Subaru Levorg - všeobecně

Odpovědět
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od feroj »

námořník píše:
Teď je otázka jestli to bude uškrcená 1,8 z WRX a bude potenciál na zvednutí výkonu a nebo ne.
Problém podľa mňa nebude motor, ale prevodovka, ak bude takto uškrtený vykon, tak tam dajú tu istú- slabsiu ako je v 2018... nie ako je vo WRX s VTD na 300K,
Otázka je či sa v nej môže vymeniť hydro-kvapalina z obyčajnej zelenej na výkonnejšiu červenú, aká je v XT aTD, prípadne čo by sa dalo urobiť na jej posilnenie...

Olej by som až tak neriešil po 5000 km 5W50 Mobil 1, prípadne podľa toho aká bude presná špecifikácia niečo lepšie, lebo u tej "vodičky" ide vyslovene o papierové emisie...
Naposledy upravil(a) feroj dne úte lis 12, 2019 8:40 am, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od feroj »

Augi píše:Jo, na rodinný ježdění ta 1.6 v pohodě stačí, takže 5 kW navíc by byl jen příjemnej bonus (kterej bych stejně nepoznal)
Tých 5-10KW ti kľudne pribudne aj pri dobre zabehnutom motore po tých cca 15tis km... ale plusom bude určite zväčšený objem ... teda ak bude
Uživatelský avatar
jbily
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 23, 2017 9:35 am
Jméno a příjmení: Jiří Bílý
Bydliště: Zbyslavice

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od jbily »

Tak jenom pro uzavření mého problému s vysokou spotřebou - auto bylo několikrát v servisech, všechny hodnoty zkontrolovány, vše bez vad. Poté, co jsem doma vypozoroval, že je slabší baterie (auto ale bez problému startovalo a nic nehlásilo), jsem ji dobil a spotřeba byla opět normální. Nyní tedy auto jezdí s novou baterií a spotřeba je taková, jaká má být, resp. byla před tímto incidentem.
Vysvětlení, jaký vliv má menší kapacita baterie na spotřebu auta, jsem nedostal a jde asi o ojedinělý problém, protože o tom v Subaru ještě neslyšeli.
Subaru Levorg Trend, r.v. 2016
Mazda MX-5 NC1, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.DIFF, PRHT
Alfa Romeo Giulia Veloce, 2.0, 206kW/280 HP, Q4, r.v. 2018
Uživatelský avatar
MKo
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 228
Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm
Jméno a příjmení: Martin Komora

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od MKo »

Aku si dal novu bateriu?

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Obrázek → Subaru Levorg 1.6 GT-S (MY2017)
Obrázek → Subaru XV 2.0i EXECUTIVE (MY2018) - (láska mojej ½-ky)
Obrázek → Subaru Impreza 2.0D Sport (MY2011)

EX:
Obrázek → Subaru XV 2.0i COMFORT CVT (MY2016) - (EX láska mojej ½-ky)
Uživatelský avatar
jbily
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 23, 2017 9:35 am
Jméno a příjmení: Jiří Bílý
Bydliště: Zbyslavice

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od jbily »

MKo píše:Aku si dal novu bateriu?

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Je tam teď Banner, dali ji tam v servisu na zkoušku 14 dní a mám si říct, zda ji chci, či ne. Nemám teď moc prostor to řešit, takže tam asi zůstane...
Subaru Levorg Trend, r.v. 2016
Mazda MX-5 NC1, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.DIFF, PRHT
Alfa Romeo Giulia Veloce, 2.0, 206kW/280 HP, Q4, r.v. 2018
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11890
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Traveller »

To je skutečně zajímavé??? 8() Jak tohle je možné, to ať mi někdo vykládá?!? Ale tak, hlavně že je v podstatě všechno v pořádku a není nikde žádná závada. ;-D

Já se občas také lehce děsím čísel, která mi ukazuje STIhačka. Bohužel, něco mi říká, že tam problém s baterkou nebude. :-DDD :-DDD :-DDD :-DDD :-DDD
Ale Dundee mně říkal, že když si ji pořídil, tak první rok jezdil za 12/100, druhý rok 15/100 atd. atd. ;-D
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od emve »

Traveller píše: Ale Dundee mně říkal, že když si ji pořídil, tak první rok jezdil za 12/100, druhý rok 15/100 atd. atd.
Asi jak slábla baterka časem... :-/ :-D
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
jbily
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 23, 2017 9:35 am
Jméno a příjmení: Jiří Bílý
Bydliště: Zbyslavice

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od jbily »

Traveller píše: Jak tohle je možné, to ať mi někdo vykládá?!?
Taky mi to hlava nebere, ale fakt je ten, že po předposledním - neúspěšném - pátrání příčiny v servisu jsem změřil po doporučení kamaráda baterku, měla cca 30% kapacity (měřeno dobíječkou z LIDLu....). Nabil jsem ji (vydržela max 2 dny), auto mělo standardní spotřebu.
Toto jsem sdělil v servisu, oni znovu pátrali,diagnostikovali, ..., po dohodě potom vyměnili baterii a ono to fakt od té doby jezdí a žere tak, jak má, jak na budících tak v reálu dle tankování... Jaký vliv má baterie na spotřebu fakt netuším a netuší to asi ani v servise. Ten kámoš měl podobný problém na Panameře, kdy mu slabá baterie nestartovala předehřev motoru a pak to běželo neustále v režimu bohatší směsi. Toto kurvítko však v Levorgu není, takže to bude asi jinak, ale na ten sytič to prostě taky jelo pořád...
Už neřeším, jezdí s tím manželka za 8-8,5l/100km, spokojenost na všech frontách...
Subaru Levorg Trend, r.v. 2016
Mazda MX-5 NC1, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.DIFF, PRHT
Alfa Romeo Giulia Veloce, 2.0, 206kW/280 HP, Q4, r.v. 2018
Uživatelský avatar
MKo
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 228
Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm
Jméno a příjmení: Martin Komora

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od MKo »

Ja som mal teraz mrtvu baterku, tiez vydrzala 2-3 dni, ale na spotrebu to nemalo vplyv ...

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Obrázek → Subaru Levorg 1.6 GT-S (MY2017)
Obrázek → Subaru XV 2.0i EXECUTIVE (MY2018) - (láska mojej ½-ky)
Obrázek → Subaru Impreza 2.0D Sport (MY2011)

EX:
Obrázek → Subaru XV 2.0i COMFORT CVT (MY2016) - (EX láska mojej ½-ky)
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24335
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od sima »

Traveller píše:To je skutečně zajímavé??? Jak tohle je možné, to ať mi někdo vykládá?!? Ale tak, hlavně že je v podstatě všechno v pořádku a není nikde žádná závada.

Já se občas také lehce děsím čísel, která mi ukazuje STIhačka. Bohužel, něco mi říká, že tam problém s baterkou nebude.
Ale Dundee mně říkal, že když si ji pořídil, tak první rok jezdil za 12/100, druhý rok 15/100 atd. atd.
Jirko jsi k sobě upřímný, neopájíš se rohlíkem, baterkou to u tebe nebude :-D
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11890
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Traveller »

jbily: Mně kdysi baterka na forejsovi vydržela asi 2 měsíce od koupě a bylo po ní. Vyměněna na záruku.
sima: Baterkou to fakt není. ;-D
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od seatik »

Asi plácnu blbost, ale není spotřeba vozu právě baterií ovlivněná tím, že alternátor, aby ji dobil jede pod neustálou 100% zátěží? Kdežto když je baterie plná-nová, zásobuje altík pouze palubní pc, světla, podsvícení atd.? Když vidím, co vše dnes v autě svítí, androidy, palubní pc, kamery, tempomaty..... se té baterce nedivím, že jde do kytek
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22730
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od spm »

Tohle mě napadlo přesně taky, na druhou stranou vzhledem k zákonu o zachování energie by ta elektrika pak musela někam jít... při dobíjení akumulátoru udržuje ten chemický proces, který tady ale asi stejně neběží, když ta baterka tu kapacitu nemá. V ostatních případech by se ta energie někde musela přeměnit na teplo a to by to zase pod tou kapotou už muselo bublat, kdyby tam topil plný výkon alternátoru. Takže mě taky moc nenapadá, co by to mohlo být...
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11890
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Traveller »

To bude jen nějaký šotek, který se stává maximálně 1-3x za 10 let. ;-D ;-D ;-D
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od romull »

Tak alternátor by měl makat jen když je té jeho činnosti třeba a myslím, že než nějaká regulace je lepší jej odpojovat. Všechno si bere šťávu stejně z baterie, takže jak ta kapacitně poklesne třeba na 80%, naběhne altík a dokrmuje ji. Po dosažení plné kapacity se zase odpojí a čeká znovu na svoji příležitost. Takhle se to u některčých aut děje nejenom s alternátorem, ale třeba i s vodní pumpou......
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Odpovědět

Zpět na „Levorg“