Stránka 8 z 8

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Napsal: úte čer 26, 2018 7:20 am
od martas
ja taky ne :-)

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Napsal: čtv pro 06, 2018 1:36 pm
od UhnakXTi
No čo aj ste sa kniečomu dopátrali ?
Ja to tiež sledujem určitú dobu a je fakt že vprípade srabu je velké riziko pri záruke. Moj zálusk je výfuk + mapa a je mijasné že to cítit bude.
http://subaru.maptek.pl/pl/oferta/levorg_16_dit.php
Všeobecné vyhodnotenie sa zdá je že tá CVT tých 300NM zvláda. Aj ked je menší brat tej z 2,0xt. S úpravami mám ako užívatel relatívne bohaté skúsenosti a je mi jasné že ak sa ktomu nebudem chovať ako fas cvt to určite zvládne ja dlhodobo ...
robím aktuálne na inom projekte a podla toho ako dopadne sa rozhodnem ale predpokladám že na jar to bude ...
apropo aj vám zime spadol max plniaci tlak na levorgu z 0,8 na cca 0,6 ::-(((

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Napsal: čtv pro 06, 2018 4:50 pm
od feroj
Ako píšeš.... Ja som tiež našiel že max..350Nm Austrálsky úpravca MRT...aj keď ta WRX CVT je ešte inšia, ale na Levorg je podľa mňa taká istá ako bola k 2.0D a ten má 350Nm... Pri CVT je rozdiel aj v hydrokvapaline v systéme a do 2.0D a XT ide výkonnejšia ako k ostatným motorom - tak do Levorgu nejde výkonnější kvapalina, len do XT a dieselovych...

Mne osobne sa páči tá Swiss úprava na 200K Plus HKS, ktorá je odobrená aj ich importérom.... Škoda, že tu na to zastupenie Subaru nemá odvahu... Tá Poľska úprava.... Neviem prečo tam chcú dávať také špecifikácie olejov, to je použiteľné v rallye špeciáli s predohrevom, podľa mňa trebárs MO rada CSF NT+ 5W40, alebo ten novy Mobil1 5w50 musí byť dostatočne spôsobilý aj pre sériové STi

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Napsal: pát pro 07, 2018 8:22 pm
od Kadelst
Tak dneska jsem se zaměřil na tlak turba a taky mám menší... 0,5

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Napsal: čtv led 17, 2019 8:30 am
od feroj
Kadelst píše:Tak dneska jsem se zaměřil na tlak turba a taky mám menší... 0,5
Tak ten tlak bude asi kompenzácia, aby sa zachovali udávané parametre výkonu vzhľadom k poklesu vonkajších teplôt o 30 az50 stupňov Celzia oproti letným.... Keby to neurobili, stúpol by výkon ... a to by nás teda poriadne štvalo :-D

aj Levorg má tepelnú izoláciu výfukových zvodov od výroby, tak ako STi (asi všetky turbo motory Subaru)... Pod vonkajším plechovym krytom je aj nejaký izolačný materiál....

Pre tých čo majú auto v garáži, alebo aspoň blízko prívod elektriny... Molpir ponúka montáž originál vyhrievacie vložky Defa do bloku motora s vývodom na elekro kabel 230V v Škandinávii to ponúkajú a montujú aj predajcovia Subaru....http://www.molpir.com/blade/c/45/elektr ... ehrev.html


SK Molpir ponuka na Levorg:
Vyhrievací element 107,26€ s DPH
Súprava káblov 56,63€ s DPH