Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Odpovědět
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od newli »

No BA tu je, ale myslim, ze ani AWA ani nowak sem neprispiva. A z autorizovaneho servisu vim jen o nejakem mladochovi z autovero :-)
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od námořník »

Díky, nikam nespěchám a v současný době se realizuju na Foresterovi :-). Až se k tomu dostanu, tak se určitě zeptám a samozřejmě se o to podělím. Pokud bude o co :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od newli »

Hele, neda by to abych jeste neprispel s dotazy :-)

1) Spotreba

Pripustme, ze chip funguje. Kolik asi tak bude spotreba, kdyz bez chipu lidi hlasi 10+ ?!

2) Hardware a moznost/funcnost chipu

Cetl si nekdo ty info na ecuteku? Zatimco na anglicke strance je hola informace, ze to delaji, na te polske je (prelozeno googlem) zajimave info. Preklad do anglictiny prikladam nize. Me z toho vychazi, ze (i) CVT je tam jine nez u japonskeho 2.0 DIT a (ii) ten chip vlastne zlobi a (nevim jak moc) nefunguje ?! .. ad (ii) neni mi vubec jasne, proc by na silnici fungovat mel a na brzde ne. Je to nejake divne ...

The 1.6 DIT engine is the first turbocharged Subaru direct injection engine that meets Euro 6b emission standards. The engine has a high compression ratio of 11.0, 1 low-turbocharged, low-efficiency turbocharger (very reactive turbocharger), with an efficient top-up reboiler (the same size as the more powerful 2.0 DIT engine). The Subaru CVT continuously variable transmission box with 350Nm potential is the smaller cousin of the box used at 2.0 DIT. The manufacturer declares 170 kM power 4800-5600 rpm and torque 250 Nm in the range 1800-4800 rpm.

The engine on the chassis dynamometer is very sensitive to any change in conditions and it is very difficult to make the correct measurement. What on the road, regardless of the number of accelerations is stable, on the dynamometer with a slightly higher controlled charge is already a problem and the power drops, unfortunately the operating conditions prevailing there are different. ECU detects knocking reduces the ignition, increases the dose and reduces the boost, contributes to this high compression, TGV used, the shape of the combustion chamber along with a very aggressive knock control, which is obviously good because it protects the engine, but on the other hand for those who they are desperately looking for paper numbers that are less satisfying.


Pak tam jeste pise, ze stage 1 CVT zvladne, ale je papa to pak 98 oktanu a u stage 2 doporucuje dodelat chlazeni CVT
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od námořník »

Na tu spotřebu ti odpovím úplně přesně
Před 10+
Po 10+
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od newli »

:-DDD
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od námořník »

O tom čipování. Nezajímal jsem se o to konkrétně. I v Čechách a na Moravě ale jezdí několik čipovanejch Levorgů. A jestli se povede, tak se od majitelů dozvím jestli jim to funguje a kterej tydýt s noťasem jim to chipoval :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od námořník »

Kouknul jsem k sousedům, kde to taky řeší. Jeden tam přidal graf a má na tom od prosince 13t km. Prý bez problémů. Pro toho koho to zajímá je to čipováno u
https://tuning-shop.chip-racing.ch/de/f ... -zulassung

Švýcarský ceny :-).

Či

https://www.kochtuning.com/shop/c/subar ... 151-0.html

Vlákno tam není mrtvý tak když tam bude něco zajímavého tak to sem fouknu. Ještě dělaj tuning plynového pedálu.
Přílohy
Screenshot_20180619-234606_Chrome.jpg
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od martas »

Jiriku , ja bych zavolal Lukasovi = Polak = 4 proturbo nebo tomu Manolovi a oni ti odpovy na vsechny tve otazky ;-D Myslim jsi,ze ten Lukas je dost dobry odbornik a vy co dela.Ladi uz 15 let a Subaru naladil cca. 4000 kusu =)
Ja az budu ladit beSTI,tak jedine k Lukasovi >B-)
V Moste te muzu seznamit s mechanikem od Arazima,Pipoty,Stranskyho a on to ladeni domlouva primo s Lukasem.Je u nej tak 3 x rocne.Ladi se to v Praze na brzde 8-?

Nejak se to tady ta diskuse rozjela :-D Poslal jsem ti foto ladeni Levorga u Lukase v Polsku ;-D

Sam Ladis rikal,ze to neumi tak naladit jako ten Lukas,tak to bude asi kapacita =)
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od Marty73 »

Pánové, předpokládejme, že nikdo z nás to žádnému Frantovi z garáže dávat tůnit nebude. Bavíme se o seriozním businesu jako je EcuTec. Tihle borci nikdy nepustí mapu, kterou nemají ověřenou a odsouhlasenou fabrikou. Jestliže je ve Švýcarsku k mání nový Levorg s 1.6 ve 200hp (EcuTec stage 1) a má záruku od Subaru dealera, tak je to pro mě dost jasná odpověď na otázku tématu.
Motory se z fabriky vždy ladí na ultra bezpečný výkon při použití širokého spektra paliv na všech trzích. Nová mapa jen umožní výkon na horní bezpečné hranici s použitím specifického paliva (98+). U převodovky je to stejné.
Pro představu WRX 2007 2.5 má z fabriky 230hp/320Nm. Pod zárukou Subaru je nová mapa 275hp/420Nm. Viidíte ten rozdíl? Pod zárukou z fabriky. Do WRX 265 je EcuTec mapa nahraná hned ve fabrice. Stejně je to u dalších aut, včetně ikonické Škody. Jiné výkonové verze motoru jsou jen jinak naladěné.
Ohledně spotřeby - když je to naladěné jak má, tak se v běžném provozu neprojeví u benzínu změna. U nafty ano, směrem dolů. Teče tam víc benzínu jen při vysokých otáčkách, kdy se využije plný potenciál. U CVT nebude změna žádná.
Jestli chceš, teď komunikuji s člověkem přímo z Ecutecu UK ohledně mých věcí, tak přidám dotaz na Levorga. Ale odpověď bude strjná, jako ti dá třeba Ladis z FM.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od námořník »

martas píše:Jiriku , ja bych zavolal Lukasovi = Polak = 4 proturbo nebo tomu Manolovi a oni ti odpovy na vsechny tve otazky Myslim jsi,ze ten Lukas je dost dobry odbornik a vy co dela.Ladi uz 15 let a Subaru naladil cca. 4000 kusu
Ja az budu ladit beSTI,tak jedine k Lukasovi
V Moste te muzu seznamit s mechanikem od Arazima,Pipoty,Stranskyho a on to ladeni domlouva primo s Lukasem.Je u nej tak 3 x rocne.Ladi se to v Praze na brzde

Nejak se to tady ta diskuse rozjela Poslal jsem ti foto ladeni Levorga u Lukase v Polsku

Marťas díky, znám Arazimova navigátora, tak si nějak poradím, pokud bych šel touto cestou.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od námořník »

Tapan - ty jsi to pěkně napsal. Je vidět ze jsi hlava pomazaná :-).
Marty73 - kdyby jsi byl tak hodnej, tak by mi to nevadilo . Ladis a ostatní mají práce dost a já nerad někoho otravuju když to není aktuální a otázka v mejlu, kterej je prvotně kvůli něčemu jinému mi přijde nejmíň otravující. Mimo jiné není moje angličtina na tak vysoké komunikační úrovni.
Na fóru u sousedů píšou taky něco o 350Nm,tak uvidím.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od newli »

Diky za preposlani toho grafu z brzdy. Docela me na nem zaujal (nikoliv tedy pozitivne) ten dost vyrazny propad okolo 4500 otacek. Ze by to bylo to, co popisuji polaci? Pokud by se to tak chovalo i v provozu, tak by mi to dost vadilo. Me tohle tema extremne zajima, tak budu rad, kdyz tady budete dal sdilet informace. Ale vecne, vrgadovo poucky chape kazdy z nas, tak s nima uz bych dal pokoj.

Ad vyuzivani otacek. Ja uz v benzinu dlouho nejel, ale diesel pouzivam nejcasteji ve strednim spektru a kdyz jedu na okresce, tak bezne i v hornim. A kdyz jsem mel benzin (type-r / saab), tak jsem to cervenych otacek na okreskach chodil taky dost casto. Takze u me tedy rozhodne neplati, ze cervene otacky pouzivam jen obcas. Ale zalezi na provozu (mesto/dalnice/okresky), kam a s kym jedu a hlavne asi tedy na ridici, zejo :-D
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od námořník »

Ten graf je rok starej. V sobotu tam jeden psal že má ECTEC s nejnovější mapou, HKS vejfuk nejspíš komplet a má 220ps a 300Nm. Graf k tomu nepřidal. Na strankach Chip Racing graf je, a ten propad tam není.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od námořník »

Uznal jsem že název byl zavádějící, ale ptal jsem se na zkušenosti. Stačilo si přečíst příspěvek.
Oni jsou taky články o tom jak vykadíš rakovinu.
Ta neservisovatelná převodovka se dá pořídit za 40t pokud by se rozbila a nebyla uznaná reklamace. Takže oproti spojce to taková darda není.
Je normální že můžeš mít jinej názor,ale myslet si že tvůj názor je jedinej správnej je zcestný. A někomu ho vnucovat je mírně řečeno nevhodný.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od emve »

Aspoň po čase trochu zábavné vlákno, jak se vrgada zarputile snaží všem vnutit svou pravdu a všichni to ignorujou. :-D

Zvlášť když sám nemá žádnou zkušenost a tu svou načtenou pravdu se snaží vnutit lidem, kteří zkušenost mají. :-D
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Odpovědět

Zpět na „Levorg“