OUTBACK 2010
OUTBACK 2010
Už někdo máte nové Legacy/Outback MY 2010 ?? Já si ho zatím prohlédl jev tak narychlo v OC Anděl. Vystavuje ho tam Frey. Zajímá mně, jestli jste už v něm jeli a jaké jsou první dojmy a zkušenosti.
- maartinek
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 65
- Registrován: ned srp 16, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Martin Jindřišek
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: OUTBACK 2010
Já zrovna včera na akci Monte Písek vol. II jel jsem v Outbacku 2.0D s 6MT. Nebudeme-li řešit vzhled, tak dojmy jsou spíš kladné. Najel jsem cca 10km po městě a předtím se vezl jako spolujezdec podobnou vzdálenost spíš po silnicích. Uvnitř není téměř nic slyšet, ani motor, ani žádný aerodynamický hluk (ano, nepřekonával jsem rychlostní limity), ani od podvozku při přejíždění příčných nerovností, ať kolmo nebo šikmo nebo při jízdě po kostkách (dost hnusných kostkách). Nikdy předtím jsem ještě s boxer dieselem nejel, takže plynulý zátah pro mě byl příjemným překvapení, stejně jako přesné řazení a řízení. Uvnitř auta prakticky nepoznáte, že sedíte v autě s naftovým motorem.
V interiéru je znát nárůst rozměrů vozu. Každý cestující má kolem sebe prostoru opravdu dost. Nestihl jsem ale prozkoumat úložné prostory. Zpracování je na vysoké úrovni. Nikde nic nevrže, plasty nemají žádné otřepky ani ostré hrany. Multifunkční volant se dobře drží a je výškově i podélné seřiditelný.
Co se mi však nelíbí je absence klasické ruční brzdy. Nyní je elektronická a její ovládání je jak z VW Passat. Uvidíme, jak to bude s poruchovostí. Dalším negativem je pro mě čalounění dodávané nejspíš v základní výbavě. Je sice velmi příjemné na dotek, ale opravdu hodně se na něj chytají jakékoliv nečistoty a na odolnost proti oděru bych také nevsázel. Také se mi nelíbí klasické síťky na odkládaní věcí na zadních stranách předních sedadel. Přijdou mi malé s malou roztažností (nevím, jak jinak to napsat) a hlavně nehezké! Do tohoto interiéru se to vážně nehodí. osobně mě celkem mrzí, že v zadních sedadlech stále není průvlak na lyže, jako např. ve WRX. Když sklopím sedadlo, nedám do auta celou rodinu a každý také není příznivcem střešních nosičů. :666:
tTo jsou ale drobnosti, se kterýma se nejspíš dá žít a kdybych nyní hledal auto pro rodinu a věděl, že budu jezdit i mimo běžné vozovky, určitě bych Outbacka bral. Jinak Legacy
V interiéru je znát nárůst rozměrů vozu. Každý cestující má kolem sebe prostoru opravdu dost. Nestihl jsem ale prozkoumat úložné prostory. Zpracování je na vysoké úrovni. Nikde nic nevrže, plasty nemají žádné otřepky ani ostré hrany. Multifunkční volant se dobře drží a je výškově i podélné seřiditelný.
Co se mi však nelíbí je absence klasické ruční brzdy. Nyní je elektronická a její ovládání je jak z VW Passat. Uvidíme, jak to bude s poruchovostí. Dalším negativem je pro mě čalounění dodávané nejspíš v základní výbavě. Je sice velmi příjemné na dotek, ale opravdu hodně se na něj chytají jakékoliv nečistoty a na odolnost proti oděru bych také nevsázel. Také se mi nelíbí klasické síťky na odkládaní věcí na zadních stranách předních sedadel. Přijdou mi malé s malou roztažností (nevím, jak jinak to napsat) a hlavně nehezké! Do tohoto interiéru se to vážně nehodí. osobně mě celkem mrzí, že v zadních sedadlech stále není průvlak na lyže, jako např. ve WRX. Když sklopím sedadlo, nedám do auta celou rodinu a každý také není příznivcem střešních nosičů. :666:
tTo jsou ale drobnosti, se kterýma se nejspíš dá žít a kdybych nyní hledal auto pro rodinu a věděl, že budu jezdit i mimo běžné vozovky, určitě bych Outbacka bral. Jinak Legacy
- nzg
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 521
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Bydliště: Praha 5 + Susice
Re: OUTBACK 2010
O vikendu jsem testoval Outback 3.6 a kratce i 2,5 CVT
Oboje budu porovnavat s Outbackem 3.0R 2005
AD 3.6
Z venku> Design je subjektivni, me se moc nelibi, pritelkyni velice (prej je takovej mohutnej)
Na cem jsme se shodli oba je, ze ty 2 'vyfuky' u 3.6 je odpornost, vypadaji jak od Octavie I TDi (takove ty impotentni svesene koncovky)
Uvnitr > Interier je prostornejsi ve vsech smerech, konecne jsem se mohl pohodlne usadit (merim 2m), zejmena chvalim sedacky s perforovanou kuzi. Naopak zpracovani palubky vypada levneji, velke hlinikove plochy na volantu nic moc. Drevena lista me za srdce take nechytla. Stresni okno zmenseno na polovinu, proc?
Navigace > vetsi obrazovka, ale nize umistena. Grafika poutova.
Palubni pocitac > uz neni spolecny s navigaci, zustal jen maly display. Pres obrazovku navigace se neda ovladat nic jineho, ukazatele spotreby, napeti a vzdalenosti, jake jsou u meho soucasneho vozu, chybi. Zato jsou pridany aplikace Kalkulacka a Kalendar. BRAVO SUBARU!!!!
Rizeni > Mnohem lehci nez u MY 2005, predpokladam elektricky posilovac, takze dalsi minus
Motor + Prevodovka > az na +11kw stejne jako u MY2005, uvidime,jak to bude se spolehlivosti u prevrtane H6 (u 2.0 na 2,5 to pry nedelalo dobrotu)
Parkovaci brzda > divne, protivne, zbytecne
Keyless entry > sikovne
CVT u 2,5 > zajimave, ale nechtel bych to. Se Subaru jezdim take kvuli zpevu vytacejiciho se boxeru, tohle si drzi otacky a zrychluje. Ale za test to stoji
Oboje budu porovnavat s Outbackem 3.0R 2005
AD 3.6
Z venku> Design je subjektivni, me se moc nelibi, pritelkyni velice (prej je takovej mohutnej)
Na cem jsme se shodli oba je, ze ty 2 'vyfuky' u 3.6 je odpornost, vypadaji jak od Octavie I TDi (takove ty impotentni svesene koncovky)
Uvnitr > Interier je prostornejsi ve vsech smerech, konecne jsem se mohl pohodlne usadit (merim 2m), zejmena chvalim sedacky s perforovanou kuzi. Naopak zpracovani palubky vypada levneji, velke hlinikove plochy na volantu nic moc. Drevena lista me za srdce take nechytla. Stresni okno zmenseno na polovinu, proc?
Navigace > vetsi obrazovka, ale nize umistena. Grafika poutova.
Palubni pocitac > uz neni spolecny s navigaci, zustal jen maly display. Pres obrazovku navigace se neda ovladat nic jineho, ukazatele spotreby, napeti a vzdalenosti, jake jsou u meho soucasneho vozu, chybi. Zato jsou pridany aplikace Kalkulacka a Kalendar. BRAVO SUBARU!!!!
Rizeni > Mnohem lehci nez u MY 2005, predpokladam elektricky posilovac, takze dalsi minus
Motor + Prevodovka > az na +11kw stejne jako u MY2005, uvidime,jak to bude se spolehlivosti u prevrtane H6 (u 2.0 na 2,5 to pry nedelalo dobrotu)
Parkovaci brzda > divne, protivne, zbytecne
Keyless entry > sikovne
CVT u 2,5 > zajimave, ale nechtel bych to. Se Subaru jezdim take kvuli zpevu vytacejiciho se boxeru, tohle si drzi otacky a zrychluje. Ale za test to stoji
Outback 3.6R 2010
Outback 3.0R 2005 - Prodano viewtopic.php?p=262030#p262030
Forester 2.0X 2005
Legacy 2.0 1995 - Prodano
Outback 3.0R 2005 - Prodano viewtopic.php?p=262030#p262030
Forester 2.0X 2005
Legacy 2.0 1995 - Prodano
Re: OUTBACK 2010
Taky chybí bezrámový dveře!! :686: :686:
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: OUTBACK 2010
Mně se líbí. Hlavně je super, že je vědší kufr což člověk vždy uvítá :supeer: . Je to prostě jíný design, ale na to si člověk zvykne :657: . Monstrozní autí
Re: OUTBACK 2010
Jel jsem v 2.5i CVT a byl jsem příjemně překvapen převodovkou (pohodlí, plynulost, použitelnost pádel k brzdění motorem).
nzg: Jedno z největších zklamání MY2010 je absence typického boxeřího zvuku u 2.5i. V manuálním režimu lze CVT vytáčet dle libosti, ale tady mně chybí důvod :655:
nzg: Jedno z největších zklamání MY2010 je absence typického boxeřího zvuku u 2.5i. V manuálním režimu lze CVT vytáčet dle libosti, ale tady mně chybí důvod :655:
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř čer 23, 2010 11:00 pm
Re: OUTBACK 2010
Mám od února nový Outback 2.0D, najeto 21tis.km (konec června), černá barva, světlý interiér. Předtím jsem jezdil s Legacy 2.0 AT MY08. Srovnání je složitý, každý auto má svoje. Rozhodně nový Outback je fakt koráb, je větší na všechny strany i uvnitř. Mám s ním skvělý zkušenosti ze sněhu - bydlím na Vysočině a letos jsem si to fakt užil.
Ale jak už někdo psal - pěkně mne s...éře ta el.parkovací brzda. To je fakt hnus. I když to má i čudlík na rozjezd do kopce, tak jsem tomu celkově nepřišel na chuť a hlavně jsem ještě přesně nepochopil, jak funguje. Někdy se odbrzdí při rozjezdu samo, jindy ne a pěkně cukne. To si mohli japončíci odpustit. Diesel šlape celkem slušně, v Německu jsem jel 210km/h při 3500ot.Šlo by víc, ale přece jen ta vyšší světlá výška dělá své. Ale jezdím s ním i dlouhý štreky, a úplně v pohodě - dobrý sedačky (i když ty v Legacy mi vyhovovali malinko víc - líp držely do zatáček).
Co se týče ježdění po vysočinských okreskách - není to takový vodvaz jako z Legacy na nízkých profilech (to jsem naplno využíval výhody automatu - přidupnout plyn v půli zatáčky a pevně držet volant oběma rukama a auto vystřelilo ze zatáčky jak ještěrka). Bohužel Outbackovy tovární gumy Yokohamy na léto jsou fakt mizerný, na vodě jsem se i bál. Dost piští a mají tendenci ustřelovat.
Ale zase když jedu přes rozmlácený místní spojky, či jaká třída silnic to je, využívám naplno výhod Subinky i vyššího podvozku.
Sumasumárum - OUTBACK 2010 je skvělý auto pro rodinu, a když potřebuješ spojit reprezentativnost a zároveň terénní (a zimní) schopnosti. Vzhledově se víc líbí předchozí Legacy než souč., ale asi víc souč.Outback než poslední.
Na dotazy rád odpovím :subaru:
Ale jak už někdo psal - pěkně mne s...éře ta el.parkovací brzda. To je fakt hnus. I když to má i čudlík na rozjezd do kopce, tak jsem tomu celkově nepřišel na chuť a hlavně jsem ještě přesně nepochopil, jak funguje. Někdy se odbrzdí při rozjezdu samo, jindy ne a pěkně cukne. To si mohli japončíci odpustit. Diesel šlape celkem slušně, v Německu jsem jel 210km/h při 3500ot.Šlo by víc, ale přece jen ta vyšší světlá výška dělá své. Ale jezdím s ním i dlouhý štreky, a úplně v pohodě - dobrý sedačky (i když ty v Legacy mi vyhovovali malinko víc - líp držely do zatáček).
Co se týče ježdění po vysočinských okreskách - není to takový vodvaz jako z Legacy na nízkých profilech (to jsem naplno využíval výhody automatu - přidupnout plyn v půli zatáčky a pevně držet volant oběma rukama a auto vystřelilo ze zatáčky jak ještěrka). Bohužel Outbackovy tovární gumy Yokohamy na léto jsou fakt mizerný, na vodě jsem se i bál. Dost piští a mají tendenci ustřelovat.
Ale zase když jedu přes rozmlácený místní spojky, či jaká třída silnic to je, využívám naplno výhod Subinky i vyššího podvozku.
Sumasumárum - OUTBACK 2010 je skvělý auto pro rodinu, a když potřebuješ spojit reprezentativnost a zároveň terénní (a zimní) schopnosti. Vzhledově se víc líbí předchozí Legacy než souč., ale asi víc souč.Outback než poslední.
Na dotazy rád odpovím :subaru:
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř čer 23, 2010 11:00 pm
Re: OUTBACK 2010
souhlas, ty taky fakt chybí!!! nemá už takový šmrnc! :655:FilipV píše:Taky chybí bezrámový dveře!! :686: :686:
Re: OUTBACK 2010
Jo jo, chybí bezrámový dveře, a přebývá nepochopitelná elektronická parkovací brzda. Proč? Kvůli tlustým, líným amíkům s lahví coly? Asi budu svýho Outbacka udržovat co to půjde a pak se uvidí co bude v nabídce.
Jeden maník má svoje Volvo v provozu už 1.200.000 Km tak ho vzhledem k chování Subaru asi překonám
Jeden maník má svoje Volvo v provozu už 1.200.000 Km tak ho vzhledem k chování Subaru asi překonám
Subaru Outback 2,5i AT MY 04
Subaru Outback 3.0 MY 07
Subaru Outback 3.0 MY 07
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1315
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: OUTBACK 2010
Jo, taky mám od loňska tohohle "oťase". Je to moje první Subaru, takže ho nemám moc s čím porovnávat, ale ani na něm nemám co hanit. Design i zpracování 1, motor a převodovka 2,5i + CVT 1, spotřeba 1, jízdní vlastnosti 1. :supeer: :supeer: :supeer: Souhlasím s tou nešťastnou ručí brzdou, také se mi stává že se někdy odbrzdí a někdy ne. Tovární Yokohamy jsou spíše průměr, ale jezdil jsem na nich skoro do vánoc a i v hlubokém sněhu dobrý. Ten vak na lyže mi taky chybí :666: . Co se týká navigace, tak kromě grafiky k ní nemám nejmenších připomínek. Člověk si sice musí zvyknout na to ovládání, ale jinak šlape rychle a dobře.
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: OUTBACK 2010
kwt2000, takže spokojenost největší :850: Máš další nějaké info, teda spíš jestli byjste sem dávali další info o servise atd. Jak jsem tak rozmýšlel, tak budu muset stejně koupit zase velké autí a Outback 2010 2,5CVT ja můj favorit, ale né nový, ale kapánek jetější :845:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3138
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: OUTBACK 2010
souhlas!!! :686: :686: :686:FilipV píše:Taky chybí bezrámový dveře!! :686: :686:
:gunhim:
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1315
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: OUTBACK 2010
Tohle jsem psal před časem na autorecenze.cz :
Čirou náhodou jsem se před časem dostal k vozu Subaru Outback. Do té doby jsem pouze věděl, že Subaru vyrábí auta a že jeho předností je ležatý motor a stálý pohon všech kol. Ovšem po usednutí do Outbacka jsem měl jasno. Hned druhý den jsem podepsal objednávku a složil zálohu a potom až jsem se začal na netu zajímat co že jsem si to pořídil . Mám model Outback 2010 s motorem dva a půl litru a automatickou převodovkou CVT. Měl jsem sice objednanýho diesela v manuálu, ale shodou několika nešťastných náhod mi zůstal tenhle benzíňák, ovšem v nejvyšší výbavě za cenu toho původního. No nekupte to........ S vozem jezdím 4 měsíce a krom toho, že mi smrdí benzín, nemůžu říct jediné špatné slovo. Cestující na všech sedadlech mají přemíru pohodlí a kolem sebe spoustu prostoru, obrovský kufr, který je ještě pod podlahou rozdělený na několik přihrádek na žárovky, lékárničku apod. Řidič má k dispozici přesně to co potřebuje a nic míň ani nic navíc. V testech se občas zmiňují o divné grafice a zvláštním způsobu ovládání navigace, ale když na to přijdete tak s tím nemáte nejmenší problém. Navigace sice nezobrazuje ve 3D památky a mosty a mrakodrapy apod., ale je velice přehledná a má spoustu možností detailního zobrazní následující křižovatky. Bohužel, neumí česky, což je v dnešní době docela s podivem. Stejně tak někdo kritizuje materiál na přístrojové desce. Asi je to věc vkusu a dle mého názoru je materiál i zpracování na velmi vysoké úrovni. Co se týká jízdních vlastností, tak ty jsou na 1* Oproti mému předchozímu vozu je tohle sice pomalejší ve zrychlení, ale jinak super. Auto bez problémů udělá dvěstě, víc jsem zatím neměl potřebu a i přes vyšší stavbu podvozku je pořád stabilní. Se světlou výškou dvacet centimetrů nemusíte mít strach ani v lehčím terénu, vím to z vlastní zkušenosti Každý den dojíždím pětadvacet kilometrů do práce a není problém se dostat se spotřebou pod osm litrů na sto, ovšem s použitím tempomatu. Převodovka s plynule měnitelným převodem je super, při normální jízdě nepřekročíte tři tisíce otáček. Když to ale chcete odpíchnout, šlápnete na plyn, otáčkoměr vyletí někam k šesti tisícům a drží tam do doby než povolíte plyn. Taky máte možnost zasáhnout pádly pod volantem, i v automatickém režimu, ale nedocílíte ani lepšího zrychlení ani nižší spotřeby. Takže tohle auto můžu doporučit každému kdo o něj má zájem a chce trošku vybočit z řady nudných Passatů, Oktávek, Superbů apod. Majitelé těchto aut vám budou závidět pokaždé, když je necháte svézt
Teď už mám přes 30.000 kilometrů a můžu potvrdit, že je to úžasný auto. Někde jsem četl, že má Subaru problémy se spotřebou oleje. U tohohle motoru to neplatí, jezdím pouze za benzín. Malá garančka vyšla na cca 3.000 a velká na necelých 6.000 Kč. Takže ani provoz auta není nejdražší. A jízdní vlastnosti, zvlášť teď v zimě :3gears: ..................prostě pohodička.
Čirou náhodou jsem se před časem dostal k vozu Subaru Outback. Do té doby jsem pouze věděl, že Subaru vyrábí auta a že jeho předností je ležatý motor a stálý pohon všech kol. Ovšem po usednutí do Outbacka jsem měl jasno. Hned druhý den jsem podepsal objednávku a složil zálohu a potom až jsem se začal na netu zajímat co že jsem si to pořídil . Mám model Outback 2010 s motorem dva a půl litru a automatickou převodovkou CVT. Měl jsem sice objednanýho diesela v manuálu, ale shodou několika nešťastných náhod mi zůstal tenhle benzíňák, ovšem v nejvyšší výbavě za cenu toho původního. No nekupte to........ S vozem jezdím 4 měsíce a krom toho, že mi smrdí benzín, nemůžu říct jediné špatné slovo. Cestující na všech sedadlech mají přemíru pohodlí a kolem sebe spoustu prostoru, obrovský kufr, který je ještě pod podlahou rozdělený na několik přihrádek na žárovky, lékárničku apod. Řidič má k dispozici přesně to co potřebuje a nic míň ani nic navíc. V testech se občas zmiňují o divné grafice a zvláštním způsobu ovládání navigace, ale když na to přijdete tak s tím nemáte nejmenší problém. Navigace sice nezobrazuje ve 3D památky a mosty a mrakodrapy apod., ale je velice přehledná a má spoustu možností detailního zobrazní následující křižovatky. Bohužel, neumí česky, což je v dnešní době docela s podivem. Stejně tak někdo kritizuje materiál na přístrojové desce. Asi je to věc vkusu a dle mého názoru je materiál i zpracování na velmi vysoké úrovni. Co se týká jízdních vlastností, tak ty jsou na 1* Oproti mému předchozímu vozu je tohle sice pomalejší ve zrychlení, ale jinak super. Auto bez problémů udělá dvěstě, víc jsem zatím neměl potřebu a i přes vyšší stavbu podvozku je pořád stabilní. Se světlou výškou dvacet centimetrů nemusíte mít strach ani v lehčím terénu, vím to z vlastní zkušenosti Každý den dojíždím pětadvacet kilometrů do práce a není problém se dostat se spotřebou pod osm litrů na sto, ovšem s použitím tempomatu. Převodovka s plynule měnitelným převodem je super, při normální jízdě nepřekročíte tři tisíce otáček. Když to ale chcete odpíchnout, šlápnete na plyn, otáčkoměr vyletí někam k šesti tisícům a drží tam do doby než povolíte plyn. Taky máte možnost zasáhnout pádly pod volantem, i v automatickém režimu, ale nedocílíte ani lepšího zrychlení ani nižší spotřeby. Takže tohle auto můžu doporučit každému kdo o něj má zájem a chce trošku vybočit z řady nudných Passatů, Oktávek, Superbů apod. Majitelé těchto aut vám budou závidět pokaždé, když je necháte svézt
Teď už mám přes 30.000 kilometrů a můžu potvrdit, že je to úžasný auto. Někde jsem četl, že má Subaru problémy se spotřebou oleje. U tohohle motoru to neplatí, jezdím pouze za benzín. Malá garančka vyšla na cca 3.000 a velká na necelých 6.000 Kč. Takže ani provoz auta není nejdražší. A jízdní vlastnosti, zvlášť teď v zimě :3gears: ..................prostě pohodička.
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: OUTBACK 2010
kwt2000, tady je pěkně vidět názory řidičů, kteří máme nové subaru jako první (mám dehtového forestíka MY09) a ostatních, kteří "potkali" nebo mají starší generace. Třeba starší forestíci mají výhodu, že jsou lépe stavěni do terénu (např. redukce, lepší spojka), ale zase nový forestík jednak jezdí na dehet a hlavně má dostatek prostoru na větší rodinu (na srazech zas tak velkou ostudu ostatním forestíkům nedělám). Nová auta mají problémy, ale pokud se řidič chová ohleduplně k motoru, tak zas tak velké problémy nemá (u dehtu je hlavně problém palivo a krátké nájezdové vzdálenosti :655: ).
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 90
- Registrován: pon kvě 24, 2010 6:52 pm
- Jméno a příjmení: Galda Gallda
- Bydliště: Liberec
Re: OUTBACK 2010
kwt2000 : Kam jezdíš na servis? Ty ceny jsou z říše snů. Takhle mě stával servis kdysi u Fiatu...
Subaru Outback 2.0D Comfort 2010