Stránka 143 z 334

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: stř kvě 17, 2017 12:09 pm
od sima
Traveller píše:Určitě to někteří mají napozorované daleko lépe než já, třeba Quickly. Já dojezd a podobné věci neřeším, ale mám odzkoušeno, že s SJ Forejsem ujedu od rozsvícení kontrolky rezervy alespoň min.100km. Resp., ujel jsem nejvíc cca 70km, ale při dotankování jsem zjistil, že mi tam nejméně 3-4l ještě v nádrži zbyly.
Trávo já to jednou nedobrovolně teda prubl.Ujel jsem s tím skoro 100km,jenže na dálnici v rakousku,minul jsem jednu benzinu u které jsem váhal zda nenatankovat.A záhy se mě rozsvítilo dietní oko.Ono pak jak naschvál začínal fungl nový úsek(což jsem blb věděl)nikde žádná benzina,tlačil jsem to očama,vším :-) Tankoval jsem už jen kousek od české hranice.Jak se snažím tohohle vždy vyvarovat,stalo se.Za čárou v rakousku,německu,talošce tankuji častěji,s velkou rezervou v nádrži,je známo že tam není zdaleka tak hustá síť,tohle mě ale nějak nevyšlo,musel jsem dojíždět na výpary.Takže ujede se docela dost na rezervu,když to není teda zrovna lesem na redukci.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: stř kvě 17, 2017 1:37 pm
od spm
Někde jsem četl, že to přeplňovat není dobrý nápad i kvůli tomu, že to pak přeteče a zničí nějaký ten uhlíkový filtr nebo co to tam je... já to vypínám po prvním cvaknutí a spotřeby vypadají dost podobně, takže tam asi teče +- stejně. Teda, když to opravdu cvakne při něčem, co si myslím že by mělo. Párkrát se mi stalo, že to cvaklo výrazně dřív než by mělo, pak jsem to pouštěl znovu... a na maďarovi a shellce se mi 2x stalo, že to cvaklo a o půl sekundy později to z hrdla vycáklo ven... aspoň že jsem vedle toho nestál :-D

Jinak je samozřejmě nejlepší tankovat při co největší zimě, aby tam toho benzinu vlivem roztažnosti nateklo co nejvíc :-DDD (ale on to zase takový vtip neni... při objemu nádrží aut je to šumák, ale do práce se objednávají trochu větší objemy nafty a tam se s tímhle fakt počítá. Tj. objedná se konkrétní počet litrů a po tom, co to přivezou, tak se ještě kalkuluje s teplotou v době kdy to dovezli a pak se ještě buď doplácí nebo vrací...)

Jinak já jsem asi hroznej srab... IMHO na obou autech jsem ještě nedojel k benzince s míň jak 8 litry a když vim, že někam dýl pojedu, tak jsem schopnej to jet dotankovat se čtvrtkou nádrže :-DDD

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: stř kvě 17, 2017 1:52 pm
od cleo
spm píše:Jinak já jsem asi hroznej srab... IMHO na obou autech jsem ještě nedojel k benzince s míň jak 8 litry a když vim, že někam dýl pojedu, tak jsem schopnej to jet dotankovat se čtvrtkou nádrže
Ale to nejseš srab, prostě odpovědný řidič :-) , já to mám taky tak.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: stř kvě 17, 2017 3:26 pm
od Vladoslavo
Ak je v nádrži málo paliva, vplyvom odstredivej sily počas jazdy sa môže stať, že čerpadlo nasaje vzduch namiesto paliva. Môže sa zavzdušniť systém. Preto by som nejazdil na výpary ...

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: stř kvě 17, 2017 5:28 pm
od Makovica
spm píše:Jinak já jsem asi hroznej srab... IMHO na obou autech jsem ještě nedojel k benzince s míň jak 8 litry a když vim, že někam dýl pojedu, tak jsem schopnej to jet dotankovat se čtvrtkou nádrže
Tak to ja aj s polovicou :)

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: stř kvě 17, 2017 10:37 pm
od Username
Já to mám s Levorgem vyzkoušený při mým sstylu jízdy 10l/100 takto: Ve chvíli, kdy je dojezd --------, jedu max. 50 km, víc si netroufnu. Už se mi to stalo asi 2x a vždycky jsem natankoval něco přes 58l. Takže na jistotu takto

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: stř kvě 17, 2017 11:38 pm
od sima
Já to mám jednoduché,u forejse natankuju plnou a až zasvítí hladové oko,hned jedu a dotankuju.Vždy tam dám 50 lt,tolerance + 1 litr max.Takhle to praktikuji v tuzemsku,venku tankuju klidně čtvrt či půl nádrže.Když je teda nějaká dálková trasa.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: stř kvě 24, 2017 10:34 am
od SubarákDejf
Zdravím po čase.

Do září mi sice ještě zbývá plno času, nicméně to nekonečné čekání vyplňuju aspoň výběrem liťáků a zimních gum. :-) Máte někdo zkušenosti s Pirelli Sottozero 3 nebo Michelin Alpin 5? Jestli samozřejmě drží a ideálně moc neřvou? Případně, nevíte, do jakých gum obouvají origo Subaru sadu, co lze dokoupit u dealera? Všem to asi přijelo na letních Dunlop SportMax, je to tak? Ale co zimní?

A další otázka. Jak svoje Sůba myjete? Mám respekt z výdrže japonsky tenkých laků a samozřejmě mě bude mrzet první náznak jeho poškození :-)

Díky

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: stř kvě 24, 2017 10:49 am
od Traveller
Stran laku:
Asi obecná zkušenost z posledních let je taková, že ten lak je měkký a nevydrží skoro nic. To je dobré proti odletujícím kamínkům, které nechávají jen minimum poškození (já snad zepředu nemám ani ťukanec po 3 letech a 130.000km provozu), ale stačí se na něj špatně podívat a je na něm škrábanec. U forejse fakt stačí drobná větvička při jízdě polňačkou a hned je to na boku vidět.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: stř kvě 24, 2017 10:51 am
od Marty73
Ahoj, sice nemám Levorga, ale proč se nepodělit s názorem.

Jezdil jsem jak Sotozero tak Alpin. Sice ve variantách SZ2 respective A4, aale ty změny tam nejsou dramatické. SZ za tepla a jako nové klouzaly. Také moc nevzdržely a vytrhal jsem na nich vzorek. Teď mám A4 a je to jiná liga. Mám XL, aby se tolik nežmoulaly v bocích a jízda je jistá a přesto stále komfortní. Jsou tiché a ideální na břečku. Měl jsem je i na ledovém okruhu, dobře se kontrolují. Výdrž neskutečná.

Otázka mytí - moje auto bylo v myčce jen jednou za skoro 10 let. Tak asi tak.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: stř kvě 24, 2017 10:53 am
od OZP
Sottozero 3 225/45 XL R17 jezdim a prijdou mi v pohode. Jsou to ale prvni dobre zimaky co mam, predtim sem to flakal jak to prislo. Je tu vlakno o zimnich gumach, pocti tam.
Co se tyce laku, tak se zda byt hodne tenky, o tom ti napise treba Ipi.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: stř kvě 24, 2017 2:47 pm
od Ipi
Pneu zimni mam Nokia WR A4 a v zime jsem nemel sebemensi problem, origo davaj nokiany, typ uz nevim. Co se tyce laku, tak ten je hodne mekkej a mycka ci hadr bez mikrovlakna ho poskrabe, ja dostal auto jis poskrabane, kuci sikovny ho myli po strzeni ochranne folie a hned to poskrabali, nepomohlo ani lesteni abrazivnim pripravkem od Mequiarsu, na slunci pod uhlem jsou vlasecnicove skrabance stale videt.

Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: stř kvě 24, 2017 10:01 pm
od Username
Origo Dunlopy letní - nemám zásadní výhrady ani sucho, ani mokro. Zimní kupuju léta Nokiany a taky spokojenost.
Co se týče laku: neřeším. Jezdím do práškový myčky, protože mě to baví :-) KLidně občas i do normálnl. Mám ho rád hezký, čistý a uklizený. Mám ho ale na pár let, takže to nehrotím.

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: čtv kvě 25, 2017 3:20 pm
od feroj
SubarákDejf píše:Zdravím po čase.

Do září mi sice ještě zbývá plno času, nicméně to nekonečné čekání vyplňuju aspoň výběrem liťáků a zimních gum. Máte někdo zkušenosti s Pirelli Sottozero 3 nebo Michelin Alpin 5? Jestli samozřejmě drží a ideálně moc neřvou? Případně, nevíte, do jakých gum obouvají origo Subaru sadu, co lze dokoupit u dealera? Všem to asi přijelo na letních Dunlop SportMax, je to tak? Ale co zimní?

A další otázka. Jak svoje Sůba myjete? Mám respekt z výdrže japonsky tenkých laků a samozřejmě mě bude mrzet první náznak jeho poškození

Díky
Ja som na originál disky dával zimné Goodyear Ultra Grip Performance Generation1- 225/45 R18 95V XL a maximálna spokojnosť..
Lev_Pneu GY.JPG
letné orig. DUNLOP som dal na OZ RACING Formula HLT GC 7,5x18 5x114,3 ET47 GRIGIO CORSA OPACO
+ bezpečnostné matice McGard + snímače TMPS(naklonovali originál snímač a nemám žiadny problém po prehodení sa to tvári ako originál ...)
ale kľudne som mohol ísť aj do rozmeru 8x18 ET45
Lev_pneu D OZ.JPG
najprv som umýval ručne.. teda chalan na umyvárke nastriekal penu, potom vapkou opláchol.. linka ofúkla, ručne doutieral... po 1/2roku cez zimu umyvárka na najlepší program s tlakovým pred-umytím s penou, potom oplach s voskom + zospodu trysky na podvozok... ručne ešte utriem čo neoschlo, sem tam doleštím okná, zrkadlá...
Chcelo by to aspoň raz ročne ručne navoskovať a vyleštiť...

keď som hľadal disky najlepší kompromis boli disky z rady OZ Racing s technológiou HLT (Production process Low pressure casting process + Heat Treatment + HLT) ... nie je to celkom ako kované(od 19" väčšie..), ale oproti kovaným 1ks je o 200€ lacnejší a majú pevnejší, odolnejší ráfik tento rok začali robiť HyperGT HLT farba Star Grafite,
HyperGT HLT.jpg
HyperGT-HLT 17_20.jpg
ten by mal byť ešte o niečo ľahší oproti OZ Formula
Lev OZ Formula HLT ET47_18.jpg
http://www.ozracing.com/wheels/oz-racin ... ula-hlt-5h
keď dáš konfigurovať podľa auta vyhodí pri type formula HLT ako jedna z variant rozmer 8"R18 ET 45, alebo 7,5"R18 ET 47...

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Napsal: čtv kvě 25, 2017 3:48 pm
od feroj
Subaru Brno posielalo ponuku na komplet zimné kolesá... len oni dávajú ďalšie snímače a treba to prehodiť v servise, lebo ich musia načítať do systému kontroly tlaku, čo pri klonovaných odpadá...
Lev Nokian WR A3 Alu17.jpg
Lev Nokian WR A4 Alu17.jpg