Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Odpovědět
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od martas »

ja taky ne :-)
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
UhnakXTi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 78
Registrován: ned dub 01, 2012 10:52 am

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od UhnakXTi »

No čo aj ste sa kniečomu dopátrali ?
Ja to tiež sledujem určitú dobu a je fakt že vprípade srabu je velké riziko pri záruke. Moj zálusk je výfuk + mapa a je mijasné že to cítit bude.
http://subaru.maptek.pl/pl/oferta/levorg_16_dit.php
Všeobecné vyhodnotenie sa zdá je že tá CVT tých 300NM zvláda. Aj ked je menší brat tej z 2,0xt. S úpravami mám ako užívatel relatívne bohaté skúsenosti a je mi jasné že ak sa ktomu nebudem chovať ako fas cvt to určite zvládne ja dlhodobo ...
robím aktuálne na inom projekte a podla toho ako dopadne sa rozhodnem ale predpokladám že na jar to bude ...
apropo aj vám zime spadol max plniaci tlak na levorgu z 0,8 na cca 0,6 ::-(((
FXTi MT6 400PS
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od feroj »

Ako píšeš.... Ja som tiež našiel že max..350Nm Austrálsky úpravca MRT...aj keď ta WRX CVT je ešte inšia, ale na Levorg je podľa mňa taká istá ako bola k 2.0D a ten má 350Nm... Pri CVT je rozdiel aj v hydrokvapaline v systéme a do 2.0D a XT ide výkonnejšia ako k ostatným motorom - tak do Levorgu nejde výkonnější kvapalina, len do XT a dieselovych...

Mne osobne sa páči tá Swiss úprava na 200K Plus HKS, ktorá je odobrená aj ich importérom.... Škoda, že tu na to zastupenie Subaru nemá odvahu... Tá Poľska úprava.... Neviem prečo tam chcú dávať také špecifikácie olejov, to je použiteľné v rallye špeciáli s predohrevom, podľa mňa trebárs MO rada CSF NT+ 5W40, alebo ten novy Mobil1 5w50 musí byť dostatočne spôsobilý aj pre sériové STi
Naposledy upravil(a) feroj dne stř zář 16, 2020 2:40 pm, celkem upraveno 3 x.
Kadelst
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 53
Registrován: čtv úno 22, 2018 8:35 pm

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od Kadelst »

Tak dneska jsem se zaměřil na tlak turba a taky mám menší... 0,5
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od feroj »

Kadelst píše:Tak dneska jsem se zaměřil na tlak turba a taky mám menší... 0,5
Tak ten tlak bude asi kompenzácia, aby sa zachovali udávané parametre výkonu vzhľadom k poklesu vonkajších teplôt o 30 az50 stupňov Celzia oproti letným.... Keby to neurobili, stúpol by výkon ... a to by nás teda poriadne štvalo :-D

aj Levorg má tepelnú izoláciu výfukových zvodov od výroby, tak ako STi (asi všetky turbo motory Subaru)... Pod vonkajším plechovym krytom je aj nejaký izolačný materiál....

Pre tých čo majú auto v garáži, alebo aspoň blízko prívod elektriny... Molpir ponúka montáž originál vyhrievacie vložky Defa do bloku motora s vývodom na elekro kabel 230V v Škandinávii to ponúkajú a montujú aj predajcovia Subaru....http://www.molpir.com/blade/c/45/elektr ... ehrev.html


SK Molpir ponuka na Levorg:
Vyhrievací element 107,26€ s DPH
Súprava káblov 56,63€ s DPH
Přílohy
defa-warnUp.jpg
Odpovědět

Zpět na „Levorg“