Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0

Odpovědět
Uživatelský avatar
clay
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2258
Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
Jméno a příjmení: Michal Šprachta
Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
Kontaktovat uživatele:

Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0

Příspěvek od clay »

Při provozu v teplých měsících se mi projevila následující číhošť:
dojedu před krám - vypnu motor - jdu nakoupit a vrátím se za cca 15 min = motor na první otočení škytna a pak nic, na další točení se rozmotá a po několika otáčkách chytne.
Bejt to škodovka, tak řeknu zapadá mi palivové čerpadlo a pomůžu si páčkou, mám zkrátka dojem, že po té co jsem dojel na LPG, tak při startování není benzin ihned k mání.
Poraďte kudy do toho, ať nedělám zbytečnou práci.
PS: jinak se to neprojevuje - pokud přijdu po delší době (víc jak hodina či jiný den), tak s tím problém není.
PSS: ventily to nebudou, protože po repasi je najeto cca 28tkm a podpálený ventily se naopak projevují při studeném motoru - tady není vychladlý.
Vidím to na dvě možnosti
1) netěsnost palivového systému (ale opravdu mikroskopickou, protože benzin není kolem auta ani v motoru cítit)
2) nebo benzinové palivové čerpadlo není zcela OK :670: a naštěstí ani ne KO :655:
clay
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0

Příspěvek od Slavek_xxx »

clay> muj tip je, ze budto se s tebou louci baterie nebo mas spatnej kontakt na kabelech...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
clay
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2258
Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
Jméno a příjmení: Michal Šprachta
Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
Kontaktovat uživatele:

Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0

Příspěvek od clay »

Dík, ale baterka je loňská..:... Ale ten kontakt? Točí to jak zběsilé, tak kde hledat?
Clay
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0

Příspěvek od Slavek_xxx »

clay> hmmm, v tom pripade jsem se asi mylil. Co svicky, mas to na LPG, takze kdy byly naposled meneny?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
clay
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2258
Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
Jméno a příjmení: Michal Šprachta
Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
Kontaktovat uživatele:

Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0

Příspěvek od clay »

Při repasi, takže nedávno, ale to by se snad projevovalo ı za studena - myslím.Clay
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0

Příspěvek od Slavek_xxx »

clay> no pro jistotu bych je proveril. Pokud bude vse ok, pak uz jedine cidlo teploty motoru a nebo jeste volnobeznej ventil (ale ten by se projevoval i jinak).
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
als
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 538
Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Aleš
Bydliště: Merklín
Kontaktovat uživatele:

Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0

Příspěvek od als »

Jednou jsem řešil něco podobného, když jsi dojel s ohřátým autem, chcípnul to a zase hned nastartoval, tak nebyl problém, ale když jsi to nechal stát alespoň deset minut, tak jsi musel točit motorem minimálně půl minuty, než to zase chytlo. Problém byl v tom, že plyn, který zůstal ve filtrech a reduktoru se přepustil do sání a při startování "ulil" svíčky. A příčinou byla prasklá membrána v reduktoru.
Bejt tebou, tak bych nejprve zkusil dostat plyn z plynné fáze systému, - třeba tak, že zavřeš ventil v nádrži a povolíš hadici na reduktoru, nebo u vstřiků, tím vypustíš všechen plyn z filtrů i z reduktoru - a pak to vyzkoušej jenom na benzín (se zavřeným tím ventilem), jestli se startování zlepší. Pokud jo, tak buď reduktor, nebo ještě je možný, že propouští vstřiky na LPG.
Jestli je to i Tvůj problém, tak mám u tebe láhev ::-DDD: , protože mě to stálo celej den hledání ::-DD: , jestli to Tvůj problém není, tak na to co jsem napsal zapomeň :845: .
Uživatelský avatar
clay
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2258
Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
Jméno a příjmení: Michal Šprachta
Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
Kontaktovat uživatele:

Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0

Příspěvek od clay »

Dik za radu - flaškovou měnu uznávám, obvzlášť když jsem účastník rozměňování :657:
Clay
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Uživatelský avatar
Čibi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
Jméno a příjmení: Martin Cháb
Bydliště: Českolipsko

Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0

Příspěvek od Čibi »

jak to vlasntě dopadlo? Sice to je už dávno, ale....
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Uživatelský avatar
clay
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2258
Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
Jméno a příjmení: Michal Šprachta
Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
Kontaktovat uživatele:

Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0

Příspěvek od clay »

No od té doby proběhla výměna vstřiků v SRN v aranžmá Gogeislů - ostatní občasné neduhy LPG odstraněny, ale potíže se starty zůstaly. Jinak jezdí dobře a zatím se nám nepodařilo nalézt konkrétní spojitost s nějakou situací. Příští rok nás čeká výměna nádrže a čerpadla a je otázka, zda od kapalné báze LPG nepřejdeme na plynnou. Asi by to bylo levnější. .....Clay

Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Uživatelský avatar
Rexcor
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 171
Registrován: sob led 29, 2011 2:38 pm
Bydliště: Pardubice

Re: Potíže při startu mírně teplého motoru H6 3,0

Příspěvek od Rexcor »

No a kdyz to tak jeste jednou procitam podivame se jak je to u nas s tim reduktorem. Jestli to tam taky mame kdyz mame vstrik primo kapalne LPG.
R19 Cabrio 1,8 65kw
Subaru Legacy Outback 3.0 H6 LPG sekvenční


Subaru Legacy Outback 3,6 -řídí Clay
Subaru Legacy kombi 2.0 D
Hyundai Santa Fe 2.7 V6 LPG sekvenční
Hyundai Santa Fe 2.4 LPG sekvenční Prodáno
R19 1,8 16V 99kw Prodáno
Odpovědět

Zpět na „Legacy, Outback“