Stránka 238 z 332

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: pát dub 26, 2019 10:12 pm
od Paja
Ne, prostě tomu ta díra chybí. A vůbec to neni slyšet ani při plnym knedlíku :-/

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: pát dub 26, 2019 10:37 pm
od zed
Tak promáčklina je fuč, za 800 peněz a asi půlhodinku času... Podle chlapíka mi na tu kapotu někdo něco upustil, spíš než že by to někdo dovíral tlakem... :-/ kkti ti lidi, fakt...

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: pát dub 26, 2019 11:01 pm
od námořník
Hlavně že to šlo a 800 není zase tak moc :-)

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: sob dub 27, 2019 9:16 am
od VDC
No tak super. To je dobře, že ti to opravili a za rozumnou cenu.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: sob dub 27, 2019 8:23 pm
od zed
No doufal jsem, že to nebude oprava za 3 litry, to bych byl asi raději nasraný pokaždé, když bych šel k autu zepředu... Ale takhle nebylo co řešit... :)

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: pon kvě 13, 2019 10:19 pm
od zed
Byl jsem si dnes vyzvednout další Subaru magazín. Píšou tam o Levorgu 2.0.

Budou tu během léta první kusy, počítá se s tím, že budou vskutku levnější než 1.6, ale oficiální ceník ještě není.

A měl by i být reálně minimálně o litr úspornější...

Každopádně dle uváděných čísel jsem rád, že jsem nečekal a vzal tu 1.6. :-)Obrázek

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: pon kvě 13, 2019 10:25 pm
od námořník
Uspornejší bude určitě, ale určitě ho za svýho nevyměním :-D

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: pon kvě 13, 2019 10:27 pm
od zed
To by mi ještě museli doplatit, abych vyměnil... :D

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: pon kvě 13, 2019 10:29 pm
od tracid
Tohle je si myslim velky krok vedle. Predstava, ze si koupim sportovne ladene kombi za 3/4 milionu a pak mi na semaforech ujede litrova fabie je desiva.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: pon kvě 13, 2019 10:47 pm
od emve
Ten motor z hlediska koncepce dejme tomu, odpadá starost s karbonováním, turbem, bude to spolehlivý pracant tak jako jsou dnes staré atmo Forestery. Ale nečekal jsem tak katastrofální dynamické parametry při poklesu výkonu o cca 10%.

Levorg 1.6 GT-S měl 0-100 za 8,9, tohle za 11,7 ? Základní benzínová Škoda Scala má 9,8 a základní naftová 10,1. Fabie s 1.0 TSI 70 kW tomu opravdu ujede (10,8). Jsem zvědav jak bude plně obsazený Levorg předjíždět kamiony na okreskách... U auta v této cenové kategorii a v dnešní době je to fakt mimo.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 14, 2019 12:40 am
od Albi
nj, Levorg má skoro 1700kg (GT-S 1665-1671), prakticky stejně jako Outback (Comfort 1667-1687) ... :-/
o 2 metráky více než Legacy IV nebo současná Impreza (1451-1477) :-/

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 14, 2019 7:09 am
od catana
To je nova norma pro nova Subaru, ne? Jedinej kdo Levorg 2.0 atmo nepredjede je podobne drahe XV s 1.6 atmosferou. To ma 0-100 za 13.9, coz je na urovni Skody 105 z 80tych let :-DDD

::-((( ::-((( ::-(((

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 14, 2019 7:45 am
od Traveller
Kdyby to aspoň bylo s manuálem?!? ::-(((
To byl přesně důvod, proč jsem tenkrát šel do manuálního forejse, protože ten rozdíl MT 10,4s vs CVT 11,8s mi při těch hodnotách přišel dost dramatický.
Každopádně těch 11,7s plně koresponduje s tím forejsem a je to fakt ostuda. Neberu v potaz, že se stíhačkou takové problémy řešit nemusím. Ale nebýt schopen bezpečně předjet je už skoro za hranou. [ŠIBENICE]

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 14, 2019 8:22 am
od romull
emve píše:Ten motor z hlediska koncepce dejme tomu, odpadá starost s karbonováním, turbem, bude to spolehlivý pracant tak jako jsou dnes staré atmo Forestery. Ale nečekal jsem tak katastrofální dynamické parametry při poklesu výkonu o cca 10%.

Levorg 1.6 GT-S měl 0-100 za 8,9, tohle za 11,7 ? Základní benzínová Škoda Scala má 9,8 a základní naftová 10,1. Fabie s 1.0 TSI 70 kW tomu opravdu ujede (10,8). Jsem zvědav jak bude plně obsazený Levorg předjíždět kamiony na okreskách... U auta v této cenové kategorii a v dnešní době je to fakt mimo.
Taky to vidím podobně, bude to spolehlivý pracant, ale holt bez nějakých větších emocí a spousta kupců bude nejspíš nosit klobouk. Tím ale nic proti kovbojům :-D . Škoda že to s tím dynamicky působivým vzhledem bude korespondovat ještě míň než teď, měli by to trošku uhladit. Ty dynamické parametry jdou ruku v ruce nejenom s poklesem výkonu, ale hlavně točivého momentu, to je ten hlavní tahoun a atmosféry ho mají jak víme citelně nižší a taky až kdesi nahoře, kdežto turbo už slušně tahá pod 2000.
Úspornější to bude určitě, pokud s tím teda bude člověk jezdit jako člověk a nebude pořád stát na plynu aby to trochu jelo a hlavní výhodu oproti konkurenci vidím v perfektních jízdních vlastnostech a pohonu, nebude třeba před zatáčkou brzdit a ztrácet tak draze nabitou rychlost, jízda bude pohodová a plynulejší a ani silnější motorizace mi v technických pasážích nemusejí stačit ....... ale rovné úseky, potažmo dálnice budou pakárna. Vždyť to znáte, před kopcem blbec brzdí a do kopce potom ......darmo mluvit <:-< . To předjíždění ale trošku potíž bude a v dnešním provozu se na něj bude asi lepší vykašlat a přijmout rychlost kolony. Já to tak občas dělám i se silným autem.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: úte kvě 14, 2019 8:26 am
od catana
Traveller píše:rozdíl MT 10,4s vs CVT 11,8s mi při těch hodnotách přišel dost dramatický.
Moje zkusenost s 2.0 turbo Levorgem je, ze tak sekundu trva nez se CVT rozhodne k akci. A pak zabere motor a zacne trhat silnici - moc kultivovany projev to nema. Coz pokud stejny projev bude mit u 2.0 atmosfery, to bude cast rozdilu v neprospech CVT to co vychazi u Forestera.