Subaru Levorg - všeobecně

Odpovědět
Uživatelský avatar
Medy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: stř říj 03, 2018 9:12 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Medy »

quickly píše:Zkus na "I" double-kick-down = dvakrát za s sebou prošlápnout a dát plyn na 80%. Funguje mi to na SpecB, na SJ v "I" režimu a u 3.6 v "I" režimu. SJ s "S" má dost přidání stejné chování jako DKD, u 3.6 v "S" DKD vůbec nefunguje
Ok...zkusím to až vyjedu někam z města.
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

U Levorga ti tyhle věci řeší asistenti který nejdou vypnout.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

Takže když asistenti vyčerpají všechny možnosti, tak mám jen sedět a čekat až umřu?
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18910
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od hamoun »

zed píše:Víte někdo o nějakém dobrém videu, nebo alespoň článku, kde bych se dozvěděl, jak s AWD jezdit? Googlit jsem zkoušel, ale furt se všude řeší předokolky a zadokolky, a AWD nikdo moc neřeší. Čistě něco pro AWD jsem nenašel...

Pak jak se bezpečně dostat z nedotáčivého a přetáčivého smyku.

No a v neposlední řadě, jak se do smyku nejlépe dostat...

praxe, praxe, praxe …

a nejlip se domluvit na nejakou akci na okruhu i s instruktorem ... byvaji tu odkazy a kluci jezdivaji ...

treba tohle
https://driving-academy.cz/

a k tomu srazy a vyzvidat :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18910
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od hamoun »

zed píše:Takže když asistenti vyčerpají všechny možnosti, tak mám jen sedět a čekat až umřu?
do pretaciveho te moc nepusti a v nedotacivem ses v prdeli a cekas, kde to bouchnes :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Řekl bych že je mezi námi málo řidičů, od kterých by se asistenti něco naučily. Udělej si kurz bezpečné jízdy ať trochu poznáš svoje auto. A řekl bych že pokud asistenti vyčerpají svoje možnosti, tak ty už to nezachráníš.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

zed píše:Jednak po technické stránce, jak s tím zacházet, abych si to nepokazil nějakou blbostí (jako kámoš s xDrive, co si dal dozadu větší kola...).
Hlídat si tlak v pneu a obcas prohodit predni X zadni, at jsou co nejstejneji sjete. Zkratka vsechna kola by mela mit stejny realny prumer.
zed píše:Pak jak se bezpečně dostat z nedotáčivého a přetáčivého smyku.
Nedotacivy - brzdit, dokud se predni kola zase nechytnou
Pretacivy - musis mit rychle ruce a vcas dat kontra a taky vcas ho zrusit. Bez nacviku to asi nedas
Zaplat si kurz bezpecne jizdy (skolu smyku). To je asi to nejlepsi, co se da udelat.
zed píše:No a v neposlední řadě, jak se do smyku nejlépe dostat...
Opravdu to chces? Na nejake volne plose na to prijdes sam docela rychle, ale frajerit na bezne ceste bych si osobne nikdy nelajznul...
Uživatelský avatar
JackL
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 570
Registrován: úte zář 23, 2014 5:20 pm
Jméno a příjmení: Jakub Loskot
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od JackL »

newli píše:Z ruznych fam a spekulaci a nakonec i potvrzenych informaci od freye chapu, ze 1.6T bude nahrazena 2.0 atmosferou. Rekl bych z blata do louze ....


Ano, je to tak.
Emise, klasika... začne se hybridizovat ve všech modelových řadách a následně i elektrifikovat.

Atmo to bude z Forestera, tedy ne přímovstřik, ale vícebodové vstřikování.

Jakub
[SUBARU]
Uživatelský avatar
zed
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
Jméno a příjmení: Tomáš K.
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od zed »

Na škole smyku jsem byl s Oktávkou. Bylo to super a od té doby mám mnohem větší respekt. Na kluzné desce jsem tehdy zvládnul vybrat všechny smyky, a další zimu mi to pomohlo zachránit si zadek v reálu (najel jsem levými koly do sněhu mezi pruhy a za chvíli už jsem jel dveřma napřed...).

Školu smyku dostanu znovu k Vánocům a půjdu tam cca koncem února. Do té doby jsem se chtěl něco málo naučit z jiných zdrojů a poznat případná specifika pohonu 4x4.

Na běžné silnici blbosti dělat nepotřebuju a ani nechci. Chtěl jsem jen vědět, co dělat, pokud by nějakou nešťastnou náhodou došlo k nějakým nepříjemnostem...

Fleggy, díky.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Mě se povedlo loni v zimě vjet v zatáčce na ledovou plotnu(tekla voda z pole a vyjetý koleje jsem kvůli dodávce nevidel). Dal jsem 2x kontra a neskončil jsem ani ve škarpě, ani v protijedoucich autech. Na Severce to byl zase štěrk do kterého jsem vjel při objizdění chodců. V obou případech fungovali asistenti bez chyby. Pokud jsi zvládnul školu s octavkou, tak z chování Levorga nemusíš mít strach :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11873
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Traveller »

Hlavně to chce opatrně. Moje zkušenost z Forejse byla taková, že to auto snese (pokud má slušné obutí) o dost víc, než předchozí předohraby, které jsem řídil, a vůbec ti nepříjde, že by to bylo nějak nadměrně rychlé. O to je to zákeřnější. Chovalo se to úplně jinak, hlavně co se týká daleko vyšší stability i při úplně normální jízdě rovně po sněhu, ledu nebo břečce. Prostě pohoda pohoda a pak příjde zatáčka a najednou zjistíš, že je to moc.
Platí tu milionkrát omleté Subaru pravidlo: Pomalu do zatáčky - rychle ze zatáčky.

Ale jinak, mezi námi, PLYNU NENÍ NIKDY DOST. :-DDD :-DDD :-DDD :-DDD :-DDD
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od newli »

Vsem se tak dari, tak ja se "pochlubim", jak jsem pred davnymi lety najizdel na D1. Nejdriv maly kruhak, pak pravotocivy najezd na dalnici. Za kruhakem jsem jen lehounce pridal (ani nebyl snih, neco kolem nuly a oslizlo) a type-r bez jakekoli elektroniky udelal krasne hodiny pres celou silnici, smetl jsem patnik a byl rad, ze (i) nikdo nejel v protismeru a (ii) neskoncil jsem mimo silnici, resp. nebylo tam na okraji nic betonoveho :-) A to jsem jel pomerne pomalu plyn jen trochu vic polechtal.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11873
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Traveller »

Jak říkám, chce to opatrně. Minulou zimu jsem to také málem opřel do svodidel - relativně suchá silnice všude po cestě, jen jsem si jaksi neuvědomil, že kolem přehrady Slezská Harta se nesolí. ;) Těch 90km/h bylo do té mírné zatáčky tak-tak, jen jsem cítil, jak se pomaloučku sunu na kraj silnice. Naštěstí to vyšlo, ale kdybych jel o 5km/h rychleji, tak jsem to vzal bokem po svodidlech v prakticky plném trapu. [ŠIBENICE]
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Fleggy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 400
Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Fleggy »

Jeste pro Zeda ohledne smyku - na suchu a kvalitnim povrchu, kdyz trosku prezenu rychlost v zatacce, tak mi jde Levorg to neutralniho smyku. Pretacivy smyk dostanu, az kdyz to hodne prezenu. Takze hledani limitu pro bezpecny prujezd danou zatackou je celkem pohoda, pokud clovek neni sebevrah. A jak dobre vime, tak u Levorga s dobrymi gumami jsou ty limity sakra vysoko :)
Asi se opakuju, ale mam rad okresky na Slovacku. Hodim tempomat na 100km/h a az na dve zatacky nemusim na nic sahat (s MY18 naopak musim pridat plyn, abych si udrzel rychlost). A v 99% pripadu jedinec, co se mi lepil na rovinkach na zadek, po prujezdu sikanou potupne mizi v dali :)
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od feroj »

zed píše:Víte někdo o nějakém dobrém videu, nebo alespoň článku, kde bych se dozvěděl, jak s AWD jezdit? Googlit jsem zkoušel, ale furt se všude řeší předokolky a zadokolky, a AWD nikdo moc neřeší. Čistě něco pro AWD jsem nenašel...

Jednak po technické stránce, jak s tím zacházet, abych si to nepokazil nějakou blbostí (jako kámoš s xDrive, co si dal dozadu větší kola...).

Pak jak se bezpečně dostat z nedotáčivého a přetáčivého smyku.

No a v neposlední řadě, jak se do smyku nejlépe dostat...
garaz sr a cr... dva testy na snehu - Levorg sa dá dostať do trochu pretáčaného šmyku len za zlých adhéznych podmienok(cca8,5-10,2kg na 1K výkonu nepustí) - bezpečne asi len na snehu, alebo za mokra na okruhu...
Levorg má pomerne nedotáčavo nastavenú aj geometriu(a nevypínateľné ESP, ktoré to trochu na tom snehu pustí ak to nie je moc a príliš nekontruješ volantom...), na prednej náprave by to chcelo zväčšiť odklon(alebo priľnavejšie pneu, prípadne nižšie ET na disku oproti zadným, odklon sa na McPersone nedá sa nastaviť - ma pevné horné uloženie tlmiča, iba ak by sa niečo posunulo na spodnom uchytení tlmiča)

zadná náprava pri zaťažení ešte zvýši odklon a tým aj priľnavosť(nedá sa ani moc korigovať, nemá staviteľné spodné rameno, trochu pomôže tankovať len 1/2 nádrže pri prázdnom kufri ) nižšie tlaky v pneu oproti odporúčaným tlakom (pri 2,3 po pár km po zohriati boli tlaky v pneu na 2,6) dat zmes plynu, aby sa hriali v menšom rozsahu a rovnako ... len ak nemáš šikovného mechanika, tak to môžeš zabaliť :-|

a potom si povieš, že to aj tak nie je STi ... a stačí sa len previezť a užiť si to :-) ,,,,| (*_^) |,,,,

https://www.google.sk/search?ei=aOe9W-y ... IzWX0Rwv9g
Odpovědět

Zpět na „Levorg“