Stránka 239 z 334

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 14, 2019 9:22 am
od zed
No píšou o tom tohle:

"Nový motor ale výměnou za určitou část čisté dynamiky nabízí jiné vlastnosti. Jednou z nich je přirozenější nástup výkonu a jemnější sladění s převodovkou Lineartronic. Tam, kde přeplňovaný motor občas po 'fouknutí' turba trochu nečekaně zatáhl, dvoulitr reaguje přesněji a plynuleji."

"...dvoulitr je celkově tišší"

Prostě přišli o jakoukoliv sportovnost, tak teď vsázejí na kultivovanost, ticho a nižší spotřebu...

Ale věřím, že ke sportovnosti se zase vrátí, jen to bude popoháněné elektřinou...

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 14, 2019 10:55 am
od roura74
A navíc design bez poštovní schránky je nudnej.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 14, 2019 11:20 am
od emve
zed píše:No píšou o tom tohle:

"Nový motor ale výměnou za určitou část čisté dynamiky nabízí jiné vlastnosti. Jednou z nich je přirozenější nástup výkonu a jemnější sladění s převodovkou Lineartronic. Tam, kde přeplňovaný motor občas po 'fouknutí' turba trochu nečekaně zatáhl, dvoulitr reaguje přesněji a plynuleji."

"...dvoulitr je celkově tišší"
Zajímavé marketingové povídání, je třeba to nějak prodat. :-)

Ano, u atmosférického dvoulitru se asi nestane, že by "nečekaně zatáhl" jako 1.6T, protože on nezatáhne vůbec, ale na zvukovou kulisu jsem zvědavý. Protože 1.6 DIT je velmi tichý motor a naopak si myslím, že atmosféra bude muset v reálném provozu častěji do otáček a bude ve výsledku hlučnější, zatímco 1.6 DIT si při běžné akceleraci drží 3000 otáček a pracuje velmi tiše.

Spotřeba asi bude mít menší rozptyl, 1.6T dokáže jet za velmi málo i za hodně, atmosféra bude méně citlivá na jízdní styl pravděpodobně. Třeba novou Imprezu 1.6 kamarád celkem hnal po dálnici a jela pořád pod 10l, narozdíl od jiných Subar.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 14, 2019 11:32 am
od zed
emve píše:Spotřeba asi bude mít menší rozptyl
No o tom píšou hned v dalším odstavci:

"Jednou z jeho [dvoulitru, pozn. Zed] silných stránek je také spotřeba paliva nebo přesněji její rozptyl. U přeplňovaného Levorgu byl standardní dlouhodobý průměr často někde kolem 9 l/100 km [to u mě sedí], při rychlé jízdě jste se snadno dostali až ke 14 l/100 km [nejvíc jsem měl zatím cca 10.5, nepočítam-li školu smyku, kde jsem měl spotřebu přes 40, ale tam se hodně stojí a pak taky hodně často rozjíždí...]. Verze 2.0i je ve spotřebě paliva ohleduplnější. Když pojedete v příměstském provozu se zapnutým EyeSightem podle ostatních, bez potíží pojedete do 7 l/100 km, spíše ještě o kus níže. Když se rozjedete, počítejte tak s 11 l/100 km. Náš reálný průměr v průběhu celého testu byl u ještě ne úplně zajetého auta 7,6 l/100 km."

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 14, 2019 1:18 pm
od Paja
Zvuková kulisa - žádná. Proháněli ho na Čínově při Rallye Šumava. Na výjezdu z vracáku pod plynem to nebylo prakticky vůbec slyšet. Ale možná jsem měl ještě zalehlý uši z předchozích předjezdců :D Ale každopádně si ho půjdu vyzkoušet, až budou na salonu.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 14, 2019 9:21 pm
od Username
říkali mi v saloonu, že i podvozek je dost nastolici. Snad si kupce najde, ale bude to asi úplně jinej druh než u DIT.
...a nejtišší motor je ten, kterej neni nastartovanej.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 14, 2019 11:17 pm
od PetrAT
Když se kouknu kdo dnes jezdí Subaru ?
Šediví chlapi a báby kterým táhne na půl sta
Takže nějakou prodejní naději to má , ale nesmí mít majitel(ka) problém s koleny , protože z toho už nevylezou
Bude to zdechlina a předjíždění bude kvalifikováno jako sebevražda
Do zatáček to půjde hezky
Ale předpokládám, že to zabije cena

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 14, 2019 11:32 pm
od Mira
Máte někdo srovnání impreza - levorg? Když tam bude stejnej motor i převodovka.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 14, 2019 11:37 pm
od námořník
Myslím že už někdo psal že je Impreza o 200kg lehčí.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: stř kvě 15, 2019 8:17 am
od zed
Username píše:říkali mi v saloonu, že i podvozek je dost nastolici.
Tak k tomu se krásně marketingově píše toto:

"Subaru uvedlo, že spolu s novým motorem upravilo i podvozek Levorgu tak, aby vyhovoval evropským zákazníkům. Celkově došlo k mírnému změkčení odpružení, ale pozor, v dobrém smyslu. Výsledkem tak je, že auto je celkově poddajnější, na nerovnostech neodskakuje a dokáže svá kola lépe udržet v kontaktu s povrchem. To se projevuje kromě lepšího odizolování podvozku také větší stabilitou."

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: pon kvě 20, 2019 10:15 am
od Harous
catana píše: Moje zkusenost s 2.0 turbo Levorgem je, ze tak sekundu trva nez se CVT rozhodne k akci.
Tohle je vidět i na různých videích na YT. Těch skoro 12 sekund zní hrozivě, ale spíš mě zajímá jak to bude s pružným zrychlením v reálným provozu. A co si budeme povídat, hodně bude záležet kam to auto postaví cenově. Pokud bude zajímavá cena tak proč ne. Ono třeba na kratší jízdy (příměstský provoz) bych radši atmosféru než turbo. Věřím tomu, že to pořád bude příjemný auto kterýmu asi nejvíc škodí to, že "vychází" z WRX/STI. Být to jako Impreza kombi, tak asi nikdo sportovnost přehnaně neřeší.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: pon kvě 20, 2019 10:58 am
od Augi
Přesně - 12 sekund zní hrozně, ale asi mě víc zajímá zrychlení 0-50 a pružné zrychlení (kterému se dá pomoci pádlama). Nicméně bez nasavače pro mě ztratil většinu přitažlivosti :(

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: pon kvě 20, 2019 11:49 am
od námořník
Tak nějak :-(

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 21, 2019 3:38 pm
od feroj
Augi píše:Přesně - 12 sekund zní hrozně, ale asi mě víc zajímá zrychlení 0-50 a pružné zrychlení (kterému se dá pomoci pádlama). Nicméně bez nasavače pro mě ztratil většinu přitažlivosti :(

smutné je že Levorg takto skončil... celkovo sa mi nepáči smer ktorým sa Subaru uberá

pre porovnanie Opel Astra G 1.6 16V r. 1999 má zrýchlenie 0-100km/hod. za 10,5s ,,|,, (>_<) ,,|,,
https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... i-16v.html

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 21, 2019 6:45 pm
od roura74
Třeba ty naše 1,6 nebudou moc klesat na ceně. Bude to vzácnost.
I když tou kvalitou zpracování, plast, kůže etc., budou stejně za pár let na šrot