Katalyzátor 2,5 MY 04
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Katalyzátor 2,5 MY 04
Ten volnobeh 150 otacek na benzin asi neni uplne zdravej. Ale to muze byt klidne i zasvinena klapka, volnobeznej ventil nebo neserizeny ventily.
A jak na diagnostice zjistil, ze je spatnej katalyzator, to bych opravdu rad vedel...
A jak na diagnostice zjistil, ze je spatnej katalyzator, to bych opravdu rad vedel...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Kofilka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
- Bydliště: Rousínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Katalyzátor 2,5 MY 04
Řekla mu to diagnostika že vyhazuje chybu lambda na katu, 3 auta s univerzal katem oedmě odjeli a nikdo se nevrátil....ale většinou to je jen tou lambdouSlavek_xxx píše:Ten volnobeh 150 otacek na benzin asi neni uplne zdravej. Ale to muze byt klidne i zasvinena klapka, volnobeznej ventil nebo neserizeny ventily.
A jak na diagnostice zjistil, ze je spatnej katalyzator, to bych opravdu rad vedel...
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Katalyzátor 2,5 MY 04
Bez katalyzátoru to není jako Trabant, nic není cítit.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Katalyzátor 2,5 MY 04
No nic tak zkusim najit nejakeho zkuseneho plynare. (Kdyby mel nekdo nejaky tip za Pardubice ci Hradec Kralove tak budu moc rad) Pak se podivat jestli je v poradku klapka, volnobeznej ventil a lambda sonda. Pokud ani jedno nezabere tak zalozim novy forum "proc nemit Subaru na plyn" :845:
Subaru Outback 5MT MY2005 - prodanej
Ssangyong Korando MY2022
Ssangyong Korando MY2022
Re: Katalyzátor 2,5 MY 04
mnov: A na to jsi přišel jak? Máš s tím praktickou zkušenost?mnov píše:Bez katalyzátoru to není jako Trabant, nic není cítit.
Jak jsem psal, kolega to měl vyřezané a auto smrdělo jak stará stodvacítka.
Spousta lidí na netu píše to samé - po vyřezání smrad.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Katalyzátor 2,5 MY 04
určitě bych nejdřív ze všeho nechal seřídit ventilové vůle!! pokud už nebylo děláno...
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Katalyzátor 2,5 MY 04
Moje slova :850: . Ta mrtvolnost motoru přesně vypadá na ventily :655:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: Katalyzátor 2,5 MY 04
Bohuzel nemam cas se venovat autu tolik kolik bych se asi mel venovat tak jsem zatim na zadny servis nesel. Ale proc to pisu .... ted uz tyden nesviti kontrolka (zhasla se sama), otacky zlobi da se rict minimalne a hlavne auto uz neskube vubec.
Takze jsem s toho opravdu mimo ... doufam jen ze to neni posledni stadium pred smrty :655:
Takze jsem s toho opravdu mimo ... doufam jen ze to neni posledni stadium pred smrty :655:
Subaru Outback 5MT MY2005 - prodanej
Ssangyong Korando MY2022
Ssangyong Korando MY2022
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Katalyzátor 2,5 MY 04
Luci> tak to ventily nebudou, ty se samy nenastavi :845: Asi nejakej spatnej benzin...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Katalyzátor 2,5 MY 04
ahoj Luci, možná že mám stejný problém.
Když vyrazím z křížovatky moc rychle, motor chce chcípnout. Je tam prodleva, a taky mi to párkrát chcíplo. Na plyn. Mám sice AT (2,5@115kw), ale efekt je stejný. Dělá to jen na plyn. Na benzín to dělá velmi neznatelně.
Vše přisuzuji nekvalitnímu palivu. Benzín lze do jisté míry ohlídat, jezdím skoro pouze na Vervu100, ostatní BA95 beru jako náhražku.
Kvalita LPG se ohlídat nedá. Je to katastrofa, zoufalý stav.
Motor má v malých otáčkách na špatné palivo nízký krouťák, proto chce zdechnout, když požaduješ výkon. To je moje hypotéza.
K těm otáčkám, první čárka na budíku otáčkoměru bývá 500, to jen pro sichr.
Když vyrazím z křížovatky moc rychle, motor chce chcípnout. Je tam prodleva, a taky mi to párkrát chcíplo. Na plyn. Mám sice AT (2,5@115kw), ale efekt je stejný. Dělá to jen na plyn. Na benzín to dělá velmi neznatelně.
Vše přisuzuji nekvalitnímu palivu. Benzín lze do jisté míry ohlídat, jezdím skoro pouze na Vervu100, ostatní BA95 beru jako náhražku.
Kvalita LPG se ohlídat nedá. Je to katastrofa, zoufalý stav.
Motor má v malých otáčkách na špatné palivo nízký krouťák, proto chce zdechnout, když požaduješ výkon. To je moje hypotéza.
K těm otáčkám, první čárka na budíku otáčkoměru bývá 500, to jen pro sichr.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Katalyzátor 2,5 MY 04
Suubaru ano taky jsem jiz vypozoroval ze hodne zalezi na kvalite plynu. Treba jednou jsem natankoval takovy sajrajt ze auto skubalo jeste v trojce a to jsem mel rychlost uz pres 60km/h. To byla hruza. Ale to je jen ten nejvetsi extrem ktery jsem zazil. Nicmene tetkon tankuji na stejni benzince jiz nejakou dobu. Takze mozne je ze meli treba dobrou varku LPG a pak nejakou dobu spatnou a ted zase dobrou.
Ale to ze je kvalita LPG otresna o tom zadna..... to si pamatuji ze svagr jiz pred vice nez 15 leti bojoval s nevykonim plynem. Tehdy jeste v 120tce kterou mel predelanou na plyn.
Jinak tetkon momentalne auto opravdu da se rict prakticky neskube a otacky zakolisaji mezi 500-1000 otackamy kdyz zmacknu spojku a pak se ustali kolem 800 otacek na volnobechu. Ale auto uz nechcipe.
Tak uvidim co udela dalsi varka LPG. Ale I tak to kolisani otacek predtim nebylo. Takze mozna je opravdu spatny nebo zaneseni volnobezni ventil ci klapka .....
Ale to ze je kvalita LPG otresna o tom zadna..... to si pamatuji ze svagr jiz pred vice nez 15 leti bojoval s nevykonim plynem. Tehdy jeste v 120tce kterou mel predelanou na plyn.
Jinak tetkon momentalne auto opravdu da se rict prakticky neskube a otacky zakolisaji mezi 500-1000 otackamy kdyz zmacknu spojku a pak se ustali kolem 800 otacek na volnobechu. Ale auto uz nechcipe.
Tak uvidim co udela dalsi varka LPG. Ale I tak to kolisani otacek predtim nebylo. Takze mozna je opravdu spatny nebo zaneseni volnobezni ventil ci klapka .....
Subaru Outback 5MT MY2005 - prodanej
Ssangyong Korando MY2022
Ssangyong Korando MY2022
Re: Katalyzátor 2,5 MY 04
Souhlasím s tím, že kvalita LPG plynu v ČR je mizerná (potvrzují to výsledky kontrol), ale já, ať čepuji kde chci, tak na autě žádný rozdíl nepociťuji. Táhne pořád stejně a nikdy necuká.
Takže buď máte horší LPG systém (Já mám Teleflex GFI, který stojí nový cca 60000Kč) nebo vaše auta potřebují nějaký servis.
Jinak si to nedokážu vysvětlit.
Čepujeme tam, kde se nám to zrovna hodí a na značku pumpy se neohlížíme.
Takže buď máte horší LPG systém (Já mám Teleflex GFI, který stojí nový cca 60000Kč) nebo vaše auta potřebují nějaký servis.
Jinak si to nedokážu vysvětlit.
Čepujeme tam, kde se nám to zrovna hodí a na značku pumpy se neohlížíme.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Katalyzátor 2,5 MY 04
Ahoj,
jezdím na plyn už řadu let a nikdy se mi nestalo, že bych někde vzal plyn na který by to nechtělo jet. To že ste někde vzal špatnej plyn, žebo je u plynu je normální, že se občas rozsvítí check engine, nebo že na plyn to jede míň je výmluva plynařů co to neumí a pokud vám to řekne, tak od něj ruce pryč. Pokud na takového narazíte. Podávejte reklamace. Až budou 4, odstupte od smlouvy, nechte si auto vrátit do původního stavu, vrátit prachy a jeďte jinam. Pokud by se cukal, tak dopis od advokáta o poslední smír před podáním žaloby většinou zabere.
Zástavba plynu se nechá skazit hned na začátku špatným navrtáním trysek do sání. To už vám pak neopraví ani ten nejlepší plynař. Proto jsou tak neochotní hledat závady na plynu co dělal někdo jiný.
Jinak pokud ti to blbě drží volnoběh i na benzín, tak nemá cenu jezdit k plynaři. Nejdřív je potřeba dát auto dohromady tak, aby jezdilo bezvadně na béňo. Nevím přesně jak to má MY04, ale může to být triska volnoběhu, snímač škrtící klapy, špatný kabel ke svíčce, ventily (u plynu seřizovat co 30 tis.), špatný svíčky (u lpg měním vždy s olejem a obyčejné. Svíčky spešl pro LPG je jen předraženej krám) atd.. většinou je to blbost. Ale bez toho nemá cenu hledat závady dál.
A pokud auto blbě spaluje, tak tím může zabít i kat. a lambda sondy.
Jo a plyn chce taky údržbu na což mnoho lidí kašle. Filtry, občas zkontrolovat vstřiky, dodržovat doporučený servisní interval membrány reduktoru.
Prostě to musí jet tak, že ani nepoznáte jesti jedete na benzín, nebo na plyn, nebo zrovna přepínáte.
jezdím na plyn už řadu let a nikdy se mi nestalo, že bych někde vzal plyn na který by to nechtělo jet. To že ste někde vzal špatnej plyn, žebo je u plynu je normální, že se občas rozsvítí check engine, nebo že na plyn to jede míň je výmluva plynařů co to neumí a pokud vám to řekne, tak od něj ruce pryč. Pokud na takového narazíte. Podávejte reklamace. Až budou 4, odstupte od smlouvy, nechte si auto vrátit do původního stavu, vrátit prachy a jeďte jinam. Pokud by se cukal, tak dopis od advokáta o poslední smír před podáním žaloby většinou zabere.
Zástavba plynu se nechá skazit hned na začátku špatným navrtáním trysek do sání. To už vám pak neopraví ani ten nejlepší plynař. Proto jsou tak neochotní hledat závady na plynu co dělal někdo jiný.
Jinak pokud ti to blbě drží volnoběh i na benzín, tak nemá cenu jezdit k plynaři. Nejdřív je potřeba dát auto dohromady tak, aby jezdilo bezvadně na béňo. Nevím přesně jak to má MY04, ale může to být triska volnoběhu, snímač škrtící klapy, špatný kabel ke svíčce, ventily (u plynu seřizovat co 30 tis.), špatný svíčky (u lpg měním vždy s olejem a obyčejné. Svíčky spešl pro LPG je jen předraženej krám) atd.. většinou je to blbost. Ale bez toho nemá cenu hledat závady dál.
A pokud auto blbě spaluje, tak tím může zabít i kat. a lambda sondy.
Jo a plyn chce taky údržbu na což mnoho lidí kašle. Filtry, občas zkontrolovat vstřiky, dodržovat doporučený servisní interval membrány reduktoru.
Prostě to musí jet tak, že ani nepoznáte jesti jedete na benzín, nebo na plyn, nebo zrovna přepínáte.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- paulus
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 126
- Registrován: pon srp 16, 2010 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Sumava
Re: Katalyzátor 2,5 MY 04
Má někdo s odstupem času již zkušenost s výměnou katalyzátoru?
Re: Katalyzátor 2,5 MY 04
Neviete náhodou aké sú rozmery katalyzátorov? Chcel by som kupit nejaké univerzaly a prevariť ich.. Dakujem