Subaru Levorg - všeobecně

Odpovědět
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16117
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od quickly »

feroj píše:smutné je že Levorg takto skončil... celkovo sa mi nepáči smer ktorým sa Subaru uberá
Je potřeba k tomu dodávat "na EU trhu" >:-@
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48971
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od VDC »

Automobilka jako taková se ubírá směrem správným, soudě dle úspěšnosti v Americe. Trh v EU není směr automobilky.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od feroj »

VDC píše:Automobilka jako taková se ubírá směrem správným, soudě dle úspěšnosti v Americe. Trh v EU není směr automobilky.

to mi je jasné, len zamrzí, že za podstatne väčšie peniaze máme v EU len oklieštenu ponuku a podstatne horší servis...
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48971
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od VDC »

To tě mrzet může, ale automobilka za to nemůže.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Cheza
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: úte úno 14, 2017 10:32 am

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Cheza »

Samozřejmě, že automobilka za to může, je to čistě její rozhodnutí, že do EU nevozí alespoň jeden výkonnější motor. Zas na EU normy všechno neházejte. Třeba Lexus sem vozí osmiválec, který je stejný jako pro USA :-)
Subaru Impreza WRX MY 2008
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od romull »

VDC píše:Automobilka jako taková se ubírá směrem správným, soudě dle úspěšnosti v Americe. Trh v EU není směr automobilky.
Ono je to Tome takový zvláštní, třeba pro Ford nebo RAM nebude trh EU směr automobilky, ale ty svoje zvířata s motory jak do náklaďáku tu stejně prodávají a na nějaký blbý miligramy CO2 se moc nedívají .......
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
Augi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 963
Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
Jméno a příjmení: Michal Augustýn
Bydliště: okolí Prahy

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Augi »

Není tohle o tom, že se ty emisní limity počítají nějak přes celou automobilku, resp. koncerny? Takže by teoreticky stačilo, aby se pro Evropu Subaru fiktivně spojilo s nějakou automobilkou, která vyrábí nějaká ekologická prdítka, a v pohodě by tu pa mohli prodávat STI?

https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika ... sni-limity
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky

ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Cheza
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: úte úno 14, 2017 10:32 am

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Cheza »

Spojování není třeba. Anebo se Honda musela s někým spojit, aby tady mohla prodávat Type-R?
Subaru Impreza WRX MY 2008
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od emve »

Augi píše:Není tohle o tom, že se ty emisní limity počítají nějak přes celou automobilku, resp. koncerny? Takže by teoreticky stačilo, aby se pro Evropu Subaru fiktivně spojilo s nějakou automobilkou, která vyrábí nějaká ekologická prdítka, a v pohodě by tu pa mohli prodávat STI?

https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika ... sni-limity
Primární problém STI nebyly flotilové emise, ale skutečnost, že motor s ohledem na svůj původ snad někdy v 90. letech nebyl schopen projít emisní normou Euro 6d.

Totéž Levorg, než aby se Subaru "obtěžovalo" s filtrem pevných částic, tak tam raději dali atmosféru s nepřímým vstřikem, která žádné pevné částice neprodukuje, bohužel má stovku za 12 vteřin.

Nicméně i flotilové emise by následně byly problém, po roce 2021 by pokuta za každé prodané STI vycházela na cca 375 tis. Kč.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
wunti
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1026
Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
Jméno a příjmení: Michal Wunti
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od wunti »

Cheza píše:Třeba Lexus sem vozí osmiválec, který je stejný jako pro USA
Neni náhodou osmiválec či šestiválec pouze ve spojení s hybridem?
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017

Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Uživatelský avatar
Username
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 606
Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Username »

I v USA se již hnuly eko ledy. Situace se bude měnit i tam . Směr na čtyřkýbl 2.4DIT to ukazuje jasně. Nevím ovšem zda je to krok správným směrem. Hybrid automobilku nemine časem ani v USA. Jenže Toyota (Lexus) bude mít šestikýbl a Subaru???? Je otázka zda vývoj šestiválce u Subaru zcela umřel a skončí jako Volvo vyhoněnýma motorkama do sekačky s pochybnou životností. Moc by mě to zajímalo jak to bude, protože nechci Subaru opustit už ted budu mít problém co pořídit . Doufám, že jde jen o přechodné období, které překlenu nějakým Levorgem 2018.

SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1281
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od PeteBiggy »

Přechodné období? Jedině tak v tom, že teď mají totálně omezenou nabídku motorů, určitě jich bude víc, protože to zkombinují do těch hybridů, měli by nahomologovat s hybridem i ten atmo dvoulitr přímovstřik, co museli stáhnout z XVček. V delším časovém horizontu určo samostatné baterky...
Takže v tomhle kontextu omezené nabídky motorizace to jistě je přechodné období, ale pokud někdo čeká návrat velkých atmosfér a silných turbomotorů v EU, tak ten při tom čekání v té frontě zkamení. Nevěřím tomu ani trochu :-(
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od námořník »

Už jsem se někde ptal, není nějaká strana co má v programu,že ji tahle rádoby ekologie sere? Jsou volby do EP, tak by nebylo špatný to vědět .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Username
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 606
Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od Username »

PeteBiggy píše:Přechodné období? Jedině tak v tom, že teď mají totálně omezenou nabídku motorů, určitě jich bude víc, protože to zkombinují do těch hybridů, měli by nahomologovat s hybridem i ten atmo dvoulitr přímovstřik, co museli stáhnout z XVček. V delším časovém horizontu určo samostatné baterky...
Takže v tomhle kontextu omezené nabídky motorizace to jistě je přechodné období, ale pokud někdo čeká návrat velkých atmosfér a silných turbomotorů v EU, tak ten při tom čekání v té frontě zkamení. Nevěřím tomu ani trochu
Jasně že přechodné období znamená čekání na hybrid a následně ???? Nevěřím, že všechno bude směřovat k čisté elektřině.

SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Subaru Levorg - všeobecně

Příspěvek od romull »

Augi píše:Není tohle o tom, že se ty emisní limity počítají nějak přes celou automobilku, resp. koncerny? Takže by teoreticky stačilo, aby se pro Evropu Subaru fiktivně spojilo s nějakou automobilkou, která vyrábí nějaká ekologická prdítka, a v pohodě by tu pa mohli prodávat STI?

https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika ... sni-limity
Subaru si jde v Evropě svojí cestou a prodeje budou díky ní mít asi větší, než kdyby dělali auta jen pro srdcaře. Na to že by to určitě šlo i jinak se koukni se třeba k BMW, žádná moc prdítka tam nemají, modelů jako í3 nebo i8 se prodá oproti spalovacím motorům pár stovek kusů, s nikým se moc dohromady nedávají, pokud nebudeme brát v potaz Mini nebo Rolls Royce :-D, i když ti jim vlastně patří a jaký tam mají motory. V běžných modelech, a to i v té nejmenší jedničce jsou motory od 100 do 250 kW, v nové trojce v benzínu pod 190 kW nic nekoupíš a končí u 275 kW, a to ještě v létě přijde M3 s 500 PS. M modely jsou úplně jako z jiného světa, začínají na 302 kW u M2, přes 317 kW u M4 a končí na 441 kW u M5 ......ale možná si ty emise nahnali na motorkách :-DDD
Kdoví jak to plánují do budoucna, ale třeba ty šestiválce co budou v nové M3 a M4 vyvýjeli nově a pochybuji že na 2 roky.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Odpovědět

Zpět na „Levorg“