Stránka 143 z 334
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Napsal: stř kvě 17, 2017 12:09 pm
od sima
Traveller píše:Určitě to někteří mají napozorované daleko lépe než já, třeba Quickly. Já dojezd a podobné věci neřeším, ale mám odzkoušeno, že s SJ Forejsem ujedu od rozsvícení kontrolky rezervy alespoň min.100km. Resp., ujel jsem nejvíc cca 70km, ale při dotankování jsem zjistil, že mi tam nejméně 3-4l ještě v nádrži zbyly.
Trávo já to jednou nedobrovolně teda prubl.Ujel jsem s tím skoro 100km,jenže na dálnici v rakousku,minul jsem jednu benzinu u které jsem váhal zda nenatankovat.A záhy se mě rozsvítilo dietní oko.Ono pak jak naschvál začínal fungl nový úsek(což jsem blb věděl)nikde žádná benzina,tlačil jsem to očama,vším
Tankoval jsem už jen kousek od české hranice.Jak se snažím tohohle vždy vyvarovat,stalo se.Za čárou v rakousku,německu,talošce tankuji častěji,s velkou rezervou v nádrži,je známo že tam není zdaleka tak hustá síť,tohle mě ale nějak nevyšlo,musel jsem dojíždět na výpary.Takže ujede se docela dost na rezervu,když to není teda zrovna lesem na redukci.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Napsal: stř kvě 17, 2017 1:37 pm
od spm
Někde jsem četl, že to přeplňovat není dobrý nápad i kvůli tomu, že to pak přeteče a zničí nějaký ten uhlíkový filtr nebo co to tam je... já to vypínám po prvním cvaknutí a spotřeby vypadají dost podobně, takže tam asi teče +- stejně. Teda, když to opravdu cvakne při něčem, co si myslím že by mělo. Párkrát se mi stalo, že to cvaklo výrazně dřív než by mělo, pak jsem to pouštěl znovu... a na maďarovi a shellce se mi 2x stalo, že to cvaklo a o půl sekundy později to z hrdla vycáklo ven... aspoň že jsem vedle toho nestál
Jinak je samozřejmě nejlepší tankovat při co největší zimě, aby tam toho benzinu vlivem roztažnosti nateklo co nejvíc
(ale on to zase takový vtip neni... při objemu nádrží aut je to šumák, ale do práce se objednávají trochu větší objemy nafty a tam se s tímhle fakt počítá. Tj. objedná se konkrétní počet litrů a po tom, co to přivezou, tak se ještě kalkuluje s teplotou v době kdy to dovezli a pak se ještě buď doplácí nebo vrací...)
Jinak já jsem asi hroznej srab... IMHO na obou autech jsem ještě nedojel k benzince s míň jak 8 litry a když vim, že někam dýl pojedu, tak jsem schopnej to jet dotankovat se čtvrtkou nádrže
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Napsal: stř kvě 17, 2017 1:52 pm
od cleo
spm píše:Jinak já jsem asi hroznej srab... IMHO na obou autech jsem ještě nedojel k benzince s míň jak 8 litry a když vim, že někam dýl pojedu, tak jsem schopnej to jet dotankovat se čtvrtkou nádrže
Ale to nejseš srab, prostě odpovědný řidič
, já to mám taky tak.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Napsal: stř kvě 17, 2017 3:26 pm
od Vladoslavo
Ak je v nádrži málo paliva, vplyvom odstredivej sily počas jazdy sa môže stať, že čerpadlo nasaje vzduch namiesto paliva. Môže sa zavzdušniť systém. Preto by som nejazdil na výpary ...
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Napsal: stř kvě 17, 2017 5:28 pm
od Makovica
spm píše:Jinak já jsem asi hroznej srab... IMHO na obou autech jsem ještě nedojel k benzince s míň jak 8 litry a když vim, že někam dýl pojedu, tak jsem schopnej to jet dotankovat se čtvrtkou nádrže
Tak to ja aj s polovicou
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Napsal: stř kvě 17, 2017 10:37 pm
od Username
Já to mám s Levorgem vyzkoušený při mým sstylu jízdy 10l/100 takto: Ve chvíli, kdy je dojezd --------, jedu max. 50 km, víc si netroufnu. Už se mi to stalo asi 2x a vždycky jsem natankoval něco přes 58l. Takže na jistotu takto
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Napsal: stř kvě 17, 2017 11:38 pm
od sima
Já to mám jednoduché,u forejse natankuju plnou a až zasvítí hladové oko,hned jedu a dotankuju.Vždy tam dám 50 lt,tolerance + 1 litr max.Takhle to praktikuji v tuzemsku,venku tankuju klidně čtvrt či půl nádrže.Když je teda nějaká dálková trasa.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Napsal: stř kvě 24, 2017 10:34 am
od SubarákDejf
Zdravím po čase.
Do září mi sice ještě zbývá plno času, nicméně to nekonečné čekání vyplňuju aspoň výběrem liťáků a zimních gum.
Máte někdo zkušenosti s Pirelli Sottozero 3 nebo Michelin Alpin 5? Jestli samozřejmě drží a ideálně moc neřvou? Případně, nevíte, do jakých gum obouvají origo Subaru sadu, co lze dokoupit u dealera? Všem to asi přijelo na letních Dunlop SportMax, je to tak? Ale co zimní?
A další otázka. Jak svoje Sůba myjete? Mám respekt z výdrže japonsky tenkých laků a samozřejmě mě bude mrzet první náznak jeho poškození
Díky
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Napsal: stř kvě 24, 2017 10:49 am
od Traveller
Stran laku:
Asi obecná zkušenost z posledních let je taková, že ten lak je měkký a nevydrží skoro nic. To je dobré proti odletujícím kamínkům, které nechávají jen minimum poškození (já snad zepředu nemám ani ťukanec po 3 letech a 130.000km provozu), ale stačí se na něj špatně podívat a je na něm škrábanec. U forejse fakt stačí drobná větvička při jízdě polňačkou a hned je to na boku vidět.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Napsal: stř kvě 24, 2017 10:51 am
od Marty73
Ahoj, sice nemám Levorga, ale proč se nepodělit s názorem.
Jezdil jsem jak Sotozero tak Alpin. Sice ve variantách SZ2 respective A4, aale ty změny tam nejsou dramatické. SZ za tepla a jako nové klouzaly. Také moc nevzdržely a vytrhal jsem na nich vzorek. Teď mám A4 a je to jiná liga. Mám XL, aby se tolik nežmoulaly v bocích a jízda je jistá a přesto stále komfortní. Jsou tiché a ideální na břečku. Měl jsem je i na ledovém okruhu, dobře se kontrolují. Výdrž neskutečná.
Otázka mytí - moje auto bylo v myčce jen jednou za skoro 10 let. Tak asi tak.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Napsal: stř kvě 24, 2017 10:53 am
od OZP
Sottozero 3 225/45 XL R17 jezdim a prijdou mi v pohode. Jsou to ale prvni dobre zimaky co mam, predtim sem to flakal jak to prislo. Je tu vlakno o zimnich gumach, pocti tam.
Co se tyce laku, tak se zda byt hodne tenky, o tom ti napise treba Ipi.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Napsal: stř kvě 24, 2017 2:47 pm
od Ipi
Pneu zimni mam Nokia WR A4 a v zime jsem nemel sebemensi problem, origo davaj nokiany, typ uz nevim. Co se tyce laku, tak ten je hodne mekkej a mycka ci hadr bez mikrovlakna ho poskrabe, ja dostal auto jis poskrabane, kuci sikovny ho myli po strzeni ochranne folie a hned to poskrabali, nepomohlo ani lesteni abrazivnim pripravkem od Mequiarsu, na slunci pod uhlem jsou vlasecnicove skrabance stale videt.
Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Napsal: stř kvě 24, 2017 10:01 pm
od Username
Origo Dunlopy letní - nemám zásadní výhrady ani sucho, ani mokro. Zimní kupuju léta Nokiany a taky spokojenost.
Co se týče laku: neřeším. Jezdím do práškový myčky, protože mě to baví
KLidně občas i do normálnl. Mám ho rád hezký, čistý a uklizený. Mám ho ale na pár let, takže to nehrotím.
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Napsal: čtv kvě 25, 2017 3:20 pm
od feroj
SubarákDejf píše:Zdravím po čase.
Do září mi sice ještě zbývá plno času, nicméně to nekonečné čekání vyplňuju aspoň výběrem liťáků a zimních gum. Máte někdo zkušenosti s Pirelli Sottozero 3 nebo Michelin Alpin 5? Jestli samozřejmě drží a ideálně moc neřvou? Případně, nevíte, do jakých gum obouvají origo Subaru sadu, co lze dokoupit u dealera? Všem to asi přijelo na letních Dunlop SportMax, je to tak? Ale co zimní?
A další otázka. Jak svoje Sůba myjete? Mám respekt z výdrže japonsky tenkých laků a samozřejmě mě bude mrzet první náznak jeho poškození
Díky
Ja som na originál disky dával zimné
Goodyear Ultra Grip Performance Generation1- 225/45 R18 95V XL a maximálna spokojnosť..
letné orig. DUNLOP som dal na
OZ RACING Formula HLT GC 7,5x18 5x114,3 ET47 GRIGIO CORSA OPACO
+ bezpečnostné matice McGard + snímače TMPS(naklonovali originál snímač a nemám žiadny problém po prehodení sa to tvári ako originál ...)
ale kľudne som mohol ísť aj do rozmeru
8x18 ET45
najprv som umýval ručne.. teda chalan na umyvárke nastriekal penu, potom vapkou opláchol.. linka ofúkla, ručne doutieral... po 1/2roku cez zimu umyvárka na najlepší program s tlakovým pred-umytím s penou, potom oplach s voskom + zospodu trysky na podvozok... ručne ešte utriem čo neoschlo, sem tam doleštím okná, zrkadlá...
Chcelo by to aspoň raz ročne ručne navoskovať a vyleštiť...
keď som hľadal disky najlepší kompromis boli disky z rady OZ Racing s technológiou HLT (Production process Low pressure casting process + Heat Treatment + HLT) ... nie je to celkom ako kované(od 19" väčšie..), ale oproti kovaným 1ks je o 200€ lacnejší a majú pevnejší, odolnejší ráfik tento rok začali robiť HyperGT HLT farba Star Grafite,
ten by mal byť ešte o niečo ľahší oproti OZ Formula
http://www.ozracing.com/wheels/oz-racin ... ula-hlt-5h
keď dáš konfigurovať podľa auta vyhodí pri type formula HLT ako jedna z variant rozmer 8"R18 ET 45, alebo 7,5"R18 ET 47...
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Napsal: čtv kvě 25, 2017 3:48 pm
od feroj
Subaru Brno posielalo ponuku na komplet zimné kolesá... len oni dávajú ďalšie snímače a treba to prehodiť v servise, lebo ich musia načítať do systému kontroly tlaku, čo pri klonovaných odpadá...