SubarákDejf píše:Zdravím opět po čase. Stále jsem ve fázi zvažování, zda poslat víc jak třičtvrtě míče do Japonska. Mohli by mi zkušení vlastníci, ideálně MY17, zodpovědět tyhle zvídavé dotazy?
- Zvládá Levorg normální funkci automatický klimatizace, čili když například v létě zvýším cílovou teplotu tak, že odpovídá aktuální teplotě v autě, tak se ztlumí větrák, namísto aby jel pořád na plnej výkon, jako by bylo potřeba srovnat teplotu o 20 stupňů?
- Umí Levorg trojblik?
- Podařilo se někomu s nějakým telefonem zprovoznit mirrorlink?
- Nemá při řízení ve větších rychlostech volnou středovou polohu volantu, že pak jde těžko drobně korigovat …
- automaticka klima funguje perfektne v zime/lete, v zime zacne topit trochu pozdeji ale s komfortem, ktery nema ani Volvo
- trojblik umi, je to ve standardu
- stredova poloha ve vyssich rychlostech je v pohode, auto je stabilni a drobne korekce mozne
- auto je pomerne tiche, v nizsich otackach neni motor vubec slyset, aerodynamicky hluk spise mensi nez u jinych aut, ale u Levorga hodne zalezi na pneu, na zimakach mam auto totalne tiche, letni mam vic vytazene s jinym ET a jsou o neco vic hlucnejsi, nicmene porad v norme
- jinak 3/4 mice stoji zaklad, ja kupoval ComfortSport za trochu vic, stoji to za to
Odesláno ze zařízení MAVIPHONE
Levorg 1.6 GT-S Sport 125kW MR16 -
EX: Š120GLS,R Clio 1.2RL,C XM 3.0,VW Golf III 1.8GL,BMW 318i E30,P 405 combi,Š Octavia I 1.6LX,T Landcruiser HDJ80 4.2TD,Š Felicia 1.3 LXi,BMW 325TD E36,LR RangeRover 4.6HSE,BMW 530dA E39,AM G Hummer H3 3.7, BMW 318i combi E46,H CR-V 2.0 ES,V XC60 D4 AWD,V S80 D5