Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
koupě subaru levorg z bazaru na co si dávat pozor? 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: sob bře 09, 2019 9:58 am
Příspěvky: 3
Zdravím super lidi který maj styl a smysl pro značku subaru, jsem Automobilovej nadšenec a značku subaru vnímam jako Srdeční záležitost
a jelikož zvažuji koupi nového auta tak vlasně Subaru levorg je jediný dostupny a myslím si že i servisně realný auto na které me finance dosáhnou
ale bojím se auta z druhé ruky a jelikož nemám se servisem subaru zkušenosti tak bych chtěl od vás poradit *_*=*_*
jestly že si koupím levorga jak je to s bězným servise (oleje brzdy rozvody) myslim cenove relace a celkově váš život s levorgem neřeším nedostatky auta, odpustím mu vše pokud bude sloužit jak má díky za odpověd *_*=*_*
ps. auto ktere chci koupit ma najeto 70 tisic rok 2015


sob bře 09, 2019 10:20 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
Příspěvky: 134
Bydliště: Novohradský hory
Ne, ze bych to mel podlozeny fakty, ale temer jiste bude servis Outbacka/Levorga/XV podobne nakladnej.

Pokud se nepletu, tak Levorg ma primej vstrik paliva a navic turbo - Outback i stary XV maj tedy o tyto dve kurvitka mene. Uz tu par lidi primovstrik u Levorga nechalo dekarbonovat...

Co se servisu tyce - v druhovyrobe, pokud najdes dily od tri, ctyr vyrobcu (aspon co se tyce XV), tak uz je to velmi sirokej vyber... Ale komplet Bremba ma XV staly kolem desitky, takze ceny bezny. Vcera jsem u XV platil za origo servis ve 105 tis. (to se meni i svicky) 8.000, pujcili mi zadara ma 3 hodky auto - za me parada.

Za sebe muzu doporucit XV dvoulitra manuala coby novodobou felicii - v Activu to krome el. okynek a klimatizace nema zadnou elektroniku, nema to primej vstrik ani turbo a rozvody jsou retezem - za me idealni auto coby ojetina. A Levorg na tom bude stejne jako jakejkoli jinej primostrikovej turbobenzin. Takze moje rada: zvaz, jestli o chlup lepsi dynamika Levorga (ktera ale stejne neni kdovijaka) stoji za pripadne problemy. Osobne bych radeji volil stary XV nebo Otase


Naposledy upravil GordiK dne sob bře 09, 2019 11:20 am, celkově upraveno 2



sob bře 09, 2019 11:00 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 27, 2012 7:36 am
Příspěvky: 3557
To jsou hlášky prej XV coby novodobá felicie:) Prej to nemá kurvitka...no já myslím,že jen dělat go zadní nápravy se všema tema ramename a cepama bude stát stejně jako hodne pěkná felda...ale jo snete dal o nízké nakladovosti novějších subaru...snete dal...


sob bře 09, 2019 11:11 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 7968
Tak to bude stát ale i na novější Škodovku. Než mě někdo zase chytne za slovo, tak na firemní Octavii se nedávno měnily silentbloky na zadní nápravě v servisu za 20 tisíc. A za to se hezká felda koupit dá :-DDD

Ne že bych fandil turbomotorům, ale pokud se nepletu, tak zakarbonovanej levorg tu byl zatím jenom jeden a u něj tam s tím ten servis ještě dělal kdo ví co, takže nevím, jestli bych zrovna tohle považoval za statistický vzorek :-)

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


sob bře 09, 2019 11:27 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
Příspěvky: 134
Bydliště: Novohradský hory
S tou Felicii to opravdu byla hlaska. Ale holt servis kazdyho zanovniho auta, ktery novy stalo od ca. trictvrte milionu vejs nebude za par stovek. Jinak receno: kdybych misto XV koupil planovanou mazdu6 nebo trojkovyho bavoraka, tak by servis jiste nebyl levnejsi...

Jak moc je motor v Levorgu dobrej/spatnej se neodvazuju rict, obecne ale asi lze rict, ze ciste statisticky je lepsi koupit atmo neprimonvstrik nez turbo primovstrik. Ale je fakt, ze co se tyce ev. problemu jsem velkej posera - netvrdim, ze moje nazory jsou jediny spravny.

Pokud jde primarne o provozni naklady, tak bych zvazil novou Dacii s petiletou zarukou - pak opravy v hodnote Felicie hrozit nebudou. Zalezi na vkusu kazdeho soudruha.


sob bře 09, 2019 11:34 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv lis 29, 2018 4:21 am
Příspěvky: 20
Bydliště: Volary
Prodával jsem levorga najeto 65000km rok 2015 auto bez problémů levorg je dobré auto brzdové destičky jsem si měnil sám za EBC servis po 15000km první po 2500km a vše bez problémů a stou dynamikou bych xv a levorga asi nesrovnaval >:(


sob bře 09, 2019 12:55 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 4363
Bydliště: Most
Pozor bych si dal na pravidelnej servis,úplnost servisní knížky a jestli to není zatížený např. exekucí. Mimo tyhle klasiky koukni na zadní tlumiče (mě vytekly) . Jinak si ani na německým fóru nikdo na nic nestadartního nestěžuje.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


sob bře 09, 2019 1:48 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 27225
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Gordíku všiml ses na jaký auto se tazatel ptá ? Přijde mi nepochopitelný, když se někdo zeptá na Levorga a ty mu místo toho doporučuješ Dacii. To je opravdu věcné doporučení. Nebylo by na místě nechat ty doporučení na lidech, kteří mají reálné zkušenosti s tímhle modelem ?

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob bře 09, 2019 2:07 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: sob bře 09, 2019 9:58 am
Příspěvky: 3
*_*=*_*


Naposledy upravil cirox6 dne sob bře 09, 2019 8:22 pm, celkově upraveno 1



sob bře 09, 2019 5:10 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: sob bře 09, 2019 9:58 am
Příspěvky: 3
zatím děkuji doufám že napiše i majtele levorgu a jejich zkušenostě s autem


sob bře 09, 2019 5:12 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm
Příspěvky: 335
Za sebe můžu jenom říct, že když šel můj předchozí Levorg MY2015 po 2,5 letech věrné služby do světa, tak měl najeto cca 90tis. (okresky:dálnice cca 60:40) a žádný problém s ním nebyl. Akorát destičky i kotouče byly stále původní a blížily se konci své životnosti. Doufám, že se ti statistický vzorek ještě rozroste ;)


pon bře 11, 2019 7:03 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř dub 06, 2016 9:33 pm
Příspěvky: 58
Jezdím rok a půl, nějakých 37000 km na hřbetu, takže zatím nic extra vypovídajícího. Všechno v pořádku, s těmito výjimkami:
- začalo zřejmě zcela obvyklé drnčení od pravého A-sloupku, pravděpodobně mřížka reproduktoru a plastový kryt sloupku
- lak je prostě měkký a nedosahuje kvalit evropské/americké produkce
- systém infotainmentu nestojí za moc obecně, navíc časem přestal zcela fungovat mirrorlink
- vzpěra dodatkové roletky v zimě vypadává

Nepociťuju žádné problémy s karbonizací, a to jezdím hodně po městě. Což neznamená, že tam karbon nemůže být, ale zatím se alespoň nijak neprojevuje. Tedy motor, převodovka, podvozek, všechno zatím v pořádku a funkční.

_________________
Subaru Levorg GT-S Comfort MY18


pon bře 11, 2019 1:24 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned pro 29, 2013 9:58 am
Příspěvky: 125
Ja taky az na drobnosti jako roletka kufru bez problemu. Nicmene chystam se svuj MR18 v brzke dobe prodavat, protoze pro nej nebude vyuziti, tak kdybys mel nahodou zajem se ozvi.


pon bře 11, 2019 1:47 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: