Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3580 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 235, 236, 237, 238, 239  Další
Subaru Levorg - všeobecně 
Autor Zpráva
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
Příspěvky: 150
Bydliště: Plzeň
Ne, prostě tomu ta díra chybí. A vůbec to neni slyšet ani při plnym knedlíku :-/


Přílohy:
IMG_4446fb.jpg
IMG_4446fb.jpg [ 231.49 KiB | Zobrazeno 375 krát ]

_________________
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
pát dub 26, 2019 9:12 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 27, 2018 6:37 am
Příspěvky: 138
Bydliště: Ostrava
Tak promáčklina je fuč, za 800 peněz a asi půlhodinku času... Podle chlapíka mi na tu kapotu někdo něco upustil, spíš než že by to někdo dovíral tlakem... :-/ kkti ti lidi, fakt...

_________________
Subaru Levorg GT-S Comfort MR18 - Zed & Levorg
Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, DSG - na prodej pro Subaristy za 80k - https://tinyurl.com/o2tdi103kw
EX Citroën Saxo 1,5D 3dv. 1997


pát dub 26, 2019 9:37 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 4916
Bydliště: Most
Hlavně že to šlo a 800 není zase tak moc :-)

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pát dub 26, 2019 10:01 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 28034
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
No tak super. To je dobře, že ti to opravili a za rozumnou cenu.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob dub 27, 2019 8:16 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 27, 2018 6:37 am
Příspěvky: 138
Bydliště: Ostrava
No doufal jsem, že to nebude oprava za 3 litry, to bych byl asi raději nasraný pokaždé, když bych šel k autu zepředu... Ale takhle nebylo co řešit... :)

_________________
Subaru Levorg GT-S Comfort MR18 - Zed & Levorg
Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, DSG - na prodej pro Subaristy za 80k - https://tinyurl.com/o2tdi103kw
EX Citroën Saxo 1,5D 3dv. 1997


sob dub 27, 2019 7:23 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 27, 2018 6:37 am
Příspěvky: 138
Bydliště: Ostrava
Byl jsem si dnes vyzvednout další Subaru magazín. Píšou tam o Levorgu 2.0.

Budou tu během léta první kusy, počítá se s tím, že budou vskutku levnější než 1.6, ale oficiální ceník ještě není.

A měl by i být reálně minimálně o litr úspornější...

Každopádně dle uváděných čísel jsem rád, že jsem nečekal a vzal tu 1.6. :-)Obrázek

_________________
Subaru Levorg GT-S Comfort MR18 - Zed & Levorg
Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, DSG - na prodej pro Subaristy za 80k - https://tinyurl.com/o2tdi103kw
EX Citroën Saxo 1,5D 3dv. 1997


pon kvě 13, 2019 9:19 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 4916
Bydliště: Most
Uspornejší bude určitě, ale určitě ho za svýho nevyměním :-D

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pon kvě 13, 2019 9:25 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 27, 2018 6:37 am
Příspěvky: 138
Bydliště: Ostrava
To by mi ještě museli doplatit, abych vyměnil... :D

_________________
Subaru Levorg GT-S Comfort MR18 - Zed & Levorg
Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, DSG - na prodej pro Subaristy za 80k - https://tinyurl.com/o2tdi103kw
EX Citroën Saxo 1,5D 3dv. 1997


pon kvě 13, 2019 9:27 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned pro 29, 2013 9:58 am
Příspěvky: 132
Tohle je si myslim velky krok vedle. Predstava, ze si koupim sportovne ladene kombi za 3/4 milionu a pak mi na semaforech ujede litrova fabie je desiva.


pon kvě 13, 2019 9:29 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 1048
Ten motor z hlediska koncepce dejme tomu, odpadá starost s karbonováním, turbem, bude to spolehlivý pracant tak jako jsou dnes staré atmo Forestery. Ale nečekal jsem tak katastrofální dynamické parametry při poklesu výkonu o cca 10%.

Levorg 1.6 GT-S měl 0-100 za 8,9, tohle za 11,7 ? Základní benzínová Škoda Scala má 9,8 a základní naftová 10,1. Fabie s 1.0 TSI 70 kW tomu opravdu ujede (10,8). Jsem zvědav jak bude plně obsazený Levorg předjíždět kamiony na okreskách... U auta v této cenové kategorii a v dnešní době je to fakt mimo.

_________________
MY2008 BMW M3 E92
MY2006 Mitsubishi Lancer EVO VIII

ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


pon kvě 13, 2019 9:47 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 28, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2258
Bydliště: Železná Ruda
nj, Levorg má skoro 1700kg (GT-S 1665-1671), prakticky stejně jako Outback (Comfort 1667-1687) ... :-/
o 2 metráky více než Legacy IV nebo současná Impreza (1451-1477) :-/

_________________
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989


pon kvě 13, 2019 11:40 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 08, 2011 12:39 pm
Příspěvky: 3102
Bydliště: Jizni Australie
To je nova norma pro nova Subaru, ne? Jedinej kdo Levorg 2.0 atmo nepredjede je podobne drahe XV s 1.6 atmosferou. To ma 0-100 za 13.9, coz je na urovni Skody 105 z 80tych let :-DDD

::-((( ::-((( ::-(((

_________________
Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011


úte kvě 14, 2019 6:09 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 8045
Bydliště: Česká Třebová
Kdyby to aspoň bylo s manuálem?!? ::-(((
To byl přesně důvod, proč jsem tenkrát šel do manuálního forejse, protože ten rozdíl MT 10,4s vs CVT 11,8s mi při těch hodnotách přišel dost dramatický.
Každopádně těch 11,7s plně koresponduje s tím forejsem a je to fakt ostuda. Neberu v potaz, že se stíhačkou takové problémy řešit nemusím. Ale nebýt schopen bezpečně předjet je už skoro za hranou. [ŠIBENICE]

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


úte kvě 14, 2019 6:45 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am
Příspěvky: 3235
Bydliště: Jemnice, Vysočina
emve píše:
Ten motor z hlediska koncepce dejme tomu, odpadá starost s karbonováním, turbem, bude to spolehlivý pracant tak jako jsou dnes staré atmo Forestery. Ale nečekal jsem tak katastrofální dynamické parametry při poklesu výkonu o cca 10%.

Levorg 1.6 GT-S měl 0-100 za 8,9, tohle za 11,7 ? Základní benzínová Škoda Scala má 9,8 a základní naftová 10,1. Fabie s 1.0 TSI 70 kW tomu opravdu ujede (10,8). Jsem zvědav jak bude plně obsazený Levorg předjíždět kamiony na okreskách... U auta v této cenové kategorii a v dnešní době je to fakt mimo.


Taky to vidím podobně, bude to spolehlivý pracant, ale holt bez nějakých větších emocí a spousta kupců bude nejspíš nosit klobouk. Tím ale nic proti kovbojům :-D . Škoda že to s tím dynamicky působivým vzhledem bude korespondovat ještě míň než teď, měli by to trošku uhladit. Ty dynamické parametry jdou ruku v ruce nejenom s poklesem výkonu, ale hlavně točivého momentu, to je ten hlavní tahoun a atmosféry ho mají jak víme citelně nižší a taky až kdesi nahoře, kdežto turbo už slušně tahá pod 2000.
Úspornější to bude určitě, pokud s tím teda bude člověk jezdit jako člověk a nebude pořád stát na plynu aby to trochu jelo a hlavní výhodu oproti konkurenci vidím v perfektních jízdních vlastnostech a pohonu, nebude třeba před zatáčkou brzdit a ztrácet tak draze nabitou rychlost, jízda bude pohodová a plynulejší a ani silnější motorizace mi v technických pasážích nemusejí stačit ....... ale rovné úseky, potažmo dálnice budou pakárna. Vždyť to znáte, před kopcem blbec brzdí a do kopce potom ......darmo mluvit <:-< . To předjíždění ale trošku potíž bude a v dnešním provozu se na něj bude asi lepší vykašlat a přijmout rychlost kolony. Já to tak občas dělám i se silným autem.

_________________
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT


úte kvě 14, 2019 7:22 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 08, 2011 12:39 pm
Příspěvky: 3102
Bydliště: Jizni Australie
Traveller píše:
rozdíl MT 10,4s vs CVT 11,8s mi při těch hodnotách přišel dost dramatický.

Moje zkusenost s 2.0 turbo Levorgem je, ze tak sekundu trva nez se CVT rozhodne k akci. A pak zabere motor a zacne trhat silnici - moc kultivovany projev to nema. Coz pokud stejny projev bude mit u 2.0 atmosfery, to bude cast rozdilu v neprospech CVT to co vychazi u Forestera.

_________________
Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011


úte kvě 14, 2019 7:26 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3580 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 235, 236, 237, 238, 239  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: