Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3386 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 226  Další
Subaru Levorg - všeobecně 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm
Příspěvky: 316
To jsi mel rezim S, ne? Zajimal by me rezim I automat (ne manual na 7. stupen), ale podle informaci od Karlika1 necekam, ze by se to vyznamne lisilo od 2700rpm, ktere toci muj MY16.


stř dub 11, 2018 4:40 pm
Profil
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pon zář 18, 2017 11:51 am
Příspěvky: 44
Fleggy píše:
To jsi mel rezim S, ne? Zajimal by me rezim I automat (ne manual na 7. stupen), ale podle informaci od Karlika1 necekam, ze by se to vyznamne lisilo od 2700rpm, ktere toci muj MY16.


Jo, to máš pravdu, měl jsem S. Na I to nejede :-).
Jak jsem psal, na dálnici jezdím na automat. Navíc, jestli točí 2700 nebo 2900 je asi jedno. Hluk bude stejný a rozdíl ve spotřebě žádný.

_________________
Připoj se ke skupině majitelů a fanoušků Subaru Levorg na Telegramu: https://t.me/subarulevorg

Subaru Levorg
Honda Accord
Honda CRX II.g


stř dub 11, 2018 5:16 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm
Příspěvky: 316
HonzaS píše:
Jo, to máš pravdu, měl jsem S. Na I to nejede


To máš nějak špatně zajetý motor ;)


stř dub 11, 2018 5:46 pm
Profil
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 25, 2017 7:03 pm
Příspěvky: 33
HonzaS píše:

Otáčky při 140 km/h (na tempomatu) jsou 3 150.



Nojo, ale na který stupeň ta CVT jede? Já to zkoušel na manuál, protože když je S nebo I, volí ta CVT převod z takřka nekonečného množství tak, aby to vyhovovalo motoru. Ale jinak je to fakt prakticky jedno.

_________________
Aktuální: Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1


stř dub 11, 2018 6:42 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm
Příspěvky: 316
Zkus to na automat v režimu I. Při téhle rychlosti bude asi jedno, jestli máš manuální 7 nebo automat, ale třeba v obci MY16 točí na automat o něco míň než na nejvyšší virtuální stupeň.


stř dub 11, 2018 6:55 pm
Profil
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pon zář 18, 2017 11:51 am
Příspěvky: 44
Karlík1 píše:


Nojo, ale na který stupeň ta CVT jede? Já to zkoušel na manuál, protože když je S nebo I, volí ta CVT převod z takřka nekonečného množství tak, aby to vyhovovalo motoru. Ale jinak je to fakt prakticky jedno.


Přesně tak, je to jedno. CVT si nastavuje převod dle otáček ("neomezený" počet převodů) v závislosti na rychlosti a náklonu auta.

_________________
Připoj se ke skupině majitelů a fanoušků Subaru Levorg na Telegramu: https://t.me/subarulevorg

Subaru Levorg
Honda Accord
Honda CRX II.g


stř dub 11, 2018 7:10 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm
Příspěvky: 316
Karlíku1 - přece režim S/I a nastavení převodovky automat/manuál jsou dvě nezávislé věci, které lze libovolně kombinovat. Tvůj popis je velmi zmatečný a neznalého člověka by mohl pěkně poplést. A popisovat v tomto vlákně, jak se chová CVT, je myslím nošením dříví do Athén ;)


stř dub 11, 2018 7:27 pm
Profil
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 25, 2017 7:03 pm
Příspěvky: 33
Fleggy píše:
Karlíku1 - přece režim S/I a nastavení převodovky automat/manuál jsou dvě nezávislé věci, které lze libovolně kombinovat. Tvůj popis je velmi zmatečný a neznalého člověka by mohl pěkně poplést. A popisovat v tomto vlákně, jak se chová CVT, je myslím nošením dříví do Athén

Jen jsem chtěl ukázat na to, že v S nebo I nevíš, jaký převodový stupeň vlastně ta CVT má, kdežto na manuál je to jasné. Původní otázka byla, kolik točí motor při 130 a CVT na 7. V žádném případě se nechci pouštět do debaty o CVT.

_________________
Aktuální: Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1


stř dub 11, 2018 7:54 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm
Příspěvky: 316
Zase do toho nějak divně montuješ S/I. Tyhle režimy si přece můžeš přepínat i v automatu i v manuálu. Nevím, jestli to jenom pořád špatně formuluješ, nebo jestli to myslíš vážně...


stř dub 11, 2018 8:27 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 26, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1666
Bydliště: Ruda u Rýmařova
Jsem četl, teda spíš prolítl, návod. Režim S doporučujou na dánici. Nějakýho extra rozdílu proti I jsem si teda nevšiml. Myšleno tempomat +ES nastaveno na 135. Spotřeba taky plus minus stejná.

_________________
Levorg 2017 Sport
________&________
Tribeca 2008 Executive

EX: Forester 2007 SG, Legacy GT 2010


stř dub 11, 2018 8:49 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 25, 2017 7:03 pm
Příspěvky: 33
Fleggy píše:
Zase do toho nějak divně montuješ S/I. Tyhle režimy si přece můžeš přepínat i v automatu i v manuálu. Nevím, jestli to jenom pořád špatně formuluješ, nebo jestli to myslíš vážně...

Vím, že stupeň 7 můžeš navolit i v S/I, chtěl jsem jen, aby to byla tutovka, proto ten M(7). mimochodem, po nějakém čase si ta CVT ale jede zase podle svého, když máš přepnuto na D. Ale máš pravdu, to S/I jsem do toho zapletl zbytečně.

_________________
Aktuální: Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1


čtv dub 12, 2018 6:01 am
Profil
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 25, 2017 7:03 pm
Příspěvky: 33
roura74 píše:
Jsem četl, teda spíš prolítl, návod. Režim S doporučujou na dánici. Nějakýho extra rozdílu proti I jsem si teda nevšiml. Myšleno tempomat +ES nastaveno na 135. Spotřeba taky plus minus stejná.

U mého MR 2018 je ten rozdíl mezi S/I docela výrazný, jezdím radši na S. Na dálnici je ta úspora v řádu 1 litr/100 km, ale nejúspornější provoz jsem docílil bez ES (bez tempomatu). Jenomže ta úsporná jízda není už žádná zábava a o tom to není.

_________________
Aktuální: Levorg 1,6GT-S SPORT MR2018
Ex: 1000 MBG, 100, 105, 120, Favorit, Felicia, 2x Octavia combi vše benzin, manuál
Karlík1


čtv dub 12, 2018 6:59 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm
Příspěvky: 316
S je urcite zivejsi a oproti I toci pri stejne rychlosti o cca 500rpm vic. Ale nevidim duvod, proc ho pouzivat pri jizde stalou rychlosti. IMHO rezim S je super na okresky a do kopcu.


čtv dub 12, 2018 7:18 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm
Příspěvky: 179
Pozrel som technicke udaje od MR2016 po MR2018 a vychadza to tak, ze 2016 a 2017 maju rovnaky rozsah prevodovych pomerov. MR2018 ma vacsi (tusim to suvisi s novou retazou s mensimi ockami).

MR2016 a MR2017 maju rozsah 3.581 - 0.57 a MR2018 ma 3.600 - 0.512. Teda cisto teoreticky by mohol MR2018 tocit na dialnici o cca 11% menej ako MR2016/17. Ale ako pisal niekto vyssie, v "D" zalezi od vela faktorov.

Ak by sme porovnali 6-ku pre MR2016/17 voci 7-ke na MR2018, tak tam je rozdiel cca 10.6%

_________________
Obrázek → Subaru Levorg 1.6 GT-S (MY2017)
Obrázek → Subaru XV 2.0i EXECUTIVE (MY2018) - (láska mojej ½-ky)
Obrázek → Subaru Impreza 2.0D Sport (MY2011)

EX:
Obrázek → Subaru XV 2.0i COMFORT CVT (MY2016) - (EX láska mojej ½-ky)


čtv dub 12, 2018 8:06 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Příspěvky: 127
dethroned píše:
ložisková skříň je (na rozdíl od dieslu) vodou chlazená. navíc většina automobilek má ještě doběh čerpadla (až 5 minut), ale to záleží na koncepci chladící soustavy.
navíc vím, že je tam naše turbo, máme to kvalifikovaný na heatsoackback ("zpětné nasátí tepla" při náhlém odstavení) při nereálných podmínkách - např. teplota oleje 150°C, vody 110°, okamžitý kompletní shutdown voda i olej.
dochlazoval bych krátce pouze po sportovní jízdě, spíš kvůli turbínové skříni a motoru celkově...


z môjho pohľadu robím dochladzovanie kvôli tomu, že po vypnutí motora dochádza k zastaveniu obehu oleja... a zapečený olej ničí postupne tesnenia... nové 1.5TSi od VW má na turbo samostatný vodný okruh s elektrickým čerpadlom a funguje aj po odstavení, nikde som nenašiel ako je to to chladenie na Levorgu - či tam je obeh po odstavení motora...

ale čo som čítal k tej 1.5 TSi v tej top verzii s VGT Turbom a tými dochladzovacími okruhmi asi len do VW áut, Škoda zatiaľ dostala len jednoduchšiu verziu...

ešte jeden dotaz MY16, ale asi to bude pri všetkých rovnaké ... má Levorg podsvietenie páčok pri zapnutí svetiel - ovládanie smerovky svetlá, stierače??


čtv dub 12, 2018 1:59 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3386 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 226  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: