Těch 1 800 ot/min se uvádí jako takové "ekonomické" minimum, ve kterém už motor pracuje v takovém režimu který jej nepoškozuje a spotřeba i emise jsou nízké. Já u benzínu beru jako minimum spíš 2000, i těch 1800 bych snad i bral, ale u turba s obsahem 2,5 - 3,0, ale ne u 1,6.zed píše:CVT si "řadí" samo, ale co jsem tak koukal, tak to drží otáčky víceméně někde kolem 1800 nebo výš, za mě v pohodě, to mi podtočené nepřijde... Za studena, dokud se olej neohřeje na cca 30-40°C, ještě asi o 500 výš...
Levorg - nejvhodnější palivo
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Levorg - nejvhodnější palivo
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Levorg - nejvhodnější palivo
Přesně tak. Lidi hřeší na to, že z těch nízkých otáček se to zvedne vždycky - to ano, ale dobře to není. Pamatuji si, když přišel na trh motor co mám já. Samý superlativ, všechno parádní. Po 4 letech se začaly objevovat první padlý motory. Aktuálně mám najeto 143 tis, a dělám vše pro to, aby se mi to vyhlo
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Levorg - nejvhodnější palivo
Já samozřejmě nemyslel že za zakorbonování může špatná váha vzduchu. Za to může EGR a to ze se to díky přímovstriku nevyplachne. Myslel jsem to tak ,ze servis možná řešil něco jinýho než bylo třeba a ta váha vzduchu se tím čištěním na chvíli oživila. Jinak Aichilos má úplně nesmyslně nízký spotřeby, tak bude pes zakopanej někde mezi. Ale to je jenom můj názor.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Levorg - nejvhodnější palivo
Aichilos má zajímavý spotřeby, to je fakt, ale psal že to "nehudlá" pořád podtočený, i když ta nízká spotřeba k tomuto závěru nabádá. Uvidíme jak to bude dál ......
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Levorg - nejvhodnější palivo
CVT podle mne nejde podtáčet (pokud by člověk nejezdil jen na manuální režim), na spotřebu u CVT má nejvíce vliv souvislost jízdy. U mne "vyšší" spotřebu dělají vozíky a vyhánění pavouků.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1295
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Levorg - nejvhodnější palivo
No nevím, mně ve městě XTčko na "Ičko" šolíchá klidně 1300, 1400, 1500.... ot./min. Zdravější otáčky to začíná mít až tak od 80ky výš. Proto jezdím vesměs na"eSko", přepínám zpět vesměs až na dálnici nebo aspoň rychlejších okreskách...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Re: Levorg - nejvhodnější palivo
Já mám na levorgu v obci na “I” otáčky na 1100. Takže jezdím většinou na “S”.
Re: Levorg - nejvhodnější palivo
Taky jsem tak skoncil - okresky S a na dalnici I. A neco k tematu - jezdim vyhradne na Vervu100 a po najetych 130tis zadne problemy. Ale je fakt, ze se o ten najezd deli dva Levorgy
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 186
- Registrován: čtv úno 25, 2016 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Pavel Štach
Re: Levorg - nejvhodnější palivo
Nedá mi to, musím se k tomu vyjádřit.
Po celou dobu provozu auta sem tak z 95% bral Omv maxx motion 100, zbytek benzina mol shell, ale vždy 100.
Ano aditivoval MO a vždy používal nano olej od MO a v tom hodlám pokračovat, oleje si to nevzalo za tu dobu ani deci.
Jestli to fakt bylo vahou vzduchu se mě zeptejte za 2-4 měsíce, upřímně už tomu autu moc nevěřím.
A poslední věc, spotřeba. Teď mám 7.4 dlouhodobou a tu postupně stahují z 8.4, která vznikla po stání a testování v servisu na zimních kolech. Týdne najedu (teď i s nosičem kol) cca 600-800km. Po městě i dlouhé trasy. A muže mi někdo říct jak tady jezdíte? Já když jedu večer mám za půl hodiny i 50km a to myslíte, ze mi Rucicka nelita jako splašena? S režim na předjíždění? Do červeného? A vám když jedete po městě nejsou otáčky při 60/h kolem 1200?? Když jedete 90 kole 1700-1800?? Ano já delší trasy rad občas zapnu tempomat a naučil jsem se brzdit motorem? A to se nesmí? Nebo se nesmí jezdit na I? Tak proč to tam je? Nevim, v žádném případě nejsem brzdou, ti co večer na trase VM-Zl předjíždím ve 130 by mohli vyprávět...
Po celou dobu provozu auta sem tak z 95% bral Omv maxx motion 100, zbytek benzina mol shell, ale vždy 100.
Ano aditivoval MO a vždy používal nano olej od MO a v tom hodlám pokračovat, oleje si to nevzalo za tu dobu ani deci.
Jestli to fakt bylo vahou vzduchu se mě zeptejte za 2-4 měsíce, upřímně už tomu autu moc nevěřím.
A poslední věc, spotřeba. Teď mám 7.4 dlouhodobou a tu postupně stahují z 8.4, která vznikla po stání a testování v servisu na zimních kolech. Týdne najedu (teď i s nosičem kol) cca 600-800km. Po městě i dlouhé trasy. A muže mi někdo říct jak tady jezdíte? Já když jedu večer mám za půl hodiny i 50km a to myslíte, ze mi Rucicka nelita jako splašena? S režim na předjíždění? Do červeného? A vám když jedete po městě nejsou otáčky při 60/h kolem 1200?? Když jedete 90 kole 1700-1800?? Ano já delší trasy rad občas zapnu tempomat a naučil jsem se brzdit motorem? A to se nesmí? Nebo se nesmí jezdit na I? Tak proč to tam je? Nevim, v žádném případě nejsem brzdou, ti co večer na trase VM-Zl předjíždím ve 130 by mohli vyprávět...
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Levorg - nejvhodnější palivo
Tak ZATÍM jsi tady jedinej kdo s ním má takovýhle problémy. Je pravda že jezdím hodně často krátký trasy, ale ns druhou stranu si jízdu vetšinou užívám a auto, kterým bych jezdil zadarmo, mi stojí před barákem. Dlouhodobou spotřebu za necelý 2 roky, co si to monitoruju mám 10,6 . Jako 7,4 dlouhodobě je pro mě nedosažitelný. Teď jsem jel Most Plzeň opravdu s rozumem za 8,5 podle počítače, takze spíš za 9. Bez kol a podobnejch brzdičů . Stačí se kouknout na spritmonitor a určitě nejsem jedinej.
Na německým foru se to zatím řeší taky jenom v teoretické rovině. Takze pokud jsi mel zakorbonováno, tak jsi prvni znamej případ, Pokud jo,tak Kolben psal že mel taky s sti problemy a tankoval OMV.
Na německým foru se to zatím řeší taky jenom v teoretické rovině. Takze pokud jsi mel zakorbonováno, tak jsi prvni znamej případ, Pokud jo,tak Kolben psal že mel taky s sti problemy a tankoval OMV.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Levorg - nejvhodnější palivo
Já měl karbon kam se podíváš. Ale tanková sem do toho pouze shell v-power racing (100). Na omw sem přešel pak po opravě.
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Levorg - nejvhodnější palivo
Ono to asi tim palivem uplne nebylo.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Re: Levorg - nejvhodnější palivo
Já si jen dovolím zopakovat svůj názor a to, že ty problémy jsou způsobený olejem. Jednak třeba nevhodná specifikace, ale spíš to v servise přelejou a přes odvětrání klikovky si ten motor prostě cucne do sání.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Levorg - nejvhodnější palivo
Kolik oleje tam má být? Mezi dírkama na měrce nebo mezi těmi "skruty". Koukám, že tam toho mám nad tu horní díru totiž...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž