Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 3465
Bydliště: Most
Zatím teoreticky, uvažuji o zvýšení výkonu. Jediný z čeho mám strach je cvt. Nemáte někdo vědomosti kolik toho dokáže přenést?

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


Naposledy upravil námořník dne úte čer 19, 2018 6:24 pm, celkově upraveno 1



pon čer 18, 2018 7:29 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 854
Tak zrovna u Levorga bych to asi nepokoušel:

- CVT
- přímovstřik (karbonizace), relativně nový neprověřený motor, navíc u subaru se nové motory v poslední době dost sypou, takže bych asi byl rád, že to funguje v sérii
- co jsem viděl, tak nárůsty výkonu jsou dost minimalistické, 20 koní a 40 Nm imho úplně nestojí za to přijít o 5-letou záruku a celkově riskovat problémy s motorem

To Golf R je jiná písnička, větší nárůst (tak to člověk aspoň pozná, 60k a 80 Nm), má to přímý i nepřímý vstřik takže bez problémů s karbonizací a motory jsou dost bytelné (500+ koní na sériové střeva), tam čip smysl má, navíc jen 2 letá záruka, takže poté klidně čipnout a o nic nepřicházíš.

_________________
MY2008 BMW M3 E92
MY2006 Mitsubishi Lancer EVO VIII

ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


pon čer 18, 2018 9:27 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 3465
Bydliště: Most
O motor mi ani tak nejde, jak ti někdo dokáže že byl načipovanej? Asi nijak. Jde mi hlavně o tu cvt. I když si říkám že kdybych tahal vozejk tak dostane víc zabrat než když budeš mít o pár koní a Nm víc.
Žiju možná v bludu že se bude načipovanej motor zasírat míň. Já našel o 35ps a to je stejně jako u Golfa o +-20%.
Vím že jich po Čechách pár načipovanejch jezdí a tak mě zajímá jaký má kdo zkušenosti. Jestli měl někdo např. problém s převodovkou (v Německu jich pár měnili protože hučely.) apd.

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pon čer 18, 2018 10:06 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 854
Tak pokud je motor čipnutý, ukáže to diagnostika. Samozřejmě se můžeš pokusit vrátit původní software, pokud by šel motor do kytek a chtěl bys to reklamovat, pak je otázka, jestli by to zjistili.

Ad výkony, papírové nárůsty jsou vždycky optimistické, někde na FB jsem našel odměřený ecutek na Levorgu, který měl k dobru 17 koní a 45 Nm.

Za mě čipovat koncern klidně ano, u neprověřeného relativně nového motoru Subaru bych byl velmi opatrný. Každopádně pokud má někdo zkušenosti, rád si počtu.

_________________
MY2008 BMW M3 E92
MY2006 Mitsubishi Lancer EVO VIII

ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


pon čer 18, 2018 12:52 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm
Příspěvky: 4105
Bydliště: Holýšov
Ja si myslim, ze to zjisti uplne snadno i pri vraceni origo softwaru.

_________________
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017 - Obrázek
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Slepice ´18
---
Forester XT Sport 2017 (MY18) - 12,5l/100km
WRX STI Sport 2016 - 12,1l/100km
Forester XT 2014 - Executive - 10,71l/100km
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 - 7,88l/100km
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html


pon čer 18, 2018 2:24 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 3465
Bydliště: Most
Já čerpal tady
http://www.wimmer-rst.de/chiptuning-zub ... a12977a50c
Jasně že je jediná schudná cesta přehrát sft zpět.
Zatím jsem v teoretické rovině a zajímaly by mě zkušenosti jiných.

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pon čer 18, 2018 2:30 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 3465
Bydliště: Most
Kolben píše:
Ja si myslim, ze to zjisti uplne snadno i pri vraceni origo softwaru.
Nemám vlastní vědomosti, tak nevím, ale všichni co to delaj a znám je tak mi tvrdej že nepoznaj.

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pon čer 18, 2018 2:42 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 3465
Bydliště: Most
Jinak jsem našel i u nás na 211ps
Nabízejí i převzetí záruky

https://www.autochip.eu/cz/chiptuning/t ... /id-44874/


Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pon čer 18, 2018 5:22 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 532
to je levny, zrušit si motor za 6 litrů, dokonce teď mají akci 20 procent
...
Ale vážněji chip tuning má možná smysl u motoru dodávaného na různé trhy s různým výkonem. Jinak to moc smysl nedává, motoráři ve fabrice nejsou pitomci a dnes už dokáží navrhnout motor úsporné, tak aby žádnou velkou rezervu neměl. Nestaci-li výkon, je zapotřebí auto prodat a koupit něco silnějšího. jako bonus to bude mít i odpovídající podvozek i brzdy.


pon čer 18, 2018 8:24 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 3465
Bydliště: Most
Mám na načipovanejch autech najeto přes 300t(ne na Subaru) a nikdy jsem si motor nezničil a to jsem měl čipováno i za 2990kč. To že s tím nemáš žádnou zkušenost a máš bobky neznamená že to nefunguje a vysoká cena neznamená vždycky kvalitu.
S těma čipařema co jsem dával odkaz nemám žádnou zkušenost(dával jsem to pouze jako příklad o kolik se nabízí zvednutí) , ale nabízí zápis do TP a záruku na motor. Tak asi vědí co dělaj, což si nejsem vždy jistej u těch inženýrů když se koukneš kolik je svolávacích akcí. Zrovna u Levorga se management motoru přehrával.
Jinak nevím kdy, zda vůbec přijde čas na realizaci, akorát mám rád, když mám v tom co dělám jasno. Včetně rizik. Jak už jsem psal, tak načipovanejch Levorgů jezdí dost. Otázka je jestli je to v klubu.

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pon čer 18, 2018 8:51 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am
Příspěvky: 2815
Bydliště: Jemnice, Vysočina
Chiptining je vždycky trošku loterie :-/ . U auta se silným šestiválcem, kde to fabrika uškrtí a má z toho dvě, nebo dokonce i tři varianty motoru pro různé trhy a víš jistě že převodovka i to železo v motoru jsou všude stejný a rozdíly jsou jen v software ( některé modely BMW nebo MB ), tak bych proti nebyl. U Levorgu bych se o motor taky nebál, přece nejezdím pořád s pedálem na podlaze <:-< , ale nevím co ten variátor, na kolik je dimenzovaný, je stejný jako v XT? Nebo je jako v XV a Forestru 2,0 a jen softwarově jinak odladěný? Z toho bych měl bobky .... Chce to víc informací....

_________________
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT


pon čer 18, 2018 9:30 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 3465
Bydliště: Most
Podle mne je to taky slabší článek. I když si myslím že je ten řetěz a kužely zatežovaný víc při tahání vozejku, což nedělám a ani v plánu nemám a jak jsi psal, na plnej plyn v normálním provozu moc často jezdit nebudu. U cvt spíš bude problém v rozjezdech na semaforech a podobně.
Vycházím z toho že u 1,6 je jiná převodovka než u 2litru.

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pon čer 18, 2018 10:19 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Příspěvky: 2262
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,Praha
Jiriku - ja mam info,ze se delaji dve CVT.Jedna je slabsi a druha je silnejsi.Otazkou je jakou tam mame :-/ Jestli ty slabsi jsou jen v 2.0 a ty silnejsi jsou v turbinach = XT a Levorg :-/ To vazne nevim.
Ptal jsem se Lukase - ten polak co je vyhlasenej ladic Subaru a momentalne pry v Evrope nejlepsi z 4turbo a na meho forina XT pry je schopnej udelat navic 20 PS a 40 kroutak.Stoji to vse okolo 20t. a je jedno co ladi = STI,WRX,XT,Levorga.Pry jich uz naladil mraky,jak XT a Levorga a vsechny litaj a neni vubec zadnej problem.A pry uz maji I neco nalitano.Spolupracuje s nim ten Rosta = Manulo = z Ostravy,tak by bylo podle meho nejlepsi se zeptat nebo mu napsat primo jemu.A bylo by po nervaku a vis hned co a jak :-)
Ten tuning za tech 6t. maji pobocku I v Moste ,myslim ze ve Velebudicich,tak tam muzes skocit a poptat se,co a jak =) Podle me taky nejjednodusi ;-D
Ja mel prifoukliho forina = ropu od Ladise = Frydek Mistek a najel jsem minimalne 80t. km a bez sebemensiho problemu.Taky rikal,ze kdyby bylo neco s motorem,tak to nahraje zase do puvodniho stavu a nikdo nic nepozna ;-D Otazka je jestli je to pravda :-)

_________________
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - najeto 38 500 km - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2015 - najeto 36 500 km - 11,4l


úte čer 19, 2018 1:43 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 3465
Bydliště: Most
Díky Martine, načipovat to je ten nejmenší problém a je z čeho vybírat. Manolo mě odkázal na někoho kdo už s načipovaným Levorgem jezdí. Čekám až se mi ozve.

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


úte čer 19, 2018 8:15 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř kvě 25, 2011 10:36 pm
Příspěvky: 1388
No, ja bych byl s tim chipem opatrny. Mel jsem chiplou O1 (sportmotor) a ted mam ropaka (nowak). Podle me tam je nekolik potencialnich problemu (a ted necham stranou skutecnost, zda je to v souladu s pravnimi predpisy). Za prve je rada firem, ktera nevi co dela a v horsim (lepsim?) pripade nedela nic, jen kasiruje prachy. Ja bych sve auto do firmy, ktera chipuje uplne cokoli (alfou pocinaje a volvem konce - idealne vcetne atmosferickych jednotek) proste nedal. Bal bych se, ze tam nahrajou neco, cim tomu uskodi. Dalsi vec je, ze objem 1.6 je proste malej a uz aktualni vykon neni spatny. Takze podle me nejak vyrazne zvysovat vykon (i pokud to pujde) tomu motoru dlouhodobe nebude svedcit. Druha rovina je, zda je na zvyseni uzpusoben zbytek auta. Ja pred 2 lety (kdy jsem resil podruhe spadly motor a nakonec si odskocil na chvili k saabu) psal do sportmotoru, zda budou upravovat 1.8T v seatu leon X-perience. Napsal mi majitel obratem, ze ted ne a mozna nikdy (uprava motoru jako takoveho) a ze v pripade tohoto modelu to nelze doporucit (neudelal by to), protoze je poddimenzovana automaticka prevodovka. No a treti rovina je, zda se na tu upravu (pokud se neco vazne posere) prijde. Nowak mi tvrdil, ze kdyz se to prehraje zpet, tak ne. V oficialnim autosalonu (AutoVero, Sedlcany), ale i v AWD, mi rekli, ze v japonsku to pri analyze jetnotky poznaji. Tak si vyberte :-)

EDIT: Saab mel taky upravenou ridici jednotku (a resil jsem s tim zajimave problemy), ale tam to bylo posvecene automobilkou. Coz uz mi teda v dobe, kdy neexistovala a auto bylo x let stare mohlo byt sumak :-D

EDIT 2: K te zaruce. Je pekne, ze Ti slibi zaruku, ale kdyz se neco posere a automobilka Te posle nekam, muzes zjistit, ze zaruka byl jen marketinkovy blabol a (i) clovek se k tomu celem nepostavi (jak by take mohl, kdyz dela chip za 6 tisic a novy motor stoji 200) a (ii) nez se domuzes sveho prava (existuje-li) soudne, tak SRO bude davno zlikvidovane nebo bez majetku.

_________________
_____________________________
Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09
PRODÁNO: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
PRODÁNO: Subaru Impreza STI, Type R, MY98


úte čer 19, 2018 9:32 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: