Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3175 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 212  Další
Subaru Levorg - všeobecně 
Autor Zpráva
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Příspěvky: 97
podobná debata sa tu už konala... okolo 160str, zo zliatinových diskov sú najlahšie kované...len neviem či sa ešte robí menší rozmer ako 19" a nový pod 600€ za kus asi nebude..
ja som našiel najľahší OZ Hyper GT HLT ... 18" okolo 7kg

[quote="feroj"]




čo sa týka lepších kolies na leto ja som dával OZ...(Formula HLT, alebo ešte o niečo lahšie Hyper GT HLT) a myslím, že pri porovnávaní cena/kvalita sa k ním asi tiež dopracuješ...
viewtopic.php?f=39&t=6109&p=257502&hilit=OZ+formula#p257502

https://www.ozracing.com/alloy-wheels/o ... ypergt-hlt


úte dub 03, 2018 3:17 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm
Příspěvky: 301
Diky za tip, Feroji.

A ted z trochu jineho soudku. O svatcich jsem asi pichnul a jedno kolo mi pomalicku uchazi. Zatim jsem vzdy dofukoval jen na benzinkach, ale kdyz uz ma Levorg ve vybave ten kompresorek, tak bych ho rad vyuzil. Bohuzel tu nemam manual, abych se podival, jestli by byl schopen natlakovat pneu na bezny tlak. Nevite to nekdo? Diky moc.


čtv dub 05, 2018 7:09 am
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 2060
Bydliště: Most
Kdyby nebyl schopnej natlakovat pneu na normální tlak tak by tam asi nebyl.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


čtv dub 05, 2018 7:22 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm
Příspěvky: 301
To zni celkem logicky :)
Na druhou stranu ani bych se nedivil, kdyby tam byla nejaka omezeni.


čtv dub 05, 2018 9:04 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 26, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1632
Bydliště: Ruda u Rýmařova
2,3 baru je malej tlak. To nafoukne jako prd. Nevim proc by tam mely byt omezeni.

_________________
Levorg 2017 Sport
________&________
Tribeca 2008 Executive

EX: Forester 2007 SG, Legacy GT 2010


čtv dub 05, 2018 9:08 am
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Příspěvky: 97
Fleggy píše:
To zni celkem logicky
Na druhou stranu ani bych se nedivil, kdyby tam byla nejaka omezeni.

Na dofukovanie kolies stačí, ale keby si fúkal od nuly tak sa asi prehreje a vypne tepelná poistka.... Musíš nechať vychladnúť, keby si chcel od nuly všetky štyri, tak ho zadrieš. Ak ti sfukuje, daj si to opraviť v servise, alebo si kúp lepiace knoty.. predáva sa taká sada aj s nástrojmi na zavedenie, stala okolo 3-4€? Ak pouziješ tu lepiacu tekutinu pri kompresore, zalepiš snímač tlaku...


sob dub 07, 2018 8:24 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned pro 29, 2013 9:58 am
Příspěvky: 101
Na Levorgu jsem jeste nefoukal, ale na predchozi Mazde 3 mi nejaky debil vypustil jedno kolo (po prijeti do pneuservisu nenalezen zadny defekt) a kompresorek to zvladl, akorat to teda trvalo deset minut nez to tam nabouchal.


sob dub 07, 2018 7:46 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm
Příspěvky: 301
Diky za kompresorove know-how :)
Jak jsem byl v patek menit gumy, tak mi zacal po pokecu s prodejcem vrtat v hlave cervicek - koupit MY2018 dokud jsou, nebo pockat, jak se situace s Euro 6d vyvrbi?
A myslite, ze chtit 500-550tis za MY2015 Comfort (ten stredni model) v metalize by bylo prilis odvazne? Auto je skoro presne v polovine zaruky - 2,5 roku stare, najeto 95tis km.
Opet diky predem.

EDIT: vim, ze MY2018 ma 7 virtualnich stupnu. Znamena to, ze na dalnicnich 130 ted toci min?


pon dub 09, 2018 7:45 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
Příspěvky: 88
Bydliště: Novohradský hory
Fleggy, ja si koupil jety Subaru, protoze to byl dobrej kauf - takze nejsem subarista telem a dusi a proto to beru s nadhledem.

Bejt tebou, tak si auto necham a prodam ho jako 4 lety se 120.000 najeto - s trochou stesti te mine draha udrzba jako novy brzdy, tlumice, cojavimcojeste... Navic 4 lety auto bude jeste rok v zaruce, takze se proda lip nez auto bez zaruky...

Pokud za rok a pul nebude Levorg, tak si holt koupis neco jinyho. Co bude za rok a pul nikdo nevi - treba se ti tou dobou bude libit uplne jiny auto nez Subaru. Ja bych ze Subaru nedelal zlaty tele - jsou i jiny dobry a hezky auta (v cenovy hladine subaru obzvlast... :-) )

Za me - neprodavat, je to ekonomickej nesmysl.


pon dub 09, 2018 12:23 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm
Příspěvky: 301
Koupe auta je skoro vzdycky ekonomicky nesmysl, ale kdyz mne se s Levorgem tak dobre jezdi ;)
Trochu se obavam, aby za rok a pul nebylo jeste hur: 1-1,5 litrove motory s PDF filtrem a buhvi, jaka kurvitka jeste EU vymysli...


pon dub 09, 2018 2:11 pm
Profil
Online
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pon zář 18, 2017 11:51 am
Příspěvky: 40
Fleggy píše:
Diky za kompresorove know-how
Jak jsem byl v patek menit gumy, tak mi zacal po pokecu s prodejcem vrtat v hlave cervicek - koupit MY2018 dokud jsou, nebo pockat, jak se situace s Euro 6d vyvrbi?
A myslite, ze chtit 500-550tis za MY2015 Comfort (ten stredni model) v metalize by bylo prilis odvazne? Auto je skoro presne v polovine zaruky - 2,5 roku stare, najeto 95tis km.
Opet diky predem.

EDIT: vim, ze MY2018 ma 7 virtualnich stupnu. Znamena to, ze na dalnicnich 130 ted toci min?


By mě docela zajímalo, čím tě prodejce nahlodal. MY2018 přeci není v ničem tak jiné, než MY2015. Ano, má ES + další vylepšení, ale abych vyhodil oknem cca 300 000 Kč, to za to zase nestojí. Pochopil bych, kdyby se jednalo o novou generaci Levorgu a nebo jiný model.

Co se týče převodovky, tak ta je bezestupňová. 7 stupňů je virtuální pro manuální řazení. Sám mám MY2018 a 7. stupeň jsem na okreskách neřadil a na dálnici jezdím na automat.

_________________
Subaru Levorg
Honda Accord
Honda CRX II.g


úte dub 10, 2018 11:45 am
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 2060
Bydliště: Most
Motor je sice stejnej, ale se spoustou uprav a prevodovka je předělaná taky. Kratší řetěz a pomalejší "jednicka" a rychlejší "sedmička", takže ano, mělo by míň točit.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


úte dub 10, 2018 11:53 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm
Příspěvky: 301
HonzaS píše:
By mě docela zajímalo, čím tě prodejce nahlodal. MY2018 přeci není v ničem tak jiné, než MY2015. Ano, má ES + další vylepšení, ale abych vyhodil oknem cca 300 000 Kč, to za to zase nestojí. Pochopil bych, kdyby se jednalo o novou generaci Levorgu a nebo jiný model.

Co se týče převodovky, tak ta je bezestupňová. 7 stupňů je virtuální pro manuální řazení. Sám mám MY2018 a 7. stupeň jsem na okreskách neřadil a na dálnici jezdím na automat.


Prodejce me nenahlodal nicim. Uvazuju o tom jen kvuli prichazejici Euro 6d a nejistote, kterou to vzbuzuje.
Za ty roky, co s Levorgem jezdim, jsem si nemohl nevsimnout, ze prevodovka je CVT :) Jen me zajima, kolik to v MY2018 toci, kdyz hodis na tempomat 140km/h tachometrickych.


úte dub 10, 2018 11:59 am
Profil
Online
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pon zář 18, 2017 11:51 am
Příspěvky: 40
Fleggy píše:

Prodejce me nenahlodal nicim. Uvazuju o tom jen kvuli prichazejici Euro 6d a nejistote, kterou to vzbuzuje.
Za ty roky, co s Levorgem jezdim, jsem si nemohl nevsimnout, ze prevodovka je CVT Jen me zajima, kolik to v MY2018 toci, kdyz hodis na tempomat 140km/h tachometrickych.


Zítra pojedu po dálnici, tak ti pak dám vědět.

_________________
Subaru Levorg
Honda Accord
Honda CRX II.g


úte dub 10, 2018 4:44 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 787
Fleggy píše:

Prodejce me nenahlodal nicim. Uvazuju o tom jen kvuli prichazejici Euro 6d a nejistote, kterou to vzbuzuje.
Za ty roky, co s Levorgem jezdim, jsem si nemohl nevsimnout, ze prevodovka je CVT Jen me zajima, kolik to v MY2018 toci, kdyz hodis na tempomat 140km/h tachometrickych.


Točí o pár set otáček méně, spotřeba se při dálniční jízdě taky o něco zlepšila, ale v řádu několika deci. MY18 je určitě dotaženější (full-LED světla apod.), ale MY16 má nejlepší podvozek a za výměnu to imho nestojí.

_________________
MY2008 BMW M3 E92
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


úte dub 10, 2018 5:45 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3175 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 212  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: