Sportovni kat. Nicmene tady nejsou povinne STK. Musis tam jedine kdyz ti to policajti naridi, coz pokud auto vypada civilne, tak se nestava. Samozrejme jestli si tam nekdo nacpe hlucny vyfuk, tak to jeho "sance" zvysuje.vrgada píše:predpokladam, ze vcetne katalyzatoru, protoze 35kW musi dat i katalyzator, obzvlast na STK maji tuningare opravdu radi
Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Naposledy upravil(a) catana dne čtv čer 21, 2018 1:11 pm, celkem upraveno 1 x.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Samozřejmě, že se na to dá přijít. Myslíte jako, že poznaj flash u blbýho telefonu za 2 tisíce a v ECU u auta za 3/4 mega ne?
Jinak, co jsem sledoval třeba tuning amerických Legacy BL/BP 2.5GT s automaty, tak tam vždy upravovali i převodovku, resp. jeji SW. SW převodovky je naladěn na nějaké parametry motoru a samozřejmě se dokáže adaptovat, ale ne do nekonečna, má to nějaký limity. Takže je lepší ty vychozí hodnoty změnit, aby ty adaptace mohly zase plně probíhat na obě strany, dle aktuálních i dlouhodobých provozních stavů motoru i převodovky. A druhá věc je samozřejmě ten samotný variátor... Lineartronic převodovky, pokud vím, nejsou 2 různé, ale liší se některými vnitřnostmi. Např. osazované do Levorg 2.0GT-S nebo do WRX mají VTD. Té "lepší" říkají "High torque Lineartronic" (v USA, např. u OTB 3.6R) nebo tak nějak. Když si otevřeš stránky subaru.jp, tak tam u dvoulitrových verzí je uvedeno "sport lineartronic" a u 1.6 jen "lineartronic". Otázka, jestli to neznamená jenom to VTD a jinak naladěný SW a variátor je třeba stejný. Bohužel na takto nová auta jsou moje technické zdroje zatím dost omezené.
Jo a k ceně čipování u oktávky za 2999 Kč... nebo kolik... Ono to docela dává smysl. Ten člověk buďto někde koupí hotovou úpravu a jenom jí tam lidem nahrává, případně jí sám vytvoří nebo upraví a zase to tam lidem frká... kolik je načipovanejch oktávek nebo obecně VW? Mraky... Kolik Levorgů, když jich tady jezdí po ČR asi 100, nebo tak nějak... Jaké jsou náklady na čipování tisícátý oktávky a jaké na čipování prvního, druhýho, třetího... Levorga? Pokud to ten člověk chce udělat poctivě, tak nad tím stráví desítky hodin. Asi těžko za 6 tisíc....
Kvůli 20 koním bych se na to fakt vykašlal, předpokládám, že to ani nijak zásadně nevylepší průběh. Zajímalo by mě, jestli za těch 6 tisíc jsou zahrnutý 2 dyno testy na stolici pro auta s pohonem všech kol (před a po)....
A k tý záruce bych byl taky skeptickej...
A se zápisem do TP taky... oni jako každý auto provedou homologačním procesem? Nebo jak se u nás legalizuje úprava na motoru třetí stranou? Minimálně to ovlivní emise a na to jsou dneska všichni hákliví...
Jinak, co jsem sledoval třeba tuning amerických Legacy BL/BP 2.5GT s automaty, tak tam vždy upravovali i převodovku, resp. jeji SW. SW převodovky je naladěn na nějaké parametry motoru a samozřejmě se dokáže adaptovat, ale ne do nekonečna, má to nějaký limity. Takže je lepší ty vychozí hodnoty změnit, aby ty adaptace mohly zase plně probíhat na obě strany, dle aktuálních i dlouhodobých provozních stavů motoru i převodovky. A druhá věc je samozřejmě ten samotný variátor... Lineartronic převodovky, pokud vím, nejsou 2 různé, ale liší se některými vnitřnostmi. Např. osazované do Levorg 2.0GT-S nebo do WRX mají VTD. Té "lepší" říkají "High torque Lineartronic" (v USA, např. u OTB 3.6R) nebo tak nějak. Když si otevřeš stránky subaru.jp, tak tam u dvoulitrových verzí je uvedeno "sport lineartronic" a u 1.6 jen "lineartronic". Otázka, jestli to neznamená jenom to VTD a jinak naladěný SW a variátor je třeba stejný. Bohužel na takto nová auta jsou moje technické zdroje zatím dost omezené.
Jo a k ceně čipování u oktávky za 2999 Kč... nebo kolik... Ono to docela dává smysl. Ten člověk buďto někde koupí hotovou úpravu a jenom jí tam lidem nahrává, případně jí sám vytvoří nebo upraví a zase to tam lidem frká... kolik je načipovanejch oktávek nebo obecně VW? Mraky... Kolik Levorgů, když jich tady jezdí po ČR asi 100, nebo tak nějak... Jaké jsou náklady na čipování tisícátý oktávky a jaké na čipování prvního, druhýho, třetího... Levorga? Pokud to ten člověk chce udělat poctivě, tak nad tím stráví desítky hodin. Asi těžko za 6 tisíc....
Kvůli 20 koním bych se na to fakt vykašlal, předpokládám, že to ani nijak zásadně nevylepší průběh. Zajímalo by mě, jestli za těch 6 tisíc jsou zahrnutý 2 dyno testy na stolici pro auta s pohonem všech kol (před a po)....
A k tý záruce bych byl taky skeptickej...
A se zápisem do TP taky... oni jako každý auto provedou homologačním procesem? Nebo jak se u nás legalizuje úprava na motoru třetí stranou? Minimálně to ovlivní emise a na to jsou dneska všichni hákliví...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Když počítám, že si sem tam udělá víkend nebo dovolenou, tak naladil 1 auto denně? Docela frajer.martas píše:Ladi uz 15 let a Subaru naladil cca. 4000 kusu
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20602
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
HonzaCZ - s tou cenou je mi to samozřejmě jasný, určitě nejsem tak chytrej jak ty, ale myslím že debil nejsem taky. Jinak jakou mají cenovou politiku nevím, ale můj selskej rozum říká že pokud na 100 autech vydělám, tak můžu ne jednom klidně prodělat a budu stejně v plusu.
O tý konkrétní nabídce vím pouze to že to nabízejí a dal jsem tam odkaz a tak pokud máš dotaz tak se obrať na ně. Já ti na to odpovědět neumím. Vidím tam u zápisu jenom rozdíl v ceně a to že se zápisem to dělají jenom v Praze a trvá to delší dobu. Legislativu neznám.
Srovnání s telefonem nedokážu posoudit, ale podle mne se reklamuje, protože nejde a když nejde tak ani nejde přehrát zpět SW. Ale na to jsi odborník ty, tak jsem vděčnej za každej rozumnej, sarkasmu prostej, názor.
O tý konkrétní nabídce vím pouze to že to nabízejí a dal jsem tam odkaz a tak pokud máš dotaz tak se obrať na ně. Já ti na to odpovědět neumím. Vidím tam u zápisu jenom rozdíl v ceně a to že se zápisem to dělají jenom v Praze a trvá to delší dobu. Legislativu neznám.
Srovnání s telefonem nedokážu posoudit, ale podle mne se reklamuje, protože nejde a když nejde tak ani nejde přehrát zpět SW. Ale na to jsi odborník ty, tak jsem vděčnej za každej rozumnej, sarkasmu prostej, názor.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Ziju v domneni, ze u telefonu zalezi castecne na vyrobci a hlavne na tom, jak ho flashujes. Jinymi slovy, pokus u sve xperie z1c neodemknu bootloader, tak to dokazu vratit zpet, aniz by pak vyrobce neco poznal. Mylim se?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Tak zase tolik sarkasmů jsem tam neměl. A napsal jsem relevantní info o převodovkách... No, nikdo neříká, že jsi debil, ale odkazoval ses na čip za 3 litry na oktávku, tak jsem napsal, co jsem napsal. Je to prostě nesrovnatelný.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Třeba u Samsungu tam sice můžeš vrátit všechno zpět, ale jsou tam počítadla a bity, co se přepnou při neoficiálním flashování a prostě s tím nic neuděláš. Nevím, jestli to vůbec je možný nějak vrátit softwarově. Podle mě právě ne a muselo by se buďto něco přeprogramovat přímo na desce nebo rovnou vyměnit nějakou součástku. Samozřejmě při flashování podepsanýho image se to nepřepne, takže v servisu nebo při recovery oficiální ROM je to v pohodě. Custom ROM ale nemáš jaksi jak podepsat. Nějak jsem to úplně nezkoumal do detailů. Nevím, jestli to používají všichni výrobci telefonů, ale řekl bych, že jo. Ostatně je to v jejich vlastním zájmu, pokud mají záruku poskytovat na zařízení jako celek (že to telefonuje, posílá zprávy, nevybíjí se to rychle, atd.) a ne jenom na HW část.newli píše:Ziju v domneni, ze u telefonu zalezi castecne na vyrobci a hlavne na tom, jak ho flashujes. Jinymi slovy, pokus u sve xperie z1c neodemknu bootloader, tak to dokazu vratit zpet, aniz by pak vyrobce neco poznal. Mylim se?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Ty pocitadla jsou i v RJ motoru....
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Naladenie Levorga na 170K a cca250Nm, je by som povedal také fabrické "na istotu" - však dáva Levorgu o čosi lepšiu dynamiku ako 2,5l atmosféra u OUTBACKA... výkon priškrtený asi aj kvôli tomu, že sa platia rôzne ekodane...
dobre zabehnutý Levorg(ako každý spaľovací motor) môže mať kľudne +10% ... vid merania STi pred tuningom na stránke AWD..
myslím, že jediný zmysluplný a aj "polo-legálny" je ten CRTEK v Švajčiarsku (majú to odobrené ale asi len pre Švajčiarsko) a asi by som to dal aj stým HKS výfukom, kde je športový KAT + čo som sa rozprával treba omotať výfukové zvody páskou lepšie grafitovou, ako Titánovou, lebo má lepší tepelný priebeh - a už tým sa niečo navýši výkon, lebo sa zlepší rýchlosť prúdenia pred turbom a teplotný výkyv na zvodoch (výrazne zníži sa aj tepelné zaťaženie v motorovej časti) len asi by to chcelo nerezové zvody, lebo neviem či sa dajú protikorózne ošetriť tie originál, aby neodišli, čo som pozeral farby max 900stupňov? ale z vonkajšej strany pásky by to mohlo byť v pohode...
- úprava do 200-220K a cca 300Nm, by mala byť na CVT ešte v pohode JPN WRX s CVT, aj Levorg s 2.0DIT majú celý pohon a podvok totožné(to isté CVT je aj v US pri novej 2,4DIT v Ascente)... a je iné ako pri 1,6 VM4 v EU... to je ta s VTD...a tá by mala preniesť do 400NM bezpečne, neviem či bolo ešte aj továrensky vylepšené chladenie, ale tuneri tam ešte dávajú dodatočne chladenie - distribúcia krútiaceho momentu dopredu/dozadu vykoná v planetárnom centrálnom diferenciále s pomerom 45%/55%, Mechanizmus centrálneho diferenciálu je vybavený hydraulicky riadenou spojkou na zvýšenie vnútorného trenia. Súprava senzorov zhromažďuje údaje, ktoré určujú sklz kolies, použitie bŕzd, pedál akcelerátora atď. a vodič
v Levorgu 1,6 Act-4 je AWD pohonný systém, určený výhradne variabilné Lineartronic. Toto riešenie nemá centrálny diferenciálny mechanizmus. Systém prevedie krutiaci moment priamo na predný diferenciál, a pomocou hydraulické multi-tanier mokré spojky (MP-T-multidoštičkový prenos), na hnací hriadeľ pre zadné diferenciály. Pre väčšinu aplikácií je primárny krútiaci moment 60% pre prednú nápravu a 40% pre zadnú nápravu. Snímače nepretržite monitorujú zmeny trakcie/rotácie predných a zadných kolies, polohy akcelerátora pedála, použitia brzdy a volantu a regulátor na tomto základe ovláda činnosť elektromagnetického ventilu, ktorý dodáva olej pohonu Spojka. V závislosti na okamžitých požiadavkách, 100% krútiaceho momentu môže byť smerované na predné kolesá alebo rozdelenie môže byť 50%/50% (plná spojka zámok). Tento typ AWD disk umožňuje aktívne stabilizovať pohyb vášho vozidla, a ak je to potrebné na zníženie odporu, znížiť podiel zadný pohon..
k chiptuningu... ako prvé mi odporúčali pedal box - ktorý umožňuje bez zásahu do elektroniky motora zmenu reakciu plynového pedálu(elektronického)...
http://www.dtechiptuning.sk/chiptuning-pedalbox-info
na brzdy odporúčajú vymeniť komplet platničky Ferodo DS Performance - sú tepelne odolnejšie ako originál a brzdia dobre už studené, nemali by pískať ani moc prášiť ... ale to nech dá info, kto už s nimi má skúsenosť ... ale malo by to výrazne zlepšiť brzdy a pritom ich neobrúsiť za pár tis. km
dobre zabehnutý Levorg(ako každý spaľovací motor) môže mať kľudne +10% ... vid merania STi pred tuningom na stránke AWD..
myslím, že jediný zmysluplný a aj "polo-legálny" je ten CRTEK v Švajčiarsku (majú to odobrené ale asi len pre Švajčiarsko) a asi by som to dal aj stým HKS výfukom, kde je športový KAT + čo som sa rozprával treba omotať výfukové zvody páskou lepšie grafitovou, ako Titánovou, lebo má lepší tepelný priebeh - a už tým sa niečo navýši výkon, lebo sa zlepší rýchlosť prúdenia pred turbom a teplotný výkyv na zvodoch (výrazne zníži sa aj tepelné zaťaženie v motorovej časti) len asi by to chcelo nerezové zvody, lebo neviem či sa dajú protikorózne ošetriť tie originál, aby neodišli, čo som pozeral farby max 900stupňov? ale z vonkajšej strany pásky by to mohlo byť v pohode...
- úprava do 200-220K a cca 300Nm, by mala byť na CVT ešte v pohode JPN WRX s CVT, aj Levorg s 2.0DIT majú celý pohon a podvok totožné(to isté CVT je aj v US pri novej 2,4DIT v Ascente)... a je iné ako pri 1,6 VM4 v EU... to je ta s VTD...a tá by mala preniesť do 400NM bezpečne, neviem či bolo ešte aj továrensky vylepšené chladenie, ale tuneri tam ešte dávajú dodatočne chladenie - distribúcia krútiaceho momentu dopredu/dozadu vykoná v planetárnom centrálnom diferenciále s pomerom 45%/55%, Mechanizmus centrálneho diferenciálu je vybavený hydraulicky riadenou spojkou na zvýšenie vnútorného trenia. Súprava senzorov zhromažďuje údaje, ktoré určujú sklz kolies, použitie bŕzd, pedál akcelerátora atď. a vodič
v Levorgu 1,6 Act-4 je AWD pohonný systém, určený výhradne variabilné Lineartronic. Toto riešenie nemá centrálny diferenciálny mechanizmus. Systém prevedie krutiaci moment priamo na predný diferenciál, a pomocou hydraulické multi-tanier mokré spojky (MP-T-multidoštičkový prenos), na hnací hriadeľ pre zadné diferenciály. Pre väčšinu aplikácií je primárny krútiaci moment 60% pre prednú nápravu a 40% pre zadnú nápravu. Snímače nepretržite monitorujú zmeny trakcie/rotácie predných a zadných kolies, polohy akcelerátora pedála, použitia brzdy a volantu a regulátor na tomto základe ovláda činnosť elektromagnetického ventilu, ktorý dodáva olej pohonu Spojka. V závislosti na okamžitých požiadavkách, 100% krútiaceho momentu môže byť smerované na predné kolesá alebo rozdelenie môže byť 50%/50% (plná spojka zámok). Tento typ AWD disk umožňuje aktívne stabilizovať pohyb vášho vozidla, a ak je to potrebné na zníženie odporu, znížiť podiel zadný pohon..
k chiptuningu... ako prvé mi odporúčali pedal box - ktorý umožňuje bez zásahu do elektroniky motora zmenu reakciu plynového pedálu(elektronického)...
http://www.dtechiptuning.sk/chiptuning-pedalbox-info
na brzdy odporúčajú vymeniť komplet platničky Ferodo DS Performance - sú tepelne odolnejšie ako originál a brzdia dobre už studené, nemali by pískať ani moc prášiť ... ale to nech dá info, kto už s nimi má skúsenosť ... ale malo by to výrazne zlepšiť brzdy a pritom ich neobrúsiť za pár tis. km
Naposledy upravil(a) feroj dne čtv čer 21, 2018 3:22 pm, celkem upraveno 1 x.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20602
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
To byla reakce na konkrétní příspěvek ty 3t.HonzaCZ píše:Tak zase tolik sarkasmů jsem tam neměl. A napsal jsem relevantní info o převodovkách... No, nikdo neříká, že jsi debil, ale odkazoval ses na čip za 3 litry na oktávku, tak jsem napsal, co jsem napsal. Je to prostě nesrovnatelný.
Za ty převodovky jsem vdečnej, ale stále nevím kolik dá aniž by byly problémy. Nejspíš bych si to všechno dokázal zjistit "na tajňáka", ale myslím že nejsem jedinej koho to zajímá co cvt dá a nemusí to být jenom na Levorga . Proto to řeším tady.
Jestli budu chipovat nebo ne ještě rozhodnutej nejsem a už vůbec zatím nevím kde bych chipoval. Tak bych vás chtěl požádat jestli by jste si mohli pro sebe nechat rozborku ceny čipování Fabie, nebo hodnocení nabídky nějaký firmy, kterou nikdo z nás nezná , pro sebe. Snažím se chovat slušně a tak na komentáře reaguju, ale psát po několikátý to samý je trochu únavný.
Napadá mě že možná tu někdo bude kdo měl načipovanou naftu od Subaru a zamitli mu kvůli tomu reklamaci. Osobní zkušenosti si rád přečtu.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Pokud mluvíš o kroutícím momentu, tak tohle je nesmysl a absolutně o tom, že je to nesmysl, nebudeme diskutovat.feroj píše:alebo rozdelenie môže byť 50%/50% (plná spojka zámok)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20602
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
O tom pedalboxu jsem taky četl a co jsem četl na jinejch fórech, tak prej dobrý . Jestli má někdo zkušenost tak se jí rád dozvím.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
https://www.subaru.pl/tech-symmetricalawd.htmlHonzaCZ píše:Pokud mluvíš o kroutícím momentu, tak tohle je nesmysl a absolutně o tom, že je to nesmysl, nebudeme diskutovat.
https://www.subaru.com/engineering/design.html
chladenie k CVT https://www.mishimoto.eu/subaru-wrx-cvt ... it-15.html
Naposledy upravil(a) feroj dne čtv čer 21, 2018 3:38 pm, celkem upraveno 1 x.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20602
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Kolben, HonzaCZ - o těch počítadlech jsem jako laik neměl tušení. Určitě bych se na to zeptal pokud bych chipoval.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Řekl bych, že SI drive bude celkem podobný "uživatelský zážitek", taky mj. mění odezvu na plynový pedál. Dám S# a vypadá to, že to hrozně jede, už při lehkym zmáčknutí plynu. Akorát když ho zmáčkneš víc a víc, tak už se nic dalšího neděje. Jako rozhodně to působí jako mnohem silnější auto, ale nesmíš začít opitej rohlíkem potřebovat víc výkonu třeba při předjíždění. Rozhodně to má efekt, kterej se dá ocenit z hlediska řidičských pocitů, ale rozhodně bych to chtěl vypínatelný/přepínatelný, což jestli jsem dobře koukal, umí. Ale teda ty marketingový bláboly na tý stránce jsou fakt hrozný.námořník píše:O tom pedalboxu jsem taky četl a co jsem četl na jinejch fórech, tak prej dobrý . Jestli má někdo zkušenost tak se jí rád dozvím.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno