feroj píše:
jsem přesvědčen, že pokud je to zkrátka jen přímý vstřik, tak u Euro 6d Temp prostě musí být filtr pevných částic. Bezpodmínečně. Přímý vstřik, homologace Euro 6d Temp = FAP.
Že to ide aj bez filtra...
Modifikace motoru samozřejmě zohledňují současný požadavek na emisní normu Euro 6.2, kterou motor musí plnit. K tomu si pomáhá také změnou řízení vstřikování benzínu a zapalování. Jde zejména o časování dávky paliva, které se vstřikuje už ve fázi kompresního zdvihu a následně těsně před expanzí, což má údajně vytvořit v okolí zapalovací svíčky bohatší směs, což má stabilizovat spalování. Současně to zvyšuje …
Tak nějak nerozumím, nějaká gulášovka, nějaké celé vytržené z kontextu. Euro 6.2 je Euro 6c, nikoli 6d.
Je toho všude spousta, tady třeba pár vět z ÚAMKu:
"...A to není vše, od září 2019 vejde v platnost ještě přísnější norma Euro 6d, což kromě jiného znamená, že benzinové motory s přímým vstřikováním budou mít povinně filtry pevných částic a diesely musí používat systém SCR, tedy vstřikování močoviny (AdBlue) do výfukových plynů, což sníží emise oxidů dusíku."
Prostě je třeba brát, že Levorg v 1,6 DIT skončil, bude atmo dvoulitr a tak je to třeba brát. Žádné přemapování té 1,6 prostě nemůže pomoct a filtr pevných částic Subaru odmítá. Tímto bych to uzavřel, zbytečné si o tom dál psát!