Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
No BA tu je, ale myslim, ze ani AWA ani nowak sem neprispiva. A z autorizovaneho servisu vim jen o nejakem mladochovi z autovero
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Díky, nikam nespěchám a v současný době se realizuju na Foresterovi . Až se k tomu dostanu, tak se určitě zeptám a samozřejmě se o to podělím. Pokud bude o co .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Hele, neda by to abych jeste neprispel s dotazy
1) Spotreba
Pripustme, ze chip funguje. Kolik asi tak bude spotreba, kdyz bez chipu lidi hlasi 10+ ?!
2) Hardware a moznost/funcnost chipu
Cetl si nekdo ty info na ecuteku? Zatimco na anglicke strance je hola informace, ze to delaji, na te polske je (prelozeno googlem) zajimave info. Preklad do anglictiny prikladam nize. Me z toho vychazi, ze (i) CVT je tam jine nez u japonskeho 2.0 DIT a (ii) ten chip vlastne zlobi a (nevim jak moc) nefunguje ?! .. ad (ii) neni mi vubec jasne, proc by na silnici fungovat mel a na brzde ne. Je to nejake divne ...
The 1.6 DIT engine is the first turbocharged Subaru direct injection engine that meets Euro 6b emission standards. The engine has a high compression ratio of 11.0, 1 low-turbocharged, low-efficiency turbocharger (very reactive turbocharger), with an efficient top-up reboiler (the same size as the more powerful 2.0 DIT engine). The Subaru CVT continuously variable transmission box with 350Nm potential is the smaller cousin of the box used at 2.0 DIT. The manufacturer declares 170 kM power 4800-5600 rpm and torque 250 Nm in the range 1800-4800 rpm.
The engine on the chassis dynamometer is very sensitive to any change in conditions and it is very difficult to make the correct measurement. What on the road, regardless of the number of accelerations is stable, on the dynamometer with a slightly higher controlled charge is already a problem and the power drops, unfortunately the operating conditions prevailing there are different. ECU detects knocking reduces the ignition, increases the dose and reduces the boost, contributes to this high compression, TGV used, the shape of the combustion chamber along with a very aggressive knock control, which is obviously good because it protects the engine, but on the other hand for those who they are desperately looking for paper numbers that are less satisfying.
Pak tam jeste pise, ze stage 1 CVT zvladne, ale je papa to pak 98 oktanu a u stage 2 doporucuje dodelat chlazeni CVT
1) Spotreba
Pripustme, ze chip funguje. Kolik asi tak bude spotreba, kdyz bez chipu lidi hlasi 10+ ?!
2) Hardware a moznost/funcnost chipu
Cetl si nekdo ty info na ecuteku? Zatimco na anglicke strance je hola informace, ze to delaji, na te polske je (prelozeno googlem) zajimave info. Preklad do anglictiny prikladam nize. Me z toho vychazi, ze (i) CVT je tam jine nez u japonskeho 2.0 DIT a (ii) ten chip vlastne zlobi a (nevim jak moc) nefunguje ?! .. ad (ii) neni mi vubec jasne, proc by na silnici fungovat mel a na brzde ne. Je to nejake divne ...
The 1.6 DIT engine is the first turbocharged Subaru direct injection engine that meets Euro 6b emission standards. The engine has a high compression ratio of 11.0, 1 low-turbocharged, low-efficiency turbocharger (very reactive turbocharger), with an efficient top-up reboiler (the same size as the more powerful 2.0 DIT engine). The Subaru CVT continuously variable transmission box with 350Nm potential is the smaller cousin of the box used at 2.0 DIT. The manufacturer declares 170 kM power 4800-5600 rpm and torque 250 Nm in the range 1800-4800 rpm.
The engine on the chassis dynamometer is very sensitive to any change in conditions and it is very difficult to make the correct measurement. What on the road, regardless of the number of accelerations is stable, on the dynamometer with a slightly higher controlled charge is already a problem and the power drops, unfortunately the operating conditions prevailing there are different. ECU detects knocking reduces the ignition, increases the dose and reduces the boost, contributes to this high compression, TGV used, the shape of the combustion chamber along with a very aggressive knock control, which is obviously good because it protects the engine, but on the other hand for those who they are desperately looking for paper numbers that are less satisfying.
Pak tam jeste pise, ze stage 1 CVT zvladne, ale je papa to pak 98 oktanu a u stage 2 doporucuje dodelat chlazeni CVT
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Na tu spotřebu ti odpovím úplně přesně
Před 10+
Po 10+
Před 10+
Po 10+
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
O tom čipování. Nezajímal jsem se o to konkrétně. I v Čechách a na Moravě ale jezdí několik čipovanejch Levorgů. A jestli se povede, tak se od majitelů dozvím jestli jim to funguje a kterej tydýt s noťasem jim to chipoval .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Kouknul jsem k sousedům, kde to taky řeší. Jeden tam přidal graf a má na tom od prosince 13t km. Prý bez problémů. Pro toho koho to zajímá je to čipováno u
https://tuning-shop.chip-racing.ch/de/f ... -zulassung
Švýcarský ceny .
Či
https://www.kochtuning.com/shop/c/subar ... 151-0.html
Vlákno tam není mrtvý tak když tam bude něco zajímavého tak to sem fouknu. Ještě dělaj tuning plynového pedálu.
https://tuning-shop.chip-racing.ch/de/f ... -zulassung
Švýcarský ceny .
Či
https://www.kochtuning.com/shop/c/subar ... 151-0.html
Vlákno tam není mrtvý tak když tam bude něco zajímavého tak to sem fouknu. Ještě dělaj tuning plynového pedálu.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Jiriku , ja bych zavolal Lukasovi = Polak = 4 proturbo nebo tomu Manolovi a oni ti odpovy na vsechny tve otazky Myslim jsi,ze ten Lukas je dost dobry odbornik a vy co dela.Ladi uz 15 let a Subaru naladil cca. 4000 kusu
Ja az budu ladit beSTI,tak jedine k Lukasovi
V Moste te muzu seznamit s mechanikem od Arazima,Pipoty,Stranskyho a on to ladeni domlouva primo s Lukasem.Je u nej tak 3 x rocne.Ladi se to v Praze na brzde
Nejak se to tady ta diskuse rozjela Poslal jsem ti foto ladeni Levorga u Lukase v Polsku
Sam Ladis rikal,ze to neumi tak naladit jako ten Lukas,tak to bude asi kapacita
Ja az budu ladit beSTI,tak jedine k Lukasovi
V Moste te muzu seznamit s mechanikem od Arazima,Pipoty,Stranskyho a on to ladeni domlouva primo s Lukasem.Je u nej tak 3 x rocne.Ladi se to v Praze na brzde
Nejak se to tady ta diskuse rozjela Poslal jsem ti foto ladeni Levorga u Lukase v Polsku
Sam Ladis rikal,ze to neumi tak naladit jako ten Lukas,tak to bude asi kapacita
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Pánové, předpokládejme, že nikdo z nás to žádnému Frantovi z garáže dávat tůnit nebude. Bavíme se o seriozním businesu jako je EcuTec. Tihle borci nikdy nepustí mapu, kterou nemají ověřenou a odsouhlasenou fabrikou. Jestliže je ve Švýcarsku k mání nový Levorg s 1.6 ve 200hp (EcuTec stage 1) a má záruku od Subaru dealera, tak je to pro mě dost jasná odpověď na otázku tématu.
Motory se z fabriky vždy ladí na ultra bezpečný výkon při použití širokého spektra paliv na všech trzích. Nová mapa jen umožní výkon na horní bezpečné hranici s použitím specifického paliva (98+). U převodovky je to stejné.
Pro představu WRX 2007 2.5 má z fabriky 230hp/320Nm. Pod zárukou Subaru je nová mapa 275hp/420Nm. Viidíte ten rozdíl? Pod zárukou z fabriky. Do WRX 265 je EcuTec mapa nahraná hned ve fabrice. Stejně je to u dalších aut, včetně ikonické Škody. Jiné výkonové verze motoru jsou jen jinak naladěné.
Ohledně spotřeby - když je to naladěné jak má, tak se v běžném provozu neprojeví u benzínu změna. U nafty ano, směrem dolů. Teče tam víc benzínu jen při vysokých otáčkách, kdy se využije plný potenciál. U CVT nebude změna žádná.
Jestli chceš, teď komunikuji s člověkem přímo z Ecutecu UK ohledně mých věcí, tak přidám dotaz na Levorga. Ale odpověď bude strjná, jako ti dá třeba Ladis z FM.
Motory se z fabriky vždy ladí na ultra bezpečný výkon při použití širokého spektra paliv na všech trzích. Nová mapa jen umožní výkon na horní bezpečné hranici s použitím specifického paliva (98+). U převodovky je to stejné.
Pro představu WRX 2007 2.5 má z fabriky 230hp/320Nm. Pod zárukou Subaru je nová mapa 275hp/420Nm. Viidíte ten rozdíl? Pod zárukou z fabriky. Do WRX 265 je EcuTec mapa nahraná hned ve fabrice. Stejně je to u dalších aut, včetně ikonické Škody. Jiné výkonové verze motoru jsou jen jinak naladěné.
Ohledně spotřeby - když je to naladěné jak má, tak se v běžném provozu neprojeví u benzínu změna. U nafty ano, směrem dolů. Teče tam víc benzínu jen při vysokých otáčkách, kdy se využije plný potenciál. U CVT nebude změna žádná.
Jestli chceš, teď komunikuji s člověkem přímo z Ecutecu UK ohledně mých věcí, tak přidám dotaz na Levorga. Ale odpověď bude strjná, jako ti dá třeba Ladis z FM.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Marťas díky, znám Arazimova navigátora, tak si nějak poradím, pokud bych šel touto cestou.martas píše:Jiriku , ja bych zavolal Lukasovi = Polak = 4 proturbo nebo tomu Manolovi a oni ti odpovy na vsechny tve otazky Myslim jsi,ze ten Lukas je dost dobry odbornik a vy co dela.Ladi uz 15 let a Subaru naladil cca. 4000 kusu
Ja az budu ladit beSTI,tak jedine k Lukasovi
V Moste te muzu seznamit s mechanikem od Arazima,Pipoty,Stranskyho a on to ladeni domlouva primo s Lukasem.Je u nej tak 3 x rocne.Ladi se to v Praze na brzde
Nejak se to tady ta diskuse rozjela Poslal jsem ti foto ladeni Levorga u Lukase v Polsku
…
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Tapan - ty jsi to pěkně napsal. Je vidět ze jsi hlava pomazaná .
Marty73 - kdyby jsi byl tak hodnej, tak by mi to nevadilo . Ladis a ostatní mají práce dost a já nerad někoho otravuju když to není aktuální a otázka v mejlu, kterej je prvotně kvůli něčemu jinému mi přijde nejmíň otravující. Mimo jiné není moje angličtina na tak vysoké komunikační úrovni.
Na fóru u sousedů píšou taky něco o 350Nm,tak uvidím.
Marty73 - kdyby jsi byl tak hodnej, tak by mi to nevadilo . Ladis a ostatní mají práce dost a já nerad někoho otravuju když to není aktuální a otázka v mejlu, kterej je prvotně kvůli něčemu jinému mi přijde nejmíň otravující. Mimo jiné není moje angličtina na tak vysoké komunikační úrovni.
Na fóru u sousedů píšou taky něco o 350Nm,tak uvidím.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Diky za preposlani toho grafu z brzdy. Docela me na nem zaujal (nikoliv tedy pozitivne) ten dost vyrazny propad okolo 4500 otacek. Ze by to bylo to, co popisuji polaci? Pokud by se to tak chovalo i v provozu, tak by mi to dost vadilo. Me tohle tema extremne zajima, tak budu rad, kdyz tady budete dal sdilet informace. Ale vecne, vrgadovo poucky chape kazdy z nas, tak s nima uz bych dal pokoj.
Ad vyuzivani otacek. Ja uz v benzinu dlouho nejel, ale diesel pouzivam nejcasteji ve strednim spektru a kdyz jedu na okresce, tak bezne i v hornim. A kdyz jsem mel benzin (type-r / saab), tak jsem to cervenych otacek na okreskach chodil taky dost casto. Takze u me tedy rozhodne neplati, ze cervene otacky pouzivam jen obcas. Ale zalezi na provozu (mesto/dalnice/okresky), kam a s kym jedu a hlavne asi tedy na ridici, zejo
Ad vyuzivani otacek. Ja uz v benzinu dlouho nejel, ale diesel pouzivam nejcasteji ve strednim spektru a kdyz jedu na okresce, tak bezne i v hornim. A kdyz jsem mel benzin (type-r / saab), tak jsem to cervenych otacek na okreskach chodil taky dost casto. Takze u me tedy rozhodne neplati, ze cervene otacky pouzivam jen obcas. Ale zalezi na provozu (mesto/dalnice/okresky), kam a s kym jedu a hlavne asi tedy na ridici, zejo
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Ten graf je rok starej. V sobotu tam jeden psal že má ECTEC s nejnovější mapou, HKS vejfuk nejspíš komplet a má 220ps a 300Nm. Graf k tomu nepřidal. Na strankach Chip Racing graf je, a ten propad tam není.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Uznal jsem že název byl zavádějící, ale ptal jsem se na zkušenosti. Stačilo si přečíst příspěvek.
Oni jsou taky články o tom jak vykadíš rakovinu.
Ta neservisovatelná převodovka se dá pořídit za 40t pokud by se rozbila a nebyla uznaná reklamace. Takže oproti spojce to taková darda není.
Je normální že můžeš mít jinej názor,ale myslet si že tvůj názor je jedinej správnej je zcestný. A někomu ho vnucovat je mírně řečeno nevhodný.
Oni jsou taky články o tom jak vykadíš rakovinu.
Ta neservisovatelná převodovka se dá pořídit za 40t pokud by se rozbila a nebyla uznaná reklamace. Takže oproti spojce to taková darda není.
Je normální že můžeš mít jinej názor,ale myslet si že tvůj názor je jedinej správnej je zcestný. A někomu ho vnucovat je mírně řečeno nevhodný.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu
Aspoň po čase trochu zábavné vlákno, jak se vrgada zarputile snaží všem vnutit svou pravdu a všichni to ignorujou.
Zvlášť když sám nemá žádnou zkušenost a tu svou načtenou pravdu se snaží vnutit lidem, kteří zkušenost mají.
Zvlášť když sám nemá žádnou zkušenost a tu svou načtenou pravdu se snaží vnutit lidem, kteří zkušenost mají.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS