Vybijeni baterie

Odpovědět
Trabi601
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: stř bře 29, 2017 8:12 pm

Vybijeni baterie

Příspěvek od Trabi601 »

Mate nekdo zkusenosti s vybijenim baterie Levorga?

Opakovane se mi stalo, ze po jednom tydnu stani jsem sveho Levorga uz nenastartoval. Baterka minus.

Ted jsem byl 3 tydny na dovolene a baterku to stani tak zmrtvilo, ze ikdyz jsem ji nabil do 100%, motor uz neroztocila.

Takze jdu po 2,5 letech koupit novou baterku. Na to, ze start-stop poctive vypinam, mi to prijd ponekud brzo.

Mate nekdo podobne zkusenosti?
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vybijeni baterie

Příspěvek od námořník »

Vypínat start/stop nestačí. Nemá to vliv na inteligentní dobíjení. Kolikrát se ti stane že přijedeš a baterka je vybitá. Musíš pravidelně nabíjet. Mě první vydržela 3 měsíce :-). By ti ji měli ještě vyměnit na reklamaci ne?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
fajfka
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 166
Registrován: pát črc 13, 2012 7:07 pm
Bydliště: Praha

Re: Vybijeni baterie

Příspěvek od fajfka »

Natuším,proč se vybíjí Levorg,ale jseu tu dva faktory. Delší stání a pak nějaká chybka,která by se při každodenním ježdění nestačila projevit. Vím o čem mluvím,můj Range Rover L322 se chová stejně.Žádný elektrikář to neopravil,pomůže jen při delším stání odpojovač baterie.Dorazí to baterie Ca-Ca,která když se úplně vybije,tak se už neprobudí.
fajfka

Subaru Outback 3,0 AT 2007
BMW 1100 GS
Honda Shadow 1100 C
Trabi601
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: stř bře 29, 2017 8:12 pm

Re: Vybijeni baterie

Příspěvek od Trabi601 »

Ja teda jedno podezdrenim mam, ale nechtel jsem ho hodit hend do prvniho prispevku, abych se dozvedel vase neovlivnene nazory. ;o)(o;

V dome parkuju v garazi primo pod bytem. A mam pocit, ze Keyless prijimac je tak silnej, ze ten klicek o patro vis vidi. A tak se opakovane probouzi se stand-by rezimu a odskace to baterka...
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vybijeni baterie

Příspěvek od námořník »

Tak tím to myslím nebude :-). Baterky maj díky inteligenci zákonodárců holt nižší životnost a pokud se o ni nijak nestaráš, tak ještě menší :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7829
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Vybijeni baterie

Příspěvek od mnov »

Dobíjet baterku jsem musel naposled u auta s dynamem. :-) [OFFTOPIC]
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vybijeni baterie

Příspěvek od námořník »

To víš, pokrok nezastavíš :-D
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7829
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Vybijeni baterie

Příspěvek od mnov »

To je jasné, ale to "inteligentní nabíjení" bych pak nazval jinak. :-)
Podle toho co píšete, tak to nemají moc zvládnuté. ::-(((
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Vybijeni baterie

Příspěvek od sima »

Tj stará věc, problém, inteligentní nabíjení je leda tak na další nasrání co se týče dnešních "inovací, vylepšení". Už se tu o tom napsalo hodně...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vybijeni baterie

Příspěvek od námořník »

To platí pro všechny automobilky. To auto jako takový nikdy dopředu neví kdy ho odstavíš a tak se stává že ho odstavíš s "prázdnou" baterkou no a ta samozřejmě trpí. Když se koukneš na testy spolehlivosti, tak je tam u novejch aut baterka na předních místech.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
fajfka
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 166
Registrován: pát črc 13, 2012 7:07 pm
Bydliště: Praha

Re: Vybijeni baterie

Příspěvek od fajfka »

Trabi601,klidně to tak může být. Třeba bude stačit nechávat všechno v plechové krabici kvůli odstínění.
fajfka

Subaru Outback 3,0 AT 2007
BMW 1100 GS
Honda Shadow 1100 C
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Vybijeni baterie

Příspěvek od sima »

námořník píše:To platí pro všechny automobilky. To auto jako takový nikdy dopředu neví kdy ho odstavíš a tak se stává že ho odstavíš s "prázdnou" baterkou no a ta samozřejmě trpí. Když se koukneš na testy spolehlivosti, tak je tam u novejch aut baterka na předních místech.
Jasně, že pro všechny, páč natíráme vše RÁDOBY a nesmyslně na zeleno, no a pak se plýtvá bateriemi, další výroba baterek, jo dává to smysl =) :-D
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Vybijeni baterie

Příspěvek od feroj »

Trabi601 píše:Ja teda jedno podezdrenim mam, ale nechtel jsem ho hodit hend do prvniho prispevku, abych se dozvedel vase neovlivnene nazory.

V dome parkuju v garazi primo pod bytem. A mam pocit, ze Keyless prijimac je tak silnej, ze ten klicek o patro vis vidi. A tak se opakovane probouzi se stand-by rezimu a odskace to baterka...

najväčší problém asi bude to "inteligentné dobíjanie" zamerané na ekológiu, ktoré nedobíja permanentne ako pri starých autách, ale len v režime "brzdenia motorom"(aby nezvyšovalo spotrebu a emisie (*_^) |,,,, ) a potom to hustí do batérie také ampére, až sa jej z kečky parí ;-D ... preto musí byť odolnejšej konštrukcie AGM...

Ak si dobre pamätám, tak v manuáli bolo písané aj o odpájaní kompresora klimatizácie pri prudkej akcelerácii (vtedy učite tiež nedobíja), aby bol k dispozícii plný výkon motora...
...ale tiež sa tam písalo o zabezpečení proti úplnému vybitiu batérie, kde pri poklese stavu nabitia pod nejakú uroveň odpojí všetky spotrebiče, aby ešte ostalo na naštartovanie.... len to nekorešponduje zo stavom čo popisuješ :-/ a aj mne sa 3x stalo, že deti vzadu nechali svietiť lampičku, ktorá svieti tak perfektne bodovo, že si v šere ani nešimneš ak ostala svietiť a po týždni auto ani nebliklo... 2x pomohlo štandardné nabitie, tretí nerozchodila... naštastie v dvojročnej záruke, takže výmena v rámci reklamácie.

Takže ak sa nejazdí na dlhé trasy, určite treba pripojiť nabíjačku, len by potešilo, keby ten systém inteligentného nabíjania aj upozornil na potrebu externého nabitia...

celkom dobre je to popísané v tomto článku...
https://marceljanco.sk/akumulator-efb-a ... ment-11536


"A mam pocit, ze Keyless prijimac je tak silnej, ze ten klicek o patro vis vidi..."
to asi nie, lebo keď ideš k autu reaguje až tak 1,5m a to musíš byť zo strany predných dverí, alebo pri kufri...
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Vybijeni baterie

Příspěvek od spm »

Zrovna AGM baterie jsou co se tyce nabijeni spis citlivejsi, nez ty stary a pri dobijeni velkym proudem je spis znicis. Vyhodu maji ve vetsi cyklicke odolnosti, coz bude spis ten duvod, pac u tech klasickych startovacich se moc nepocita s tim, ze by ta baterka cokoliv napajela...

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Vybijeni baterie

Příspěvek od feroj »

spm píše:Zrovna AGM baterie jsou co se tyce nabijeni spis citlivejsi, nez ty stary a pri dobijeni velkym proudem je spis znicis. Vyhodu maji ve vetsi cyklicke odolnosti, coz bude spis ten duvod, pac u tech klasickych startovacich se moc nepocita s tim, ze by ta baterka cokoliv napajela...

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
keď mi (zrejme omylom a z nevedomosti?) dali "obyčajnú" bezúdržbovú bateriu VARTA BlueDynamic 60Ah, tak odišla po cca 2 mes(2500km) a to 90%jazdím trasy cez 200km+vypnutý štart_stop ... kvôli inteligentnému dobíjaniu musí mať Levorg(aj ostatné SUBA so syst. ŠS) AGM, ta znesie hlbšie vybitie aj opakované štarty(odolnejšia konštrukcia za dvoj-trojnásobnu cenu)...
Odpovědět

Zpět na „Levorg“