OUTBACK 2010
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1315
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: OUTBACK 2010
Tak to já mám reál po dotankování +- stejný. A těch 7,4 je při dodržování rychlostních limitu, ale bez plata vajec na roletce ::-DD: .
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
- HAD
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
- Bydliště: Liberec
Re: OUTBACK 2010
To Subaru4ever: Musím se ohradit. Za prvé : Podívej na můj Sprit monitor, tam jsou jednotlivé spotřeby dlouhodobě zaznamenávány a to dle čerpání a nájezdu. Hodnota spotřeby palubního počítače je jenom informativní
za druhé : Cesta z Liberce do Nového Bydžova a naopak rozhodně není po rovině s větrem v zádech . Momentálně tuto spotřebu dosahuju s tempomatem na 90 po okreskách a s tempomatem na 120 na dálnici Turnov Liberec přičemž z Paceřáku a z Jeřmaničáku pokud je sucho jedu na neutrál. Kupříkladu z Paceřáku to rozjedu na 150 tachometrickejch a dojedu až na výjezd z dálnice v Turnově přičemž ještě brzdím motorem, protože do tý vracečky vletět devadesát nebo stovkou není dobré. Ještě dneska je tam natlačený do svodidel Escort co to asi zkoušel :sick: .
takže asi tak. A obecně na R35 mezi Turnovem a Hradcem Králové se blbě předjíždí. Míst kde je to bezpečný zase tolik není.
A ještě k tomu palubnímu počítači. Mám vypozorovány dvě věci. Jednak tolik haněná ručička ekonoměru. Pokud je ručička na půlce tak je spotřeba stabilní vzhledem k nastaveným podmínkám. Tedy pokud jedu 130 a ručička míří tdo středu, tak mi spotřeba neroste protože pravděpodobně aktuální průměrná spotřeba je nižší nebo stejná jako uváděný údaj na palubní počítači. (protože jsme před tím jezdil po městě a průměr vylezl na 8,5 ,třeba).
A jednak pokud ti průměrná spotřeba skočila na 7,4 těsně před tím, než si jel na benzínku, tak se vypočtená hodnota bude blížit 7,6. Naopak pokud se ti tam hodnota 7,4 drží už dlouho a ekonoměr ti většinou míří do zelenýho, tak se mi pak vypočtená hodnota po naplnění nádrže blíží spíš 7,2. A je to proto, že narozdíl od palubních počítačů u Konzernu je spotřeba cejchovaná po 0,2 l/na 100 km. A je jedno, jestli je to aktuální spotřeba a nebo průměrná. Howg!
:pr:
za druhé : Cesta z Liberce do Nového Bydžova a naopak rozhodně není po rovině s větrem v zádech . Momentálně tuto spotřebu dosahuju s tempomatem na 90 po okreskách a s tempomatem na 120 na dálnici Turnov Liberec přičemž z Paceřáku a z Jeřmaničáku pokud je sucho jedu na neutrál. Kupříkladu z Paceřáku to rozjedu na 150 tachometrickejch a dojedu až na výjezd z dálnice v Turnově přičemž ještě brzdím motorem, protože do tý vracečky vletět devadesát nebo stovkou není dobré. Ještě dneska je tam natlačený do svodidel Escort co to asi zkoušel :sick: .
takže asi tak. A obecně na R35 mezi Turnovem a Hradcem Králové se blbě předjíždí. Míst kde je to bezpečný zase tolik není.
A ještě k tomu palubnímu počítači. Mám vypozorovány dvě věci. Jednak tolik haněná ručička ekonoměru. Pokud je ručička na půlce tak je spotřeba stabilní vzhledem k nastaveným podmínkám. Tedy pokud jedu 130 a ručička míří tdo středu, tak mi spotřeba neroste protože pravděpodobně aktuální průměrná spotřeba je nižší nebo stejná jako uváděný údaj na palubní počítači. (protože jsme před tím jezdil po městě a průměr vylezl na 8,5 ,třeba).
A jednak pokud ti průměrná spotřeba skočila na 7,4 těsně před tím, než si jel na benzínku, tak se vypočtená hodnota bude blížit 7,6. Naopak pokud se ti tam hodnota 7,4 drží už dlouho a ekonoměr ti většinou míří do zelenýho, tak se mi pak vypočtená hodnota po naplnění nádrže blíží spíš 7,2. A je to proto, že narozdíl od palubních počítačů u Konzernu je spotřeba cejchovaná po 0,2 l/na 100 km. A je jedno, jestli je to aktuální spotřeba a nebo průměrná. Howg!
:pr:
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: OUTBACK 2010
Ja tomu celkem verim, to co tady kluci uvadej. Proc ne. Podle mne se da na dobrem a zejmena znamem useku dosahovat velmi priznivych cisel i s vetsim benzinovym motorem. Tak jak pise HAD ,staci jen umet predvidat, na dalnici nikam nespechat a zbytecne nepredjizdet no a potom clovek ani nemusi jet jak kloboucnik a je to tam.
Jde jen o to, jak si kdo predstavuje pohodovou jizdu. Pro nekoho je 120 na dalnici ubijejici rychlost a jiny si to v pohode dokaze uzit. A vo tom to je.
Proste se jen srovnavava nesrovnatelne, rozdilni ridici, rozdilne trasy atd..
Jakmile na to nekdo rad slape, pomerne casto predjizdi, nebo poskakuje po meste a na dalnici jede pod 150km/h, jenom kdyz mu zrovna nekdo zavazi, tak se nemuze divit, ze se pod 7 nedostane ani s dieslem.
Moje zkusenost je takova, ze pokud se toulam jen tady po Belgii v ramci rychlostnich limitu, tak se s prehledem drzim v realu kolem 6L+- a to nejsem zadna brzda provozu, proste jen jedu s davem ale je pravda, ze jen vyjmecne presahnu 120km/h. Ale jakmile se vydam s rodinkou pres DE do CZ tak tam tech 8 je na to tata :3gears: .
Jde jen o to, jak si kdo predstavuje pohodovou jizdu. Pro nekoho je 120 na dalnici ubijejici rychlost a jiny si to v pohode dokaze uzit. A vo tom to je.
Proste se jen srovnavava nesrovnatelne, rozdilni ridici, rozdilne trasy atd..
Jakmile na to nekdo rad slape, pomerne casto predjizdi, nebo poskakuje po meste a na dalnici jede pod 150km/h, jenom kdyz mu zrovna nekdo zavazi, tak se nemuze divit, ze se pod 7 nedostane ani s dieslem.
Moje zkusenost je takova, ze pokud se toulam jen tady po Belgii v ramci rychlostnich limitu, tak se s prehledem drzim v realu kolem 6L+- a to nejsem zadna brzda provozu, proste jen jedu s davem ale je pravda, ze jen vyjmecne presahnu 120km/h. Ale jakmile se vydam s rodinkou pres DE do CZ tak tam tech 8 je na to tata :3gears: .
Re: OUTBACK 2010
kwt2000 píše:
taky jsem měl párkrát dojezd 990 km, víc čísliček tam asi není. Odpovídá to stylu jízdy, když zapomenu načerpat benál na dálnici a další pumpa je nevím kde. Těch 990 je tam samozřejmě po dočerpání na plnou.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: OUTBACK 2010
suubaru píše:...taky jsem měl párkrát dojezd 990 km, víc čísliček tam asi není....
Ja uz tam mel i 1250 km, takze vic cislicek tam je. :845:
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1315
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: OUTBACK 2010
A kolik číslíček je tam na okamžitou spotřebu? Mě to vždycky skončí na 50.0
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
Re: OUTBACK 2010
že by měl nafťák jiný displej?Ivooos píše:
Ja uz tam mel i 1250 km, takze vic cislicek tam je. :845:
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: OUTBACK 2010
suubaru: ještě je rozdíl dehet žebrák a komfort. U žebráka není aktuální spotřeba.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- HAD
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
- Bydliště: Liberec
Re: OUTBACK 2010
K Otíkovi z jiného soudku. Začal mi hučet ventilátor vnitřní cirkulace. A to tak že dost :fuckoff: . Takže když vypnu rádio tak pocit z tiché jízdy je ten tam. A to jsem byl před 14 dny na garančce :839: Přijde mi to po 60 tkm docela brzo. U Imprezy mě to začalo dělat po 200 000 a o dost méně. Já osobně jsme na různé zvuky dost alergický. například hučící nebo pískající zářivka je mě schopná přivézt na magorku. Zejména vysoká frekvence mi vadí. Doufám, že oprava nebude na dlouho a že to půjde na záruku.
Máte někdo podobnou potíž?
Máte někdo podobnou potíž?
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: OUTBACK 2010
To neni displejem ale motorem. ::-DD:suubaru píše: že by měl nafťák jiný displej?
Az to tam zase bude, tak to vyfotim. Jinak kdyz se kouknes z blizka na ten displej (nejlepe posvitit baterkou), tak na zacaku uvidis carecku, ktera zobrazuje jednicku.
Samozrejme, ze to zobrazeni jednicky je souzeno pouze nam vyvolenym s naftovym motorem. Dvojka by se tam uz nevesla. Mozna to omezene misto na displeji byl duvod, proc do Otiku dali jen 60ti litrovou nadrz, pres 1990km se asi nikdo nedostane ani s ropou. :ironie:
Ale jinak by stalo za to, kdyby to kouzlo rozsviceni te jednicky, zkusil i nekdo z vas majitelu benzina. :unami:
- connect
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 152
- Registrován: ned led 23, 2011 8:33 pm
- Jméno a příjmení: Petr Dobosz
- Bydliště: Praha / Stockholm
Re: OUTBACK 2010
dojezd 1250 km je maximum, videl jsem ho parkrat, ale nikdy nedosahl
Subaru Outback 2.0D MY11
Mazda3 2.0i MY14 AT
Mazda3 2.0i MY14 AT
- HAD
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
- Bydliště: Liberec
Re: OUTBACK 2010
No , já jsem právě posledně zkusil po nabrání plné v Jičíně kouknout na dojezd když jsem projížděl Jičíněvsí a na průměrné spotřebě mě svítilo 6,0l na 100km. Ale dojezd byl přesto jen 950 km. Tak nevím jaký bych musel mít průměr záhy po nabrání plné nádrže, aby to šlo přes 999 km. Jsem skeptický. Možná že by se za specifických , ideálu se blížících podmínek člověk překonal magickou hranici 1000 km dojezdu, ale nikdy se to neukáže na PP . Asi nějaký hóódně dlouhý kopec dolů. ::-DDD:
Dnes jsem dojel do práce a na PP mi svítí průměr 6,6 l/100km. Je tedy jasné že z Liberce do Bydžova je to víc z kopce než naopak. protože jsou v tom dvě jízdy " z kopce" a jedna "do kopce".
Dnes jsem dojel do práce a na PP mi svítí průměr 6,6 l/100km. Je tedy jasné že z Liberce do Bydžova je to víc z kopce než naopak. protože jsou v tom dvě jízdy " z kopce" a jedna "do kopce".
Re: OUTBACK 2010
no tak asi mám pouze 3 digity. Už jsem byl párkrát v situaci, že se dojezd vlivem stylu jízdy zvětšoval, a zastavil se právě na 990, jistě ne náhodou. Mám výbavu active.Ivooos píše:
To neni displejem ale motorem. ::-DD:
Az to tam zase bude, tak to vyfotim. Jinak kdyz se kouknes z blizka na ten displej (nejlepe posvitit baterkou), tak na zacaku uvidis carecku, ktera zobrazuje jednicku.
Ale jinak by stalo za to, kdyby to kouzlo rozsviceni te jednicky, zkusil i nekdo z vas majitelu benzina. :unami:
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: OUTBACK 2010
No to je ale detinska vymluva. Bud chlap, a priznej, ze ty rozezrany benziny pod 6 nejedou ani z kopce s vetrem v zadech. :ironie:suubaru píše:..no tak asi mám pouze 3 digity. Už jsem byl párkrát v situaci, že se dojezd vlivem stylu jízdy zvětšoval, a zastavil se právě na 990, jistě ne náhodou. Mám výbavu active.
Re: OUTBACK 2010
Lidičky, jak šlapu na brzdy u legacy 2010, tak to na začátku kroku vždycky!!! trochu foukne.
Můžu šlapat kolikrát chcu za sebou a vždy lehké pšššš.
Pak to brzdí, jak má. Dělá vám to taky? Předpoládám, že LE/OB mají od 2009/2010 brzdovou soustavu stejnou.
update: dělají to i jiné kusy, i starší generace. Je to ok.
Můžu šlapat kolikrát chcu za sebou a vždy lehké pšššš.
Pak to brzdí, jak má. Dělá vám to taky? Předpoládám, že LE/OB mají od 2009/2010 brzdovou soustavu stejnou.
update: dělají to i jiné kusy, i starší generace. Je to ok.
Naposledy upravil(a) suubaru dne čtv úno 28, 2013 9:20 am, celkem upraveno 1 x.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series