Subaru Levorg - všeobecně

Odpovědět
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20631
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Mě se totiž výměnou oleje i změnila spotřeba. U mě teda k lepšímu :-). Ale jenom tak o litr.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1304
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od PeteBiggy »

Ahoj Jirko.
Zkus kontaktovat hlavní techniky Subaru ČR: 255 720 222, technik@subaru.cz
Nejlépe chtěj pana Salamona. Podrobně mu to vysvětli, třeba bude vědět, něco ho trkne a poradí

Co si můžeš aspoň zkontrolovat doma? Zkus si projít motorový prostor, jestli tam něco nepodělali, podívej se na vzduchový filtr, jestli tam je vsazený tak jak má apod. Přeju ať to brzo vyřešíš ;)
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
jbily
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 23, 2017 9:35 am
Jméno a příjmení: Jiří Bílý
Bydliště: Zbyslavice

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od jbily »

PeteBiggy píše:Ahoj Jirko.
Zkus kontaktovat hlavní techniky Subaru ČR: 255 720 222, technik@subaru.cz
Nejlépe chtěj pana Salamona. Podrobně mu to vysvětli, třeba bude vědět, něco ho trkne a poradí

Co si můžeš aspoň zkontrolovat doma? Zkus si projít motorový prostor, jestli tam něco nepodělali, podívej se na vzduchový filtr, jestli tam je vsazený tak jak má apod. Přeju ať to brzo vyřešíš
Ahoj, díky, asi to fakt zkusím...
Jinak pohledově je vše OK, filtr taky, prý ho dokonce teď měnili a tvrdili teď, že vše prošli. Měl jsem to v Autobond Subaru Ostrava. Kam jezdí jinam Ostraváci? Do Opavy? Já je principiálně zatím neobviňuji, že něco podělali, protože nemám důkaz, ale normální to není, na tom se asi shodujeme všichni...
Subaru Levorg Trend, r.v. 2016
Mazda MX-5 NC1, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.DIFF, PRHT
Alfa Romeo Giulia Veloce, 2.0, 206kW/280 HP, Q4, r.v. 2018
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11892
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Traveller »

Slušný autorizák je prý Dancars v Opavě.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20631
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

On je Levorg hodně náchylnej na styl jízdy. My začali na 8,5, pak 10,5. Dlouhodobej průměr, počítanej, ne podle PP, mame 10,2.
Dokážu jet delší trasu za 7,5 a nebo za 15 a víc. Záleží kdo sedí na sedadle spolujezdce :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
jbily
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 23, 2017 9:35 am
Jméno a příjmení: Jiří Bílý
Bydliště: Zbyslavice

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od jbily »

námořník píše:On je Levorg hodně náchylnej na styl jízdy.
Souhlas. Nicméně řidič ani styl řízení se nezměnil, obvyklá trasa také ne (cca 100 km/den). Spotřeba vzrostla skokově o 35%.
Nad 11l/100km mi v průměru nežere ani Veloce, se kterou jezdím často nad povolené limity a má o 110ps více. Samozřejmě umí jezdit za 20l, ale ne v průměru v normálním provozu...
Subaru Levorg Trend, r.v. 2016
Mazda MX-5 NC1, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.DIFF, PRHT
Alfa Romeo Giulia Veloce, 2.0, 206kW/280 HP, Q4, r.v. 2018
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od emve »

Tak to jsem zvědav na řešení, protože ty hodnoty opravdu nesedí a něco bude špatně.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20631
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

To jsem taky zvědavej. 35% je opravdu hodně.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od emve »

Je pravda, že se teď často mění software, kvůli emisím, moje první Mazda 6 2.5 MY18 (facelift čerstvě dle nové euronormy), kterou už jsem vrátil, jela pocitově hůře než novější MY19, určitě to zkusím změřit s GPS. Je možné, že když se narychlo potřebovali přizpůsobit Euro 6d-temp a WLTP, motor přiškrtili a teprve po čase software doladili. U Audi to je hodně znatelné, že motory, zejména 3.0 TDI hůře reagují na plyn, než dříve.

Ale to určitě nevysvětluje tento konkrétní případ, tam musí být špatně něco mechanicky.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
bonboniera
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 797
Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vit Pochman

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od bonboniera »

Ja bych se pro jistotu mrknul na brzdy. Jestli nevisi. S kazdym tankovanim nuluju spotrebu, tady v Norsku mam naftovyho accorda. V podstate me nezajima, jestli jezdim za 5,5 nebo 6,5, ale pokud porad jezdim za 5,5 a najednou stejny cesty za 8, je zrejmy, ze se neco spatnyho deje. A vzdycky to byly brzdy. Mam silnici, kde je to velmi lehce z kopce, je tam sedesatka, tak tam prijedu tech sedesat, dam neutral a hned poznam, jestli to jede volne nebo pres brzdy.
Doma se subaru obcas pred garazi paku do N a zkusim ho lehce zatlacit.
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009
Uživatelský avatar
Username
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 606
Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Username »

jbily píše:Zdravím a prosím o radu/názor...
S Levorgem jezdí manželka. Najeto necelých 50tis. km.
Po posledním servisu 45tis. km se skokově zvýšila spotřeba (nechci zatím tvrdit, že je to důsledek práce servisu, vyměnili údajně pouze olej). Dosavadní spotřeba se manželce pohybovala někde mezi 8-8,5l/100km, nyní 11-11,5l/100km podle počítače. Auto se chová údajně dle manželky odlišně, já to moc nepoznám, protože s autem nejezdím tak často, asi jde víc do otáček. Mně se jeví, že z výfuku na volnoběh u zahřátého motoru cítím benzín, jakoby tam šla prostě bohatá směs i v zahřátém stavu. Pneumatiky jsou v pořádku, téměř nové, brzdí to …
Nech přehrát soft . Nám se těd stal jak u Levorga tak u XT po 45 tis úplný opak. U obou klesla spotřeba minim. o litr.

SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
Uživatelský avatar
jbily
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 23, 2017 9:35 am
Jméno a příjmení: Jiří Bílý
Bydliště: Zbyslavice

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od jbily »

Username píše:
Nech přehrát soft . Nám se těd stal jak u Levorga tak u XT po 45 tis úplný opak. U obou klesla spotřeba minim. o litr.
Díky. To už se prý dle servisu bohužel stalo - viz výše v mém úvodním příspěvku...
Subaru Levorg Trend, r.v. 2016
Mazda MX-5 NC1, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.DIFF, PRHT
Alfa Romeo Giulia Veloce, 2.0, 206kW/280 HP, Q4, r.v. 2018
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od feroj »

bonboniera píše:Ja bych se pro jistotu mrknul na brzdy. Jestli nevisi. S kazdym tankovanim nuluju spotrebu, tady v Norsku mam naftovyho accorda. V podstate me nezajima, jestli jezdim za 5,5 nebo 6,5, ale pokud porad jezdim za 5,5 a najednou stejny cesty za 8, je zrejmy, ze se neco spatnyho deje. A vzdycky to byly brzdy. Mam silnici, kde je to velmi lehce z kopce, je tam sedesatka, tak tam prijedu tech sedesat, dam neutral a hned poznam, jestli to jede volne nebo pres brzdy.
Doma se subaru obcas pred garazi paku do N a zkusim ho lehce zatlacit.
správne by sa mali na každom servise vyčisti dosadacie plochy pre platničky a premazať... servisy na to kašlu a ostávajú vysieť...
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od emve »

Pokud by to byly brzdy tak je to poznat nízkou setrvačností auta a kolo, které brzdí, bude po jízdě takřka hořet. To se dá snadno prověřit. Měli jsme to u Outbacku 3,0R potom, co delší dobu stál. U zánovního Levorgu bych to ale nečekal.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11892
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Traveller »

Také myslím, že kdyby jedno drhnoucí kolo mělo trvale nabrzdit 2-3l/100km na spotřebě, tak už by to auto dávno skončilo v plamenech.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Odpovědět

Zpět na „Levorg“