Subaru Levorg - všeobecně

Odpovědět
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od feroj »

podobná debata sa tu už konala... okolo 160str, zo zliatinových diskov sú najlahšie kované...len neviem či sa ešte robí menší rozmer ako 19" a nový pod 600€ za kus asi nebude..
ja som našiel najľahší OZ Hyper GT HLT ... 18" okolo 7kg

[quote="feroj"]




čo sa týka lepších kolies na leto ja som dával OZ...(Formula HLT, alebo ešte o niečo lahšie Hyper GT HLT) a myslím, že pri porovnávaní cena/kvalita sa k ním asi tiež dopracuješ...
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... la#p257502

https://www.ozracing.com/alloy-wheels/o ... ypergt-hlt
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

Diky za tip, Feroji.

A ted z trochu jineho soudku. O svatcich jsem asi pichnul a jedno kolo mi pomalicku uchazi. Zatim jsem vzdy dofukoval jen na benzinkach, ale kdyz uz ma Levorg ve vybave ten kompresorek, tak bych ho rad vyuzil. Bohuzel tu nemam manual, abych se podival, jestli by byl schopen natlakovat pneu na bezny tlak. Nevite to nekdo? Diky moc.
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Kdyby nebyl schopnej natlakovat pneu na normální tlak tak by tam asi nebyl.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

To zni celkem logicky :)
Na druhou stranu ani bych se nedivil, kdyby tam byla nejaka omezeni.
Uživatelský avatar
roura74
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2017
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Horák
Bydliště: Ruda u Rýmařova
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od roura74 »

2,3 baru je malej tlak. To nafoukne jako prd. Nevim proc by tam mely byt omezeni.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021

EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od feroj »

Fleggy píše:To zni celkem logicky
Na druhou stranu ani bych se nedivil, kdyby tam byla nejaka omezeni.
Na dofukovanie kolies stačí, ale keby si fúkal od nuly tak sa asi prehreje a vypne tepelná poistka.... Musíš nechať vychladnúť, keby si chcel od nuly všetky štyri, tak ho zadrieš. Ak ti sfukuje, daj si to opraviť v servise, alebo si kúp lepiace knoty.. predáva sa taká sada aj s nástrojmi na zavedenie, stala okolo 3-4€? Ak pouziješ tu lepiacu tekutinu pri kompresore, zalepiš snímač tlaku...
tracid
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 269
Registrován: ned pro 29, 2013 9:58 am

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od tracid »

Na Levorgu jsem jeste nefoukal, ale na predchozi Mazde 3 mi nejaky debil vypustil jedno kolo (po prijeti do pneuservisu nenalezen zadny defekt) a kompresorek to zvladl, akorat to teda trvalo deset minut nez to tam nabouchal.
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

Diky za kompresorove know-how :)
Jak jsem byl v patek menit gumy, tak mi zacal po pokecu s prodejcem vrtat v hlave cervicek - koupit MY2018 dokud jsou, nebo pockat, jak se situace s Euro 6d vyvrbi?
A myslite, ze chtit 500-550tis za MY2015 Comfort (ten stredni model) v metalize by bylo prilis odvazne? Auto je skoro presne v polovine zaruky - 2,5 roku stare, najeto 95tis km.
Opet diky predem.

EDIT: vim, ze MY2018 ma 7 virtualnich stupnu. Znamena to, ze na dalnicnich 130 ted toci min?
GordiK
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 179
Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
Bydliště: Novohradský hory

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od GordiK »

Fleggy, ja si koupil jety Subaru, protoze to byl dobrej kauf - takze nejsem subarista telem a dusi a proto to beru s nadhledem.

Bejt tebou, tak si auto necham a prodam ho jako 4 lety se 120.000 najeto - s trochou stesti te mine draha udrzba jako novy brzdy, tlumice, cojavimcojeste... Navic 4 lety auto bude jeste rok v zaruce, takze se proda lip nez auto bez zaruky...

Pokud za rok a pul nebude Levorg, tak si holt koupis neco jinyho. Co bude za rok a pul nikdo nevi - treba se ti tou dobou bude libit uplne jiny auto nez Subaru. Ja bych ze Subaru nedelal zlaty tele - jsou i jiny dobry a hezky auta (v cenovy hladine subaru obzvlast... :-) )

Za me - neprodavat, je to ekonomickej nesmysl.
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

Koupe auta je skoro vzdycky ekonomicky nesmysl, ale kdyz mne se s Levorgem tak dobre jezdi ;)
Trochu se obavam, aby za rok a pul nebylo jeste hur: 1-1,5 litrove motory s PDF filtrem a buhvi, jaka kurvitka jeste EU vymysli...
Uživatelský avatar
HonzaS
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 73
Registrován: pon zář 18, 2017 12:51 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od HonzaS »

Fleggy píše:Diky za kompresorove know-how
Jak jsem byl v patek menit gumy, tak mi zacal po pokecu s prodejcem vrtat v hlave cervicek - koupit MY2018 dokud jsou, nebo pockat, jak se situace s Euro 6d vyvrbi?
A myslite, ze chtit 500-550tis za MY2015 Comfort (ten stredni model) v metalize by bylo prilis odvazne? Auto je skoro presne v polovine zaruky - 2,5 roku stare, najeto 95tis km.
Opet diky predem.

EDIT: vim, ze MY2018 ma 7 virtualnich stupnu. Znamena to, ze na dalnicnich 130 ted toci min?
By mě docela zajímalo, čím tě prodejce nahlodal. MY2018 přeci není v ničem tak jiné, než MY2015. Ano, má ES + další vylepšení, ale abych vyhodil oknem cca 300 000 Kč, to za to zase nestojí. Pochopil bych, kdyby se jednalo o novou generaci Levorgu a nebo jiný model.

Co se týče převodovky, tak ta je bezestupňová. 7 stupňů je virtuální pro manuální řazení. Sám mám MY2018 a 7. stupeň jsem na okreskách neřadil a na dálnici jezdím na automat.
Připoj se ke skupině majitelů a fanoušků Subaru Levorg na Telegramu: https://t.me/subarulevorg

Subaru Levorg
Subaru Tribeca 3.6
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Motor je sice stejnej, ale se spoustou uprav a prevodovka je předělaná taky. Kratší řetěz a pomalejší "jednicka" a rychlejší "sedmička", takže ano, mělo by míň točit.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

HonzaS píše: By mě docela zajímalo, čím tě prodejce nahlodal. MY2018 přeci není v ničem tak jiné, než MY2015. Ano, má ES + další vylepšení, ale abych vyhodil oknem cca 300 000 Kč, to za to zase nestojí. Pochopil bych, kdyby se jednalo o novou generaci Levorgu a nebo jiný model.

Co se týče převodovky, tak ta je bezestupňová. 7 stupňů je virtuální pro manuální řazení. Sám mám MY2018 a 7. stupeň jsem na okreskách neřadil a na dálnici jezdím na automat.
Prodejce me nenahlodal nicim. Uvazuju o tom jen kvuli prichazejici Euro 6d a nejistote, kterou to vzbuzuje.
Za ty roky, co s Levorgem jezdim, jsem si nemohl nevsimnout, ze prevodovka je CVT :) Jen me zajima, kolik to v MY2018 toci, kdyz hodis na tempomat 140km/h tachometrickych.
Uživatelský avatar
HonzaS
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 73
Registrován: pon zář 18, 2017 12:51 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od HonzaS »

Fleggy píše:
Prodejce me nenahlodal nicim. Uvazuju o tom jen kvuli prichazejici Euro 6d a nejistote, kterou to vzbuzuje.
Za ty roky, co s Levorgem jezdim, jsem si nemohl nevsimnout, ze prevodovka je CVT Jen me zajima, kolik to v MY2018 toci, kdyz hodis na tempomat 140km/h tachometrickych.
Zítra pojedu po dálnici, tak ti pak dám vědět.
Připoj se ke skupině majitelů a fanoušků Subaru Levorg na Telegramu: https://t.me/subarulevorg

Subaru Levorg
Subaru Tribeca 3.6
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od emve »

Fleggy píše:
Prodejce me nenahlodal nicim. Uvazuju o tom jen kvuli prichazejici Euro 6d a nejistote, kterou to vzbuzuje.
Za ty roky, co s Levorgem jezdim, jsem si nemohl nevsimnout, ze prevodovka je CVT Jen me zajima, kolik to v MY2018 toci, kdyz hodis na tempomat 140km/h tachometrickych.
Točí o pár set otáček méně, spotřeba se při dálniční jízdě taky o něco zlepšila, ale v řádu několika deci. MY18 je určitě dotaženější (full-LED světla apod.), ale MY16 má nejlepší podvozek a za výměnu to imho nestojí.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Odpovědět

Zpět na „Levorg“