Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Tempomat 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: úte kvě 31, 2016 7:45 pm
Příspěvky: 29
Zajimave je, prvnich par desitek minut to funguje v pohode, potom se to zacne samo vypinat a treba za 2h se to uz vypne temer okamzite po nastaveni SET. Co vsechno ovlivnuje vypnuti tempomatu (zruseni set)? Cidlo spojkoveho pedalu, cidlo brzdoveho pedalu, cidlo neutralu. Jeste neco ?

_________________
Subaru Legacy 2.5 MY2004


úte srp 09, 2016 4:38 pm
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6960
Tak manuálně se dá vypnout tou nastavovací páčkou nebo tlačítkem (pokud je tam někde blbý kontakt...) a pak se taky vypíná při chybě - s rozsvícením kontrolky check engine (ale když se zjeví chyba, tak to snad zůstane svítit pořád, dokud se to nevymaže, takže tím by to být nemělo).

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


úte srp 09, 2016 6:09 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6882
Bydliště: Brno
pokpetr píše:
Zajimave je, prvnich par desitek minut to funguje v pohode, potom se to zacne samo vypinat a treba za 2h se to uz vypne temer okamzite po nastaveni SET. Co vsechno ovlivnuje vypnuti tempomatu (zruseni set)? Cidlo spojkoveho pedalu, cidlo brzdoveho pedalu, cidlo neutralu. Jeste neco ?

Jo, čidlo plynovýho pedálu. A nejsem si jistej, zda na to má vliv čidlo neutrálu. Spíš ne.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


úte srp 09, 2016 9:12 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: úte kvě 31, 2016 7:45 pm
Příspěvky: 29
Da se nejak pomoci diagnostiky logovat signaly z jednotlivych cidel a stavy tempomatu, abych mohl vyhodnotit, kde je problem ?

_________________
Subaru Legacy 2.5 MY2004


stř srp 10, 2016 6:45 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pon srp 18, 2014 1:37 am
Příspěvky: 89
Mira píše:
Jo, čidlo plynovýho pedálu. A nejsem si jistej, zda na to má vliv čidlo neutrálu. Spíš ne.

Plyn tenpomat nevypina. Po slapnuti na plyn a zrychleni zustava set svitit a po sundani nohy z plynu se rychlost vraci na nastavenou. Cidlo neutralu nevim, jistou logiku to ma. Vyradit bez spojky samozrejme jde ale nejak me to nikdy nenapadlo zkouset se zapnutym tempomatem. Spojka a brzda samozrejme tempomat vypnou (resp. zrusi set) Stejne jako s cidlem neutralu lze spekulovat treba i s rucni brzdou... To me taky zkouset nenapadlo.

_________________
Forester MY 2007 2.0X 116kw MT
ex - Leone kombajn '88 1.8i - FullTime


stř srp 10, 2016 3:09 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 19, 2010 3:04 pm
Příspěvky: 307
To bylo asi myšleno pro AT převodovku. Tam jde vyřadit bez námahy.

_________________
Peugeot ION elektro (rv.12)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91)


stř srp 10, 2016 4:39 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
Příspěvky: 62
Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem
pokpetr píše:
Cau, u meho Legacy MY2004 se mi obcas stava, ze se mi za jizdy sam vypne tempomat. Nejaky napad, kde hledat problem ? Napada mne spinac ve spojkovem nebo brzdovem pedalu, ktery hlida seslapnuti pedalu.


taky se mi stává u dieselového Outbacka 2010 stává, že se vypne tempomat a teď už i problikává ukazatel zařazené rychlosti
byl jsem i na diag v AWD, ale chyba se nikde nezaznamenává

v Torque jsem vysledoval, že ve chvíli, kdy se nezobrazuje ukazatel rychlosti nebo se vypne tempomat se zobrazí indikace vymáčknuté spojky (ale ne vždycky)

mám podezření na první snímač spojkového pedálu, nemá s tím někdo zkušenost, abych ho nekupoval zbytečně?

_________________
Outback 2.0D, 6MT, MY2010


stř srp 15, 2018 9:53 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
Příspěvky: 62
Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem
tak mi to nedalo a nakonec jsem vyndal horní spínač na spojkovém pedálu a rozebral ho, jsou v něm měděné plíšky podobné jako v relátku, které jsou většinu času spojené a rozpojí je čistě mechanicky "kuželka" na pružince když se sešlápne spojka

asi už byly plíšky natolik namáhané, že se při vibracích občas sami rozpojily
trochu jsem je přihnul a od té doby vše funguje bez problémů a tempomat drží po celou dobu a i ukazatel zařazené rychlosti nebliká a auto necuká...

tak třeba to někomu pomůže

_________________
Outback 2.0D, 6MT, MY2010


stř srp 22, 2018 12:14 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: