Subaru Levorg - všeobecně

Odpovědět
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od romull »

Dnes už skoro nikde nejde onanovat nad nižší spotřebou pokud to má trošku jet a taky někam vyjet. Navíc v benzínu, s automatem a 4x4 to bude vždycky u tak velkých aut za 10+ při normální jízdě, se skousnutým jazykem a naběhlou žílou chvilku i za 7, ale se zpoceným zadkem zase i za 15 ;-D . Uvidíme co ten nový benzínodecht od Mazdy a MB taky vyvýjí nějaký benzín s 50% účinností, tak potom snad, ale do té doby budou pěněženky krvácet ......no krvácet, ono bude hůř. Dechty zatracují, benzíny začínají škrtit a začnou do nich dávat DPF a ve druhé vlně přidají i elektromotor a nějakou tu baterku, ať je do čeho strkat prachy >>:-@@ . Nevím jistě, ale mám pocit že kupovat starší hybrid čí jak se tomu nadává, tak to bude teprve sranda......bude se to špatně připojovat, hádat kdo že vlastně pojede, DPF bude v prdeli, baterky neudrží kapacitu a to se peněženka rozevře tak, že si až natrhne hubu ......to se to potom bude u piva, bude-li na něj, vzpomínat na spotřeby 10+ :-/
Naposledy upravil(a) romull dne ned úno 11, 2018 11:34 am, celkem upraveno 2 x.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
tracid
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 269
Registrován: ned pro 29, 2013 9:58 am

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od tracid »

Vzhledem k tomu, ze predchozi auto bylo Mazda 3 G165 tak jsem mel k Mazdam celkem blizko a parkrat se projel i onou CX-5 a opravdu to zvladne, coz potvrzuje treba tento clanek http://autobible.euro.cz/test-mazda-cx- ... -g160-awd/ Zalezi kde a za jakych podminek to pouziva. Samozrejme ta bedna bude zrat hodne na dalnici pri 150 km/h. S Mazdou 3 jsem ujel pres 100tkm s celkovym prumerem dle dotankovani 6,6 (a neda se rict, ze bych ji vylozene setril - pokud clovek nelital po dalnici nebo furt po meste tak proste nezrala). Cekal jsem, ze levorg bude zrat o litr vic, ale ze pri stejnem stylu jizdy budu s realnou spotrebou nekde po 9 litry jsem necekal. Proste rikejte si co chcete ale na dnesni dobu a sve schopnosti je to auto uzrane.

A pokud chcete konkretni srovnani tak treba BMW 320i xdrive vs levorg vychazi dle spritmonitoru o vice nez litr lepe...
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... del=xdrive
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2

PS: nepotrebuju se hadat, mam to auto rad, jen jsem nikdy nebyl zaslepeny fanda konkretniho vozu a umim se strizlive podivat i na jeho negativa
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od romull »

tracid píše:Vzhledem k tomu, ze predchozi auto bylo Mazda 3 G165 tak jsem mel k Mazdam celkem blizko a parkrat se projel i onou CX-5 a opravdu to zvladne, coz potvrzuje treba tento clanek http://autobible.euro.cz/test-mazda-cx- ... -g160-awd/ Zalezi kde a za jakych podminek to pouziva. Samozrejme ta bedna bude zrat hodne na dalnici pri 150 km/h. S Mazdou 3 jsem ujel pres 100tkm s celkovym prumerem dle dotankovani 6,6 (a neda se rict, ze bych ji vylozene setril - pokud clovek nelital po dalnici nebo furt po meste tak proste nezrala). Cekal jsem, ze levorg bude zrat o litr vic, ale …
Tak BMW má a vždycky mělo dobrý motory na spotřebu a za 7,5 se dalo jet i s 335i, s 335xi už ne, ta už byla o litr výš. BMW ani Subaru si ale určitě nikdo nekupuje kvůli spotřebě, ale pro jejich vlastnosti a radost z jízdy a za radost se platí. Určitě pojedu raději za 10 a s úsměvem na hubě a přáním ať to trvá věčně, než za 7 s tupým výrazem a přáním ať už tam jsem ...... i když po cestě třeba do Chorvatska nejednomu ten úsměv u stojanu na pumpě trošku tuhne :-D
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
tracid
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 269
Registrován: ned pro 29, 2013 9:58 am

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od tracid »

Vsak to pisu od zacatku, ze auto jinak dela radost, to jen vy vsichni jste se na me sesypali co bych jako chtel, ze si dovoluju tvrdit, ze to ma nejake negativa :)
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20602
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

No, ty jsi vyjmenoval takovejch negativ, že to vypadalo jako by jsi s ním jezdil za trest a jako by jsi jezdil jiným autem než já . Jinak s Mazdou 3 (někdy v roce 2005)v naftě jsem jezdil asi půl roku a jezdil jsem kolem 11 hlavně dálnice v D. Na silnici mě nepresvědčila a nikdy bych si ji nekoupil.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
tracid
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 269
Registrován: ned pro 29, 2013 9:58 am

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od tracid »

nj, ja jsem co se tyce auta desny puntickar a vsimam si kazdeho detailu :)
Vetsina veci z toho seznamu se da resit nejakou dodelavkou, takze v pohode, jen jsem si proste postezoval, kdyz uz se tu rozjela diskuze o negativach Levorgu

Btw vcera me zase lehce vysplouchnul eyesight v teto zatacce https://mapy.cz/s/2o7FT Prijizdim smerem do obce a rikam si, ze si ji riznu trosku svizneji a najednou cervene ledky a auto na brzdach. Asi ho budu muset pri sviznejsi jizde zacit vypinat.
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20602
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Eyesight nemám(mám 2016}a nechybí mi. Při sportovnější jízdě je určitě lepší asistenty vypínat. Přeci jen je to jen nějakej algoritmus.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10646
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Mira »

No šetřílky spotřeby nechápu. Koupí si 3,0 a pak naříkaj nad každým deci. To ale není tento případ. Myslím, že subaru všem tu spotřebu bohatě vynahradí jinde a jinak. Na spotřebu jsou jiný žebřiňáky. A pokud se chcete svézt, bude žrát každý auto. Pokud chcete u auta s takovým potenciálem řešit spotřebu, kupte si jinde nějakej tříválec. Schválně co vás bude víc bavit.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od romull »

tracid píše:nj, ja jsem co se tyce auta desny puntickar a vsimam si kazdeho detailu
Vetsina veci z toho seznamu se da resit nejakou dodelavkou, takze v pohode, jen jsem si proste postezoval, kdyz uz se tu rozjela diskuze o negativach Levorgu

Btw vcera me zase lehce vysplouchnul eyesight v teto zatacce https://mapy.cz/s/2o7FT Prijizdim smerem do obce a rikam si, ze si ji riznu trosku svizneji a najednou cervene ledky a auto na brzdach. Asi ho budu muset pri sviznejsi jizde zacit vypinat.
Ty fičůry určitě vypínat, když se chce člověk svézt. Sice někdy mu mohou zadek zachránit, ale já bych to tam nechtěl, ještě tak adaptivní tempomat na dálnici a nouzové brzdění když ti tam někdo skočí ve městě, ale jinak bych se bez toho všeho obešel.....
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
jbily
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 23, 2017 9:35 am
Jméno a příjmení: Jiří Bílý
Bydliště: Zbyslavice

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od jbily »

námořník píše:Jbili - No kdyby jsi to četl tak by jsi viděl že se tu dělíme na 2 skupiny. Jedna je ta co jim to funguje a ty patříš do tý co jim to nefunguje. Což může být osobní pocit, nebo neduh určitého modelového roku. Potom ale vůbec nechápu tvoji odpověď SubarákoviDejfovi.
Já pro změnu nechápu Tvoji reakci námořnýku. Kdyby jsi četl a chtěl rozumět mému prvnímu příspěvku na toto téma, tak mým cílem vložením dotazu nebylo něco nebo někoho kritizovat, ale zjistit, zda je to chyba mého auta nebo vlastnost modelu. Pokud je to tak, že některým funguje automatická klimatizace, tak jak má, a druhé nefunguje, chci se po tom pídit a nechat případně opravit, pokud je to možné. Jak píše SubarákDejf a já potvrzuji, že tak to má fungovat, koneckonců to jsou nová auta v záruce, a proto nevím, proč bych při dlouhých cestách měl zažívat skotské střiky teplo/studeno, když (jak jsem si - věř mi - přečetl) to někde funguje dobře.

Strhla se tu debata o spotřebě, i já měl zmínku, když auto naložíte a dáte skibox na střechu, tak to jednociferná spotřeba na 100km nebyla, a to jsem tomu zdaleka nešlapal po krku. Ve všem, co napsal tracid souhlasím, za mne ještě škoda, že to má malou nádrž...
Subaru Levorg Trend, r.v. 2016
Mazda MX-5 NC1, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.DIFF, PRHT
Alfa Romeo Giulia Veloce, 2.0, 206kW/280 HP, Q4, r.v. 2018
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20602
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

No nějak jsem to nepochopil. Asi jsem blbej, ale nějak mi smysl utekl. Asi je zbytečný se o tom dál bavit.
Smysl tvého dotazu jsem pochopil. Taky jsem odpověděl že mě podle mě funguje normálně. Dej pak vědět co ti řekli v servisu.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
slavoj71
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 97
Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
Jméno a příjmení: Pavel Smolák

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od slavoj71 »

tracid píše:Kdyz uz se tady zacalo tema co se nepovedlo tak taky pridam sve postrehy po dvou mesicich a 7tkm souziti.
1) spotreba
2) prilis agresivni plyn
3) eyesight
4) topeni
5) kamera
6) roletka zavazadloveho prostoru
7) vyska zavazadloveho prostoru
8) reproduktory
9) logika displeju a ovladani
10) Pseudorazeni CVT
11) rizeni a podvozek
Vidím, že téma spotřeby nám tu pěkně rozhýbalo debatu. :-)

Za mě k jednotlivým bodům (nájezd cca 45 tis., 2 roky provozu):
1) Dlouhodobou spotřebu mám 9,5 (město, dálnice, hory). Ano, je to dost, ale že to tak bude jsem věděl, když jsem auto kupoval. Objektivně by se asi dalo dosáhnout dlouhodobé spotřeby v uvedeném jízdním režimu někam pod 9 litrů, ale to bych se nesvezl a to auto by pro mě tím pádem ztratilo důvod toho, proč jsem si ho pořídil.
2) podle mě otázka zvyku a cviku, nemám s tím problém
3) nemám a nechybí. Zažil jsem ve Volvu a asi bych jej velmi často vypínal, některé zásahy do řízení jsou nesmyslné. Na EyeSight je krásně vidět, jak daleko mají ještě auta ke skutečné autonomii (i když dle některých PR článků by se mohl opak zdát pravdou).
4) absolutně nemám problém a nevidím rozdíl oproti předchozím autům (VW, Audi, Volvo). Používám auto full režim nonstop, teploty nastaveny 21 - 22 stupňů a bez problémů. Když je dětem zima, tak si přitopí.
5) špiní se, ale třeba při popojíždění po Praze se nikdy nestihne umazat tak, že by to vadilo. Po delší zimní cestě (třebas na hory), potřebuju-li asistenci kamery, tak holt vylezu a přejedu prstem. Za dvě zažité zimy s Levorgem jsem ani jednou neměl problém, že by kamera nešla snadno očistit.
6) Vůbec nevnímám jakýkoliv problém - jednoduché a funkční řešení, nijak nedrnčí. Pokud tam je nějaký problém, tak hluboko pod mojí rozlišovací schopností.
7) Ano, neoplývá velikostí. Ale s tím jsem to kupoval.
8) Průměr, klasická OEM výbava - zažil jsem lepší i horší. Kdo chce pořádnou muziku, musí obměnit. Toto pravidlo platí vesměs i u jiných značek.
9) Souhlas, systém tří displejů a jejich logika je hodně zvláštní, těch much by se dalo vypočítat ještě mnohem více. Za mě je ale nejhorší nefunkční Mirrolink, aplikace Subaru Starlink je poněkud úsměvný pokus.
10) Tady tápu, podobnou zkušenost si neuvědomuji. Ale pořád ještě občas žasnu nad chováním CVT - typická situace: jedu po dálnici na tempomat, dojedu pomalejší auto a přibrzdím. Po vyčištění rychlého pruhu znovu zapnu tempomat a velmi často (ale přitom ne vždy) vyletí otáčky nahoru, jako kdyby Levorg chtěl dohnat tu časovou ztrátu ve světovém rekordu.
11) PŘESNĚ TAK! >B-)
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20602
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

slavoj71 - jako by jsi mi mluvil z duše.
-Muziku řeším, zatím jsem nechal vytlumit dveře a dát výškový repráky dozadu. Rozdíl je obrovskej.
-CVT má takovej divnej projev, ale jde jenom o zvyk a nevadí mi to.
-koupit si auto s mělkým kufrem a pak si na to stěžovat mi přijde vtipný :-).
-roleta mi neklepe a nevadí
-za ty problémy při parkování může cvt a ne plyn. Ten mi přijde v I módu docela mdlej.
-kamera mě funguje a nevadí mi si ji otřít. Pípáky to stejně úplně nevyřeší, když je snih či hodně vody, tak pípaj bez důvodu.

Všechny "negativní" vlastnosti už někdo někde zmínil v testech a když jsem si Levorga kupoval tak jsem o nich věděl a nerušily mě.
Mám najeto necelých 30t za rok a půl, reálně asi za 7 měsíců, protože víc doma nejsem. Je to moje 12 tý auto a ještě se mi nestalo že by mě auto po takový době stále bavilo. Manželka nedávno řekla že si nedovedla nikdy představit že by se do auta zamilovala :-).
Spotřeba je mi ukradená a hlavně v každým testu říkaj že to žere.
Tak asi tak.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4328
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od OZP »

Tchanovi ted zdechla baterka, na aute najeto cca 6000, v provozu od leta 2017. Pry je tam nejlevnejsi sunt co se tam da dat.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
slavoj71
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 97
Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
Jméno a příjmení: Pavel Smolák

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od slavoj71 »

Možná to bude kus od kusu. Mě Levorg funguje dvě zimy (celkem přes 40 tisíc km), kdy opravdu hodně času stráví stáním na mrazu v Alpách pod ledovcem (nebo jinde na horách) a baterka zatím jede úplně bez problémů, ani náznak nějaké ztráty kapacity.
Subaru Levorg MY2016
Subaru Outback MY2017
Odpovědět

Zpět na „Levorg“